Bruketajs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 pamegini ar to special sport edishan nobraukt standarta 15-20k gada un tad raksti... ..ierunājās zinātājs... Pēdējā apskate ir bez aizrādījumiem (ja neskaita buksi, kas vēl šodien nav mainīta, jo apskatītājs vienkārši piesipās) un arī pārējie mani auto apskati iziet tāpat. Ciest nevaru mūdžus, kas pirms manis kaulējas ar inspektoru par sava auto stāvokli. Tam special sport edišnam nav tik daudz atšķirību no parasta auto - sadalenes, virzuļi un sajūgs. Galvenā atšķirība ir - mazāks svars, lai nav jākauc kā aizkautam par lielajiem nodokļiem, un ciešama dinamika.. Un es tiešām plānoju ar šo te auto katru gadu pilsētas ciklā nomizot mazliet zem 20k. Piekares trokšņus vienmēr dzirdu un uzreiz laboju - nav jau miljoni - bukses un šiti maksā kapeikas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MartiniB Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 TA retaak par gadu nedriikst!!! Zinu dazhus indiviidus kuri remontee tikai to ko CSDD TA izbraakjeejushi par "sertificeetiem" servisiem arii varu pasmiineet - pilniigi jauna mashiina grab kaa ~150t nobraukusi lamata, diilers saremonteet nevarot, jo razhotaajs nav veel izstraadaajis jaunas detaljas. Uzliime, kaa jau jaunai, divi gadi, bet varbuut nemaz nedriikstu piedaliities satiksmee 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurmis Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 @MartiniB, par kuru jaunas a/m marku runājam? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Slaids Maijs 3, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 3, 2016 Sertifikāti jau mums te ir daudzkam, bet strādā tas pats Toļiks ar 9 klašu izglītību un āmuru rokā. Ja jau uzperk amatpersonas, tad cik tā darba būs iegruzt servisa vīrelim kaut ko kabatā. Un tā būs 100x lielāka varbūtība, kā tagad piekukuķot CSDD pāris vīreļus. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 "Sertificētie" un dīleri un viņu tiesības piešķirt apskati ir utopija - tad būs jālabo pie viņiem un pa dārgo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Vācijā TUV un ASU (Apskate un atgāzes) iziet var ļoti daudz kur. Principā katrs sevi cienošs serviss ir sakārtojis papīrus lai varētu veikt šīs pārbaudes un izdot uzlīmes. Protams, arī tur reāli pastāv kukuļošanas, shēmošanas un tamlīdzīgas lietas, taču daudz, daudz mazākos apmēros kā šeit. Varētu teikt, ka praktiski nav vispār. Galvenā atšķirība ir tā, ka vācietim(un arī turkam) ir bail, ka ja viņš iedos uzlīmi un tev nebūs bremžu, tu izraisīsi avāriju, tad drāzīs to kas iedeva to uzlīmi. Pie mums ir nesodāmības sajūta teju vai par jebkādiem mēlsiem ko sastrādā. Protams, ka iss nebūtu rožaini, taču uzskatu, ka būtu reāli ja sākumā šādas pilnaras izsniegtu dīleru saloniem. Varētu teiksim pārejas posmam notiekt ka tikai līdz 7 vai 10 gadu vecus auto var testēt. Pēc būtības srviss ir ieinteresēts tev atrast vairāk kaites un pats tās arī novērst. No otras psues, nevar būt pārāk nekaunīgs, jo tad klients pie viņa vairs nebrauks. Pozitīvais būtu tas, ka izskaustu privāto bodīti "Auteko & Tüv Latvija". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Neredzu biznesa iespējas tādiem servisiem. Pie CSDD visos boxos rindas uz kādām 7 mašīnām? Citās pilsētās vispār ir rindas? Izdalot uz vairākiem servisiem, cik katram sanāk? Kādas izmaksas būtu? Šaubos, vai mazākas kā CSDD. Kurš serviss uzņemtos iziet sertifikāciju, maksāt nodevu (100% tāda būtu), uzņemties kaut kādus riskus, maksāt nodokļus? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Martins - piemēram man tīri labi patiktu ideja, ka atstāju auto servisā, pēc dienas-divām-trim atnāku pakaļ, auto ir saremontēts, ir skate un nav kreņķi. Protams, arī tagad ir iespēja, ka servisnieki dzen uz skati, bet tas nav tik izplatīti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Pozitīvais būtu tas, ka izskaustu privāto bodīti "Auteko & Tüv Latvija". Līdzīgu parametru diagnostika jebkurā kaut cik sakarīgā servisā izmaksā dārgāk nekā šajā bodītē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Protams, arī tagad ir iespēja, ka servisnieki dzen uz skati, bet tas nav tik izplatīti.Kā maksā Gan jau galacena tāpat nostātos līdzīgā ciparā kā tagad, ja kāds vienkārši aizdzen uz skati. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 jamie neredz grabošu atbalsta šarnīru Taisnība. Diemžēl šī riteņu ļodzīšana neaizstās spečuku, kurš zin kā konkrētie mezgli dilst un kā tos vajag palauzīt lai noteiktu vai ir pī vai nav... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Visur tā ir norma, pie mums utopija. Kaut kas ar šo valsti nav kārtībā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Mūsējie vienkārši nodarbojas ar kapeikas sipšanu - remontē tikai uz skati. Auto ir jāseko līdzi! Noveicas tiem, kuri atrod servisus kuri nevis tikai palūr konkrēto problēmu, bet arī paskatās un pasaka kas vēl tuvojas beigām. Aizvakar pavizinājos ar čomaka trīs gadīgo Honda CRV... šis lepojās, re kā man savu vācieti jāremontē (nu ok, piekari reizi pa 80k - kāda no lielajām svirām, kuras maksā ~50EUR), a šis novālējis 150k (pirka jaunu) nekas nav jādara. Johaidī, tas aparāts tā grabēja - kā var būt tāds āmurs un nedzirdēt, pilnīgi palika žēl nabaga mašīnīti. Nujā, apkopes dzen taisīt uz LT jo tur redz lētāk un tas regulāri pa ceļam. Protams, šie neko nesaka un šis neko nerubī... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Racer Maijs 3, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 3, 2016 Līdzīgu parametru diagnostika jebkurā kaut cik sakarīgā servisā izmaksā dārgāk nekā šajā bodītē. Mazliet iebildīšu - ja ir ilgstoša sadarbība ar normālu servisu, kur labi meistari, pie tam specializējas uz konkrētas markas auto, tad mana pieredze ir tāda, ka diagnostika nemaksā neko. Skaidrs, ka pie viņiem arī kopju auto, bet ir bijis, ka aizdzenu pirms skates un jamie pasaka - kārtējo reizi mūs apbēdināji - nekas nav jātaisa un tās bukses joprojām ir bikiņ pabrīvas, bet taisīt nevajag - lieki naudu izmetīsi. Uz jautājumu - cik esmu parādā, atbilde ir tad, kad būs jātaisa kaut kas, tad runāsim. Nav lēti, bet nav arī ļoti dāŗgi (normālas cenas), kad kaut kas jātaisa, bet kopumā man šāds modelis šķiet ļoti pieņemams. Šobrīd otro gadu kopjos citā servisā (jo iepriekšējā saminiekam sakāpa čuras galvā un sakarīgie meistari pamuka), bet attieksme tāda pati. Galvenais nevajag kapeiku pist un viss būs labi - ilgtermiņā atmaksājas. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Nu nezinu. Nav jau patīkami braukt ar grabošu auto, bet tas tak nav avāriju cēlonis, par ko te daudzi uztraucās. Tas tā, atkāpe no tēmas virsraksta, par tiem, kas te ar putām uz lūpām raksta, ka auto grib dzīt uz apskati katru pusgadu. Nav jau aizliegts, es ar remontētu katru dienu. Vienkārši, gribu pateikt, ka tas grabošais pirksts nekādu avārijas situāciju netaisa, bet piķi grib nokāst visi. Labots Maijs 3, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Nesen internetā bija Statoil komentārs par it kā zemajām cenām Lietuvā. Tie pieļāva, ka tas esot fotošops par LAMB publicētajām bildēm. Un nosauca par mītu, ka Lietuvā un Igaunijā ceļa nodoklis ir iekļauts degvielas cenā. Kā veidojas degvielas cenas Baltijas valstīs nav grūti noskaidrot Statoil mājas lapās. Iespējams, tie parakstu vācēji ir apstulboti. Protams, akcīzes nodokļa izmantošana Latvijā nav īsti vērsta ceļu uzturēšanai. Bet, ko lai dara, ka mēs nedomājam par saviem vecīšiem, skolotājiem, ārstiem, ugunsdzēsējiem, policistiem un izshēmojam nodokļu nemaksāšanu. Angļu un Īru strādnieku vecāku pensijas nākas maksāt Betānijas palicējiem, īpaši no nodokļiem no kuriem nevaram izbēgt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) bet tas tak nav avāriju cēlonis Vispār jau grabošs auto var būt avārijas cēlonis Piemēŗam, ja kāda svira izjūk un viens ritenis aiziet šķērsām... ir nācies tādus dundukus pēc tam ar evakuatoru vest uz mājām. Ok, konkrētajā gadījumā man bija aizdoma uz bremžu suportiem, jo ja mazliet bremzē, tad negrab. Tomēr, ja suports noķīlē un provē bremzēt, īpaši uz mitra ceļa... nu ir tomēr jāieklausās savā auto, ja serviss ir nekāds. Remontēt priekš skates IMO tas vienkārši ir vieglprātīga attieksme pret savu un pasažieru veselību, Nerunājot, kā tas var ietekmēt citus satiksmes dalībniekus... Jā, šodien bija gadījums... cilvēkam it kā sīkums - ja ieslēdz logu tīrīšanas slotiņas, tās vairs nevar apstādināt(VW, problēmas ar pašu slēdzi). It kā sīkums... bet ja mazliet padomā, tad tās slotiņas dēļ šā gļuka ir konkrēti nodilušas, un kādā kritiskā brīdī atkal gļuks un neredzi kur brauc. Purns purnā. Labākajā gadījumā pret kādu fūri vai koku, lai neparauj citus līdzi. Bet ja gadās kāds vieglais ar vienkāršiem cilvēciņiem? Var nelabot kaut kādas komforta lietas, bet viss kas saistās ar piekari, ar bremzēm, ar redzamību IR jāremontē. Hehe, lai nu kā. Man patika kā reiz mani izdrāza apskatē, dabūju divnieku dēļ tā, ka neveras vadītāja logs. Skates laikā speciāli teicu, ka tā ir, jo man tajā brīdī bija nosprādzis motorīts, vēl jaunais nebija. Un dēļ tā divnieks. Nebūtu brīdinājis skates kekss pat nezinātu. Tomēr kā tas apdraud satiksmi? Vai doma par to, ka ja auto slīkst, tad automātā neatvērsies vadītāja logs? P.S. Es esmu ideālists, kurš uzreiz visu labo... Labots Maijs 3, 2016 - rubb 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Es jau ne par to ka nevajag remontēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 bet tas tak nav avāriju cēlonis Ja kas, grabošu pirkstu var nomainīt pats arī daudzstāvenes pagalmā Jā, un grabošs pirksts kādreiz var arī izjukt, tā ka jebkas, kas grab, nozīmē, ka tur ir izdilums, un tas var būt avārijas cēlonis, tātad IR jāremontē. Un ne jau priekš CSDD... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 bet ja mazliet padomā, tad tās slotiņas dēļ šā gļuka ir konkrēti nodilušas, un kādā kritiskā brīdī atkal gļuks un neredzi kur braucMan reiz sanāca braukt vispār ar atsprāgušu to motoriņu no Jelgavas uz Rīgu. vienkārši sanāca tā, ka bi sarunāts serviss un, protams, uznāca gāziens Lēnāk jāmīca, bet var piešauties Tomēr kā tas apdraud satiksmi? Vai doma par to, ka ja auto slīkst, tad automātā neatvērsies vadītāja logs?Tas pats, ka vienmēr piesienas pie rocenes. Pfff. Viņu tak neviens nekustina visu gadu un tad apskatēs vienmēr, protams, nekas tur vairs nestrādā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Un ne jau priekš CSDD Skatē, kad atklāj ka kaut kas "луфтит".Skati iziet nevari. Bet pašnāvnieks tak uzreiz neesi vai apdraudējums citiem. Skaidrs, ka jāsalabo, bet tas tak nav apdraudējums citiem, ko mums tā uzspiež domāt. Es par to! Tieši par to! Labots Maijs 3, 2016 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Tas pats, ka vienmēr piesienas pie rocenes Es kustinu roceni katru dienu, laikam tāpēc man viņa pēdējos gadus manā vecajā drotā nav pievīlusi Es piekrītu, CSDD liek divniekus par pilnīgu sviestu. Kaut vai tas pats par to, ka man nevērās vadītāja durvju logs... Es vairāk gribu likt uzsvaru uz to, ka auto ir jāseko līdzi ikdienā - piekare un bremzes ir lietas, kam vienmēr jābūt labā stāvoklī. Ja nav serviss, kurš ar šo palīdz, tad pašam jārubī Tāda nu ir šī LV realitāte. Čomaks DE. Iebrauca parastā Audi servisā ar ~4 gadus vecu vecu A6 uz eļļas maiņu. Šie pateica, ka jāmaina viena no *aizmugures* granātām(putekļu gumija beigta, profilaksei) + vajag reduktoram mainīt blīvslēgu, jo mazliet sulo. To es saprotu. Keksi, protams, cenšas no klienta nokāst naudiņu, bet principā šie arī rūpējas par satiksmes drošību. Nevis kā mūsējie, reizēm šķiet, ka darba par daudz un pofig P.S. Es savā miestā esmu adradis meistaru kurš vienmēr visu pateiks (jau visus savus trīs audi, kas man ir bijuši, ~17 gadi) Ja kādam interesē PM. Labots Maijs 3, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Nevis kā mūsējie, reizēm šķiet, ka darba par daudz un pofig Tā šobrīd ir problēma, jo tirliņmeistaru ir daudz, bet Meistaru maz un tie mēdz būt pārslogoti. Atliek vien gaidīt kā pie laba ārsta... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Hehe, ja es pateiktu cik šim viss tas izmaksāja, viņš gan to arī izdarīja, tad visiem būtu histērija Tāpēc es labāk paklusēšu Mums servisi vēl ir "pa lēto". Labots Maijs 3, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Mums servisi vēl ir "pa lēto".Es arī esmu atradis divus meistarus, pie kuriem var nebaidoties aizvest aparātu. Normālas cenas, šad tad vienkārši iedodu pa virsu, jo tiešām šķiet - lēti. Viens advancētāks, ar visu krāsošanu un elektroniku, otrs pa ritošo, piekari un tā. Uz locekļa tos "krutos" servisus, kur uzzīmē problēmas, naudu noplēš, neko neizdara vai vēl sačakarē vairāk, lai tik "atgrieztos" un meistari neko nejēdz, dažreiz pat jāpasaka priekšā (un es no automehānikas neko nesaprotu). Labots Maijs 3, 2016 - marrtins 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Maijs 3, 2016 Author Share Maijs 3, 2016 ari gribetu nopirkt kadu letu/vecu 4x4 ar ko sudus vest/pa mezu braukt un vel visadas hujinas darit ko nevaru/negribu darit ar esosajam masinam un nobraukt gada laika varbut 1-2k km, SS pilns ar normaliem drandaletiem-benzina kapsetam , bet apskatos nodoklis - 200eir gada.. Hujova sapno talak... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 nobraukt gada laika varbut 1-2k km ja vēlies nobraukt tikai 1-2 km,tad apsver iespēju kādam palūgt un samaksāt. Es arī nepērku autopiekabi lai vienu reizi divos gados atvestu un aizvestu,vienkārši,to iznomāju. Kaut vai tas pats par to, ka man nevērās vadītāja durvju logs... varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) Valduha, kad tā būs, tad ne tikai visi logi(pārējie) būs automātiski atvērušies, bet arī lūka. Labots Maijs 4, 2016 - rubb Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? Situācijā, kad logs ir vienīgā izeja no auto, to logu visticamākais tik un tā nevarēs atvērt. Ja mašīna deg vai slīkts - 100 punkti, ka elektriskais logu pacēlājs nestrādās.Bet tā piesiešanās nestrādājušam logu pacēlājam vairāk ir ceļa policistu autovadītāja drošībai, lai policists neasāktu uzreiz šaut, ja bez atjaujas vērsi vaļā durvis, un tam, ka ar nestrādājošo logu būs problēmas izmantot parkošanās, vai maksas ceļu automātus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 Visi servisi ir vairāk vai mazāk specializēti, nu nevar viens serviss taisīt visas markas, klučus mainīt varbūt var, bet padziļināti nē. Jo mūsdienu auto ir ārkārtīgi specializēti. Piemēram, lai pilnvērtīgi Volvo datus nolasītu ir jābūt Volvo testerim saderīgam ar VIDA, visi pārējie var iet ieskrieties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 Kurijozs no dzīves.Stāvam ceļa malā un ķimerējamies ap motoru Cēsīs.nakts.Piebrauc ceļu policija Tas droši vien pirms gadiem 15-20. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) lai policists neasāktu uzreiz šaut,Bieži vizinies pa ASV? Labots Maijs 4, 2016 - marrtins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) diivaini. taa tad pirms epannaa "Auteko & Tüv Latvija" izveidosjanas mees dziivojaam utopijaa, mhhhh Auteko vienīgais darbs ir defektēt, savukārt, ja to defektāciju, teiksim, veiktu Domenikss, visi brauktu ar sabiedrisko, jo darbotos princips - gribi iziet apskati, maksā par remontu pie mums pēc preiskuranta! Labots Maijs 4, 2016 - Bruketajs 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) Pēc šādas loģikas man vajadzētu likvidēt arī fleksi un saliekamo gultu jo lietoju reti un tad jau var aizņemties tu fūru arī pirksi,ja vajadzēs pārcelties no vienas pilsētas uz citu ar visām šmotkām? Man arī kuriozs gadījums.Laukos kaimiņam pašam vajadzēja iedzīt kupicu,ja zini kas tas ir.Viņš nedēļu cēla tai vietā nojumi.Uz jautājumu kāpēc,atbildēja,ja gadījumā tajā brīdī kad viņš dzīs to kupicu uznāks lietus,viņš to izdarīs sauss. Sausas smadzenes tev,neatkarības dienā Un pārējās dienās tev sniega motociklus,motorlaivas,kvadrociklus un bureniekus.Arī jāreģistrē un jāmaksā. Labots Maijs 4, 2016 - Valduha Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 eiz sanāca braukt vispār ar atsprāgušu to motoriņu no Jelgavas uz Rīgu. vienkārši sanāca tā, ka bi sarunāts serviss un, protams, uznāca gāziens Lēnāk jāmīca, bet var piešauties Pēc fāteru metodes, ja ceļā, lietainā laikā izbeidzas logu tīrītāji, ņemam jebkuras markas cigareti, izbirdinam uz lupatas vai salvetes, un riktīgi nobrucina stiklu(no ārpuses ), efekts ir tāds pats kā apstrādājot ar ūdens atgūdošo šmāķi.. varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? Paskatīšos kā Tu to elektrisko logu atvērsi iepēris ceļmalas dīķī.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 nospiedīs pogu un atvērs. kur problēma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) Nu tad labāk paņem un izcel to auto krastā un rullē tālāk Labots Maijs 4, 2016 - marrtins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Maijs 4, 2016 Share Maijs 4, 2016 (labots) nospiedīs pogu un atvērs. kur problēma? Runa ir par šo: varbūt par to atcerēties,kad tas logs ir vienīgā izeja no auto? Grūti iedomāties situāciju, kad vienīga izeja no avarējuša auto ir atvērt elektrisko logu - durvis atvērt nevar, bet auto elektrosistēmā darbojas un logu var atvērt. Labots Maijs 4, 2016 - Firza 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 5, 2016 Share Maijs 5, 2016 ūdenī iekritušam auto durvis atvērt var tikai tad, kad salons pilns ar ūdeni jau. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Maijs 5, 2016 Share Maijs 5, 2016 Īsti vīri auto sēžas tikai ar tuteni siksnu pārgriešanai un āmuru stiklu izsišanai, modernie tirliņi pērk gatavu risinājumu http://www.amazon.com/Seatbelt-Cutter-Window-Breaker-Emergency/dp/B002AMAXNA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!