kmna Ierakstīts Maijs 2, 2016 Share Ierakstīts Maijs 2, 2016 Tak panesas pirms menesiem diviem atkal taa ''ideja'', savaca 20k balsis taja manabalss ,bet izskatas ka viss ir apklusis un neviens par to isti negrib runat vairs? Pasam abiem auto ir mazakais 35eur nodoklis,taka man sanaktu gan jau neizdevigak bet parsvara visiem parejiem jau gan... Par TA iesanu reizi 2os gados gan iebilstu jo latvija tie auto ir tik sudiga stavokli ka vajag visus vinus izkratit vismaz reizi gada. Csdd kantorim tas jau butu pamatigs sitiens,gan jau tapec ari lobe to ,bet nu butu tikai godigi ja maksa tikai cik reali izmanto to celu nevis ka lielai dalai penzionariem jasamaksa vesela pensija par 20-30gadus vecu grabazu ar kuru aizbrauc uz bodi reizi nedela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Maijs 2, 2016 Share Maijs 2, 2016 20 tūkstošu balsu fufelis vien ir uz vispārējās braucēju poplācijas fona. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 precīzs atcelšanas datums:nekad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kitai Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Šīs aptaujas ir zem astes, vienīgi ja vērienīgu piketu sarīkot, bet arī tad nav teikts... Bet šim pilnīgi piekrītu. Par TA, varētu vidusceļu 1x 1.5 gados. Bet nu slaucējkantoris CSDD sāks stipri raudāt, jo redz vairs nebūs tik treknas algas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Tur ir ļoti spēcīgs šī privātā biznesa lobijs. Grūti būs atraut nost no siles... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Verneris Maijs 3, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 3, 2016 Reizi gadaa ir ok! Jo staavoklis taam mashiinaam uz muusu celjiem ir drausmiigs. Bet nu celja nodoklis man gan nepatiik(man ~176eur), zinot, ka celjiem tiek tikai kkaada tur 5taa dalja no taa visa... Ja buutu celji, nebuutu arii shkrobe maksaat. Bet nu tas, kas notiekaas uz lv bezceljiem ir vienkārši aarpraats. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Nu, šobrīd tā situācija ir diezgan vienkārša - Tu "labprātīgi" maksā par to, ka "labprātīgi" lauz auto pa bedrēm. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 ka celjiem tiek tikai kkaada tur 5taa dalja no taa visa... ceļiem, man šķiet tiek krietni vairāk. no auto ekspluatācijas nodokļa ieņēmumi bija kaut kādi 30 miljoni, ceļiem budžets ir kaut kādi 150. takā tev vispār būtu 800eur jāmaksā nevis jāraud, ka ceļiem nav naudas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MIGs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 kroop & co - vēl jau ir degvielas akcīzes nodoklis kura mērķis būtu ceļi, bet tiek novirzīts viskautkur citur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verneris Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Aaaa!!! Nu skaidrs! Tad es tagad priecaashos, ka man nav jaamaksaa 800 eur! Vispaar ar celjiem arii viss ir labi! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokļa ieņēmumi 2015. gadā 79,3M eur. Satiksmes Ministrijas budžeta pozīcijā Valsts autoceļu fonds plānotie izdevumi 184,3M eur. Kohēzijas (ES) finansējums dažādiem projektiem (var būt ne tikai ceļi) ~ 200M eur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Sliktākais jau ir tas, ka ir vai nu labi ceļu segumi vai ļoti slikti. Rīga ir totāli pakaļā, pagājušajā nedēļā pa ceļam uz Tērveti likās ka auto izjuks pa vīlēm P95 un P103 neceļos. Kopumā mēs esam bomži, pat jaunos ceļus būvē šaurus un līkumotus. Vot Poļi ir malači, tie būs 10 gadu laikā iedzinuši normālus bāņus. OK, maksas, tomēr braukt var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Pagaidiet mazliet, tūliņ sāks visas ielas Rīgā remontēt paralēli, būs jautri. Brīvības ielu gandrīz visā garumā. http://www.rdsd.lv/remontdarbi/saraksts Labots Maijs 3, 2016 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Mums esot maz pilsētu virs 100k, precīzāk, tikai viena, tāpēc pēc ES kautkādiem tur noteikumiem mums nepienākas ceļi ar 2 joslām katrā virzienā. Bet nu esošo ceļu kvalitāte mums pienākas gan, sevišķi ņemot vērā, ka mēs maksājam gan degvielas akcīzi, gan transporta nodokli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o MK_ Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Nu es arī domāju, ka vienreiz gadā apskate ir ok un nepieciešama. Ar nodokli gan esmu neapmierināts ( man 202.04€ ). Ja nu mums ieviestu to, ka eksplortācijas nodoklis būtu pievienots degvielas cenai, degvielas cena gan jau būtu debesīs. Atkal visi (DUS un valdība) varēs skandēt par to ka "mums tak zemākās cenas eiropā.. ", bet salīdzina proporcionāli ar algām... bet nu .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Es gan neesmu apmierināts ar sistēmu, ka apskates jāiet katru gadu un vēl ceļa nodoklis jāmaksā. Nesaprotu es to vergu domāšanas stilu(dabūt ar pletni pa muguru katru dienu, jeb pietiks reizi nedēļā...). Man patīk Lietuvas modelis, uz to tad arī vajadzētu tiekties. Vajadzīgas lielas pārmaiņas un gribasspēks, lai to visu sakārtotu. Bet nu cerība ir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 degvielas cena gan jau būtu debesīs Ja kaimiņiem būs būtiski lētāk, tad nesanāks gan. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts AK-47 Maijs 3, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 3, 2016 Ņemot vērā faktu, ka 80% autoīpašnieku vulgaris servisu, labākajā gadījumā, apmeklē tikai pirms došanās uz TA jādomā, ka divu gadu modelis var krasi paaugstināt satiksmes bīstamību.. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
romajo Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Normāli ir tad, ja autiņu aizved reizi gadā un reāli pārbauda tā stāvokli, nevis uz csdd ta pseido pārbaudi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o MK_ Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Ja kaimiņiem būs būtiski lētāk, tad nesanāks gan. Biju Igaunijā, pagājušajā 4dienā. Cenas bija par 10 centiem augstākas nekā pie mums. Nu vismaz tajos DUS kurus redzējus es. Biju jau cerējis ka varēšu pieliet pilnu bāku pie brāļiem igauņiem, bet še tev. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Līdz 10 gadu vecumam varētu apskati reizi 2 gados. Pie nosacījuma, ka tas ir privāts auto un netiek izmantots komercdarbībai. Pēc tam gan reizi gadā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) kurš no Jums,cienītie,bija 1.maija demonstrācijā,ko rīkoja arodbiedrības? Es nebiju.Tā arī ir atbilde Labots Maijs 3, 2016 - Valduha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Robs Maijs 3, 2016 Populārs ieraksts Share Maijs 3, 2016 Ar to, reizi gadā, vai reizi 2 gados TA,ir stipri nosacīti. Ja, piemēram, es savu veco auto uzturu labā tehnskā stāvoklī, un TA man ir tikai lai aizbrauktu un samaksātu nodevas, vai lai paklausītos, to ko jau zinu, tā ir slaukšana. Cik nu tas tehniskais stāvoklis ir vainojams negadījumos, vairāk jau reibums vai pārgalvība, tāpēc, tā atkal ir slaukšana. Latvija ir lopkopju valsts, visiem patīk slaukt, jeb citiem vārdiem, visur žīdi. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK-47 Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Līdz 10 gadu vecumam varētu apskati reizi 2 gados. Pie nosacījuma, ka tas ir privāts auto un netiek izmantots komercdarbībai. Un vēl pie papildus nosacījuma, ka tas nav no šīs sērijas.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.ed Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Manabalss ir arī iniciatīva, ka tehnisko skati var iziet sertificētā servisā. Tas, manuprāt, pat vairāk noderētu, nekā skate reizi 2 gados. CSDD un citas amatpersonas vairākkārt ir stāstījušas, ka auto nodeva (nevis ceļu nodoklis - tādu LV nemaksājam) iet "kopējā katlā", no kura ņem visas ministrijas. bet problēma kopumā ir dziļāka. Tā jau var daudz ko optimizēt - auto nodevu pie degvielas, NĪN samazināt, pensijas bez nodokļiem u.t.t. Bet tai kopējā katlā piķis visu laiku ir par īsu, un vid tik domā, kur vēl varētu kādu nodokli izdomāt. Ieredņu aparāts ir galvenā problēma - liels, smags, sarežģīts un pilns ar Misteriem Divdesmitprocenti. Samazinātu ierēdņu skaitu uz pusi, varbūt arī atrastos nauda pareizi ceļus saremontēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o MK_ Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 diez kurā vietā degvielas izmaksu pozīcijās ir kaut kādas mistiskas "Latvijas algas"? doma bija par to, ka saka, ka Latvijā degvielas cenas ir vienas no zemākajām un mana piebilde vai tiek rēķināta cena proporcionāli latvijas algām (minimālā alga).. Eiropas Komisijas apkopotie dati par degvielas cenām Eiropā 2015. gadā parāda, ka 2015. gadā Latvijā bija ceturtās zemākās benzīna cenas Eiropas Savienībā (ES) un otrās zemākās starp Baltijas valstīm, savukārt dīzeļdegviela Latvijā bija otra lētākā ES un lētākā starp Baltijas valstīm. http://financenet.tvnet.lv/zinas/599829-statoil_fuel_retail_latvia_latvija_zemakas_degvielas_cenas_baltija Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Manabalss ir arī iniciatīva, ka tehnisko skati var iziet sertificētā servisā. cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Un cik servisos gadīgi dod čekus? Neesam mēs vēl līdz tādam līmenim izauguši, lai servisiem uzticētu apskates. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Android1 Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Manam auto nodeva ir 133 naudas. Ja reizi 5-10 gados uzblieztu normālu 4joslu ceļu, ārpus apdzīvotajām vietām, uz lielākajām Latvijas pilsētām, tad, manis pēc, nodevu varētu gan pielikt pie degvielas, gan arī atstāt esošo (protams, nodevu novirzot šiem lielajiem projektiem + daļēji ES naudas) un nemaz nebūtu žēl, jo vismaz redzētu, ka ir jēga maksāt. Gan satiksmes drošība uzlabotos, gan arī iedzīvotāju mobilitāte. Visādi citādi, šobrīd, ar ceļu stāvokli ir pabriesmīgi. Pleskavas šoseja ir pi pī, tāpat kā posms Koknese - Jēkabpils un daudzi citi... Šauri, izdauzīti un līkumaini ceļi. Nemaz nerunājot par pašu Rīgu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Ne jau tikai pliks ceļu stāvoklis visu nosaka. Arī tas, kur un kā tie ceļi iet. Cik kilometrus pa Pleskavas šoseju var nobraukt ar 90, bez luksoforiem un apdzīvotām vietām? Līdzīgi pa citām šosejām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 vēl jau ir degvielas akcīzes nodoklis kura mērķis būtu ceļi, akcīzei nekad nav bijis mērķis ceļi, bet gan budžeta pildīšana akcīzi piemēro populārām precēm, no kurām grūti atteikties. Reizēm piemin mērķi samazināt šo preču patēriņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Pēdējais laiks aplikt ar akcīzi ūdeni un gaisu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 Skaidra nauda pamazām izzudīs. Visi priekšnoteikumi jau ir. Tad nebūs problēmas ieviest da jebkādu nodokli. Un vēl speciālu nelojalitātes nodevu tiem 20K, kas raksta visādas petīcijas . Atcerieties! Lētāka dzīve nepaliks nekad. Ja atcels vai samazinās kādu nodevu/nodokli, tad (savienotie trauki ) kaut kur kaut kas tiks celts, pie tam tā, ka kopējais nodokļu slogs palielināsies. Un ne jau tikai pie mums, bet visā pasaulē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ? kā domā,kas ir kvalitatīvāk,tupa izkratīt vai ar montāžas lāpstiņu to pirkstiņu no visām pusēm apčubināt? Pēdējais laiks aplikt ar akcīzi ūdeni un gaisu arī cilvēka vēdera gāzes aplikt. Skaidra nauda pamazām izzudīs. tad es būtu bagāts,jo man nav Labots Maijs 3, 2016 - Valduha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Un vēl pie papildus nosacījuma, ka tas nav no šīs sērijas.. Pat šo tēmu sasodītie brendu cienītāji/nīdēji pamanās safakot. Apskaties auto ar numuru JD8115 apskates protokolu. Autiņam 15 gadi un vienalga. Galvenais ir kam tas autiņš pieder. Labots Maijs 3, 2016 - Bruketajs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) taķš uzdod tādus jautājumus un virpina tādas domas. Kā lai neatbild? Labots Maijs 3, 2016 - Valduha Link to comment Share on other sites More sharing options...
r.ed Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ? Un cik servisos gadīgi dod čekus? Šajā gadījumā atslēgas vārds ir "sertificēts" ar visām no tā izrietošajām sekām - dārgāks, jo ir grabināmais agregāts (pieļauju, ka tos iespējams saražot pēc nepieciešamības), un dod čeku. Neviens jau nesaka, ka nedrīkstētu auto pirms skates vest uz super lēto servisu, vienkārši atkristu situācijas, kad salīdzinoši vienkārši novēršama defekta dēļ uz TA jādodas otro reizi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valduha Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 (labots) Neviens jau nesaka, ka nedrīkstētu auto pirms skates vest uz super lēto servisu, vienkārši atkristu situācijas, kad salīdzinoši vienkārši novēršama defekta dēļ uz TA jādodas otro reizi. to var labot.Atklājot defektu CSDD,auto piespiedu brīvprātīgā kārtā tiek nogādāts servisā,kas pieder CSDD priekšnieka znotam un brālēnam. Nu protams ar attiecīgiem izcenojumiem. Labots Maijs 3, 2016 - Valduha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmna Maijs 3, 2016 Author Share Maijs 3, 2016 (labots) Pat šo tēmu sasodītie brendu cienītāji/nīdēji pamanās safakot. Apskaties auto ar numuru JD8115 apskates protokolu. Autiņam 15 gadi un vienalga. Galvenais ir kam tas autiņš pieder. kas tur bija jaredz? auto ar kuru tiek nobraukti 2-3k kilometri gada un kursh izgajis pedejos 2us gadus apskati ar pirmo reizi? pamegini ar to special sport edishan nobraukt standarta 15-20k gada un tad raksti... Labots Maijs 3, 2016 - kmna 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Maijs 3, 2016 Share Maijs 3, 2016 cik servisos tu esi redzējis piekares grabināmo agregātu kā iekš TA ? A jēga no grabināšanas? Pāris reizes ir sanācis, ka jamie neredz grabošu atbalsta šarnīru, vai bukses, kuras jau krīt ārā. Iespējams, ka ir kā variants diagnostikai, bet es labāk savam meistaram uzticos, kurš ar vienkāršākiem paņēmieniem, bet nosaka vainu, ja vajag... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!