Jump to content

Bezmaksas sarunu izdrukas


AndrisZa
 Share

Recommended Posts

Tā nu ir sanācis, ka esmu klients vairākiem operatoriem.
No Bites un Tele2 sarunu izdrukas saņemu webā bez problēmām.
Savukārt Amigo un LMT šo iespēju nepiedāvā vai arī nemāku atrast.
 
Toties atradu, ka pirms 10 gadiem SPRK ir pieņēmusi lēmumu Nr.275 par to, ka abonentam ik mēnesi ir tiesības saņemt
detalizētu rēķina pārskatu.
 
Turklāt, komersantam ir pienākums abonenta rēķinam pievienot informāciju par minētajām abonenta tiesībām.
Tas viss ir aprakstīts lēmumā  Nr.275.
 
Apskatījis vairākus Amigo un LMT rēķinus, neko tamlīdzīgu tur nesaskatīju.
Nu neko darīt... Painformēju SPRK par, ka LMT un Amigo neinformē klientus.
Pēc kāda brītiņa SPRK man atbildēja, ka:
 
"Regulators, pamatojoties uz likuma „Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem”
10.panta pirmo daļu, 25.panta pirmo daļu un Elektronisko sakaru likuma 9.panta pirmās daļas
1.punktu pieprasīja sabiedrībai ar ierobežotu atbildību
“Latvijas Mobilais Telefons” SIA un sabiedrībai ar ierobežotu atbildību „Zetcom”
sniegt Regulatoram informāciju par to, kā tiek nodrošināta  ar
Regulatora 2006.gada 8.novembra lēmumu Nr.275 apstiprināto
Noteikumu par abonenta rēķina detalizācijas pamatlīmeni 4.punktā noteiktā izpilde."
 
Pagaidīju vēl brītiņu un SPRK man atkal atrakstīja:
 
"Regulators ir saņēmis un izvērtējis sabiedrības ar ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons”
 SIA un sabiedrības ar ierobežotu atbildību „Zetcom” paskaidrojumus un secina, ka sabiedrība ar
ierobežotu atbildību “Latvijas Mobilais Telefons” SIA un sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Zetcom”
nodrošina Regulatora 2006.gada 8.novembra lēmumu Nr.275 apstiprināto Noteikumu par abonenta
rēķina detalizācijas pamatlīmeni 4.punktā noteiktā izpildi."
 
Jēē. It seems I'm an idiot! :)
Nemāku lasīt rēķinu!
 
Nu neko, palūdzu SPRK, lai taču atsūta man to infu no LMT un Amigo.
Redzēs, ko ta’ šie ir atrakstījuši?
 
Paldies SPRK par atbalstu - atsūtīja arī (skat PDF pielikumus).
 
Amigo raksta, ka būtībā lietotājs, jau uzsākot sadarbību par to tiek informēts.
Var jau būt, ka kādu arī informēja - mani noteikti nē.
 
Nākošais man patika vēl vairāk:
"Amigo rēķinos pievienojot norādi: "Vairāk par rēķinā iekļauto informāciju var uzzināt no Detalizēta rēķina pārskata".
 
qq0w689555e1r45s2q3.png
 
 
Vēlreiz paskatījos vecos rēķinus, un ak brīnums - 2016. gada marta rēķinā šī norāde tiešām ir parādījusies ar tādiem
mikroskopiskiem burtiņiem. :)
 
h4f66vp9tawdpnhwrfi.png

 
Savukārt LMT ziņoja, līdzīgi kā Signe no zināmās dziesmas.
 

0wk6uqpqp9eld714p63.png

 

Pārlasīju vairākus savus rēķinu un nekādu norādi neatradu!
Varbūt, ka tiešām, kā saka ir "jāņem acis rokā"?
 
Vēlējos noskaidrot pie citiem Amigo un LMT klientiem - vai Jūs savos rēķinos saņemat info par iespēju saņemt detalizētu rēķina pārskatu?
 
 
Paldies par uzmanību! :)

post-101846-0-29418800-1461754358_thumb.png

post-101846-0-37833400-1461754359_thumb.png

post-101846-0-37439500-1461754360_thumb.png

Zetcom.pdf

LMT.pdf

Link to comment
Share on other sites

LMT un Zetcom bez šaubām izpilda visas likumdošanas prasības.

Aizej pie dīlera vai piezvani uz info tālruni un izsaki savu vēlmi turpmāk saņemt detalizētu rēķinu.


LMT rēķina detalizācijas paraugs.

post-48-0-41017400-1461766720_thumb.png

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Man šķiet, ka LMT par sarunu izdruku prasa papildus $$

Tele2 arī prasa par sagatavotu sarunu izdruku papildus. Bet ja skaties rēķinu manstele2.lv tad vari redzēt visu bez maksas.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...