Jump to content

Recommended Posts

Labdien!

 

Ir pienākusi sezona. Ir man 1,5 gadus nelietots skūterītis dealim cordi (kaut kāds korejietis) ar nelielu nobraukumu. Vajadzētu bisķi paremontēt Vai ir kādi ieteikumi par normālām servisa vietām?

Edited by gitis
Link to comment
Share on other sites

Es ieteiktu atrast privātu meistaru,kas ņemās ar visu veidu moto.

Savā laikā bija vajadzība un atradu.Individuāla pieeja utt.

A tie kantori,izmet no galvas.

Link to comment
Share on other sites

Pareizāk būtu lai puika pats skrūvē un fāterīts palīdz, bet mūsdienu tēvi jau paši neko vairs neprot.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Nu kādas skūterī nianses, tas pats pļerka vien ir, tikai iestumt, kā rīdziņu, nevar. Tehniku vajag jaunatnei apgūt, nevis tupa vizināties .Kad jaunietis sāks pats pelnīt, tad lai, pa savu naudu, dzen uz servisu, bet citādāk lai tik skrūvē.

Link to comment
Share on other sites

Nav jau autiņš un skūtera remontam nevajag dārgus instrumentu komplektus. Ja ir kur skūteri glabāt, tad ir arī kur remontēt. Pacēlāju jau skūtera remontam nevajag.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Skūteris/mopēds jau nav auto pilnīgi pietiek ar lētām vai vecām atslēgām, pāris lētām mucinām.  Didzis jau pasteidzās  :mrgreen:

 

Savā laikā mopēds Rīga tika remontēts faktiski ar to kas palīda sēdekļa nodalījumā.

 

P.S muciņas ar kurām tika skrūvēts...

 

mgd37buuu93rwvj8bwi6.jpg

Edited by ricijs
Link to comment
Share on other sites

Pacēlāju vajag pat velosipēda remontam. Citādi tāda jakarēšanās ne remonts vien sanāk.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šis ir interesanti - tiem, kas te ienāk un uz savu galvu gatavi remontēt datorus - tie tiek nolieti ar mēsliem un sūtīti pie Betona par 5īti visu darīt, bet skūterus, lūk, pašiem jāskrūvē purčika pagalmā - kaut kāda neloģika :)

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Varbūt no sākuma ir jēga noskaidrot mēs te runājam par skutera vai vienreizēja ķīniešu prezervatīva remontu.

Ja skutera,tad to remonts ir līmenī ar auto remontu.Varbūt pat augstāk.

Pašam bija Yamaha un zinu,ko runāju.

Link to comment
Share on other sites

Nu nav tam skūteim nekādu kosmisku tehnoloģiju. Vajag tikai tehnisku domāšanu un lai rokas no īstās vietas aug. Nu kas tad Yamaha tāds sarežģīts? Protams, lai motoru izjauktu, vajag šādus tādus specializetus pričendaļus, bet te jau neiet runa par kloķvārpstas maiņu. Internetā var arī specializētus instrumentus nopirkt un nemaksā tas dārgi.  Runa jau vairāk par to, lai puika kautko no tehnikas iemācās. Vēlāk dzīvē noderēs un vismaz pats riteni autiņam varēs nomainīt.

Edited by Didzis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nav tam skūteim nekādu kosmisku tehnoloģiju.

Ja pieiet no pareizās puses,tad kosmisko tehnoloģiju nav nekam. 

Link to comment
Share on other sites

Lai kaut ko labotu ir jābūt apjausmai kā tas darbojas, ja cilvēks nedzin kā tā parikte darbojas, kas ir aizdedze, tās momenti, kas ir liess degmaisījums, kas ir karburators utt. Tad nav jēga sabojāt to skūteri.

 

Ja Tēvam ir poņa, tad kopīgi var mēģināt, kaut ko iegūs un abi pavadīs laiku, citādi ved uz remontu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

bet te jau neiet runa par kloķvārpstas maiņu

Nomainīt kloķvārpstu ir sīkums. Ķīniešu mopēdos daudz grūtāk ir salikt kopā pilnībā saraustītu elektroniku, jo visādu bezjēdzīgu loriņu, sensoru un citu mēslu tur ir pa pilnam.

Link to comment
Share on other sites

Nu bet kā to poņu var ieūt, ja neremontē savu skūteri? Ir problēma, meklējam informāciju, mācamies teoriju un remontējam. Galvenais, ir stimuls to darīt, jo braucamais nedarbojas, bet braukt gribās.Vismaz es tā saprotu tehnikas apgūšanu. Protams, ja nav nekādas vēlēšanās to darīt, tad jāstiep uz servisu un jāmaksā barga nauda par piemēram vienas skrūvītes ieskrūvēšanu.

Link to comment
Share on other sites

Nekādas, tāpat divi riteņi un motors. Nu labi, sajūgs savādāks, bet ideja jau no tā nemainās. Lai gan, arī krievulaikos daudzi puikas neprata gāzes trosīti salodēt un izpūtēju piesēja ar preses drāti. Visiem nav dots tehniku saprast, bet tas nenozīmē, ka to nevajag censties darīt. Varbūt no puikas izaugs labs meistars, bet nepamēģinot to nevar zināt.

Link to comment
Share on other sites

No šitās Rīgas, motoru D-6, bērnībā no galvas zināju, domāju ka pat tagad varētu savākt. Te bildē jau ir modifikācija, mašīnas indukcijas spole uzlikta, man šis rāmis bija pārmetināts un aizmugurē atsperes uzliktas un riteņi no divrobja. Vasaras pagāja mopēdos.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man rīga netika, ar deltu, kājas robu, minsku un izh jupiteru nācās knibināties, bija nedēļas, kad vairāk laboji kā brauci :D

 

Kā Didzis saka, jābūt vēlēšanai pašam, ja nav, tad nekā!

Edited by Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

Vispirms bija velosipēda šķūnēšana ar Gaujas dakšu un citiem navorotiem, tad Rīga5 mopēds. Motors gan tai rīdziņai bija lūznis. Kamēr nepārtaiīju aizdedzi, pabrauc, noliec un pēc piecām minūtēm var vairs nepielaist. Virzulis labi ja vienu vasaru turēja, bet tā arī nebija, ka vairāk remontē kā brauc. No kādas sestās  klases līdz desmitajai, kad moča tiesības dabūju, nobraukāju. Nebija toreiz nekādu servisu, gribās braukt, remontē pats. Toties baigā pieredze un sajēga par motoriem. Man fāterīts motoros fišku nerubīja, kam paprasīt arī nebija, tā kā nācās visu pašam apgūt. Kas tagad nekait, apskaties interneta filmiņu, kā konkrēto lietu labot un dari tik pakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Neviens jau nemaz nezina kas tam korejietim vainas, bet visi komentē. Bez normāla atslēgu komplekta un vēlam pneimatiskā skrūvgrieža pat variatoru bez mātes vārdiem būs čakars noņemt. 

 

Galvu nomainīt QMB139 motoram ja rokas neaug no pakaļas gan nav pārāk grūti.

 

Baudāmi kanāli Jūtūbē.

Angliski: https://www.youtube.com/user/RollingWrench

Krieviski: https://www.youtube.com/channel/UCJSDUfj-LAdQ22iJOACERPg Šim čaļītim var atrast video par praktiski visu. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

cilvēks paprasīja kur saremontēt, te jau klāt kas viņam sāk mācīt kā pareizi dzīvot un piereizes piegaudo klāt "kad mēs augām"....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Neviens jau nemaz nezina kas tam korejietim vainas, bet visi komentē.
Nekas nav vainas pēc autora teiktā. Vienkārši gribas paremontēt. Iespējams profilakse pēc ziemas domāta. Eļļu,riepās gaisu un tamlīdzīgi.

 

nelietots skūterītis dealim cordi (kaut kāds korejietis) ar nelielu nobraukumu. Vajadzētu bisķi paremontēt
Link to comment
Share on other sites

rolleru remonts RMR, iesaku. 

 

29252897 jautāt pēc zizixs (edgars, ja nemaldos)

 

ja es dzīvotu rīgā, varētu izpalīdzēt, jo pats ar to nodarbojos. ja kaut kas konkrēts, var arī konsultēties ;) 

 

konsultācija pie manis - 25987440, gan whatsapp, gan sms

Edited by GatisK
Link to comment
Share on other sites

GatisK

 paldies par info. Piezvanīšu Taviem ieteikumiem un notekti atskaitīšos kas ir kas.

 

Rollis netika lietots kādu gadu. Viss bija Ok. Bet, kad pielaidu bija lieli apgriezieni un  pēc kādas minūtes šis slāpst nost. 

Edited by gitis
Link to comment
Share on other sites

notekti atskaitīšos kas ir kas.

Ko Tu vari atskaitīties,ja vispār nezini pat ko Tev vajag remontēt. Un kāda problēma. Diagnōze ēzelis... un tikai saki ,ka nē.

Lasi savu pirmo postu.

Edited by senleja
Link to comment
Share on other sites

senleja

 

Mācies lasīt.

 

Kāpēc kādam labs cilvēkam kā Tev cienītais kundziņ kaut ko te vajag iedir  rst beztēmā?

Edited by gitis
Link to comment
Share on other sites

@gitis  pēc simptomiem varētu būt, ka karbī vecais benzīns ir iztvaikojis un viss ir saķepis, varbūt arī kāds musars ticis. karbi var iztīrīt arī mājas apstākļos un viss ies norm. remontiestādes tam būtu padārgas, bet ja PM uzrakstīsi kur tiešāk atrodies, varbūt kādu paziņu sazīmēšu, lai piebrauc un iečeko, kas par vainu ;) gan jau pa šokolādi iztīrītu karbi :D

Edited by GatisK
Link to comment
Share on other sites

Tu remote pasūti, minēt nevajadzēs!

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

elektroniku, jo visādu bezjēdzīgu loriņu, sensoru un citu mēslu tur ir pa pilnam

Tu uztaisi konstantu aizdedzes momentu, manuāli regulējamu čoku, nomet pusi jaudas, palielini patēriņu, aizmet šķidruma dzesi un temperatūras rādītāju, bākas līmeņa rādītāju, izmet starteri un tad tos varēsi saukt par liekiem. Bet, ja patīk tos lietot, tad nežvangsti un nemēģini attaisnot savu mūsdienu tehnikas nejēgšanu.

 

 

 

meklējam informāciju, mācamies teoriju un remontējam

Viena problēma gan mūsdienās ir - nav grāmatu. Grāmatās kādreiz bija ne tikai konkrētu modeļu rasējumi un remontu instrukcijas, bet arī vispārīgie darbības principu skaidrojumi. Tā bija ļoti koncentrēta inženieru informācija. Tagad ir internets, bet puse no visa tajā ir pilnīgas aplamības un no pārējā lielākā daļa ir hipsterdauņu instagramošanās garāžā.

 

 

 

Rollis netika lietots kādu gadu. Viss bija Ok. Bet, kad pielaidu bija lieli apgriezieni un pēc kādas minūtes šis slāpst nost.

Kā jau šeit minēja - jāsāk ar karburatora tīrīšanu, kas visdrīzāk arī būs visa vaina. Īpaši jāpārliecinās par galvenās dīzes tīrību...

Link to comment
Share on other sites

Sveiki visiem!

 

Liels paldies GatisK par atsaucību.

 

Par rezultātiem atskaitīšos...

 

Atsaucība no biedra ir ļoti laba. Problēma tiek risināta. Iesaku, ja kādam arī vajag.

Edited by gitis
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...