Jump to content

Sociālo tīlu administrēšana - tās izmaksas


ruteris
 Share

Recommended Posts

Sveiki!

 

Viens draugs pateica, ka ir aģentūras, kas nodarbojas ar sociālo tīklu lapu/profilu administrēšanu jeb pārvaldīšanu. Piemēram, SEB, Ādažu čipsi, Maxima un vēl daudzi citi izmanto aģentūras, kas veic ierakstus, publicē bildes, izsludina konkursus utt. gan feisbukā, gan tviterī u.c. soc. tīklos. Viņš pateica, ka aģentūras prasa apmēram 1000 euro/men . Palasot internetā, daudz informācijas neatradu, bet šeit būs daži linki, kas apstiprina, ka tie 1000 euro, par ierakstu dienā (par 1-2h stundu darba dienā), ir reāli. 

https://marisantons.lv/2014/11/19/ka-veidojas-cena-par-komunikaciju-socialo-mediju-profilos/

http://cosmo.lv/forums/topic/163658-copywriter-un-socialo-tiklu-administratoru-alga/

 

 

Link to comment
Share on other sites

RedzamaisVards

Senos laikos mēļoja, ka viens LV zināms zīmols maksāja četrciparu skaitli par soc.administrēšanu. Tolaik latos. Bet nekas astronomisks tas nav, ja īrē telpas, pērc licences, maksā visus nodokļus PVN un sociālos, un galu galā prasmīgam darbiniekam maksā algu.

Tomēru domāju, ka tas ir atdeves jautājums, sociālie imo ir overrated shit. Man bija viens fb projekts, ko salīdzināju ar tādu pašu, aiz kura sēž divi cilvēki (darba devējam varētu būt vismaz 2000€ izmaksas pirms nodokļu nomaksas, ja pieņem, ka uz rokas saņem kādus 500€, neskaitot dzelžus, softus un bonusus, kas tiek tērēti uz tiem darbiniekiem). Nu gada laikā viņi divīti mani apdzina sekotāju skaita ziņā, tikai kādam tas prasīja vismaz 20 tk gadā, kamēr es savu lapu iekurbulēju tikai for fun, kad gribēju ko ierakstīt.


 

 

Viens draugs pateica, ka ir aģentūras

Nu tās ir tās pašas reklāmas un SA aģentūras, WEB izstrādātāji u.t.t. tikai ar paplašinātiem pakalpojumiem. Soc. tīkli ir tikai aklā zarna, kas velkas līdzi kopš kāda 2010.gadā.

Link to comment
Share on other sites

Nu ja atrod kaukādu kantori kur direktors ir augsta līmeņa debīlītis - iespējams pat 5k€ var noslaukt.

Bet nu tādi kantori ir reti, jo debīlīši parasti nobankrotē.

Link to comment
Share on other sites

Destructo

Draugiem Grupa vēl pirms trim gadiem piedāvāja (un arī reāli izmantoju) soc tīklu administrēšanu par apmēram 150 lvl mēnesī par katru platformu.

Link to comment
Share on other sites

Mana vecā darbavieta nodarbojas ar to pati. Cilvēkam bija galva uz pleciem, ļoti labi sanāk. Šobrīd to dara vairāk cilvēki, jo ir izaudzis tas viss. 

Link to comment
Share on other sites

Ja aģentūras klients ir nopietns, cipars var būt arī lielāks. Jo ar kaut kādām Spilvām un Bitēm šai ziņā strādā veselas komandas ar māksliniekiem, radošajiem un pārīti cilvēku, kas tikai un vienīgi seko līdzi atgriezeniskajai saitei. Turklāt kontents katrā kanālā mēdz būt atšķirīgs, kas pievieno vēl cilvēkstundas. Tā kā gala rēķins itin mierīgi var būt arī 3-5k


Kā jums šķiet, cik cilvēku strādā ar Ušakova privātajiem kontiem un vai ir taisnīgi, ka tas tiek apmaksāts par rīdzinieku līdzekļiem? 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Destructo

@@Smii,

 

Man vienalga, jo viņiem visiem ir trepanācija jāveic. Debīlāku saturu kā ausainajam vēl ir jāpameklē, es ļoti ceru, ka to raksta viņš pats un neviens cits vēl nav tik tālu degradējies. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

versatile

Draudzene vienu laiku bija atbildīga par soctīkliem, arī pašam ir gadījies.

Ja kādam liekas, ka tās ir divas stundas dienā, tad nāksies apbēdināt. Parasti vairāk.

Nevar jau postēt saites uz boot.lv forumu vai 9gag - ja vien runa nav par kaut kādu kārtējo joku lapeli

Ja gribas, lai reālie un potenciālie klienti seko uzņēmuma profilam, tad ir jādomā par saturu - neuzbāzīgu, nevienveidīgu. Jādomā par satura noformējumu. Jātaisa satura noformējums - pats esmu braucis uz veikalu bildēt Adventes vainagu, piemēram. No neta spertas bildes nederēs - jāmeklē stokos, jāpērk, jābildē. Par video pat nerunāsim.

Tad vēl komunikācija ar neapmierinātajiem un troļļiem - tur reizēm nervu zāles pēc tam jādzer.

Atdot šo aģentūrai, kas ar to nodarbojas ikdienā, kur sēž dizaineri, kas bildītes vajadzīgajos izmēros, formās un izšķirtspējās štancē aizvērtām acīm; kur sēž cilvēki, kas spēj izveidot stratēģiju, darboties budžeta ietvaros, organizēt konkursus (tādus, kur vairāk par šēr un laik), nodarbojas ar reklāmu likšanu, pozicionēšanu... Man liekas saprātīgi.

Protams, katram ir idejas kādam vienam vai diviem oriģināliem feisbuka konkursiem, kas paceļ sekotāju skaitu. Bet darīt to ikdienā vajag diezgan stiprus nervus.

 

Otra lieta - ar mentalitāti saistīta - ja iekšējs darbinieks teiks, ka konkursam vajag 300 euro budžetu balvām - daudzi i 100 nepiešķirs.

Ja prasīs aģentūra - iedos necepjoties.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

RedzamaisVards

 

 

lieliem uzņēmumiem pat viens TW konts ir aktīvs 12+ stundas dienā, jo vēl strādā kā helpdesks, tātad tur ir vairāk nekā viens cilvēks

 

nu tie ir lielie uzņēmumi, kam sociālie tīkli ir arī saports. ja tīkls uzticēts aģentūrai vai kādam ārpusē, kurš nav pie virpas 16/7, tad gluži atbalsta funkciju tas nesniedz, bet sekotāji-šmekotāji to nesaprot.


 

 

Protams, katram ir idejas kādam vienam vai diviem oriģināliem feisbuka konkursiem, kas paceļ sekotāju skaitu.

nu tad uzņēmumu arī kā ziemassvētku vecīti arī visi uztver, kā nebārsti dāvānas, tā nevienam neesi vajadzīgs. konkurss ir īstermiņa risinājums.

Link to comment
Share on other sites

versatile
ja tīkls uzticēts aģentūrai vai kādam ārpusē, kurš nav pie virpas 16/7, tad gluži atbalsta funkciju tas nesniedz, bet sekotāji-šmekotāji to nesaprot.

Nav teikts. Pietiek, ja ir viens, kas komunicē tikai ar saprota ierakstiem. Pieņemu, ka ir rīki, kas ļauj konkrētu tvītu "atdot" konkrētam lietotājam apstrādei.

 

 

nu tad uzņēmumu arī kā ziemassvētku vecīti arī visi uztver, kā nebārsti dāvānas, tā nevienam neesi vajadzīgs. konkurss ir īstermiņa risinājums.

Precīzi. Tāpat kā smieklīgo video postēšana nekādi neiet kopā ar zīmola atpazīstamības celšanu vai, vēl mazāk, atsaukšanos uz pārdoto.

 

Principā, kam es redzu lielu jēgu no soctīkliem, tas ir visādi kantori, kas nodarbojas ar auto virsbūvju remontu, grīdu likšanu, utml - bildes pirms/pēc pārdod labi + nospēlē soctīkla lomu - ir apmeklētāju fīdbeks, kā arī tīri psiholoģiski lielāks ticamības moments par bildēm mājaslapas galerijā, kas "noteikti speciāli sabildētas".

Kā arī, statiska lapa ir statiska lapa, bet regulāri jaunākie darbi feisbukā - aha, skaidrs, kompānija dzīvo un strādā!

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...