artG Ierakstīts Aprīlis 15, 2016 Share Ierakstīts Aprīlis 15, 2016 vēlos izveidot objektu kuru varētu ar pieskārienu vilkt pa noteikto trajektoriju te ir kods kuru izmantoju: - (id)initWithName:(NSString *)name { self = [super init]; if (self) { self = [PaddleNode spriteNodeWithImageNamed: @"board.png"]; self.userInteractionEnabled = YES; self.name = name; self.physicsBody = [SKPhysicsBody bodyWithRectangleOfSize:self.frame.size]; self.physicsBody.dynamic = NO; self.physicsBody.usesPreciseCollisionDetection = YES; self.physicsBody.categoryBitMask = paddleCategory; self.physicsBody.collisionBitMask = emptyCategory; self.currentTouchValue = nil; } return self; } - (void)touchesBegan:(NSSet *)touches withEvent:(UIEvent *)event { self.previousTouchesTimestamp = event.timestamp; for (UITouch *touch in touches) { self.currentTouchValue = [NSValue valueWithNonretainedObject:touch]; } } - (void)touchesEnded:(NSSet *)touches withEvent:(UIEvent *)event { self.currentTouchValue = nil; } - (void)touchesMoved:(NSSet *)touches withEvent:(UIEvent *)event { for (UITouch *touch in touches) { NSValue *key = [NSValue valueWithNonretainedObject:touch]; if ([key isEqualToValue:self.currentTouchValue]) { CGPoint touchPoint = [touch locationInNode:self.scene]; CGPoint movePoint = CGPointMake(self.position.x, touchPoint.y); if ([self withinParentFrame:movePoint]) self.position = movePoint; } } } - (BOOL)withinParentFrame:(CGPoint)point { CGFloat offset = self.size.height / 2; if (point.y >= offset && point.y <= self.scene.frame.size.height - offset) return YES; else return NO; } viss strādā, bet problēma ir tāda,ka objekts ir mazs un testējot piemēram uz iphone 5 dažreiz velkot ar pikstu tas nestrādā, jautājums,kā var uztaisīt lielāku lauku apkārt objektam, nemainot objekta lielumu, lai tas būtu atsaucīgāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Aprīlis 15, 2016 Share Aprīlis 15, 2016 Neko nezinu par Apple vai kam tas ir domāts, bet varbūt uztaisīt otru neredzamu objektu? Mazākais seko lielajam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Aprīlis 15, 2016 Share Aprīlis 15, 2016 Iekš Unity3d es vienkārši attiecīgajam objektam pieliktu vēlamā izmēra lielāku kolaideru un norādītu, ka tas ir inputcollaider leyeris un iekš projekta fizikas propertijiem norādītu, ka tas neattiecas uz fizkas aprēķiniem. un neko nezinot par Apple Rekomendēju izrakt cauri šitajam - https://developer.apple.com/library/ios/documentation/SpriteKit/Reference/SpriteKitFramework_Ref/ un šitam http://defuncapps.tumblr.com/post/129409909394/learning-spritekit-for-ios-using-swift-part-2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!