Lapais Ierakstīts Marts 17, 2016 Share Ierakstīts Marts 17, 2016 Esmu nolēmis sev uzdāvināt uz Lieldienām velosipēdu, domāju noziedot tam pasākumam līdz 200€. Tā kā līdz šim man ir bijuši tikai padomijā ražoti ielas braucamie, un pēdējos padsmit gadus kautkāds Maximā pirkts Roxmashine , nesaprotu no velo neko un tātad man var iepārdot kautkādu krāmu pa kosmosa cenu. Prātoju par kaut ko no lietotajiem, kurus ieved, veic apkopi un tirgo veloplači. Lūdzu iesakiet man kādu firmu skatīties ar piemēriem no ss-a. Par sevi: man 55gadi, 182cm, velo vajadzīgs alus vēdera aizdzīšanai izbraucienos pa jaukta tipa ceļiem (asfalts, grants, takas) līdz 50km dienā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Galīgi neesmu velo specs, ber aptuveni vidēji 2x gadā tomēr uz velo uzkāpju tā paša iemesla dēļ Bet nu mans diletanta viedoklis ir šāds: 1. ja jaukta tipa ceļiem un sportošanai (kaut nosacītai), tad droši vien kalnu velo 2. ar tādu budžetu sanāks tikai kaut kas lietots un ne tas labākais (visdrīzāk - nobraukts līdz kliņķim) Būtu labi tomēr izskatīt budžeta palielinājumu aptuveni 2x 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 (labots) Vecajā benzītanka, lietotos tirgo, it kā labas atsauksmes http://www.veloogre.lv Labots Marts 18, 2016 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Long John Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 (labots) Tas "Veloogre" man neveras vaļā, bet laikam ir tas pats kantoris Daugavpils ielā 76, kas agrāk bija Akmeņu ielas galā (pie CSDD)- tur pērn pavasarī nopirku savu "alus vēdera nodzenamo" Daudzi jau te ciparu zem 200 nolīdzina ar zemi, bet es pa 170 nopirku "universālo" - laikam jau tūrisma vellapēdu "Peugeot"- ar ērtu alumīnija rāmi akurāt maniem izmēriem (194 cm), Shimano Deore aprīkojumu, labiem 28" ripuļiem, ļoti labā vispārīgā stāvoklī- visu vasaru nobraukāju bez kreņķiem . Vienīgais, ko esmu papildus investējis (ja neskaita somas/grozus bagāžai, foto un štrumentiem) - Ebajā nopirku komfortablu "Brooks B-33" sēdekli- jauns ir padārgs, bet man paveicās dabūt ļoti mazlietotu ap 60 Eur ar visu sūtīšanu: http://www.amazon.com/Brooks-England-B33-Saddle/dp/B003UWFFNC Mana vecā mugura un pēcpuse bija ļoti laimīgi par tādu pirkumu... Labots Marts 17, 2016 - Long John Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooyar Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 (labots) Vecajā benzītanka, lietotos tirgo, it kā labas atsauksmes http://www.veloogre.lv/ Man nepatīk kad viņi netjauno informāciju pietiekami ātri,kā arī nav iespēja pasūtīt vai rezervēt velosipēdu viņu mājaslapā. http://www.veloogre.lv/lv/lietoti-velosipedi/kalnu Labots Marts 17, 2016 - rooyar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Tādā cenu kategorijā sanāks vien tāds pats maximas līmeņa braucamais. Īsumā, cena veidojas no: 1. Brenda - šo var ignorēt, jo lielākoties brends nozīmē krāsas uz rāmja. Tomēr, skatoties ilgtermiņā svarīga ir rāmja kvalitāte un svars. Ja ir doma velo upgreidot un braukt vel ilgi, tad ir vērts paņemt labāku rāmi. 2. Groupset līmeņa - groupset ir visi slēdzēji, bremzes, rumbas un tamlīdzīgas lietas. Populārākais ražotājs ir shimano, viss iedalās līmeņos, kur Acera ir zemākais un XTR augstākais. Salīdzinājumam, vienam ķēde maksā 5eur, otram 50eur. Attiecīgi arī braukšanas komforts lielāks. Pieklājīgs price/performance līmenis sākas Alivio vai Deore. 3. Dakša - Normālai dakšai jābūt ar damperi un regulējamu cietību. Manuprāt pavisam lētās amorizatoru dakšas ir dranķīgākas par fiksētajām. ss.lv cenu kategorijā ap 200 eur ir kaut kādi Altus/Acera līmeņa braucamie ar, pēc skata, nojātām dakšām. No 400eur uz augšu sākas kaut kādi jēdzīgāki varianti.. Lai gan, ja rokas aug no pareizās vietas un ir iespēja velo ik pa laikam kaut ko investēt, visu var savest labā kārtībā. Svarīgi ir tas, ka ar kvalitatīvu velo braukšanas prieks ir daudz lielāks. Pērkot pievērs uzmanību rāmja izmēram, uz 182cm vajag L/56cm rāmi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shtolcers Marts 17, 2016 Share Marts 17, 2016 Par tādu cenu labāk nepērc neko no veikala, katru rītu paskaties XC forumu http://www.xc.lv/mtb/forums/viewforum.php?id=17&p=1 un http://www.xc.lv/mtb/forums/viewforum.php?id=25 Lielākoties normāli piedāvājumi būs 300-500 eur kategorijā, bet pa laikam kas ciešams parādās arī zem 200. piem. - http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=55664 Kaut ko var atrast arī http://www.veloplacis.lv/kalnu-mountain-bikes.html, bet nezinu cik uzticama/kvalitatīva vieta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 Te jau ir mazliet paarspiileets. Pa 200 euro var lietotu normaalaa staavoklii atrast. Jaapameklee tik. Long John jau augstaak izteicaas. Autors, tak nebrauks katru dienu pa 200km un vinjam noteikti nevajag kaadu pro klases velli. Tas pats Peugeot, Panther, Scott vai Merida buus gana labs. Bija man saakumos taads pus pilseetas, pus shosejas Peugeot. Varu teikt tikai to labaako. Peec tam daudzus gadus bija Scott, tagad Pilseetas Panteera ar kuru ljoti labi arii pa granti un mezhu var rulleet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lapais Marts 18, 2016 Author Share Marts 18, 2016 ko sakāt par šito? https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/mountain/hchip.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 Izskatās labi. Tik būs dubļu bleķi jāpiepērk klāt. Vismaz man nepatīk ka braucot tieku nošķiests ar dubļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donkeyhot Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 Aparāts labs, bet gan jau ka pizdjīts kaut kur... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 Nu to pēc bildes gan nevar pateikt.... Izskatās ņemams Autors gan tā normāli atvēzējies uz 50km dienā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 es par tiem 50km dienā ar padomāju. Pa jaukta tipa ceļiem tās ir 3 stundas diezgan intensīvā režīmā. var nepaspēt to vēderu nodzīt, kad iestāsies drusku citas problēmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lapais Marts 18, 2016 Author Share Marts 18, 2016 tie 50 būs varbūt pāris reizes sezonā. Biežāk būs 20-30 pa vakariem pēc darba un ar ne jau katru dienu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shtolcers Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 Par zagtumu - var paprasī rāmja nr. un pārbaudī csdd. Ļoti iespējams, ka nebūs reģistrēts, bet zaglis, iespējams, nedos. ja dos, paprasi 20 eur atlaidi un ņem ciet. Par treniņiem - neiesaku močīt lopā katru dienu. Regularitāte >> km skaits. Lielāks prieks būs nevis par vēdera dilšanu (kas notiks ļooti lēni), bet gan par sajūtu, ka parādās jūtami vairāk spēka. Ja kādā brīdī sāk apnikt, - mūzika vai audiobooki ļoti palīdz. Visiem, kas te iesaka ņemt lētākos - smags cilvēks riteni bojās vairāk. Čoms nopirka jaunu meridu par 350. Reizi mēnesī visādas rata centrēšanas, zobratu un ķēdes maiņas utml. Tas nav normāli. Labāk ņemt lietotu, bet no XC foruma, kur apgrozās pamatā ne-žīdiski cilvēki. Cenu levelis lietotiem: pro - 1000+ SEB mačiem - 650+ aktīvam pilsētas/trail braucējam - 350+ mierīgam pilsētas/trail braucējam - 200+ Protams, tas ir aptuveni un gadās statistiskās kļūdas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 kas notiks ļooti lēni Tā gan un kā likums, tas dils pēdējais Ar no augusta sāku pierakstīt cik un kā nominu pedāļus, te gan tikai atzīmēts indoor, kam klāt rudenī nāca arī āra pedāļi, plāns bija 250-300 pa mēnesi, +/- sanāca pie plāna turēties + visu ziemu uz darbu ar velo, bet tas nu tā, kādi 70 km mēnesī, tos neuzņemu. Visgrūtāk ir noturēt regularitāti, jo nu ir kā ir ar brīvajiem vakariem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 man ar indoor baigais aplauziens sanāca, nopirku turbo traineri, bet istabā kartsts, ventilatoru neatradu lielajos veikalos un bija slinkums meklēt pa visu rīgu mazajos, pulss norauj maksimumu jau pie mazas slodzes un rezultātā tolka nekāda telpās mīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koala Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 (labots) ko sakāt par šito? https://www.ss.lv/ms...tain/hchip.html Par zagtumu nezinu. Par cenu gan varētu pakaulēties. Autora prasībām pilnīgi atbilstošs. Pēc pirkuma to "Качественная резина" lietu gan es palabotu, jo vizuālā pievilcība dēļ krāsu dažādības pamatīgi cieš Tā ir diezgan veca Alivio 3x8 sistēma, kas ir pluss autora gadījumā. 3x8 sistēmas rezerves daļas vēl ilgi būs nopērkamas plašā klāstā, maksā lēti un dilst lēni. Labots Marts 18, 2016 - Koalīcija Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Marts 18, 2016 Share Marts 18, 2016 (labots) Pāris nianses kuras ņemt vēra pērkot lietotu velosipēdu: 1. Visticamāk Tev derēs tā saucamais hibdrīda vai pilsētas velosipēds ar 28" (700c ar riepas platumu virs 32, parasti 42). 2. Veloplači pārvarā tirgo velosipēdus no NL, un tur var uzrauties uz daudzām nestandarta daļām, kuras uz katra stūra nenopirksi. No otras puses tik bieži arī nelūzt. 3. No NL ievestajiem laba kvalitāte ir Batavus un Gazelle velsoipēdiem. Jauni šie aparāti maksā sākot no 1200 EUR. Pa 200 EUR sanāks kāds hibrīds/pilsētnieks ar 7 ātrumiem rumbā (Shimano Nexus) un alumīnija rāmi. Šie velosipēdi bez īpašām apkopēm var ripināties gadiem. Ķēde parasti ir paslēpta dubļu sargā, tā kā pat to var tikai reizi gadā eļļot. 4. Ja tomēr kā latvietis praktiskais gribi pirkt MTB, bet no NL tādus nelieto, tad pērkot ir jāpārbauda: 4.a) zobratu un ķēde. Ja zobrati ir padiļuši vai ķēde izstiepusies (ir speciāls štruntiņš ķēdes izstiepuma mērīšanai), rēķinies ar vismaz 30-40 EUR tēriņiem. Ja priekšējie klaņu zobrati vēl jāmaina, tad vēl kādi 30 EUR 4.b) Amartizatori, nepirkt lietotu velosipēdu ar mīksto dakšu vai nedod Dievs "full-suspension". 4.c) Pārslēdzēji. Ja ātrumi slēdzas normāli, tad būs OK. Acera vai Alivio nav īpaši nekādas starpības. Reti sastopami ir arī SRAM pārslēdzēji, nav nekāda vaina. 4.d) Bremžu uzlikas, jauni iekšējie/ārējie kabeļi materiālos vien ir ap 20 EUR. 5. Riepas protams jāpārbauda. 6. Ja ir brīvkustība centra asī vai arī trokšņi, tad vēl kādi 20 EUR skaiti nomaiņai. 7. Nospied priekšējo bremzi un pārbaudi vai ir brīvkustība stūrei un dakšai. Var protams būt vaina tikai pievilkt iznesumu, bet es tādu velosipēdu nepirktu. 8. Pārbaudi brīvkustību ratu rumbās, ja ir, nepērc. Ja rumba uz lodītēm, tad visticamāk jau sajāta, ja ir industriālie gultņi, tad nomaiņa nebūs lēta. Kaut ko šādu, tikai ar vīriešu rāmi. 50 km dienā gluži nenobrauksi, bet 20-30 bez problēmām. https://www.ss.lv/msg/lv/transport/bycycles/komfort/igmdc.html Tas ZZK MTB ir +/- OK, tikai pēc bildēm izskatās, ka aplocēm nodilusi bremzēšanas virsma, tur jābūt tādam nodilum indikatoram. Jauni rati tādam velosipēdam ir ekonomiski nepamatots ieguldījums. Labots Marts 18, 2016 - andza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!