Jump to content

Ceļu policijas radars un tā kļūda.


Artic^MX
 Share

Recommended Posts

versatile
Pirms 4 minūtēm , MartiniB teica:

bet tarakānu variants, ņigu ņagu, sazīmējams tur nav

Neviens jau nemēģina sazīmēt uz ekrāna, tos, kas jāredz, viņiem izmet ar sarkanu.

Plus, šī sistēma ir relatīvi jauna. Liekas, ka mazāk, kā 2 gadi. Ja Tev punkts jau dzēsies, tad, iespējams, šī sistēma nekādi nav piedalījusies Tevis nelikumīgajā piesmiešanā kariņlevita režīma visatļautības demonstrācijai.

Link to comment
Share on other sites

MartiniB
Pirms 36 minūtēm , versatile teica:

Uz kura Vācijas/Austrijas bāņa ar 130+ atļauto ir apgriešanās vietas vai pieslēgumi bez ieskrējiena joslām?

vai es kur rakstu, ka pie mums uz divīša var gāzt?

vairāk akcentēju, ka mūsu ierēdņiem ir tikai viens jājamzirdziņš -

apkarot ātruma pārkāpējus,

bet kur paliek infrastruktūras atīstīšana?

esam vienīgā valsts Eiropā bez neviena maģistrālā ceļa kilometra

 

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 1 minūtes , MartiniB teica:

esam vienīgā valsts Eiropā bez neviena maģistrālā ceļa kilometra

Maģistrālo ceļu mums nafig nevajag kā pašmērķi. Tas, ka grib uz Siguldu un Jūrmalu uztaisīt 130 ir idiotisms, darbības imitācija un naudas izšķiešana.
Es redzu vienu reālu vaajdzību pēc automaģistrāles - Bauska-Ainaži. Meitene-Ikla, ja esam precīzi. Bet arī tur pietiktu ar 2+2 un atļauto 100. Piķis, ko vajag, lai uzbūvētu DROŠU 130+ ceļu, kas noteikti būtu foršs, labāk noderēs citur. Kaut vai HIMARS nopirkt.

 

Link to comment
Share on other sites

MartiniB

nu protams!
Slovēnijā (20 273 km²) ir auto maģistrāles,
bet Latvijā(64 589 km²) priekš kam?
 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Nu, pirms 10 gadiem es teiktu, ka vajag arī Zilupe - Liepāja ar atzaru uz Ventspili.
Bet, ir diezgan skaidrs, ka no šī tranzīta virziena ir jāatsakās. Paliek pāri otra diagonāle.
Slovēnija mazliet interesantāk novietota. Runa nav par platību, runa ir par satiksmi.
 

Link to comment
Share on other sites

versatile

Teorētiski, ja jau Vācijā bāņi ir unlimited, un daudzas mašīnas spēj izspiest 250kmh, tad vidējam laikam posmā Hamburga/Minhene (800km) vajadzētu būt 4-5h. Nu, ar mīšanas pauzi, utt.

Bet nav.

image.png.1e3184047800fbfd4b73bc5c6459d8dc.png

Nu tad parēķinām, reālistiski, kāds būtu vidējais laika ieguvums posmā Bauska-Ainaži, paceļot uz 130 atļauto, kur var.

image.png.cd1864c4888e71a0f56ae4454fc258a6.png

96 vs 76kmh nav baisi liela starpība, īpaši, ja Vācijā ir unlimited.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , versatile teica:

Bet nav

Jo visur, kur tas cilvēciņš dzeltenajā aplī, būs 60-140kmh atļauts.

Maz vispār vietas Vācijā kur vari izpausties. Un Polijas maksas bāņiem drīzāk vari turēt konstantus 200kmh

Pirms 23 minūtēm , versatile teica:

Nu tad parēķinām, reālistiski, kāds būtu vidējais laika ieguvums posmā Bauska-Ainaži, paceļot uz 130 atļauto, kur var.

Ātrgaitas šosejām ir citi, lielāki ieguvumi.

Vairākas joslas, norobežotiiba no pārējās pasaules. Tātad mazāk bojāgājušo un problēmas.

Arī visādām noliktavām un ražotnēm patīk maģistrāles, vieglāk, paredzamaak un lētāk tik no/uz ražotnes/noliktavas.

Satiksme var tikt novirzīta uz šiem ceļiem, atbriivojot vietējos ceļus.

Galu galā, arī degviela ietaupas, ja kruiizaa mauc 110-130 nevis krustojumi, līkumi, traktori, autobusi un citas hernjas pa ceļam.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 17 minūtēm , Zin... teica:

ja kruiizaa mauc 110-130 nevis krustojumi, līkumi, traktori, autobusi un citas hernjas pa ceļam.

1. cik km Vācijā parasti var nobraukt ar šādu v.vid? Jo parasti ir kāds štau pa vidu, pēc kura piektdienas vakara trafiks uz Ādažu pusi jūlija beigās liekas tāds dzīves sīkums vien.

2. Kas liek domāt, ka mums nebūs tās herņas pa vidu?

Pirms 23 minūtēm , Zin... teica:

Un Polijas maksas bāņiem drīzāk vari turēt konstantus 200kmh

Tur tāds atļautais?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 10 minūtēm , versatile teica:

1. cik km Vācijā parasti var nobraukt ar šādu v.vid?

Nav gan Vācija, bet ja nav kāda avārija vai kas cits, tad braucot uz darbu es precīzi 50km (katrā virzienā) nobraucu ar vidējo 110 - 130.

Neraustoties, bez piebremzēšanas/paātrināšanās. Kā pievienojos šosejai, pārkārtojos uz vidējo joslu un tā līdz galam.

Patēriņš tad arī vismazākais, man dīzelīm nokrītas līdz 3.5 - 4 litri uz simtu. Tiklīdz sākas korķi un jāpiebremzē, jāpaātrinās no 80 uz 100, tā arī patēriņš pieaug līdz kādi 4.5L. Nav mirstamā kaite, bet 20 - 30% izmaiņa mēnesī jau ir jūtama.

 

Bet nu man tālāk nav jābrauc, toties laika/izmaksu ziņā ietaupījums būtisks.

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , versatile teica:

Tur tāds atļautais?

Netak. Bet uz maksas baanja nevienam tur īsti neinteresē atļautais.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

nobraucu ar vidējo 110 - 130

Kā tad, fantazjors. Gan jau spidometrā 65-80 rāda, bet internets jau visu piecieš.
Bet nu es arī šobrīd tos savus 15km braucu ar 120. Atļautā, vai, drīzāk, peļautā robežās.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 4 minūtēm , versatile teica:

Kā tad, fantazjors. Gan jau spidometrā 65-80 rāda, bet internets jau visu piecieš.

Ko tur fantazēt? 70 - 80mph, no sākuma līdz galam. Gandrīz katru dienu.

It īpaši ja brauc pirms 8 no rīta vai pēc 7 vakarā.

Nu ja brauc apēc 8, tad jau vidējais ātrums nokrītas līdz kādi 60mph. Ja avārija/korķi tad arī var 2 stundas braukt.

 

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Ko tur fantazēt? 70 - 80

Nu ja, a raksti - simtu desmit, simtu trīismit...

:D

Link to comment
Share on other sites

versatile

sk. auKstāk tak, jopta :D Patroļļot ar nedrīkst?

Just now, AndrisBB teica:

70mph nav 110kmh?

Nu, ja reiz pa sausiņiski, tad nav. 112.65km/h

 

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Lai jau, ja tev tā labāk patīk. Bet ja ikdienā jābraukā uz darbu/atpakaļ, tās 30 min ko var 'ietaupīt' katrā virzienā ļoti daudz ko maina, tāpat arī degvielas izdevumi. Tāka ir liela starpība vai var nobraukt lielus gabalus ar konstantu ātrumu, vai arī visulaiku jāpiebremzē dēļ visādiem krustojumiem, apdzīvotām vietām utt.

Nu vienīgais mīnuss, ka ja ne tur aizbrauci, tad var piļīt nākamos vismaz 20km, lai apgrieztos.

 

Kā arī ja ir korķis, tad nav izejas, jāsēž.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 11 minūtēm , AndrisBB teica:

ka ja ne tur aizbrauci, tad var piļīt nākamos vismaz 20km, lai apgrieztos

Nu a par ko ta es runāju?

Atceries straču, kā uz līķuciema pa kreisi iegriešanos aizliedza uz Jelgavas šosejas? divi kā-em līdz vijaduktam, degvielas tirgotāju looobijs!

Un divas štrāses blakus - bāni bez pieturām Bauska-Rīga un Rīga-Ainaži mēs nevaram atļauties, un Ainažu virzienā arī īsti nevar nemaz izbūvēt. Tāpat arī - es dzīvoju pie apvedceļa, lidosta ir pie apvedceļa, bet 2x ātrāk ir caur Rīgas centru jebkurā diennakts laikā. Vot tur prasās normālu 2+2 (bānis nebūs, jo apvedceļa sūtība ir būt ar daudz pieslēgumiem) un jau liela daļa problēmu atkristu.

Pirms 15 minūtēm , AndrisBB teica:

Tāka ir liela starpība vai var nobraukt lielus gabalus ar konstantu ātrumu, vai arī visulaiku jāpiebremzē dēļ visādiem krustojumiem, apdzīvotām vietām utt.

Prasītos tomēr kaut kādu statistiku, ne pēc sajūtām, jo kaut kā liekas, ka biežāk tomēr ir kāda avārija/remonts/whatever pa vidu, nekā nav. Tīri izbraucu-iebraucu laiks, no kura var rēķināt vidējo.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Kādu tev tur statistiku vai izjūtas? Ja ir ceļš pa kuru var braukt 110 un nav nekāda iemesla bremzēt, tad tak zini cik ilgi tas aizņems.

Ja ir ceļš kur 50% laika paiet braucot uz 50, tad ar zini cik tas aizņems. 

 

 

Nu ja ir avārija vai korķi tik bieži, tad nu kautkas nav kārtībā ar ceļu vai braucējiem.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

Ja ir ceļš pa kuru var braukt 110 un nav nekāda iemesla bremzēt

Nu vot, piemēram, braucu pa to pašu A2. Ir radars Garkalnē, 70. Ja satiksmes nav, braucu to posmu ar 81. Ja satiksme ir - kkas ap 67. Tālāk radars Langstiņos, 90. Ja satiksmes nav, 101. Ja satiksme ir - kaut kas ap 85. Pa starpu 110 - ja satiksmes nav, 120-121. Ja ir - 113. Ir viena vieta, kur mēdz būt stacionārais, tur arī raustījiens.
Berģi, 2 luksofori.

Berģi, radars. ja satiksmes nav - 81. Ja ir - ~60.

Kopumā variance salasās pietiekama, un vidējais braucot pavadītais laiks nebūs vis "posmu, kur atļauts 110 garums/121" + "posmu, kur atļauts 70 garums/81" + "posmu, kur atļauts 50 garums/61".

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 15 minūtēm , versatile teica:

Ja satiksmes nav, braucu to posmu ar 81. Ja satiksme ir - kkas ap 67.

Bet tur tak tikai viena josla katrā virzienā.

Uzliek vismaz 2, un tad lēnie brauc pa vienu, pārējie pa citām. Un 'satiksme' diezko neko neietekmē, tik cik pārkārtoties.

Sanāk ka tā pat nav šoseja, bet ceļš vai iela.

Jeb kā to var tikt uzskatīt par šoseju, ja tur ir gājēju pāreja 😂

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Bet tur tak tikai viena josla katrā virzienā

Posmā Sigulda-Jugla nekur nav tikai viena josla katrā virzienā.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 3 minūtēm , versatile teica:

Posmā Sigulda-Jugla nekur nav tikai viena josla katrā virzienā.

Bet Garkalnē gājēju pāreja. Tad tā ir šoseja vai iela, vai kautkāds hibrīds? tapēc arī tā raustīšanās ar ātruma limitiem?

Vai būtu jāmaina ātruma limiti ja tā būtu šoseja ar 2 joslām no sākuma līdz beigām, bez pārejām, jēdzīgiem ieskriešanās/nobraukšanas ceļiem?

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica:

Jeb kā to var tikt uzskatīt par šoseju, ja tur ir gājēju pāreja 😂

a kāds būtu ekAnomiskaJs pamatojums būvēt paralēli bāni bez pārejām?

Link to comment
Share on other sites

versatile

tak šitā pāreja vispār nav problēma, turklāt taagd pat automātiska, nav poga jāspiež - kamera detektē gājēju pati.

A tur bik tālāk uz Siguldas pusi ir ciems, kas netiek uz šito pārēju vispār. Un tie mauc pāri šosejai.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Priekškam tad tur radars un ātruma samazinājums, ja nav problēmu?

Kā ziemā, naktī?

 

Pirms 5 minūtēm , versatile teica:

A tur bik tālāk uz Siguldas pusi ir ciems, kas netiek uz šito pārēju vispār. Un tie mauc pāri šosejai.

Tas vienkārši pirmais ko ieraudzīju.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile

Lai tunelis būtu lietojams visos laikapstākļos un gadalaikos, ir stingri jāpacenšas. Šeit varbūt arī nebūtu sliktākais variants, bet arī - jābūt pieejamam, apgaismotam, utt.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Ko tas tā pāreja Garkalnē uz mežu ir īpaši noslogotāka kā Saulkalnē uz nekurieni? Īpaši savādāku tuneli tur vajag?

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 3 minūtēm , AndrisBB teica:

uz mežu

uz kādām ~100 mājām esošām un topošām, tā uz aci. Šosejai otrā pusē viekali, pasts, skola, bērnudārzs, aptieka, dz.c. stacija, sabtransa pietura uz Rīgu, bibliotēka un viss pārējais.

image.thumb.png.a92f4f0dc584866b2426c26466ae33ea.png

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu tad jau vēljovairāk tunelis/tilts būtu drošāks variants. Tur nevajag nekadu ekanomisko pamatojumu, vienkārši drošāk.

Nu tādā garā tur 100 un 1 risinājumu varētu atrast, lai nav nepārtraukti jāmaina tos 70/90 limitus.

Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

tunelis/tilts

mhm, ar bērnu ratiem, izcilas opcijas, īpaši tilts.
Tunelis, labi sataisīts, ir ok. Bet tagad tur neko nedarīs, jo nāk tak simttrīismit režīms, ar daudzlīmeņu krustojumiem pie Langstiņiem, utt. Un viss tā vārdā, lai ietaupītu, nu, vakkuumā - līdz Siguldai 50km, uz 100km/h brauksi 30min, uz 130 - 23min, ja negadīsies poļu fūristu dragreiss pa ceļam (spoiler alert - gadīsies) - tātad, līdz 7min. Pieliekam 1km izmaksas, pieliekam, ka tur tas posms ir samērā purvains aiz Garkalnes, pieliekam, ka vajadzēs daudzlīmeņu krustojumu arī Vangažos un Gaujā, kā minimums, oj, tur jau uz miljardu projekts sāk vilkt.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Nu katrs tas ierobežojums jau pieliek kādu minūti, ja gribās dzīvot Siguldā un braukāt uz Rīgu, tad tas ietekmē.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica:

Nu tādā garā tur 100 un 1 risinājumu varētu atrast, lai nav nepārtraukti jāmaina tos 70/90 limitus.

Tu domā, ka nevērtē neviens tos 100 un 1 risinājumu? Gan jau vērtē. Izvēlas optimālo, ekonomiski pamatotāko, vienalga kā to nosauc.

Ir vietas, kur pie krustojumiem šosejas paplatinājums, nu tā, ja kāds krustojumā griežas pa kreisi, pietiek vietas kreisā pagrieziena veicēju, kamēr viņš gaida, apbraukt pa labo pusi, lai neveidojas aiz viņa rindas, jautājums, kāpēc tā nevarētu visur, ļoti labi strādā, prasīju reiz vienam spečukam, viņš atbildēja, atkarīgs no automašīnu daudzuma, cik tajā vietā griežas pa kreisi, no automašīnu daudzuma, cik taisni brauc utt., utt. Viss tiek mērīts, ja izpildās vajadzība, tad veido, nevis kurā katrā vietā taisa... Liekas izmaksas.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 11 minūtēm , vvv teica:

Liekas izmaksas.

Nu tur arī visa sāls. Naudas nav, tapēc tādi pusrisinājumi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

tapēc tādi pusrisinājumi

Kāpēc pusrisinājumi. Vienkārši neprasās visur pēc maksimuma.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...