Jump to content

Garantija ārpus valsts, kurā nopirkts produkts


Recommended Posts

Sveiki,

Pirms nedēļas ASV nopirku Lenovo Flex 3. Apzinājos, ka garantijas ziņā ir riskants pirkums, bet pievēru acis. Diemžēl, lietojot datoru regulāri met laukā blue screen ar uzrakstu "whea_uncorrectable_error". Uzliku visus update, pārinstalēju driverus, pārinstalēju windows, bet bez rezultāta. Palaidu RAM testu, viss OK. Palaidu CPU stress testu - vainīgais atrasts. Tagad man ir aktuāls jautājums, vai kādam ir līdzīga pieredze un vai garantija strādā ārpus valsts, kurā produkts ir iegādāts. Garantijas noteikumos ieraudzīju, ka ir uzrādīts arī Latvijas support kontakti. Atradu arī šādu bēdīgu teikumu ".. This warranty only applies to products in the country or region of purchase."

Ir kādi ieteikumi vai arī izskatās galīgi bezcerīgs gadījums?

 

Links uz garantiju - https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/lenovo_flex_3_1120_flex_3_1130_llw_en_201503.pdf

Edited by diegbiksis
Link to post
Share on other sites

Vari mēģināt uzjautāt IBM Servisa centrā  - 67070300 - viņi remontē arī Lenovo. Ir bijusi darīšana, attieksme patīkama, nav par ko sūdzēties. Tiesa, problēmas bija ar Latvijā iegādātīem verķiem, bet ej nu sazini.

 

 P.S.

Nu jā - bija divi ThinkPadi - par citiem Lenovo nemāku teikt.

Edited by raiviic
Link to post
Share on other sites

Es domāju, ka atteiks arī Servicenet. Jo viņi skatās tieši pēc tā  - vai ir vispasaules garantija.  Ir nesti Thinkpad labot. Gan uz Servicenet, gan IBM.

Edited by Fruzz
Link to post
Share on other sites

Un kāds īsti ir jautājums? Vai vari aizsūtīt šo lapsi uz garantijas servisu arī ārpus US? Aizsūtīt tu noteikti vari, bet, vai garantija netiks atteikta, to šeit tev neviens nepateiks. Es iesaku vērsties pie attiecīgā garantijas nodrošinātāja, kā tas ir paradzēts garantijas noteikumos, un turpmāk tos izlasīt kārtīgi, un ņemt vērā.

Link to post
Share on other sites

Paldies par atbildēm. Katrā ziņā skaidrs, ka būs pa darba dienām jāzvana, jāraksta un jāmeklē iespējas. Ja kādam ir pieredze ar līdzīgu situāciju, lūdzu padalies. :)

Link to post
Share on other sites

Kliedēsim ilūzijas. Ja kāds to vēl nezin, tad autorizētais serviss par katru garantijas gadījuma apkalpošanu no ražotāja saņem piķi. Attiecīgi, ja konkrētais dzelzis neiet zem ražotāja garantijas, serviss nesaņem neko. Tālākos secinājumus izdarīt ir viegli.

Link to post
Share on other sites

Izgāzi žulti? Labāk palika? Pašapziņu pacēli? :D

 

Pat ja vaina nav CPU, ir skaidrs, ka nav nekas tāds, ko kāds datorspecs salabos, jo jāmaina mātesplate, kurā ir integrēts viss, ko vien var integrēt.

 

Modelis tiešām ir tik svarīgs? Lenovo Flex 3 Modelis - 80LX , 11 collas.

Link to post
Share on other sites

Lai pārliecinātos, ka Windows/draiveri patiešām nav pie vainas un problēma ir dzelžos, var uzinstalēt kādu linux distributīvu uz fleša (vai livecd diska) un pārstrādāt no tā kādu laiku.

Link to post
Share on other sites

 Nu CPU defekts gan nešķiet ticams - tā nu nav tā detaļa, kura bieži bojājas (ja vien useris to nelieto olu cepšanai :grin: ).  Tā vietā, lai aiznestu kasti uz servisu lai veic diagnostiku (jā nebūs bezmakasas, bet 15 - 30 eur iekļausie) un pasaka kas par problēmu, notiek pašdarbība un izdarīti secinājumi "no zila gaisa".  Kaut gan - šitādu 11" hlamu vispār izmest un nopirkt normālu 14" aparātu.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...