diegbiksis Ierakstīts Septembris 6, 2015 Share Ierakstīts Septembris 6, 2015 (labots) Sveiki, Pirms nedēļas ASV nopirku Lenovo Flex 3. Apzinājos, ka garantijas ziņā ir riskants pirkums, bet pievēru acis. Diemžēl, lietojot datoru regulāri met laukā blue screen ar uzrakstu "whea_uncorrectable_error". Uzliku visus update, pārinstalēju driverus, pārinstalēju windows, bet bez rezultāta. Palaidu RAM testu, viss OK. Palaidu CPU stress testu - vainīgais atrasts. Tagad man ir aktuāls jautājums, vai kādam ir līdzīga pieredze un vai garantija strādā ārpus valsts, kurā produkts ir iegādāts. Garantijas noteikumos ieraudzīju, ka ir uzrādīts arī Latvijas support kontakti. Atradu arī šādu bēdīgu teikumu ".. This warranty only applies to products in the country or region of purchase." Ir kādi ieteikumi vai arī izskatās galīgi bezcerīgs gadījums? Links uz garantiju - https://download.lenovo.com/consumer/mobiles_pub/lenovo_flex_3_1120_flex_3_1130_llw_en_201503.pdf Labots Septembris 6, 2015 - diegbiksis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 Sazinies ar vietu, kur laptops iegādāts, ja vien tas nav kāds kaktu kantorelis, tad visticamāk varēsi aizsūtīt uz ameriku pa pastu savu laptopu lai salabo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 (labots) Vari mēģināt uzjautāt IBM Servisa centrā - 67070300 - viņi remontē arī Lenovo. Ir bijusi darīšana, attieksme patīkama, nav par ko sūdzēties. Tiesa, problēmas bija ar Latvijā iegādātīem verķiem, bet ej nu sazini. P.S. Nu jā - bija divi ThinkPadi - par citiem Lenovo nemāku teikt. Labots Septembris 6, 2015 - raiviic Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 IBM remontē tikai thinkpadus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 (labots) Es domāju, ka atteiks arī Servicenet. Jo viņi skatās tieši pēc tā - vai ir vispasaules garantija. Ir nesti Thinkpad labot. Gan uz Servicenet, gan IBM. Labots Septembris 6, 2015 - Fruzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilz Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 Un kāds īsti ir jautājums? Vai vari aizsūtīt šo lapsi uz garantijas servisu arī ārpus US? Aizsūtīt tu noteikti vari, bet, vai garantija netiks atteikta, to šeit tev neviens nepateiks. Es iesaku vērsties pie attiecīgā garantijas nodrošinātāja, kā tas ir paradzēts garantijas noteikumos, un turpmāk tos izlasīt kārtīgi, un ņemt vērā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diegbiksis Septembris 6, 2015 Author Share Septembris 6, 2015 Paldies par atbildēm. Katrā ziņā skaidrs, ka būs pa darba dienām jāzvana, jāraksta un jāmeklē iespējas. Ja kādam ir pieredze ar līdzīgu situāciju, lūdzu padalies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
x_rays Septembris 6, 2015 Share Septembris 6, 2015 Kliedēsim ilūzijas. Ja kāds to vēl nezin, tad autorizētais serviss par katru garantijas gadījuma apkalpošanu no ražotāja saņem piķi. Attiecīgi, ja konkrētais dzelzis neiet zem ražotāja garantijas, serviss nesaņem neko. Tālākos secinājumus izdarīt ir viegli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diegbiksis Septembris 9, 2015 Author Share Septembris 9, 2015 Izgāzi žulti? Labāk palika? Pašapziņu pacēli? Pat ja vaina nav CPU, ir skaidrs, ka nav nekas tāds, ko kāds datorspecs salabos, jo jāmaina mātesplate, kurā ir integrēts viss, ko vien var integrēt. Modelis tiešām ir tik svarīgs? Lenovo Flex 3 Modelis - 80LX , 11 collas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tasteris Septembris 10, 2015 Share Septembris 10, 2015 Lai pārliecinātos, ka Windows/draiveri patiešām nav pie vainas un problēma ir dzelžos, var uzinstalēt kādu linux distributīvu uz fleša (vai livecd diska) un pārstrādāt no tā kādu laiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviic Septembris 10, 2015 Share Septembris 10, 2015 Nu CPU defekts gan nešķiet ticams - tā nu nav tā detaļa, kura bieži bojājas (ja vien useris to nelieto olu cepšanai ). Tā vietā, lai aiznestu kasti uz servisu lai veic diagnostiku (jā nebūs bezmakasas, bet 15 - 30 eur iekļausie) un pasaka kas par problēmu, notiek pašdarbība un izdarīti secinājumi "no zila gaisa". Kaut gan - šitādu 11" hlamu vispār izmest un nopirkt normālu 14" aparātu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
diegbiksis Septembris 10, 2015 Author Share Septembris 10, 2015 Paldies par informāciju, ņemšu vērā, pārbaudīšu vēlreiz visu kārtīgāk. Pamēģināšu palietot ubuntu un kādu diagnozi ar livecd uztaisīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!