Bomaars/C12 1 Posted August 25, 2015 Share Posted August 25, 2015 Vēlējos uzzināt kā ir ar tiem protokoliem utt tiem štruntiem...saprotu teiksim man priekš opel derētu op-com, bet gribētu arī paspēlēties ar lēto štruntu ELM327, bet lielumam rakstīts ka neder dīzelim, tāpēc kā zināt kuri der? Saprotu iet protokoli.... bet nevaru saprast kurš ir īstais opel 2.0 dti 74kw motoram Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Pērc šitādu, nenožēlosi http://www.aliexpress.com/item/201402-newest-version-free-shipping-case-for-autocom-TCS-tool-good-service-multi-color/1995529576.html Quote Link to post Share on other sites
inteens 370 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Kļūdas nodzēsīsi, ko tālāk? Quote Link to post Share on other sites
Ghost_az 6 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Kāds Tev Opel's? Man ir OP-COM's. Un ir arī "parastais" ELM's. Spēlēties nedošu, bet, ja vēlies, vari piebraukt, patestēsim. PM! Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 (edited) Par dargākiem aparātiem tiem vēlāk, konkrēti paspēlēšanās pēc to ELM gribēju jo viņs maksā 4 un uz augšu dollari...Ghost_az nezvai sanaks neesmu no rigas , vairāk interesētu par tiem protokoliem vai kāds tur to visu saprot un kā pielasīt to ELM327.Opelis ir opel zafira Edited August 26, 2015 by Bomaars/C12 Quote Link to post Share on other sites
Bruketajs 348 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 ELM ir tikai dzinējam un tikai 2000+ gada autiņiem. Nu un ja lietojam ar datoru, tad ir nianses ar programmām - it kā ir daudzas programmas, bet katrai ir savas nianses. Tas CDP gan ieinteresēja - jāskatās kā iet ar nolāpītajiem francūžiem... Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 Tas viss skaidrs...bet kā tad ir ar tiem dīzeļiem un pēc protokola kā izvēlēties pareizo...jo lielākoties daudzi raksta ka nedabojas ar dīzeļiem Quote Link to post Share on other sites
martinno 425 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Man bija par 15€ - gāja ar benzīnu, dīzeli, u.t.t. - to atdāvināju. Pēc tam paņēmu par 3.5$ - vispār nestrādā Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Parastais ODB II protoklos neko sakarīgu nerāda īpaši paveciem dīzeļiem! Ja gribi tiešām šo to salabot, nopērc to ķīniešu autocom/delphi klonu! Es sākumā arī darbojos ar odbII diagnostikas iekārtām uz ELM, Nu nav tas nopietni! (Jā šo to var noslatīt, bet parasti tas par īsu ir...) Quote Link to post Share on other sites
Slaids 7 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Nu tad iemet kāds linku ar kādu devaisu tā ap 30 Eināriem kas nav pēdējais mēsls un der Opeļiem. Būtu labi ja pašam tāds jau ir un ir reāla pieredze. Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Pa 30 tīri nesanāks, bet reku http://ru.aliexpress.com/item/201402-newest-version-free-shipping-case-for-autocom-TCS-tool-good-service-multi-color/1995529576.html Man šāds ir! Esmu mēģinājis uz divām opeļvektrām! Ņem visu - abs, klimantu, automātisko kārbu, airbagus, rāda kaudzi motora parametru, var dažus diagostiskos testus izveikt - gandrīz ideāli! Ko nevar - nevar visas ar drošību saistītās sistēmas mainīt - piemēram jaunu imobilaizera čipus pielikt/noņemt. Ja kas oriģinālais verķis ar softu virs 1000 eur maksā...... Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 A kā ar to opeļiem speciālo op-com itkā 15 dollari maksā un esot baigi labais štrunts tieši priekš opeļiem... Quote Link to post Share on other sites
Ghost_az 6 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Opeļiem vajag OP-COM'u. ELM, cik atceros, manu Zafiru neņēma. Kaut ko rādīja, bet programmēt un dzēst kļūdas neļāva. No kura gala ir topika autors? Un kura gada auto (vai vismaz paaudze)? Kur ir OP-COM pa 15 USD? Pirms gada-pusotra samaksāju ~45-50 EUR un tas bija lētākais atrodamais variants (kurš tā pat ir ķīniešu klons). Aizdomas, ka pa 15 USD ir parasts ELM ar uzlīmi "OP-COM"! EDIT: Pats redzu... Iespējams - cenas kritušās. Tad noteikti ņem OP-COM, nevis parastu ELM. Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 nop aliexpresā var nopirkt lidzi vel iet softs šamā, ja būtu parastais elm tad atsauksmēs jau brēktu visi...http://www.aliexpress.com/item/2014-Hot-Sale-OBD2-Op-com-Op-Com-Opcom-with-Free-Shipping/454243004.htmlEs No Rēzeknes/Balvu puses...kārtīgi neatceros bet 2001 vai 2002 bez papiros skatīšanās nevaru tā pateikt Quote Link to post Share on other sites
Ghost_az 6 Posted August 26, 2015 Share Posted August 26, 2015 Tev ir Zafira-A. Aizdomas, ka OP-COM's nepalīdzēs, ja gribēsi līst dzinējā. Tev tur viss ir mehānisks, ne? Tavējais jau nav common rail. Par pārējo - arī šaubos, vai kaut ko varēsi darīt. Sāc ar ELM'u (aizņemies no kāda), tad jutīs, vai jēga turpināt. Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 26, 2015 Author Share Posted August 26, 2015 Kāpēc teiksim A zafirām neko nevar noteikt...īsti neizprotu tad tos tūļus...dzinējs laikam ir 2.0 DTI 16v...74kw...no tā arī viss izriet...konkrēti notestēt vajadzētu degvielas sistemu. Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Tev tur viss ir mehānisks, ne? Nu nu 2001 gada auto un viss mehānisks - neticu! Visticamākais sūknis jau tiek ar kompi vadīts un op-com palīdzēs! Quote Link to post Share on other sites
Ghost_az 6 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Neesmu iedziļinājies, bet šim taču nav common rail? Tātad - sūknis visdrīzāk ir mehāniskais. OK, iespējams, spiedienus redzēsi. Ko īsti gribi tajā degvielas sistēmā testēt? Kāda ir problēma? Quote Link to post Share on other sites
ggg97 890 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 (edited) Celsies TA cenas «Tehniskās apskates izcenojuma paaugstināšana vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām nepieciešama, jo palielinājies laiks tehniskās apskates veikšanai, ņemot vērā normatīvajā aktā par transportlīdzekļu valsts tehnisko apskati noteikto nepieciešamību kontrolēt automobiļu elektroniskās vadības un drošības sistēmas, kā arī veikt papildus pasākumus ceļu satiksmes drošības paaugstināšanai,» Edited August 27, 2015 by ggg97 Quote Link to post Share on other sites
evertons 16 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 (edited) Celsies TA cenas kāš nu visur, kur vajag un kur nevajag... besī tā LV likumdošana... Edited August 27, 2015 by evertons Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 (edited) Ko īsti gribi tajā degvielas sistēmā testēt? Kāda ir problēma? Bija Nobirusi sūkņa elektronika(divi vadi kas piegāja tiem bija nobirusi izolacija, laikam pa Latvijas superīgajiem ceļiem sagaja tie vadi kopa un jā rezultāts) tajā mirklī tika nomainīts degvielas filtrs, un saremontēja arī sūkņa elektroniku, bet protams servisaa silts leca labi, bet pec servisa rītos tika konstatēts ka ilgak jāgriež un protams pielec bet izsit dūmu...idejas tādas ka iespējams kur gaisu sistemā rauj iekš... Edited August 27, 2015 by Bomaars/C12 Quote Link to post Share on other sites
M_J 536 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 To vai sistēmā ir gaiss, diagnostikas tūlis, konkrētajam autiņam nepateiks. Var arī gadīties ka ir mazliet par vēlu špricmoments. Arī tad sliktāk lec un izsit dūmu. Gan jau ka remontējot sūkņa elektroniku, tas bija noņemts, un, iespējams, atpakaļ uzlika ne gluži tajā pat pozīcijā. Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 (edited) Nē nu to rīku tāpat gribētu paņemt, tā jau bez kārtīgas diagnostikas nesaprast...katrā ziņā lec tad ar grūtībām(bet arī kā kuru rītu)..un ka pielec dumu makonis izlido (bet arī atkarīgs cik smagi lec, jo smagak jo lielāks)... Edited August 27, 2015 by Bomaars/C12 Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Šeit tev diagnostikas tūlis neko nepateiks! Tikai braukt uz specializētu dīzeļu servisu kur var pārbaudīt/izmērīt: 1. Kompresiju cilindros 2. Sprauslu smidzināšanas kvalitāti 3. Augstspiediena sūkņa spiedienu Vienīgais ko pats vari pārbaudīt ir no rīta auto ievilkt (ieskrieties līdz kādiem 30 km/h, otrajā robā un atlaist sajūgu) Ja tad, ar aukstu motoru, pielec uzreiz un bez dūmu mākoņa, ļoti iespējams ka motors izdilis, kad motoru lēnām griež starteris, gaiss paspēj gar kompresijas gredzeniem izplūst. Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 (edited) Dūmu mākoņa ne smagās pielekšanas pirms nobruka sūkņa elektronika nebija. Edited August 27, 2015 by Bomaars/C12 Quote Link to post Share on other sites
Ronalds 3,195 Posted August 27, 2015 Share Posted August 27, 2015 Saki nobruka vadības bloks? Un tika vienkārši šrotā nopirkts cits un nomainīts bez kalibrācijas? Hmm... Nepareizs iesmidzināšanas moments iespējams.... Un citu efektu kā tikai smaga palaišana nav? Opcom varētu palīdzēt! Quote Link to post Share on other sites
Bomaars/C12 1 Posted August 27, 2015 Author Share Posted August 27, 2015 nē šrotā cits netika itkā pirkts...šie sūtijuši uz kkurieni latvijas vidienē remontēt...Par citiem efektiem varu pateikt tikai to ka mazāk tērēt degvielu pec visa šitā sāka...katrā ziņā to varēja izmainīt tas...ka cilveks kas ņemas teica ka brinums vispar ka mums leca jo viss bijot aizsēdis ar sadegušajiem...eh izkrita vars no galvas arā...bet tā mums pirms tam viss bija tip top Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.