Bonifacijs Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Ne jau soda apmērs, bet tā neizbēgamība un nekavējoša piemērošana atvēsina pilotus alkonavtus. Lai tas sods ir kaut 1 eur, bet ja nāksies maksāt ikreiz kad pārsniegts..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Rubb, neizej uz populismu! Lūdzu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Atgadina seno Bābeli - zog visi kam nav slinkums, policijas nav, līdzīgu dienestu arī nav, tauta neapmierināta, ko darīt - ahā, sausa runa ja noķeram zagli, certam roku nost, urāāā, tovariši!!!! Finalā visiem labi izņemot tos dažus neveiklos ko noķēra - zagļi zog, pilsoņi žēlojas, valdnieki pieņem likumus, vis iet savu gaitu un visiempar prieku reizi mēnesī kādam nocērt roku - austrumu tirgus, kā teikt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 ronald... diemžēl te ir runa par potenciālo energiju, nevis populismu. Ok, kaut kādi punkti visā tajā likumā ir sviests. Tomēr... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Ja šie palielinātie sodi liks kādam samazināt ātrumu, dēļ kā Tava ģimene paliks dzīva? Tīri emocijas.... ronald... diemžēl te ir runa par potenciālo energiju, nevis populismu. Es ļoti labi zinu fiziku un e=mv^2/2, tomēr balstoties uz šo formulu, vienīgais drošais ātrums ir nulle! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Ja psihopats tiks uz ceļa tad ir pilnīgi vienalga kāds ir sods, šitos ir jānoņem jau pirms, vai nekavējoties kā. Dulburis tak nenodarbosies ar aritmētiku, bet tupo spiedīs pedāli un ir jābūt fiziskai ekipāžai kas viņui vai nu piespiedīs nobraukt no ceļa vai arī fiziski notrieks. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
boto Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Tīri emocijas.... Bet fakts ir, ka 2014. gadā esam pirmajā vietā ES bojā gājušo skaita ziņā uz vienu miljonu iedzīvotāju. Esošā CP ar kārtību uz ceļiem netika galā ar veco sodu sistēmu, un šaubos, ka lielāki sodi kaut ko kardināli mainīs un pie mums braukšanas kultūra uzlabosies Igaunijas līmenī. Gruzijā nomainīja visu CP, tas izrādījās efektīvāks līdzeklis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Atliek cerēt, ka tā dolbodjaķelu populācija samazināsies dabiskā ceļā. Tobiš, labs tas dīvainis, kurš nosities,vismaz nevairosies. Nu jā, labāk jau, lai sitas viens, ne kādu līdz parauj. Kātur bij ar to tirliņu Mūkusalas aplī? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 Man patīk uz ~120km/h braukt taisnā, sausā gabalā un līkumam tuvojoties, nometot līdz ~90-100. Es kādu apdraudu? Nē. Satiksmes drošību apdraud tie, kas brauc zem 90 vietās, kur teorētiski arī uz 140 varētu bez problēmām braukt (es gan sevis un maka drošības dēļ to nedaru). 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Jūlijs 3, 2015 Share Jūlijs 3, 2015 atgaadinaasju nezinosjajiem, ka 91. gadaa tika atjaunots briivpraatiigais formeejums "zemessardze", kur tiesjaam iestaajaas latvijas patrioti. tikai pateicoties sjim formeejumam mums stipri pagaaja garaam taa sauktie "лихие 90ностые". Man blakus mājām bija kādreiz tāds neliels krogs (vienā ielas pusē baznica, otrā krogs). Tad nu tai krogā bandosi diezgan regulāri taisija attiecību kārtošanu ar apšaudi. Vienīgie, kas uz turieni brauca viņus savaldīt, bija zemessargi. Poličiem bija visādi argumenti, tad mašīna izsaukumā, tad benzīna nav, tad vēl kas cits! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) Atliek cerēt, ka tā dolbodjaķelu populācija samazināsies dabiskā ceļā. Tobiš, labs tas dīvainis, kurš nosities,vismaz nevairosies. Nu jā, labāk jau, lai sitas viens, ne kādu līdz parauj. Kātur bij ar to tirliņu Mūkusalas aplī? Puis, šitie vairojas pirms viņiem vispār spīd baltās tiesības. Tīri emocijas.... Huliš tev tur emocijas, ja ir dati, kas rāda, ka pie zemāka vidējā ātruma cilvēki mirst mazāk un kopumā līdzekļi tiek ietaupīti ? Kas var objektīvāks par to ? Protams, tai pat laikā sodi neko nemainīs, jo cilvēki tāpat ir stulbi. Gan tie, kas likumus pārkāpj, gan tie, kas likumus sargā. Labots Jūlijs 4, 2015 - nevertell Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Bet fakts ir, ka 2014. gadā esam pirmajā vietā ES bojā gājušo skaita ziņā uz vienu miljonu Pirmkārt lūdzu linku uz šo faktu! Otrkārt, cik tas ir absolūtos ciparos? Un cik cilvēku tajā pašā laikā ir miruši no sirds/asinsvadu slimībām ko aptaukošanās izraisījusi? Cilvēki ir mirstīgi, diemžēl! (Slinkums meklēt konkrētus ciparus bet uz ceļiem gadā ap 100 nositas, bet no insultiem/infarktiem pāris desmiti tūkstošu atmet pedāļus....) Huliš tev tur emocijas, ja ir dati, kas rāda, ka pie zemāka vidējā ātruma cilvēki mirst mazāk un kopumā līdzekļi tiek ietaupīti ? Kas var objektīvāks par to ? Protams! Pie vidējā ātruma 0 vispār avāriju nebūtu! Padomā cik līdzekļu tiktu ietaupīts! Bet par to ka laiks = nauda neesi dzirdējis? Piemēram man jābrauc pie klienta uz Liepāju un man ir ļoti svarīgi vai es ceļā pavadu 3h (braucot uz 110 - 120) vai 4h velkoties uz 80-90! Link to comment Share on other sites More sharing options...
boto Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Pirmkārt lūdzu linku uz šo faktu! Pērnais gads glīti lejupejošo (pēdējos gados gan stagnējošo) līkni pārrāvis, ar 211 zaudētām dzīvībām mūs atsviežot atpakaļ teju 2010.gada līmenī un atkal pēdējā (vai traģiskā pirmajā vietā) bojāgājušo skaita ziņā uz vienu miljonu iedzīvotāju: Latvijā - 105, bet vidēji ES - 51 cilvēks. http://www.lvportals.lv/print.php?id=268391 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Skaidrs! Un tagad atrodi cik cilvēku 2014 gadā nomira no sirds/asinsvadu slimībām, cik no onkoloģiskām.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Piemēram man jābrauc pie klienta uz Liepāju un man ir ļoti svarīgi vai es ceļā pavadu 3h (braucot uz 110 - 120) vai 4h velkoties uz 80-90! Varbūt tomer svarīgāk ir līdz tam klientam aizbraukt 4h, nevis otrajā stundā uzņemt salonā piem. alni ? Bet idioti vairojas, tas fakts. Es teiktu, ka līdz kādam 2010. gadam vē tā kā gāja uz labo pusi ar braukšu, un ne tikai, tagad sajūta, ka paliek arvien trakāk. Loģiskais būtu tas, ka būs kāds karš vai revolūcija vai tml., un tā saucamā demokrātija, tiks spēcīgi ierobežota. Nebūs tā saucamais "tiesiskums" tik spēcīgs. Jā, būs privātīpašumi, varēsi arī brīvi pārvietoties, bet sodi būs smagi un ātri. neviens neauklēsies. Kādā savienibā vai kādā valodā runāsim, kas to zina. Pašreizējā sistēma principā nav savienojama ar cilvēka dabu. Pašlaik tas viss tiek pieciests no lielākās daļas. Man arī aizdomas, ka pēc 20 gadiem pensiju nesagaidīšu, būs vai nu pašam jārukā, vai arī uz bērniem jācer. http://www.csb.gov.lv/statistikas-temas/veselibas-aprupe-un-sports-galvenie-raditaji-30287.html http://www.delfi.lv/rutks/vesels-ka-rutks/mirstiba-no-veza-latvija-pedejos-10-gados-pieaugusi-par-39.d?id=45709428 Laikam googli pat cilvēki neprot http://www.spkc.gov.lv/veselibas-aprupes-statistika/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) Atradu mirstību http://www.spkc.gov.lv/veselibas-aprupes-statistika/doc fails audzēji 6079 Sirds /asinsvadu slimības 16076 Transporta nelaimes gadījumi - 240, Noslīkšana 191 Pašnāvības 382 Tiešām nāvju uz ceļiem ir tik daudz????? nevis otrajā stundā uzņemt salonā piem. alni Arī uz 90 var uzņemt alni salonā un tas nekas labs nav! Redziet 240 nositās ar auto = traģēdija! Ierobežojam satiksmi, ceļam sodus! 16k nomirst no insultiem un infarktiem, (66 reizes vairāk!) no tiem vismaz puse vīriešu darbaspējīgā vecumā, kuri šīs kaites sagādājuši paši sev vedot neveselīgu dzīves veidu - tas po! Te nav populisms saskatāms? Bet varbūt "problēma" slēpjas faktā ka šoferiem ir nauda un no viņiem var viegli sodus iekasēt? p.s Un ja kas pašnāvības, gan jau ka no labas dzīves ir izdarījuši 382...... Labots Jūlijs 4, 2015 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Tehniskajā nepārbauda amortizatorus, kuriem ir liela nozīme auto stabilitātes saglabāšanā uz bedrainiem un nelīdzeniem ce)ļiem 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Tajā timrota eksperimentā kaut kas nav kārtībā, jo rezultāts ir pretrunā ar maniem novērojumiem un fizikas likumiem. Bez tam lasīju par eksperimentu Rīga Daugavpils braucot 50/90 un 60/110 - atšķirība 40 min! Tā lūk pensionār! (ja cilvēks uzskata ka 120 ir gonkošana, man grūti citu epitetu viņam piemeklēt) Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 tas viss ir sen saskaitīts, pie kādiem satiksmes apjomiem atmaksājas būvēt platākus un vairāku joslu ceļus. Latvijā tādu apjomu nebūs NEKAD, lai esošos A klases ceļus uz mazpilsētām pārtaisītu par bāņiem. Un vispār auto industrija virzās uz robotizētu automašīnu izmantošanu. Visticamāk, pēc 20 gadiem uz ceļiem ar augstu satiksmes intensitāti tiks pielaisti tikai automatizētie auto, kuros vadītājs ir bagāža. Rokas vadībai paliks nomaļie lauku ceļi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 p.s Ak jā - nepārkāpjot ātrumu apdzīt fūri kura brauc uz 80 praktiski nav iespējams, jo pie 10km/h ātrumu atšķirības apdzīšanas ceļa garums ir pamatīgs, tik garu "logu" praktiski nav. Iznāk ka jābrauc aiz fūres uz 80. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 tas viss ir sen saskaitīts, pie kādiem satiksmes apjomiem atmaksājas būvēt platākus un vairāku joslu ceļus. Latvijā tādu apjomu nebūs NEKAD Un kā ir Lietuvā? Divjoslu katrā virzienā vajag tikai 5 galvenās šosejas. Ventspils, Liepājas, Vidzemes (Pleskavas), Daugavpils un VIA Baltica. Nu vismaz pusotru joslu, kā tas ir dažviet uz VIA Baltic šosejas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) Izrēķināts ta sen jau ir, tik uzcelts nav Labots Jūlijs 4, 2015 - Bonifacijs 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Man arī aizdomas, ka pēc 20 gadiem pensiju nesagaidīšu, būs vai nu pašam jārukā, vai arī uz bērniem jācer. šim es pilnīgi piekrītu..., zinu, ka pārtikai cena tikai celsies, tāpēc apstrādāju katru pleķi savā placī..., un zemei cena tikai celsies... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Un kā ir Lietuvā? Lietuvā ir 4 pilsētas, kurās iedzīvotāju skaits pārsniedz 100K. Latvijā tikai 1 ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Tikai nevajag liet, ka maskavas šoseju nevajadzēja taisīt ar divām joslām katrā virzienā, kā krievu laikā bija paredzēts! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Tā bija! Toties lielā šoseja uz Brestu dzīvē bija, bet ceļinieku atlasos nebija! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Kāpēc mūsdienās tādu Maskavas šoseju vajag, vienalga, ar cik joslām? Neesam vairs PSRS, bez vīzām tāpat tur netikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Nu nezinu uz kurieni tās fūres un vieglie rindām vien pa to šoseju brauc. Moš uz latgali? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Lai sakārtotu ekonomiku, pirmkārt ir jābūt labie, ātriem ceļiem! Paskatieties ar Hitlers sāka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 reku ir dati par satiksmes intensitāti uz galvenajiem ceļiem - http://kartes.lvceli.lv/resources/web/Celu%20tikls/%281%29_Intensitates_A_2014.jpg 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Par ātruma palielināšanu uz ceļiem... nav mums tā ceļu kultūra tāda lai varētu to darīt. Kad tauta ņemsies prātā, tad arī 110 varētu! Protams ap 2000 gadu, kad regulāri braukāju uz skolu Rīgā, satiksmes autobusi ar kuriem braucu, rullēja uz 120 (pilna mašīna ar pasažieriem piedevām), bet šoferi tur braukt mācēja, firmai nevienas avārijas. Tad kaut kādā brīdī visiem autobusiem pamazām sāka parādīties ātruma ierobežotāji... Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) Kā Tu redzi Latviju pēc 10-20 gadiem? vai cienījamie biedri nosaukumu topikam izlasīja?, ko Jūs te par to braukšanu.... nu ja, nākotne neizskatās pārāk rožaina, tad jāpalielina ātrums, lai ātrāk uz kapiem... Labots Jūlijs 4, 2015 - alusbundža 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nevertell Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 p.s Ak jā - nepārkāpjot ātrumu apdzīt fūri kura brauc uz 80 praktiski nav iespējams, jo pie 10km/h ātrumu atšķirības apdzīšanas ceļa garums ir pamatīgs, tik garu "logu" praktiski nav. Iznāk ka jābrauc aiz fūres uz 80. Noteikumus arī tu nezini. Tev vispār tiesības ir? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 ko Jūs te par to braukšanu.... nu kā, ja palielinās braukšanas ātrumu uz ceļiem, tad daudziem nākotne būs ātrāk uz kapiem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Huan Kaktus Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 @@nevertell, nu, nu, varētu sīkāk par tiem noteikumiem? Kas attiecas uz tēmu, tad pēc 20 gadiem (nu labi, pēc 30) Latvijas nebūs. Būs Pirmā Galaktiskā Impērija, izveidota pēc tautu lūguma, lai nodrošinātu drošību, mieru un stabilitāti. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Un imperatoram būtu jābūt puņķinam ???... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 Lampa, bija diskusijas par izglītību, jeb kā nomotivēt skolēnus mācīties, ja to nespēj viņa nelabvēlīgā ģimene. Tur jābūt negantai meistarībai, lai motivētu bērnu, viņa nelabvēlīgās ģimenes vietā un apstākļos. Bērns tomēr neviļus vēro savas ģimenes darbības vai bezdarbību, un ... Bet brīnumi dažreiz notiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 bērnam jāredz labas izglītības jēga pašam priekš sevis, Bērns, ja mēs par bērniem runājam, nav nekāds gaišreģis. Viņu redzesloks visupirms sniedzās ģimenē. Mēs te tak nerunājam par robotiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rudis323 Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) Pēc 10 gadiem jau tāda vairs nebūs, varbūt būs, bet būs apvienota ar kādu citu, un ar citu nosaukumu, ja tagad piem. LV dzīvo 1 979 400, ap 750k ir krievu val. runātāji kas drīz pārņems valdību, un tai pop. statistikas info pat nevar uzticēties, jo slēpj, europa.eu ir daudz precīzāka info par iedzīotāju skaitu, jo tur arī skaita/atskaita tos kas pieteikušies dzīvot kādā citā EU valstī.. Kopš 1991 gada katru mēnesi iedzīvotāju skaits ir gājis mīnusā.. Vel ir daudz iemesli, kapēc nebūs, ja UK 2017 gadā novelēs par izstāšanos no EU(scheduled to take place before the end of 2017), tad 2018 varētu būt EU sabrukums.. Diezgan vecs raksts, bet daudzas lietas sakrīt: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2054913/Europe-war-2018-As-Angela-Merkel-says-euro-meltdown-spark-battle.html "Meanwhile, the Greek collapse was sending shockwaves across Europe." http://uk.reuters.com/article/2015/07/04/uk-eurozone-greece-idUKKBN0P40FR20150704 "An imagined future: In March 2016, Vladimir Putin's (left) army occupied Lithuania, Belarus and Moldova. Nicolas Sarkozy (right) sends 15,000 French troops to Italy" Alex Jones saka, ka 60% ka kkas notiks šogad oktobrī: Bet tas ir viņam bizness visiem propagandot paranoju.. Karš jau tik ilgi nav bijis, ka visi bagātie to tik vien grib kā pakarot, jo būs nafta un visiem būs izdevīgi.. vienkārši pasaule nestāv uz vietas tik ilgi, būs kaut kas un kaut kad... Labots Jūlijs 4, 2015 - rudis323 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūlijs 4, 2015 Share Jūlijs 4, 2015 (labots) bērnam jāredz labas izglītības jēga pašam priekš sevis, ka tas ļaus labi, kvalitatīvi dzīvot visu atlikušo dzīvi, strādāt darbu, kas nav pretīgs, dzīvot ērtu un patīkamu dzīvi u.t.t. ja viņš šīs korelācijas nesaskata, nu un? vienmēr vajadzēs mazkvalificētu darbu veicējus Pats izdomāji vai izlasīji Musolīnī, sākuma pierakstus? Labots Jūlijs 4, 2015 - jema Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts