Jump to content

Pārdod Mazda 323 [pārdots]


Recommended Posts

Mezavecis

Pārdodu 2001. gada Mazda 323 12L sedanu ar 1.5L benzīna motoru, ar automātu, pasvaigiem lietajiem diskiem.  Nobraukums 230k. Cena 1200 EUR.

 

Kā jau visas šī gada mazdas, bez rūsas tās nemēdz būt. Tikko nomainīts degvielas sūknis un nesen izieta skate (12.05.2016), līdz ar to kādu laiku varēs bez bēdām braukt.  Bijis sieviešu auto, līdz ar to salons nav piepīpēts, piekakāts un ir turēts labā stāvoklī.  Autiņš apskatāms Pierīgā netālu no Piņķiem.

 

 

post-1472-0-67627400-1434395114.jpg

 

post-1472-0-31006200-1434395113.jpg

 

 

post-1472-0-49675900-1434395502.jpg

 

Auto pārdots

IMG_5493.jpg

IMG_5501.jpg

DSC_0347.jpg

Edited by Mezavecis
Link to post
Share on other sites

Izskatās kopts, bet par rūsu var piekrist... Tas bleķis japāņiem nekāds salīdzinoši ar SAAB 9000

  :yes4:

Link to post
Share on other sites
versatile

 

 

Bijis sieviešu auto, līdz ar to salons nav piepīpēts, piekakāts un ir turēts labā stāvoklī.

Toties virsbūve un visas pogas un virsmas ap tām apskrāpētas ar nagiem :D

Link to post
Share on other sites
e = d

 

 

Tas bleķis japāņiem nekāds

 

mazdai tas bleķis ir nekāds, pārējiem japāņiem nav īpašu problēmu ar rūsu

Link to post
Share on other sites

Lažas varbūt, bet ar ūdeni autobūvē krāso jau daudz senāk, kā ~15 gadus. Pieleic vēl 10-15 gadus.

Varu kļūdīties, bet man liekas, ka LV pirmie remontservisi sāka krāsot ar ūdeni jau ap ~95. gadu.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Uzspiest sāka ja nemaldos ap 1999 vai 2000, kad industrija sāka pāriet. Tas gan neizslēdz tehnoloģiskās lažas gadus vēlāk.

Link to post
Share on other sites

Nē, ap ~2000 sāka uzspiest, ka servisos vajag kameras, filtrus visam utt.

Ja jau ir kameras, tad arī ar ūdeni var krāsot, jo ir daudz priekšrocību.

Link to post
Share on other sites
e = d

ūdens bāzēto krāsu problēmas ir tipiska ne ar ko nepamatota pilsētas leģenda. kultivē šādus mītus parasti dažādi atpakaļrāpuļi.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Nu nav gan tā, paskaties MB ap 2000 gadu, pat S klase rūsē!

Link to post
Share on other sites
e = d

tā vietā, lai atzītu, ka Mercedes vismaz 10 gadus ražoja drūmos sūdus, jūs meklējat attaisnojumus Eiropas prasībās pēc krāsas. Nez pie visiem šo elektronikas gļukiem arī krāsa vainīga?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Par kādu elektroniku, tu runā? Mums atkal netēma aizgāja!

Link to post
Share on other sites
drunk_lizard

 

 

Nez pie visiem šo elektronikas gļukiem arī krāsa vainīga?

nee, tur vainiiga grebennaa bezsvina tehnologjija...

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ImissimI

Nu diski gan ir īsts jaunā Civic tunera sapnis! Gan jau ss'ā aizies rūkdams!

Edited by ImissimI
Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Ar tiem smukajiem diskiem ir viens mīnuss - tie diezgan paskaļi. 

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

Nē, salonā troksnis. 

Link to post
Share on other sites
versatile

Ja diskiem elements izlien ārpus riepas ārējās malas vai arī ir vienā līmenī ar to, lōģiski, ka būs troksnis ne pa jokam. Za to bremzes labi ventilējas.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
Mezavecis
usver

Blogā minētais autiņš ir mersis, kas tuvākā laikā netiks pārdots :)  Mazdai rūsa vairāk ir slēptākās vietās izlīdusi, bet mersim kā reiz tieši redzamākajās vietās uzburbējusi.

Link to post
Share on other sites

durvju iekšmala + auto apakša rūsē? kā tas traucē iet skati / dzīvot bez stresa?

Link to post
Share on other sites
Mezavecis

usver

 Traucē tādas lietas, kas ietekmē auto konstrukcijas drošību - sliekšņi, korpuss, tradicionāli vietas ap atsperēm, kas šogad pirms skates tika pārmetinātas un nākamam pircējam par to kādu laiku nebūs jālauza galva. Kāpēc saku kādu laiku, jo to procesu var palēnināt, bet ne apturēt un cikliski vecu autiņu ik pēc 2-3 gadiem jāmetina vairāk vai mazāk.

 

Ir arī rūsas pleķi durvju iekšmalās.

 

Fāters izgāja apskati vecajam 25 gadīgam mersim ar kurām durvis turējās tikai uz krāsas, līdz ar to ārējais izskats.tikai potenciālo pircēju atbaidītājs.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
snukurins

Parasti jau ir tā ka tur kur metālam parāda uguni korodē daudz ātrāk.Pie visa jau vainīga tā trakā sāls ziemā ko kaisa.Atceros bija tādi laiki 90to pirmajā pusē kad ceļus vispār nekaisīja,nekādas sāls.Cik redzēts dokumentālās filmas par ceļu uzturētājiem un avārijas brigādēm ziemeļamerikā tad tur nekur nefigure tāda sāls kaisīšana un uz aci arī neliekas ka būtu kaisīts.Vai tiešām ir tā ka kaisa tikai pie mums?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Zviedrijā ber tādus mazus, šķautnainus akmentiņus - pārmaltu granītu tā šķiet, viņiem jau granīta netrūkst.

Pavasaros savāc. Vācieši kaut ko analoģisku.

Edited by Pirkss
Link to post
Share on other sites
versatile
Cik redzēts dokumentālās filmas par ceļu uzturētājiem un avārijas brigādēm ziemeļamerikā tad tur nekur nefigure tāda sāls kaisīšana

Toties figurē dokumentālās filmas par vairākām, ļoti noslogotām, avārijas brigādēm. Secinājumus savelkam paši.

 

Tak tie seriāli par avārijas brigādēm i par Aļasku un tamlīdzīgām vietām - tauta brauc ar ķēdēm un tautas vispār ir gana maz.

+ viņu lielie, 2-3tonnīgie apvindieki biš citādāk uzvedas uz ceļa, pa kuru, starp citu, viņi arī, visticamāk, neuzskata, ka ir grēks braukt lēnāk par maksimālo atļauto.

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites
snukurins

Vieglie un džipi jau nu nebrauc ar ķēdēm un ja kas tad Latvijā ķēdes ziemā smagajiem lieti noder rajonā ap Zaubi.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

Skandinavija ber akmeņus tas tiesa, bet uz mazajiem ceļiem un pilsētās uz mazajām ielām. Lielās ielas un autobāņi tiek kaisīti ar sāli un ļoti traki ar sāli. A no tiem akmeņiem viss kapots nodauzīts, punktiņi kur krāsa nost. Tas iz pieredzes, pats pašlaik vel Norvēģijas dienvidos

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
versatile
Vieglie un džipi jau nu nebrauc ar ķēdēm

Haha. Iekš ASV ir vietas, pat nacionālie parki, kur bez ķēdēm nelaiž, pat tūristus. Var iznomāt.

Domāju, ka labas un nopietnas ziemas riepas tur ir standarts, ne kā pie mums - ja 4,1mm ir, tad sezonu vēl var braukt, galvenais, lai skati iziet...

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

 

 

Domāju, ka labas un nopietnas ziemas riepas tur ir standarts, ne kā pie mums - ja 4,1mm ir, tad sezonu vēl var braukt, galvenais, lai skati iziet...

 

ASV pavisam cits dzīves līmenis un domāšana, mūsu padomiskā domāšana (lietot līdz pēdējam, tak letiņš nav spēīgs izmest riepu komplektu ar 4mm) kopā ar naudas trūkumu dara brīnumus. Zinu cilvēkus, kas uz skati aizņemas riepas un savējās nodeldē līdz lisakam :D 

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...