AUDI Ierakstīts Februāris 16, 2015 Share Ierakstīts Februāris 16, 2015 Kāds man lūdzu var izskaidrot, kā šo hidraulisko sadalītāju (3-sekciju, ar vienu elektromagnētisko vārstu) dabūt vidējajā sekcijā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 Pēc manas loģikas (neesmu spečuks šinīs lietās), kamēr elektromagnētiskais vārsts (solenoīds) nav ieslēgts, atspere viņu turēs labējajā sekcijā, taču tiklīdz solenoīdam tiek pievadīta strāva, tā viņš momentāli pārslēdzas uz kreiso sekcīju. Tādēļ man radās jautājums, priekškam viņam ir vidējā sekcija, ja viņā nav iespējams 'ielikt'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Neko nesaprotu no hidraulisko shēmu, detaļu apzīmējumiem, bet ja tai lietai pieiet no elektrotehnikas viedokļa tad sanāk, ka tas hidrauliskais vārsts kā relejs ar diviem neatkarīgiem pārslēdzošo kontaktu pāriem.Vienā stāvoklī hidrauliskais šķidrums var plūst tikai no A uz E un no B uz F, bet ieslēdzot vārstu hidrauliskais šķidrums var plūst tikai no A uz C, un no B uz D. Nekāda vidējā stāvokļa tam vārstam nav. Fig viņu zina ar ko savā starpā atšķiras „Spool type A, B, H”. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 Firza, neapvainojies, tu tiešām neko nesaproti. Jautājums ir adresēts kādam kas rubī hidrauliku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Es iedomājos- a mošk tas vārsts bez strāvas atrodas tajā vidējā pozīcijā, un tad, atkarībā no sprieguma polaritātes, virzās pa labi, vai kreisi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 Tad priekškam ir atspere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Es neapvainojos. Vienkārši redzot shēmu, kura par 99,99% atgādina parasta releja shēmu, gribās domāt, ka tā darbosies tāpat kā relejs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 (labots) Tas verķis ir dabā pieejams, vai tik uz papīra? Un kādam aparātam/vajadzībai. Iespējams,ka atsperes ir divas, rasējumā nav pilns griezums. Labots Februāris 17, 2015 - inteens Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 (labots) Jautāju tikai intreses pēc. inteens- shēma IR vissa info. Un firza, tu iepriekš teici ka nav vidējā stāvokļa- ir gan. Shēmā ir skaidri redzamas trīs sekcijas. Labots Februāris 17, 2015 - AUDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieris Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Tev jau pareizi stāsta, ar vienu solenoidu var iegūt tikai divus malējos stāvokļus, trīs stavokļiem jābūt 2 solenoidiem, tatad cita modifikācija - šis pats korpuss, bet ar diviem solenoidiem. vidējā bildīte būs pārejas process, kas arī bieži ir svarīgi. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 Mieri laikam tev būs taisnība. Un es vislaik nesapratu priekškam tur vidējā sekcija. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Tad sanāk, ka otra atspere nav parādīta, bet ar to regulējamo skrūvi, kas labajā pusē, uzstāda viduspunktu. Kaut kā tā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 inteen tā skrūve nav nekāda skrūve bet gan poga, kuru var nospiest lai manuāli ierubītu solenoīdu Un mieris ir mani apgaismojis. Tātad šis ir sadalītājs, kuru nākotnē var aprīkot ar otru solenoīdu un atsperi, ja gadījumā būs vajadzīgs vidējais stāvoklis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 Nu, tad jāpiekrīt Mierim, man citu variantu nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firza Februāris 17, 2015 Share Februāris 17, 2015 (labots) Liekas, ka sapratu kā darbojas tas hidrauliskais vārsts.Spool type ir 3 dažādi iespējamie kustīgo serdeņu veidi.Un tas kā attiecīgais serdenis darbosies attiecīgajā stāvokli ir smuki uzzīmēts tajās shēmās.Nav tam vārstam stabila vidējā stāvoklī. Vidējais stāvoklis ir vienīgi pārejas moments no izslēgta uz ieslēgtu stāvokli, bet mākslīgi ieslēgt vidējo stāvokli nevar.Piemēram, ja ņem „Spool type A”, tad izslēgtā stāvoklī šķidrums var plūst no A uz E un no B uz F. Vidējais stāvoklis, tas ir brīdis, kad vārsts vēl nav līdz galam pārslēdzies, un šajā stāvoklī šķidrums var plūst no A uz EC un no B uz DF. Un kad vārsts ir līdz galam atvēries, tad šķidrums var plūst no A uz C un no B uz D.Izvēloties citu „Spool type” atšķirsies vidējā stāvokļa atvērtie, aizvērtie caurumi („Spool type H” gadījumā arī atvērtā stāvokļa caurumu), bet šis ir vienīgi pārējas stāvoklis ko nevar nofiksēt. Labots Februāris 17, 2015 - Firza Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 17, 2015 Author Share Februāris 17, 2015 (labots) Firza- ļoti pareizi esi sapratis! vienkārši, mani vislaik mocīja jautājums, kāda jēga tai vidējais sekcijai, ja viņa ir ieslēgta tikai dažas sek. simtdaļas. Bet uz to jau Mieris atbildēja. Labots Februāris 17, 2015 - AUDI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Februāris 19, 2015 Share Februāris 19, 2015 Vispār jau šitos vārstus mēdz darbināt ar precizām strāvām tad tos sauc par proporcoinālajiem vārstiem un tad tie māk kustināt daudzu 100t preses piemēram ar mikrometru precizitāti . Tā kā nolikt viņu var arī ar vienu spoli vidus pozīcijā un tā arī hidraulikā mēdz darīt ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 19, 2015 Author Share Februāris 19, 2015 Paldies par atbildi un info. Bet manis minētais modelis taču tāds nav? Jo tad prieškam viņam tā atspere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Februāris 19, 2015 Share Februāris 19, 2015 Proporcionālajā vārstā arī ir atspere, atšķiras "pa lielam" tikai ar vadību ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mieris Februāris 19, 2015 Share Februāris 19, 2015 šeit ir manuālis, vari studēt. Divi stabili stāvokļi, ar 3 dažādiem variantiem pārejā. http://www.assfalg.com/fileadmin/user_upload/kataloge/herstellerkataloge/Wavloil_Wegeventile.pdf Dils- šis nav tas vārsts. Tevis aprakstītie vārsti ir ievērojami sarežģītāki un netiek vadīti ar viena solinoida palīdzību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Februāris 19, 2015 Share Februāris 19, 2015 (labots) Man 100t lokāmo vada tieši šitādi ar vienu spoli un atsperi un PWM pastiprinātājs ... Labots Februāris 19, 2015 - Dils Link to comment Share on other sites More sharing options...
AUDI Februāris 19, 2015 Author Share Februāris 19, 2015 Kāds vispār var iedomāties piemēru, kur reāli dzīvē būtu nepieciešams tāds dalītājs, par kuru ir tēma. Kam gan būtu nozīmīga tāda vidējā sekcija, kurā vārsts atrodas tikai acumirkli? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!