Jump to content
Sign in to follow this  
tiger23

Neskaidrības par PayPal

Recommended Posts

marrtins
Posted (edited)
pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

Tas viss ir ebayā. Paypal neko nezin kapēc tu naudu pārskaitiji. Varbūt vecaimammai aizdevi un neko atcelt tur nevar.

Ebay to viņu money guerantee īstenībā garantē Paypals.

 

Ja tu uztaisi pircējam Paypal money request vai invoice (maksā par preci vai pakalpojumu), tad noteiktu dienu laikā (tās nav 180, bet kaut kas ap 30-60, precīzi neatceros) var celt prasību - prece defektīva; apnika; nejiet; utt. Pārdevējs te ir auns un neko nepierādīs, ja pircējs "atsūtīs atpakaļ" akmeni kartona kastē vai arī nenormāli jāārdās, ja gribēs kaut ko pierādīt. Tiek ieturēts kāds procents ~2-5% atkarībā no pircēja un pārdevēja valsts, valūtas.

 

Otrs variants ir sending for friends and family - tur nevar nekādas pretenzijas celt un procents vai nu nebija (vienas valsts ietvaros) vai mazāks arī skatoties no dažādiem apstākļiem (man par šiem ~10 gadiem joprojām nav izprotama tā viņu fees politika).

 

pirms 2 stundām , vvv teica:

180 dienu laikā, vai cik tur bija, celt sūdzību, ka nopircis preci, un prece neatbilstoša

180 (vai tik nesen vēl nepagarināja) var celt sūdzību par neautorizētu/nelikumīgu/utmldz. maksājumu. Par pašu preci ir mazāks termiņš.

 

Vienvārdsakot - prasi, lai viņš sūta for friends or family un tad jau būs čiki.

 

Edited by marrtins
  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit

papildus @marrtins piebildīšu, ka "sending for friends.." ir vienīgais šajā SS.lv situācijā pieņemamais maksājums ar nosacījumu, ka sūtītājs apmaksā visus pārskaitījuma % , ja tādi vienas valsts ietvaros ir( dažādas valstis bija kaut kas 0.35$ + 3.5% no pārskaitījuma summas) . Pirms pārskaitījuma apstiprināšanas sūtītājam tiek dota izvēle, kurš apmaksās % , sūtītājs vai saņēmējs. Attiecīgi, ja pircējs ignorē tavu prasību apmaksāt % un tu saņem mazāku summu kā norunāts, daudz nečakarējies un skaiti naudu atpakaļ ar "saņēmējs maksā %" opciju .

Ja pircējs prasa, lai tu sūti viņam maksājuma pieprasījumu, tad sūti to pircēju uz atteju, visdrīzāk pēc kāda laika saņemsi refund pieprasījumu par nesaņemtu preci un neko nevarēsi pierādīt.

  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe
pirms 2 stundām , raivix95 teica:

Ko nozīmē "nekrāmējas"? Skaidra nauda, tāpat kā salda mēle, visos laikos bijis kapitāls.

Nekrāmējas jo ienākumi ir PayPal, izņemt skaidru naudu nozīmē pārskaitīt uz bankas kontu. Kaut kādā mērā tie kļūst publiski.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe
Pirms 19 minūtēm , Jainit teica:

sending for friends.." 

Tas nav pircējam vai pārdevējam. Tādu šajā darījumā nav un komisija ir 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites
marrtins

Atkarībā kur atrodas pircējs vai pārdevējs un ar ko maksā (CC, PP konts, vai visādi eksotiskāki veidi).

Share this post


Link to post
Share on other sites
hehe

Es tā saprotu ka atrodas viņi vienā istabā, vai nu kur tas pastiprinātājs atrodas. Maksā PayPal to PayPal. Pārdevējs jau tajā pat brīdī var pārskaitīt uz savu bankas kontu. Arī komisija ir 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Art1999
2020.08.3. , 19:41, hehe teica:

Es tā saprotu ka atrodas viņi vienā istabā, vai nu kur tas pastiprinātājs atrodas. Maksā PayPal to PayPal. Pārdevējs jau tajā pat brīdī var pārskaitīt uz savu bankas kontu. Arī komisija ir 0.

tad kā ir pareizi lai pircējs nevar ''pārdomāt''un anulēt maksājumu izejot ''no istabas''un lai pārdevējam nebūtu arī nekādi % maksājumi":PayPal to PayPal vai  "sending for friends.."?

P.S. vai Paypal vispār ņem % naudas pārskaitījumos?un ja jā,tad kādos?nerunājot  ebay+paypal par to ir skaidrs...

Paldies!

Share this post


Link to post
Share on other sites
abi
Posted (edited)

Ja sūta ģimenei vai draugiem – komisijas nav, bet nav arī pircēja aizsardzības, kas pārdevējam izmaksā ~3.4%+ no summas. Pircēja aizsardzību pircējs var izmantot 180 dienu laikā un, ja pārdevējam nav izsekošanas numura kurš attiecīgajos servisos konkrēti parāda ka prece ir saņemta, saglabāts čeks ar skaidri redzamu piegādes adresi kas sakrīt ar PayPal ship to: norādīto vai transporta kompānijas izziņa ar pievienotu klienta paraksta par saņemšanu kopiju..., tad... ja pircējs stingri uzstās ka ir apkrāpts – pārdevējs paliks bez naudas un neko tur neizdarīsi, pie tam, ja summa ir neraksturīga pārdevējam (lielāka kā parasti, straujš apgrozījuma kāpums, šaubīgs darījums u.c. pēc PayPal ieskatiem), tad to iesaldēs uz  kādam 3 nedēļām vai līdz izsekošanas numura servisi parādīs ka prece ir saņemta. T.i. nauda kontā būs, bet klāt tikt nevar.

 

Šajā gadījumā autoram vienīgā opcija ir pārskaitījums draugam vai ģimenei. Nezinu vai šādu maksājumu var atcelt, pēc loģikas noteikti ka var gan, bet tur jābūt nopietnam iemeslam, nu pālī miljonu aizskaitīja kļūdas pēc vai kaut kā tā. Nez vai dažus simtus EUR var tā vienkārši atsaukt.

 

Komisijas par naudas pārskaitīšanu uz savu bankas kontu nav (ES), taču, ja pircējs maksās, teiksim, USD, tad var būt nepatīkams pārsteigums maiņas kursam, patreiz 1/1.21, bet vēl mēnesi atpakaļ bija 1/1.13. 

Edited by abi

Share this post


Link to post
Share on other sites
broox

Kaut kad sūtīju "ģimenei vai draugiem" zem 10 euro maksājumu, tāpat diezgan palielu procentu noplēsa, vairāk par euro, saņēmējs gan nebija vietējais un šķiet vajadzēja konvertēt no eur uz usd, kas kaut ko maksāja, bet starp vietējiem droši vien, ka tā nav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Es sūtītu tos pi... naxuj. Neredzu nevienu iemeslu, lai p1stu jebli ar paipāli - tikai potenciālas problēmas.

Ja grib maksāt bezskaidrā, tad lai maksā ar bankas pārskaitijumu vai bitcoin.

 

Vel tikko kaiminos viens pardeva preci skaidrā, bet uzrāvās uz reprodukcijām..

  • Atbalstu 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
raiviic

Šodien pasūtot vienu mantu un gribot maksāt ar Paypal, veikals ziņo, ka neizdodas. Eju uz Paypal - ievadu pareizos datus, gaidu, ka atsūtīs kodu uz mobilo - nekas nenotiek, paeksperimentēju vairākas reizes, šie ziņo, ka pārāk bieži, lai pienāku vēlāk.

 Hmmm, tikai man problēma (pirms pāris dienām bija OK), vai šiem kas noklājies ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kādu kodu? Neesu nekādus kodus uz mobilo Paypalā manījis.

 

Laikam man nav eneiblots, izrādās tur zem Security var uzlikt 2-step verification. 

Laikam atstāšu pa vecam, jo kautko maksāju ar Paypal vairākas rezizes nedēļā, ekstra kodu uz telefinu ganjau ātri mani izbesīs. 

Edited by AndrisBB
  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
raiviic

Izrādījās, problēma viņiem, savā pusē neko nemainīju, vakar joprojām īsziņa ar kodu nenāca, šodien viss notiek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
TasEsmuEss

Man joprojām tas kods nenāk. Izmēģināts viss, supports nav sasniedzams bez ielogošanās, bet ielogoties nevar, jo nav koda. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Man par laimi viņš tik brīdina, ka kautkas drīzumā mainīsies, bet tā jau pāris mēnešus. Tel numurs gan sen jau ir pievienots.

 

Screenshot from 2020-09-14 14-26-41.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
raiviic

Johaidī, atkal nenāk. Pirmīt tieši domāju, vai neatslēgt to divkāršo drošību, ja tikšu iekšā, atslēgšu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit

Kā es tiku galā- aizgāju uz PayPal-Community lapu kur izlasīju, ka mēģinot ielogoties šajā pat lapā ar saviem PP konta rekvizītiem, nolāpītais SMS atnāk, izmēģināju un  jā, SMS bija klāt. Ielogojos PayPal pamatkontā izmantojot to SMS kodu , tālāk "security" -> 2-step verification un pievienoju "Authenticator App" "Third-party code generator" (Gūgla autentifikācijas apss) un to iestatīju kā primāro. Mēģinot tajā pat lapā noņemt tālruni un pielikt atpakaļ , SMS tāpat nepienāk.

Šī gan nav 100% panaceja, jo cik sapratu, ka ir kaut kāda EU direktīva PSD2 SCA , kuras dēļ PP ik pa laikam var prasīt ievadīt uz SMS nosūtīto kodu un tad problēma atkārtosies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Vajadzēja būt tā, ka visām vietām (finanšu servisiem) būtu jāmēģina tikt vaļā no sms autorizācijas par labu citām metodēm.

 

Un kāpēc nevarēji atkārtoti pieprasīt kodu tajā community lapām lai noņemtu telefona nr?

Edited by Anonīms Alkoholiķis

Share this post


Link to post
Share on other sites
e = d

SMS autorizācija ir atstāta bomāriem un tumsoņām, kas citu nevar vai nesaprot.

  • Kādas šausmas! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit
pirms 4 stundām , Anonīms Alkoholiķis teica:

Un kāpēc nevarēji atkārtoti pieprasīt kodu tajā community lapām lai noņemtu telefona nr?

tādēļ, ka, lai noņemtu telefona nr, kods nav nepieciešams.

 

pirms 4 stundām , e = d teica:

SMS autorizācija ir atstāta bomāriem un tumsoņām,

SMS kods ir tas vienīgais veids, kuru PP ir izvēlējies kā metodi, lai ievērotu EU PSD2 SCA direktīvu un agrāk tas bija vienīgā divpakāpju autentifikācijas metode.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maize

Man arī nenāk  SMS pēdējās pāris dienas.
PP comunity it kā nemana pēdējā laikā masveida jautājumus par šo tēmu.

Kāds operators biedriem? Man TELE2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
TasEsmuEss

LMT operators, joprojām SMS nenāk. Operatoram jau prasīju, šie neko nezina.

 

Community jau neko nevar uzrakstīt bez logina.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit

Ne T2. Operators saka, ka no viņa puses ierobežojuma nav. Tēmas ir , arī vismaz viens no LV bija atrakstījis, atbildes nebija. PP dzīvais suports neeksistē. Kazahstānā cilvēki SMS no PP nesaņemot jau pēdējo gadu.. .

Share this post


Link to post
Share on other sites
hristo

Jau nedēļa kā netieku savā Paypal kontā.Operators  - TELE2.

Share this post


Link to post
Share on other sites
maize

Skaidrs, tad mobilā telefona operators nebūs pie vainas.

Tas, ka PP supports ir neekistējošs bija sen dzirdēts.

Nauda pie viņiem nestāv, karte tulīt beigsies, vienvārdsakot, lai iet taisni 😆

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit

vēl viens veida kā tikt atpakaļ kontā;

1. Go to the Contact Us page: https://paypal.com/lv/smarthelp/contact-us.

2. Select Password and account access.

3. Select Login problems.

4. Click on Message Us Icon.

5. Click on Chat with us about your password issue.

 

Čatā operators palūgs PP e-pasta adresi. Aprakstam problēmu, tad viņš lūgs vārdu uzvārdu, kartes nr. 4-us ciparus (X.X.X.X) formātā un beigās piedāvās noņemt 2-soļu autentifikāciju. Tā vismaz varēs tik kontā iekšā.

Kā arī var arī rakstīt uz servicing-ge@paypal.com (no e-pasta , kurš reģistrēts kā PP e-pasts), aprakstīt problēmu un lūgt noņemt 2-pakāpju autentifikāciju.

Edited by Jainit
  • Patīk 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ervie
Pirms 4 minūtēm , Jainit teica:

Kā arī var arī rakstīt uz servicing-ge@paypal.com (no e-pasta , kurš reģistrēts kā PP e-pasts), aprakstīt problēmu un lūgt noņemt 2-pakāpju autentifikāciju.

man šis nostrādāja. (puisis atbildēja, lai uz konkrētu tlf nr aizsūta sms STOP un pēc brīža viss notikās)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndrisBB
Pirms 10 minūtēm , ervie teica:

tlf nr aizsūta sms STOP

Varbūt tas arī darbojas ka aktivizācija/deaktivizācija, tik netiek publicēts.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit

apdeits. Vismaz man SMS kodi beidzot sākuši nākt pie katra pieprasījuma un uzreiz derīgi. Pa dienu kods nāca tikai pēc 10-30 pieprasījumiem, pie tam ne vienmēr pats PP to atzina kā derīgu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
raiviic

Varbūt  ka salabojuši, bet šodien, kā tiku iekšā tā nahrenizēju - nav ko lieku stresu meklēt :D .

Untitled.jpg.469b66104479b20a584ffa18f27bd7eb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
TasEsmuEss

Vakar sazinājos ar supportu, stundas laikā tiku cauri automātiskajām atbildēm un beigās teica,  ka pārsūtīja informāciju tehniskajam departamentam. Nezinu vai reāli kaut ko izdarīja/salaboja, bet tagad tiešām strādā. Nervi normāli nočakarēti. Bez 2-step bankai dzīvot negribas, lai vai cik tur droša parole un datorā viss legāls. Paroles nozagt jau nav liela māksla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jainit
pirms 1 stundas , raiviic teica:

kā tiku iekšā tā nahrenizēju - nav ko lieku stresu meklēt

Es jau arī lieki netraucētu saportu kad biju nomainījis SMS autentifikāciju uz gūgla appa autentifikāciju, ja vien ne šis  

Spoiler

Most of the time you will be able to login or pay with PayPal by just entering your email address and your PayPal password as usual. But from time to time, we may ask you for a One-Time Passcode that PayPal will send you by SMS on the phone number you have registered in your profile.

 un cik saprotu, kodu prasīs arī tiem ,kuriem nav iestatīta 2SA(tāpēc jau arī tas paziņojums , ko var redzēt @AndrisBB ieliktajā skrīnā. Nu bet labi kas labi beidzies.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Viktorslat

Kungi, (un dāmas),

Mana pieredze ar šo šņagu. Neiedziļināšos kāpēc, man PP glabājās četru ciparu summa, un kad "pazuda" SMS, man galīgi nenāca smiekli. Jokot arī negribējās.

Pamēģināju biedru ieteiktos paņēmienus:

1) e-pasts no PP reģistrētā e-pasta - atbilde, ka SMS ejot un vainīgs mans mobilais operators - atbilde nāca 5 diennaktis, ja kas.

2) zvans uz supportu - tur runā robots, tikt pie sarunas ar dzīvu cilvēku nebija iespējams, pamēģināju atbildēt uz visiem robota jautājumiem - ar atbildi NO, līdz robots teica, ka savienos ar operatoru, bet tad, pateica, ka pašlaik esot " outside working hours" un lai zvanot darba laikā (sarunas laikā pie mums ap 15:00). 

3) čats ar darbinieku bez ielogošanās - tur galā ir cilvēks, kuram ir tieši tikpat pieejas cik man - viņš neko, pilnīgi neko nevar izdarīt, tikai manā vietā ierakstīt e-pastu un atsūtīt "reset password", ko varu es pats. Bet viņš ieteica lietu, kas skan pilnīgi absurdi, - nomaini paroli un liec kontu mierā vismaz 72 stundas. Lai nereģistrē nevienu loginu. Es tā arī izdarīju, un BAM, uzreiz ( nu kā uzreiz - pēc tām 72 + stundām) logojos un atnāca SMS. Nomainīju SMS uz 2FA, viss. Tas čata cilvēks teica, ka ja ir pārāk liela, neparasta aktivitāte, nobloķējoties SMS sūtīšana, lai gan tas skan absurdi, ja nu es pērkos 3x dienā?

4) čata laikā izmisīgi mēģināju "sarunāt" lai atslēdz man tos SMS, bet pateica (nu kā pateica - uzrakstīja) ka tas iespējams tikai sarunā ar dzīvu cilvēku, kas fiziski sēž PP birojā un kam ir reāla pieeja sistēmai. Čata darbiniekam, cik sapratu tādas nav. Vispār man palika iespaids, ka čata darbinieks ir persona, kas sēž kaut kur, un ir advancēts lietotājs, ar pieeju 1:1 kā klientam. Lai gan tieši šis debīlais padoms - likt mierā uz 72h palīdzēja. Ā vēl, teica ka rinda uz sarunu ar dzīvu cilvēku varot būt līdz 2 stundām.

Paldies biedriem, kas padalījās ar pieredzi, tieši tāpēc ieliku arī savējo. Pa šīm 72 stundām bija laiks padomāt par PP un tā, bet ja godīgi - nu iedomājieties sistēmu, kurai ir ap 200m lietotāju. Tā reāli. Tas ir pzdc protams, tā ka..

Edited by Viktorslat
  • Atbalstu 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...