Jurkins Marts 21, 2015 Share Marts 21, 2015 (labots) Oho, ar vienu pāri laterāļu uz 4 omiem 250W!!! Tas jau vairs nav optimisms . Ar pāri riktīgu vertikālo uz vara plāksnes bez vizlas un tad uz radiatora un ventilatoru klāt, ja gribas jāties, tad vēl varētu, bet vai vajag. Zinu tos Alfetus, pašlaik ar šiem eksperimentējos (tikai baigi palēnām sanāk), gan ne ar 16N/P.., bet ar 8N/P... Kāda pastūzim starpība, kas šim voltus un ampērus dod - SMPS vai parastais trafs. Aftars vai nu izliekas vai ir labs cilvēks . Labots Marts 21, 2015 - Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Marts 23, 2015 Share Marts 23, 2015 Pa brīvdienām gandrīz veiksmīgi sagatavoju abus radiatorus. Izurbu caurumus ar 2,5mm urbīti un tad ar rokas vītņgriezi griezu M3 vītni. Pirmajā radiatorā viss izdevās diezgan smuki. Ar otro gāja grūtāk. Kad izejas traņiem urbu vītnes, gāja kaut kā pārāk viegli tas vītņgriezis iekšā, izrādījās, ka tur vītnē bija salipušas skaidiņas, un, ieskrūvējot skrūvi, tā nenofiksējās. Tad izdomāju, ka mazajiem traņiem varētu pamēģināt ieskrūvēt skrūvi pa taisno 2.5mm urbumā. Lai arī skrūvēju uzmanīgi ar rokas skrūvgriezni, pagriežot ik pa laikam skrūvi atpakaļgaitā un izmantojot eļļu, skrūve pusceļā nolūza! Nu ko, ņēmu urbi un laidu nolūzušajā gabalā iekšā. Neizdevās tas caurums taisni skrūvei pa vidu, nobīdījās par ~1,5mm. Tad no jauna izurbu tur vītni + pārējos caurumos. Šīs vītnes izdevās labas. Tad pamēģināju pieskrūvēt visus traņus. Kaut kā izdevās, taču tam, ar pabīdīto vītnes caurumu, konektori no 90 grādu leņķa pret plati, pašķiebās uz kādiem 60 grādiem, ja ne vairāk. Labi, ka nenolūza, tad nāktos plati lodēt. Vienīgi tagad nezinu, vai tas mazais pastieptais tranis, gana labi piegulēs radiatoram. Skrūve plates caurumā ir pie pašas malas. Pēc šī attēla var apmēram saprast, cik liela nobīde tur var sanākt (saviem moduļiem bildes vakar neuztaisīju): Otra lieta - jāizdomā, ko darīt ar lielo traņu vītnēm, kas nefiksējas. Par laimi, abi caurumi ir tieši starp ribām. Es varētu tur ielikt uzgriežņus vai mēģināt iegriezt M4 vītni. LV veikalos kaut kur var nopirkt melnas M3 bultskrūves un uzgriežņus vai tomēr jāsūta? Depo bija tikai cinka un misiņa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
inteens Marts 23, 2015 Share Marts 23, 2015 Šeit http://delve2.lv/lv/mazumtirdz/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Marts 23, 2015 Share Marts 23, 2015 (labots) inteens, paldies par info! Labots Marts 23, 2015 - Darkheart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Marts 23, 2015 Author Share Marts 23, 2015 Man atkal ir sekojoša sāpe; Liku vakar kopā vienas skandu kastes. Biju nopircis priekš tām lūk šādas radzes: http://www.teamaudio.fr/en/cabinet-components-parts/decouplage-spikes/monacor-sps-10-sc.html Likās, ka kastēm labi piestāvēs. Ieurbu 7mm caurumu un mēģināju piestiprināt pie kastēm tās radžu pamatnes. Kā saprotu, ir paredzēts, ka tās radžu pamatnes turās pie kastēm tādā veidā, ka tās pamatnes ir vienkārši jāpaņem ar āmuriņu jāiesit skandu korpusā. Problēma ir tāda, ka tie radžu pamatnes asmeņi, cērtoties iekšā mdfā, uztaisīja tam mdfam plaisas. T.i. parādījās plaisas priekšējajā panelī. Lai varētu izmantot tās pašas radzes, kā risinājumu redzu vienīgi esošo radžu stiprinājumu vietā iegādāties un ieskrūvēt apmēram kaut ko lūk šādu: Interesēja vai kādam ir idejas, kur tādas lietiņas varētu nopirkt? Nez vai Depiņā vai K-rautusā būs..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Marts 23, 2015 Share Marts 23, 2015 Man šķiet, ka kaut ko līdzīgu redzēju Depo pie mēbeļu furnitūras. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 First One pastiprinātājs gatavs un vakar vakarā tika darbināts augšējai joslai. Daudz neklausījos, bet šķiet, ka skaņa ir tīrāka, atvērtāka un detalizētāka, salīdzinot ar NAD C326BEE. Bet tas tā.. Interesē viens jautājums - kādā jēgā pēc ampa izslēgšanas tiek izsists kontaktligzdā ievietotais 250V drošinātājs (tāda ligzda nāca komplektā ar korpusu), vēl pie tam 2 reizes pēc kārtas? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Pirmais tupākais, kas nāk prātā, ka slēdzis defektains, t.i. izslēgšanas pozīcijā uztaisa īso starp kontaktiem. Bet es tikai elektriķis, ne elektroniķis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Nē, slēdzi es pašlaik nelietoju, ieslēgšana/izslēgšana notiek ar kontaktdakšas iespraušanu/izraušanu no ligzdas.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 o, skatos jau visu samontēji un micu saliki Jā viens no variantiem , ka slēdzis "ddzirksteļo". kāds fuse nomināls ? kāds - slow vai fast tips ? var mē'gināt slēdzim starp kontaktiem likt kondensatoru. kādu o.1uf attiecīgas voltāžas. vai x2 tipa. Neesmu saskāries, ka izbliež fuse izslēdzot pastūzi... jā bildē nav vadi līdz slēdzim aizvilkti. tagad tik ieraudzīju. neticās , ka smps pie vainas ... jā kāds ir tas fuse nomināls. tāds ir jautājums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Jau minēju, 250V, pirku Depo par daždesmit centiem 2 vienā iepakojumā, šķiet, ka tur pat īsti nebija no kā izvēlēties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 jo imho tam smps var būt neliels induktīvs "kick back" kad slēdz ārā un ja maza fuse - to izbliež...bet nu neesmu spetčuks SMPS barokļos, taču parasti ir ieejā droseles. jāzina cik A. tas ka V pareizie tas skaidrs. parasti jāzina slow blow vai fast blow + A. Imho šādai jaudai kā tev, nezinu gan cik W smps. bet domāju, ka tai fusei jābūt 3-5A. Tam smps nav jau fuse uz plates >? to nesit tak ārā. imho tad var nelikt vēl vienu fuse. drošinātāji ir pat depo veičos un lemonā toč ir visādu nominālu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Vai nu par mazu A tam drošinātājam, vai arī (mazticamāk) fast blow, tur jāliek lēnais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 jā tīkla pusē parasti liek slow blow. tiem vācu, kas depo EL nodaļā - bruņurupucis uz iepakojuma, ātrajiem - trusis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 (labots) Neatceros, kas bija uz iepakojuma. Varbūt vēl neizmetu, būs mājās jāpaskatās. Katrā ziņā, izskatās, ka šim SMPS nekādus papildus drošinātājus nevajag. Specene (man ir SMPS1200A400): http://www.hypex.nl/docs/SMPS1200_datasheet.pdf Labots Aprīlis 2, 2015 - Darkheart Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 sirdsmieram vari ielikt kādu 5 vai 8A drošinātāju un miers. parasti drošinātājam uz malas metāliskās ir rakstīts nomināls. varbūt lētajiem nav, bet lemonas toč ir rakstīts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Tad cik ampēru drošinātāju ieliki nepamanīju? Tā barokļa specene nekādus hintus par drošinātāja parametriem nesniedz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 tu man liekas uz borta ir kaut kāds drošinātājs. tikai navs kaidrs kādā izpildījumā. nē nu ja 1200W smps... droši var likt lielu nominālu. Tāpat jams jaudīgāks par pašu ampu, tapēc labāk es liktu kādus 5A. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 (labots) Ā nē ir gan, 12A fast slow blow. Labots Aprīlis 2, 2015 - nnoname Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 kaste izskatās no ebaja ? tas slēdzis priekšā man nepatika, es austiņu pastūzim to izmetu , un pavīlējot caurumu lielāku ieliku led metāla push buttonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Jā, ebay dabūju. Ņēmu šo, jo parasta priekšējā paneļa eiropas noliktavā viņiem nebija. Man vispār pogas īsti neinteresē. Ja vajag 4 pastiprinātājus, tad vislabāk tos izslēgt/ieslēgt visus reizē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 skaidrs, bet priekš augšām nopietna kaste nu tad jātur pogas on + cebntralizēti no pagarinātāja jāslēdz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Patiesībā jau tajā kastē varēji četrus kanālus iestūķēt tam FO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 domāju, ka varēja, baroklis ar gana adekvāts, pavilktu visus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 (labots) Tos barokļus tak tur arī vēl trīs varētu iemest! Labots Aprīlis 2, 2015 - RudeWolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Es ņēmu vērā moduļa autora ieteikumus attiecībā uz radiatoru izvēli: https://hifiduino.wordpress.com/2014/10/31/first-one-build-heatsink-selection/ Pieliekot roku pie korpusa radiatoriem, neliekas, ka būtu prātīgi tur vēl vienu moduļu pāri ievietot, dīkstāves temperatūra ir ļoti augsta. Ja šie radiatori ir līdzīgi Modushop dabūjamajiem, tad šiem siltuma izkliede ir ~0.4K/W, minimālais autora noteiktais šiem moduļiem ir 0,5K/W. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Vispār jau radiatoru siltumizkliede ir viena lieta, otrs cik termopastai/padam/vizlai vai ko nu tur lieto tas cipars. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Radiators būtu OK, bet vēl jau tie vati ir jādabū no kristāla uz radiatoru projām. Cik tad Tev ir barošana? Vai +/-63? Tad es palieku pie sava, ka likt vienu pāri izejā ir diezgan garām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 es ar par to, bet augšām, gan jau ka jaudas pietiek atliektiem galiem ( cik saprotu biedrs šo izmanto ekskluzīvi tikai augšām)....tāpēc jau saku, ka nekas tur baigi nekarsīs ja vien nav baigā miera strāva. Protams ja zvetētu pa basu, tad es ar liktu 2 traņu pārus katrā plecā pie tādas barošanas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkheart Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Tas, ka es sākotnēji pieslēdzu šo ampu augšām, nenozīmē, ka tur tam būs palikt. Šovakar pieslēdzu vidiem, un esmu ļoti apmierināts ar skanējumu, rīt slēgšu pie midbasiem. Mans plāns ir upgreidot visas 4 joslas, un pašlaik pārbaudu, ko spēj šis pastiprinātājs katrā no joslām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 2, 2015 Share Aprīlis 2, 2015 Jautājums, ne gluži Jūsu tēma! Krievu laikos S90 tumbām skaitījās 45W max darba lauks, par visādiem PIO nebija runas, ja tagad raksta uz tumbiņas 45W, tad jau nav krievu laiku 45W? Mans bērns man uzdāvināja ārējas tumbiņas Yamaha NS-AW592, zinot manu slinkumu, šis saka viņas uz terases var stāvēt visu gadu! Man ir maza terasīte, lasu ka 40W, manā laikā tas bija Brig vai Amfiton, tumbiņas 6 om, ko tagad? Klāt tiks slēgts, tikai kaut kāds MP3 plejers! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Neko nesapratu. Kur jautājums? Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 ja uztraucies par tiem 6 omiem, gan jau jebkurš aparāts pavilks tās āra kastītes. aparātu gan vēlams turēt iekštelpā. vienkārši biedrs izskatās biku iekapājis vakar, tāpēc teksts tāds jokains krievu dzelžiem jau tie 6 omi netraucēs elpot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Taisnība, bija vakar pālis, ļoti atvainojos , ka ne tēma, jautājums, kādu minimālo pastiprinātāju vajag lai tie brīnumi normāli strādātu! Esmu pilnīgs dunduks audio tēmās! Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 nu ja diseni nerīkosi uz terases - domāju derēs viss sākot no 35W. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Nekādas disenes, vajadzība ja ir pasēdēšana, uzlikt skaņu fonā. Faktiski var likt jebkuru pastiprinātāju, cik es saprotu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 tādiem mērķiem droši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Paldies! Vēlreiz atvainojos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RudeWolf Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Kas tur ko atvainoties - vakar tak piekdiena! Bet jā - ar saviem 50 vatiem pietiks. Ja parēķināsi, tad sapratīsi, ka no 10 līdz 100 vatiem atšķirība skaļumā būs daudz mazāka nekā liekas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Aprīlis 3, 2015 Share Aprīlis 3, 2015 Jāaizvelkas uz šķūnīti, man tur pirmais, melnais, lielais Amfitons mētājas, vai strādā, nezinu, bet varu uzdāvināt .. nē, nevaru... negribu... nu ok, varu iemainīt pret 10 EUR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!