Jump to content

VW B5 rāmja taisnošana


Circenc
 Share

Recommended Posts

Čivas rivas!

Kā jau sievišķis, ieberzējos auto. Nu vispar jau vairāk ieberzējās tēvs, jo viņš noskatīja, pierunāja uz pirkšanu. 

Sāka strīķēties kaut kas pie priekšējā rata, aizspēru uz servi, pievilka skrūvi. Tik tālu viss čiki. :) To, ka priekšai neliela asimetrija, piefiksēju, taču neiespringu, jo 10 gadus vecs auto nav tikko izbraukts no salona. Nu lūk, čalis servisā maigi paskaidroja, ka auto sists, rats stāv šķībi. Nepatīkami. :bomb: Nu neko, ar tirgotāju kontakti ir, iešu virsū par to, ka notirgoja sistu auto, nenovērsa trūkumus un cena bija neadekvāta vainai. Sekas no trieciena arī ir - kondiškas trubulim caumurs un mitrums nāk salonā, komplektā vēl tikko uzpildīts kondiška "pazuda" mēneša laikā.

Pie visas penteres viens jautājums: Cik maksā virsbūves taisnošana? Prasīšu kompensāciju.

Link to comment
Share on other sites

Man ir tikai viens ieteikums, nekad mūžā vairāk nepērc auto un centies nebraukt arī !!

 

1. kārt pārdevējs tevi pasūtīs irst !!!

2. tam auto nemaz nav rāmis !!!

3. ja neko nesaproti pasauc cilvēku, kas saprot un samaksā !

4. neviens no šejienes tev nepateiks cik maksā un vai vispār ir iespējams iztaisnot tavu B5 

 

turies!!!! 

Link to comment
Share on other sites

Kas Tev to kompensāciju izmaksās? :D

Tāpēc jau pirms lietota auto pirkšanas tas ir jāizpēta no visām malām un jāivizinās.

Link to comment
Share on other sites

 

 

iešu virsū par to, ka notirgoja sistu auto, nenovērsa trūkumus un cena bija neadekvāta
Nu no kura laika vairs nedrīkst pārdot sistus auto ar defektiem? Tā taču Tava izvēle pērkot un nav pārdevēja pienākums sīkumos apskaidrot un uzrādīt defektus.Tikai un vienīgi pēc paša brīvas gribas vai godaprāta.Un protams no pārdevēja nekādas kompensācijas vari negaidīt.Ja nu vienīgi no personas,kas tev auto ieteica un palīdzēja novērtēt tehnisko stāvokli un cenas attiecību.

 

Cik maksā virsbūves taisnošana?
Vēlreiz aizbrauc uz servisu varbūt tikai dažas (ķegas)un bukses janomaina.
Link to comment
Share on other sites

visprātīgākais šajā situācijā būtu pēc iespējas ātrāk tikt no šī autiņa vaļā neieguldot tajā ne centu. Visticamāk, šie ir tikai ziediņi, kas izlīduši. Eksplotācijas gaitā var un arī izlīdīs daudz brīnumi.

Link to comment
Share on other sites

Pirms sākt kaut ko darīt, vajag pilnu diagnostiku, lai saprastu, kas ar to autiņu ir. Nevis tikai pievilkt kādu skrūvi vai paklausīties bēdu stāstu, bet tiešām, lai noskaita visas esošās kaites un cik maksā to novēršana. Ķerties pie ģeometrijas, ja vēl ir 100 kaites, ir bezjēdzīgi. Žēl, ka tas nav izdarīts pirms pirkuma. 

 

Palēnām meklējot ģimenes mašīnu secināju, ka lietotu VW Passat un vēl dažu top brendu izvēle Latvijā ir briesmīga neatkarīgi no gada, ja vien neņem jaunu no salona.  

 

P.S. Kompensācijas no pārdevēja ir utopija. Tā nav prece ar garantiju. 

Link to comment
Share on other sites

Ir tāds seno Babiloniešu tirgotāju teiciens "Par preces kvalitāti atbild pircējs!"


Skaidrs ka 10g vec autiņš jau būs kādu reizi vai vairākas bungāts un nekas traks tas nav, štruntīgak ja ir tjap ļap sametinats kopā no 2 sistiem autiņiem, tad gan diez kas nav.


Tad vēl ko nozīmē šķības autiņš?!?!? Pērkot varēja redzēt ka durvis nevar aiztaisīt vai kā? vienkārši aizdzen pārbaudīt savirzi/sagāzumu un ja ir tik traki ka tos nav iespējams noregulet pieļaujamās robežās, nu tad var sākt domāt vai vajag riktēt to autiņu vai var braukt tāpat un nedullināt galvu. Pati riktēsana ar nekas pārmēru traks nav - uzsviež uz rāmja, nostiprina un pastiepj kur vajag, ja jau autiņs ir pirkts kā braucams, tad nekas īpasi nepareizi tur nevaretu būt un par salīdzinoši nelielu naudiņu varēs arī izvilkt, ja būs tik liela gribēšana tur kaut ko izlabot.

Edited by Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Varbūt Babilonijā par preces kvalitāti atbild pircējs. Tomēr LV likumdošanā ir noteikts ka pārdevējam jāiepazīstina pircējs ar preces stāvokli, par zināmiem defektiem nedrīkst noklusēt. Savādāk tas velk uz krāpniecību. Cita lieta ir kā šis normas strādā praksē.... Diez vai ir jēga par šo tiesāties.

 

Kas attiecas uz nesošās virsbūves taisnošanu, tad cik zinu tas ir sarežģīts process, un pat teorētiski nevar vairs ideāli atpakaļ dabūt. Tāpēc pie baltajiem cilvēkiem šādus auto noraksta. Ja tas auto ir stipri sists bijis, tad nesošā konstrukcija viņam gan jau ka ir taisnota. Ir iztaisnojuši cik nu labi varēja. 

Bet - ja savirzi var saregulēt tā lai auto nevelk grāvī un riepas nenodilst pa 1000km, tad var braukt. Tik jāņem vērā ka nākošajā avārijā tas auto mīcīsies neprognozējami - drošība viņam ir pamatīgi cietusi. Un arī labotās vietas stipri rūsēs.

Link to comment
Share on other sites

Paldies par labajiem komentāriem! 

Taču tie, kas nespēj sakarīgi atbildēt, tiešām, ejiet nodarboties ar ko lietderīgāku, nevis truli bikstat pa pogām.

Kas attiecas uz auto, tad man NAV jābūt auto monstram, bet tirgotājam vai auto labotājam ir jābūt ne bezkaunīgam. Jūs taču nemaksājat zobārstam, lai tas stāv sardzē citam, kurš taisās urbt jūsu mutē.

Vāgens ripo labi, cik nu no tā visa sajēga. Stūre turās taisni, var kaut braukt "bez rokām". Saprotama lieta, ka teikšu tirgotājam, ko par to domāju, neceru uz zelta stieni, taču kaut kādu pretimnākšanu, jo mazā pilsētā tās sarunas tomēr vedas savādāk.

Un vēl, man vecāki mācīja nekautrēties jautāt nesaprotamo, jo labāk jautāt un uzzināt, nevis iztikt kā ir un palikt tupiķim uz mūžu.

Ha! Sievietes monologs. Ļoti lakoniski. :grin:

Link to comment
Share on other sites

Datoristi kā vienmēr ir paši gudrāki IT VISĀS dzīves jomās !

Kas vienam ir līka virsbūve ar līkiem lanžeroniem, citam ir šķībi pieskrūvēts bamperis vai otrādāk.

Bez apskates klātienē vai vismaz sakarīgām bildēm ieteikt kaut ko ir nereāli.

 

Tālāk, NAV tādas kaites ko nevar saremontēt.

Var mainīt virsbūves purnu, piekari utt. Vienkārši jārēķina vai tas ir tā vērts.

 

Topika autores apraksts jau nu arī ir par situāciju un praktiski nekas nav pateikts tehniski. Kādu skrūvi pievilka ? Ritenis krita nost ? Motora spilvens nebija pieskrūvēts ? Virsbūve saskrūvēta kopā no divām daļām ar 2 skrūvēm un viena no tām bija atskrūvējusies ?!

 

Ps. - Jā, ne retums gadās, ka tainsi tētuki ir ti epaŗgudrie ka spaŗliecina, ka tieši šis eksemplārs jāpērk, bet beigās ir auzas. Gribas tak būt pašiem gudrākajiem... :sarkasm:

 

Ko pats autores tētuks saka ?! Nejūtas tā kā mazliet muļķīgi ?

Nu un ja jau redz, ka kaut kas ir līks, tad ir LIELA, LIELA muļķība to auto pirkt, vai vismaz aizdzīt pie kāda kas kaut ko saprot lai apskatās. Vispār tas būtu by default - kāds kas kaut ko saprot.

Atkarībā no auto - jautājumi dīleriem par konkrēto eksemplāru, diagnostika(ja ne pie dīlera tad vismaz pie kada kas kautko saprot - nevis "30 ļet za ruļom !"'...

 

Pārdevējam var iedot pa purnu - tas ir arī viss ko viņam vari izdarīt. Nē nu paprovēt jau var, bet maz ticams, ka godaprāts ņems virsroku.

Link to comment
Share on other sites

Katram ir jānodarbojas ar to, ko viņš nodarbojas. Problēma ir citur - kas tev teica, ka autiņš vispār jātaisno un kāpēc? Ne jau pati to izdomāji? Ja tas bija serviss, tad daudz maz kompetentiem autoservisa cilvēkiem bija jāspēj atbildēt, kādas darbības nepieciešamas un cik tas maksās. Nevajag maksāt šarlatāniem un vest autiņu uz kaktu kantoriem. 

 

 

Kas attiecas uz auto, tad man NAV jābūt auto monstram, bet tirgotājam vai auto labotājam ir jābūt ne bezkaunīgam.
 
Link to comment
Share on other sites

Tuvāk dienas beigām piekabināšu foto, ja neviens nenoparkos savu dibenu vāgenam pie sejas.

Autores tētuks kā jau tētuks, laimīgs nav, un saka, ka nekad vairs nekamī tādā neiesaistīsies, it kā es būtu viņu lūgusi man auto meklēt. Pats vēl piedāvāja visu nokārtot. Aizbraucu tik uz reģistrāciju un skati. Protams, ka apstaigāju mašīnu, nopētīju riepas, vai nav vienā puse nodilums, bet tās noteikti jau bija samainītas. Tas, ka viens rats nav taisns, to sāku skatīties tikai tad, kad servisa puika teica. Un jā, pavisam nedaudz ir uz iekšu. Neteiktu, ka ir tā uzreiz ar aci ieraugāma asimetrija. Durvis taisās smuki. Jā, motora pārsegan vienā pusē ir nedaudz lielāka šķirba kā otrā un neliels defekts restei. Nu nav man mikroķirurga acs, to visu pamanīju mājās. Ziniet, ar zīdaini vienā rokā un lupu otrā, īsti nesanāca mašīnu nopētīt. Noteikti tāpat daudz ko nepamanītu.

Bet, puikas, jūs varat nākt pie manis pēc padoma, vai kārotajam uzvalkam ir vīles taisnas.  :grin:

Ā, par to skrūvi, nepajautāju. Sapriecājos, ka nav nekas traks. Skāde bija, kad veicu kreiso pagriezienu, tad labajā pusē metāls pret metālu brutāli strīķēja. 

Servisa puika neteica, ka jātaisno, minēja tik, kur varu aizbraukt pakonsultēties. Vēl neko netaisos taisnot, tikai pāršķirstu galvā iespējamos scenārijus.


P.S. Pirmie slīcēni kucināmi. Pirmais auto un līdz ar to, visa info jauna. Nākamreiz šitāda ķeza nebūs. Būs cita. :D

Link to comment
Share on other sites

Ja metāls pret metālu tad švaki, ticamāk jau, ka vienkārši ritenis ķēra kādu no plastmasām kas nāk zem spārna.

 

tas, ka ir vizuāli nevienādas šķirbas spārniem/pārsegam ir nieks.

Arī pie līka rāmja ir iespējama +- pareiza riteņu ģeometrija, ka neēd riepas un nekas, nekur nevelk. Ja tā ir, tad pa lielam ir vienalga - brauc un miers.

 

Tātad, tagad tev vajag kādu kurš pasaka vai ar auto viss ir slikti vai var braukt. ;)

 

Ja salīdzināt ar uzvalku, tad šis ir +- tas gadījums kad pērkot centrāltirgū ceri, ka tas ir autentisks Hugo Boss uzvalks nemaz to neizņemot no iepakojuma. ;)

Link to comment
Share on other sites

Aizdzen uz jebkuru kantori, kur taisa savērsi, puikas pieliks aparātus un pateiks vai var uztaisīt savērsi, vai nē! Ja var tad nopļaujies un brauc, ja nē tad jāgriežās pie servisiem kur taisa sistos auto. Viņiem ir specāili stendi, kuros pēc kontrolpunktiem var pateikt, kur un, kas ir aizgājis šķibi, un arī cenu tur var dabūt. Pa attālumu var tikai minēt un gudri spriest!

Edited by jema
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Varu iedot nelielu atskaiti.  :on_the_quiet:

Otrdien ir pieraksts regulēt savērsi, redzēs, ko puikas teiks. Pārdevējs sedz visas remonta izmaksas. Ja noregulēt nevarēs, tad runāsim ar tirgotāju tālāk. :)

 

Pie reizes blondīne pajautās, īsti nesaprotu par to kondicionieri. Nesaldē, taču sprigani pūš vēso gaisu, tomēr liekas pavāji, jo citi auto saldē pa smuko. Vairs nespēju atcerēties kā bija pēc uzpildes - saldēja pamatīgi, vai ne... Varbūt nemaz nav tukšs...? ZInu, ka var iet pārbaudīt, bet patīk prognozes. ;)

Edited by Circenc
Link to comment
Share on other sites

 

 

Sekas no trieciena arī ir - kondiškas trubulim caumurs

 

nu tak pati teici - ja tiešām tikai tas - nomainīt cauruli un uzpildīt no jauna.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Aizdzen uz jebkuru kantori, kur taisa savērsi, puikas pieliks aparātus un pateiks vai var uztaisīt savērsi, vai nē! Ja var tad nopļaujies un brauc

 

Kas ir "savērse" kuru taisa "kantorī"??? Un kāpēc pirms braukšanas kaut kas jānopļauj?

Link to comment
Share on other sites

"savērse" visticamāk bija domāta - savirze, un tā "pļaušana" - spļaušana ;)

 

Bet ja viss beigās būs tik traki, tad visizdevīgākais būs tirgot nost pa detaļām, jo metāllūžņu cena ir smieklīga un kaut kā ļoti abšaubāmi vai izdosies šo auto pārdot tālāk, ja vien negadīsies tāds pat "tētuks" pretī.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Tiem, kas te skaļi "ņirdza" par to, ka vēlos kompensāciju: tirgonis par saviem līdzekļiem novērsa kļūmi. Abi ripuļi tagad smukos grādos, savirze saregulēta, viss čiki! :)

 

Jautrs iedzīvojums bija, bet te nu darbojās zīdainis uz rokām un normāla komunikācija bez bļaustīšanās un skaidrošanās. Joprojām ir lieliskas attiecības, un zinu, ka pie viņiem ir ziemai riepas pirkšu, i kvēlsveces mainīšu, i filtru, i citus loriņus. Volā!  :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Derētu pastāstīt, kas tad galu galā bija pa vainu - savirzes problēmas vai tomēr rāmi nācās taisnot :)

Link to comment
Share on other sites

Labajam ratam bija izgāzums 1,8 grādi, dēl tā savirzi saregulēt nevarēja, dabūja mainīt visu labo pusi. To samainīja, un ir rezultāts. :) Taisnot neko netaisnoja, vismaz es par to neesmu indormēta...

Edited by Circenc
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...