Rijaach Ierakstīts Jūlijs 8, 2014 Share Ierakstīts Jūlijs 8, 2014 (labots) Sveiki, nesen nopirku jaunu velosipēdu, Merida BIG NINE. 29" riepas, tādas kā šosejniekam, tikai resnas. Viss ripo kārtīgi, viss ir labi priekš cenas ( sēdekli gan nopirku jaunu, nākošajā dienā veco izmetu arā. Problēma šāda: Kad strauji pagriežos, vienalga uz kuru pusi, tad priekšējā riepa skan tā, itkā spieķos kāds bāztu kociņu . Ar riteni tiek braukts kur vien iespējams, dubļi, ūdens, mežš, smiltis, katrā ziņā riteni mazgāju biežāk kā mazgājos pats Līdz šim nekas nav noticis, varat neteikt, ka nežēloju riteni, viņš tam ir domāts un ar visu tiek galā. Bet no tās skaņas gan pamāciet mani latviešu valodas gramatikas lietošanā man atbrīvoties. Velosipēds ir baltais: http://www.gandrs.lv/29-kalnu-velosipedi-mtb/big-nine-40-29-kalnu-velosipeds/ Aizmirsu piebilst- hidrauliskajām bremzēm beigusies eļļa, vai kas tas tur iekšā ir, un bremzes čīkst Kur to eļļu dabūt? Labots Jūlijs 8, 2014 - Rijaach Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 1. Tātad pēc mēneša tev vajadzēja braukt uz pirmo apkopi. 2. Brauc uz servisu, lai skatās. r riteni tiek braukts kur vien iespējams, dubļi, ūdens, mežš, smiltis, katrā ziņā riteni mazgāju biežāk kā mazgājos pats Iespējams, gultņos ir smiltis, ar ūdeni eļļa izskalota. Līdz ar to trokšņi. Aizmirsu piebilst- hidrauliskajām bremzēm beigusies eļļa, vai kas tas tur iekšā ir, un bremzes čīkst Tu ko disku eļļosi? Iespējams, esi jau nodeldējis bremžu klučus. Lai gan man arī ik pa laikam piemetās čīkstēšana bremzēm. Caur forumu tev neviens neko nesaremontēs. Iedomājos, ka iespējams līkumos bremžu trose pa daudz kaut kur nokarājas, un sitas pret spieķiem. Apskati trosi, un padomā, vai tas troksnis nav tika tad, kad sagāžas uz vienu pusi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 8, 2014 Author Share Jūlijs 8, 2014 (labots) Nē, eļļa nejau uz diskiem jālej. Tajā resnajā trubiņā, vaitad ne? Vads man nevar tas būt, jo stipri pie dakšas piestiprināts ir. Labots Jūlijs 8, 2014 - Rijaach Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Ne jau dēļ eļļas neesamības tajā caurulītē tev bremzes čīkst. Es jau trešo sezonu braucu, un neesmu eļļu mainījis, vai papildinājis. Ja tev nebremzētos, tad varētu sākt skatīties ir vai nav eļļa. Kā jau teicu, brauc uz servisu, ja jau pats neko nesaproti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Ja jau nesen nopirki, tad ved uz garantiju. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Izskatās, ka cilvēciņš šeit ir reģistrējies, lai atrisinātu jebkuru dzīves problēmu 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 8, 2014 Author Share Jūlijs 8, 2014 Ko es uz garantiju vedīšu? Es ar viņu braucu kā ar tanku, to man arī garantijā pateiks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 nu velo tak ir domāts lai ar to brauktu. un 29nieks kā reiz ne tikai asfaltam paredzēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Salmo Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 http://xc.lv būtu īstā vieta šādam jautājumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Labāk pārdod velo un nopērc spēļu kompi. Ar velo varēsi braukt virtuāli iekš Mat Hoffman's Pro bmx 2. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.kroplis Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 (labots) Tu nu gan esi ANTONS Ja tev kas trūktu hidrauliskajām bremzēm, tad tās nebremzētu. Kauc jo kluči vēl nav piestrādājušies, vai arī kluči cietie (kluči ar ir dažādi), Gan jau pāries, neņem pierē. Cietie nedaudzilgāk iestrādājas, bet ilgāk strādā. Par skaņu runājot, varētu aprakstīt to sīkāk. Ja skaņa ir līdzīga zaru laušanai , tad nav īsti labi saspieķots rats, vai arī esi par smagu, konkrētā rata izturībai. Aizvest velo uz garantijas apkopi pēc pirmā mēneša noteikti vajag. Īpaši ja gangrā pirkts, kur cik atceros tas ir par velti. Gadās ka jaunu velo vajag pievilkt atsevišķus mezglus. Tur normāli puiši tehniķos, droši aizbrauc. Par skādi nebūs. Labots Jūlijs 8, 2014 - it.kroplis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaspars12 Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Riepas ar roku kustinot uz sāniem viss ir ok, nav nekādas brīvgaitas, gultņos nekustas ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 8, 2014 Author Share Jūlijs 8, 2014 Tu nu gan esi ANTONS Ja tev kas trūktu hidrauliskajām bremzēm, tad tās nebremzētu. No sākuma nekas nečīkstēja. Tagad ar nečīkst, bet ir tāda sajūta (nez kā lai to paskaidro) ka disks ir sauss. Takā izslāpis pēc eļļas. Kad ar pirkstiem nobraucu pa priekšējo bremžu disku, pirksti melni, pa aizmugurējo- kādi bija tādi ir Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost_az Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Ko gan Tu gribi? Lai bremžu disks būtu eļļains??? :o Bremžu diskam jābūt pilnīgi tīram. Tie melnie putekļi, kas ir uz diska - tie ir bremžu kluču daļinas, kas nodilušas bremzējot, tas ir normāli, tā tam jābūt! Tas, ka pakaļējais disks ir tīrs - tas nozīmē, ka Tu to lieto mazāk. Ja čīkst bremzes - tad vai nu kluči ir nodiluši līdz metālam, vai vienkārši - karstuma/sausuma ietekmē čīkst. Vai nu paciet, vai meklē citus klučus (mīkstāka sastāva klučiem mazāka iespējamība čīkstēt). Garantija, garantija... aizved un viss. Ja kaut ko runā pretī - tad viņiem būtu jātaisa ekspertīze un jāpierāda, ka velo lietots neatbilstoši paredzētajiem mērķiem. 1 mēneša apkope ir laba lieta - to vajadzētu visiem obligāti veikt! Tad tiek pievilktas skrūves u.c. - viss, kas atkratās vaļā. Pēc tam jau var sākt normāli braukt. Tāpat arī auto - ja normālas apkopes intervāls ir 10-30 t.km., tad pirmā apkope parasti ir pēc 3000-5000 km. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Šis velo arī tam ir domāts lai ar to brauc kā ar tanku. Ved uz garantiju, bremžu hidraulikas škidrums noteikti nav iztecējis. To vispār nav jāaiztiek, visdrīzāk bremžu kluči jau padiluši un tāpēc bremzes čīkst. Un jaunam velosipēdam pēc kāda mēneša ir veselīgi pārbaudīt aploces un vai spieķi ir pareizi nospriegoti. Mājās to izdarīt var, bet ir vajadzīga pieredze un laiks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 (labots) riepas, tādas kā šosejniekam, tikai resnas. Tās ir riepas kuras nāca līdzi, ar lielu protektoru, apmēram šādas http://www.bildites.lv/images/hsy7lh7lexfjf4ofqm9.png ? Ja tā, tad tas ir ļoti normāli, uz pagriezieniem riteņa lielākā slodze nāk uz riteņa protektoru sāniem. Es savam uzreiz oriģinālās biju noņēmis, nolicis uz skapja (ne pakāris uz naglas!) un uzlicis ceļu/šoseju riepas, līdzīgas šitām http://www.bildites.lv/images/trdn6ioqdp7175hixdbj.jpg , tik šaurākas un sānos ar mazliet mazāku protektoru. Kā teica Latvijas veloizlases tehniķis, Ideāls variants mūsu ceļiem. Velosports ir viens no dārgākajiem sporta veidiem.. Piekrītu andza'm, jaunam velosipēdam ir veselīgi pārbaudīt aploces un vai spieķi ir pareizi nospriegoti. Iesaku labot darbnīcā Velobiķeri http://velobikeri.lv/ , tur pat ir arī Latvijas izlases tehniķis, ja tuvākajā laikā nav sacīkstes, vismaz padomu viņš noteikti neatteiks. Labots Jūlijs 8, 2014 - pcruksis Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Velobiķeros sezonas laikā vienmēr ir rindas un meistari pat vienkārši pasūta uz citu servisu. Bet tā foršs kantoris, viens no pirmajaiem kas sāka LV "importa" velosipēdus 90-to gadu sākumā tirgot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 (labots) Ja prasīt "oficiāli", tad noteikti tā ir, griezies pa taisno, uzprasi Arkādiju, saki ka bija sarunāts, vai kā citādi samelo un prasi Arkādiju Sveci http://olimpiade.lv/pekina/lv/official/profile.php?select=10&id=24 . Es ar viņu iepazinos caur sportistiem, no rīta viņi gaidīja meistaru pie darbnīcas, sākām runāt un viņi (sportisti) man ieteica apbruņoties ar pacietību un sagaidīt kad meistaram būs vairāk brīvs laiks. No Arkādija esmu pircis gan Ultegra ķēdes, rumbas, klaņus utt., ekipējumu, formu, cimdus, visu ko viņš atved čemodāniem pēc sacīkstēm Eiropā. Te ir pirmais raksts ko Google par viņu atrada http://www.sporto.lv/raksts/arkadija_noslepumainais_koferitis Labots Jūlijs 8, 2014 - pcruksis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 8, 2014 Author Share Jūlijs 8, 2014 Man ir palieli protektori, bet ne tik milzīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Piebrauc pie jebkuras darbnīcas, ZZK, Biķeri, vienalga, meistars par konsultāciju naudu neprasīs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 (labots) Ja prasīt "oficiāli", tad noteikti tā ir, griezies pa taisno, uzprasi Arkādiju, saki ka bija sarunāts, vai kā citādi samelo un prasi Arkādiju Sveci http://www.sporto.lv...inais_koferitis Arkādijs vai tad velobiķeros šeptē? Nejauc neko? Jo viņam pašam sava darbnīca ir Šmerlī. Labots Jūlijs 8, 2014 - Fruzz Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Jūlijs 8, 2014 Share Jūlijs 8, 2014 Jautājums kā policijā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 Es ar nezināju, ka Arkādijas strādā Velobiķeros. Varbūt viņi vienkārši ved pie viņa savus velo? Ja ko vajag, tad braucu pie viņa uz Šmerli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janisis Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 itkā spieķos kāds bāztu kociņu Pieregulē bremžu klučus, griežoties kluči skarās klāt rotoram un tapēc arī dzinkst. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 9, 2014 Author Share Jūlijs 9, 2014 Ar ko var pieregulēt? ; D Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 Sen jau būtu bijis servisā, max 10EUR samaksājis, un brauktu bez bēdu 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 Centrā ir Trase, Tērbatas ielā. Ja velo turp ved smukas meitenes, tad darbs sanāk ~2x lētāk, pārbaudīts. Bet visādi citādi - piebrauc, ātri parādīs un pastāstīs. Bremžu diska eļļošana ir viena no spēcīgākajām pēdējā laikā lasītajām iecerēm Mans minējums būtu par klučiem, kas trinas - un vēl ir nianse, ko man teica Gandra velomehs - pagriezienos priekšējās disku bremzes visticamāk džinkstēs vienmēr, jo, sevišķi lielā ātrumā, spēki kas darbojas uz ratu ir palieli un sanāk saskare diskam ar klučiem. Otrs variants, ka spieķi par maz - izskaiti, cik ir ratam spieķi. Ja sver, piem, ap 100 kg, tad 32 spieķi ir MINIMUMS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.kroplis Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 stainless silver spieķi + HUB Alloy Disc QR + Big Nine D aploki. Bez problēmām vajadzētu turēt 100KG braucēju, ja protams spieķi nav izļurkāti. Pa lielam jebkuram sevi cienošam velo veikalam ir serviss kurā vari droši griezties. Izņēmums varētu būt FOX dakšas kuras remontē bez maz vienā vietā Rīgā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 9, 2014 Share Jūlijs 9, 2014 Nuu, ja sūdzies par FOX dakšām, tad ko lai saka laimīgi Manitou īpašnieki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Augusts 5, 2014 Author Share Augusts 5, 2014 Viss ideāli sačinīts gandrīz par pliku velti, senča brālēnam pieder tas veikals kur pirku riteni. Tur arī aizvedu, un visu saveda kārtībā, tikai par astotnieka taisnošanu bija bišķiņ jāmaksā. Paldies visiem kas pameta idejas un ieteikumus. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 1, 2015 Author Share Jūlijs 1, 2015 Atvainojos par diviem postiem pēc kārtas, kā arī par to, ka šis posts jau ir gadu vecs, bet tiem, kam interesēja, kas skanēja manos spieķos, ticiet vai nē, bet tie bija tie debīlie atstarotāji, pie lieliem apgriezieniem viņi sāk kustēties uz sāniem un mazliet sitās pret spieķiem, pēc tik ilgas čakarēšanās tikai sapratu... Šoreiz cita problēma parādījusies, itkā nekas traks, bet viens no spriegotāja mazajiem zobratiem veido mazliet skaņas, izjaucu, bija diez gan netīrs viss, visu skaisti notīrīju, saeļļoju, bet skan tāpat, nekas nekur neberzējās arī itkā, ja kāds zin kādēļ tā varētu būt, dodat ziņu, bet ja tas nav nekas traks, tad vienalga, sakat, vēršu ciet topiku. velosipēds- http://www.gandrs.lv/29-kalnu-velosipedi-mtb/big-nine-40-29-kalnu-velosipeds/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 1, 2015 Share Jūlijs 1, 2015 kēde ir eļļota? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 1, 2015 Author Share Jūlijs 1, 2015 (labots) kēde ir eļļota? Jap, nesen no remonta, ķēde jauna, pie tam. Edit: Tikko pārbaudiju, rokas knapi, knapi paliek netīras ar eļļu. Vajadzētu ieeļļot? Labots Jūlijs 1, 2015 - Rijaach Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 1, 2015 Share Jūlijs 1, 2015 Ja tikko no servisa, tad tīra ķēde, ar atbilstošu eļļas dadzumu un tīra eļļa uz ķēdes ir tā kā jābūt, tur nekam nav jāsmērē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 1, 2015 Share Jūlijs 1, 2015 debīlie atstarotāji Ja esi viņus likvidējis, tad esi tikpat debils, kā tie atstarotāji. Ja esi atradis neskanošu risinājumu, tad malacis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 1, 2015 Author Share Jūlijs 1, 2015 (labots) nuu, ne gluži tikko, es teicu nesen, apmēram pirms mēneša uzlika jaunu ķēdi, pēc tam aiztikta vairs nav. Ja esi viņus likvidējis, tad esi tikpat debils, kā tie atstarotāji. Ja esi atradis neskanošu risinājumu, tad malacis. Vajadzēja viņus mazliet nolaist uz leju, lai ir piespiedušies pie spieķiem, lai nav vietas kur kustēties, tagad viss ok, atstarotāji ir, skaņas nav Labots Jūlijs 1, 2015 - Rijaach Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilz Jūlijs 1, 2015 Share Jūlijs 1, 2015 (labots) Ķēdei būtu jābūt tādai, lai ar lupatu neko noslaucīt nevar, bet visi posmi būtu saeļļoti. Atkarībā no braukšanas, MTB variantā izdevīgāk var būt nevis tīrīt un eļļot netīro ķēdi, bet to vienkārši nomainīt. Ja esi drošs, ka trokšņi nāk no pakaļējā pārslēdzēja, kad minies, paskaties, vai kādam no mazo zobratu stienīšiem netrūkst eļļas. Vienkārši normāli saeļļo un visu lieko noslauki pa tīro. Labots Jūlijs 1, 2015 - Emilz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rijaach Jūlijs 1, 2015 Author Share Jūlijs 1, 2015 Ķēdei būtu jābūt tādai, lai ar lupatu neko noslaucīt nevar, bet visi posmi būtu saeļļoti. Atkarībā no braukšanas, MTB variantā izdevīgāk var būt nevis tīrīt un eļļot netīro ķēdi, bet to vienkārši nomainīt. Ja esi drošs, ka trokšņi nāk no pakaļējā pārslēdzēja, kad minies, paskaties, vai kādam no mazo zobratu stienīšiem netrūkst eļļas. Vienkārši normāli saeļļo un visu lieko noslauki pa tīro. Ok, paldies, tiks darīts, tēmu slēdzu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts