stave Ierakstīts Jūnijs 18, 2014 Share Ierakstīts Jūnijs 18, 2014 Nepieciešams cilvēks ar oscilogrāfu, kas nolasītu auto kloķvārpstas apgrieziena devēju (ar iespēju parametrus vizualizēt failā). Par garšīgu cenu PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 Jebkuram motoram apmēram pēc 2000 gada, to var nolasīt ar autotesteri, kapēc vajag sarežģīt dzīvi! Nestandarta motors? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stave Jūnijs 18, 2014 Author Share Jūnijs 18, 2014 Autiņam starp ECU un apgrieziena devēju ievietota ierīce (timing advance processor), kas "apmāna" ECU, lai varētu aizdedzes leņķi regulēt, bet man nestrādā, kā vajadzētu. Ražotājs apgalvo, ka signāls ļoti vājš un prasa oscilogramas, lai veiktu korekcijas ierīces programatūrā. It kā nav nestandarta auto, e36 1.8 1992. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 Dažus simtu eiro vērtam auto ir jēga taisīt tādas perversijas? O_O 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xexe Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 Gestapo tā tak normāla padarīšana ja grib autosportā kko darīties. Stave par cik ta leņķi pārgriezi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
stave Jūnijs 18, 2014 Author Share Jūnijs 18, 2014 (labots) Pasākums jau laikam vairāk azarta pēc, lai zinātu ko var "izspiest" no gāzes iekārtas. Stabili strādā tikai +3*, bet vajag vairāk (līdz ~+10*, protams, ne visos apgriezienos). Labots Jūnijs 18, 2014 - stave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 (labots) stave, kas par apsteidzes lenķa regulatoru stāv? Ko krieviem? Nav tā ka tā iekārta pilnīgi bezjēdzīga - ap 10% motoram jaudas klāt un ap 10% degvielas ekonomija. Sīkums bet patīkami. Labots Jūnijs 18, 2014 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
stave Jūnijs 18, 2014 Author Share Jūnijs 18, 2014 Jā, krievu Triton. Ja piedabūšu viņu normāli funkcionēt, tad atrakstīšos par jēdzīgumu (teorētiski, labumam jābūt, ja ņem vērā oktānskaitļus, degšanas ātrumus). Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 man jau liekas ka oscillogrammy var ar telefonu nobildēt, nav jāgrūž failā. Tas tā - cilvēku kuriem ir analogie oscilogrāfi ir stipri vairāk kā tiem kuriem ir advancētie digitālie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 Nu, mūsdienās ir pūlis ar kompaktajiem digitālajiem. Ja nav liela frekvence (nevar jau būt uz kloķenes virs pārdesmit khz) un ir vēlme "testies" uz ozolniekiem, varu tev bez maksas, joka pēc samērīt un ļaut nobildēt displeju Velleman HPS140. Padod tik PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martij Jūnijs 18, 2014 Share Jūnijs 18, 2014 Kas tas par apsteidzes leņķi +3..+10*? Kas par pozitīvām vērtībām? Aizdedze tak ir pirms AMPTukšgaitā defaultā nāk ~6* (kā nu kuram auto), ar LPG kādi 3* ir ļoti labi. Kāda aizdedzes sistēma?Kāda gāzes iekārta? Būtībā aizdedze ir ļoti svarīga, bet vēl jāpievērš vērība virknei citu štruntu. Galvenais, lai pārslēdzoties uz LPG kompis nestrādā open loopaa, jo tad ieslēdzas EVB avārijas režīmsPats arī mazliet interesējos.. Bet man kaut kā gribējās to pasākumu vadīt balstoties uz detonācijas devēju. Netā atrodama shēmiņa, tad vismaz var secināt ir detonācija vai nav. Galu galā prasti runājot tā arī darbojas motronika aizdedzes sistēma -> kruķī aizdedzi līdz parādās detonācija, ja tā parādās, tad atmet atpakaļ, kad pazūd atkal sāk regulēt agrāku. Bet būtībā ja ir parastais jetronics un aizdedzes kartes jau ir iekš EVB, tad var eksperimentēt ar tukšgaitā uzstādīto apsteidzes leņķi.Perfektā gadījumā jau varētu pats savas aizdedzes kartes sastādīt - pie dažādām slodzēm, motora temperatūrām. bet tad jau vienkāršāk paņemt citu auto, kuram jau ir EVB ar detonācijas devēju un šī aizdedzes kruķīšana atkrīt..Labi, tas tik tā. es te pafantazēju. pats neesmu prakstiski nekam pieķēries. Tikai salasījies gudras grāmata un dienām par to domāju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stave Jūnijs 19, 2014 Author Share Jūnijs 19, 2014 +x* virs degvielas aizdedzes kartes/līknes.Gāzei nevajag būt detonācijai (normālas kvalitātes ar augstu oktānu).Man nemaz nav detonācijas sensori, līdz ar to secinu, ka kompis neko negriezīs nost. Patreiz čakarējos ar Triton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martij Jūnijs 19, 2014 Share Jūnijs 19, 2014 Skaidrs.Gāzei oktānskaitlis ir mazliet augstāks, tad gan, ap 100..105. Taču reāli pēc kā vadies, ka gribi panākt veselus +10*? Kā pateiksi, ka parādās detonācija, ja tā ar ausi nemaz nav dzirdama [to klaudzēšanu, ko sāc dzirdēt tā jau ir pāri robežai un ne visi to uzriez spēj piefiksēt]? Ideālā aizdedze ir uz detonācijas robežas (īsi pirms tās)Ja sistēma ir, piemēram, mono-jetronic, tad var regulēt brīvgaitas apsteidzes leņķi, piemēram uzliekot 3* (6* vietā). Tādejādi tiks panākts, ka aizdedze visā diapazonā izmainās par 3*, jo tiek iestatīts sākuma punkts, pret ko EVB visā pārējā diapazonā maina aizdedzes leņķi. (Tas gan ir noderīgi tikai brīžos, ja ar auto lielākoties brauc uz LPG, ja pārslēgsies uz benzīnu aizdedze tam nebūs piemērota)Cik saprotu, tad TRITON piedāvā šo +x* regulēšanu atkarībā no apgriezienu diapazona, bet ne no motora noslodzes. Var jau būt šī sistēma ir ūber kruta. bet tādas izvirtības var atļauties, ja ir vismaz 3. vai 4. paaudzes gāzes iekārta. ja ir 1., tad ievērojamu degvielas samazinājumu dos gāzes iekārtas maiņa, turklāt Lambda sistēmu var nopirkt pa 50..60 eiro.Tikai nesaprotu tos dažus, kuri grūž TRITON sistēmu motronicos, kur aizdedzi regulē vadoties pēc detonācijas devēja - reāli EVB regulē aizdedzi jau īsi pirms detonācijas, uzliekot šādu aparātu sanāk tā, ka dzinējs nepārtraukti detonē. Var jau būt EVB nespēj tik ātri adaptēties un izmet kļūdu par pēkšņu degvielas maiņu, bet kaut kā šaubos.Laikam labāk jāiet strādāt. Veiksmi, katrā ziņā tāda čakarēšanās ir noderīga, lai izprastu lietas labāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stave Jūnijs 19, 2014 Author Share Jūnijs 19, 2014 1) +10* (ne jau visā apgriezienu diapazonā) pēc aptuvenās statistikas/atsauksmēm tajā forumā; 2) Triton'am var veidot arī 3d kartes, ir vads, kam slēdz klāt ko vēlies (piemēram, MAP, kaut vai reostatu, ko grozīt no salona ) 3) par citiem, nav jēga visus izprast, katrs jau izpildās no tā cik ir zināšanu un informācijas. Par to detonāciju gan bišk pārspīlē, tieši gāzei (ja interesē, palasi to forumu), savu viedokli gan precīzāk, varēšu izklāstīt vēlāk, ja sanāks ierīci pilnvērtīgi piedarbināt; 4) Paldies, Tev tāpat! Katrā ziņā ir interesanti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMT Jūnijs 21, 2014 Share Jūnijs 21, 2014 Dažus simtu eiro vērtam auto ir jēga taisīt tādas perversijas? O_O Da beidz, normāls autiņš, kā konstruktors, un nemaz tik slikti arī neizskatās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!