pcruksis Ierakstīts Aprīlis 17, 2014 Share Ierakstīts Aprīlis 17, 2014 Kaut kur likumos (PTAC) ir atrunāti konkrēti garantijas remonta termiņi? Manā gadījumā tā ir videokarte kura nodota remontam Dateksā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 (labots) Nu vaitad nezināji ka katrai precei ir garantija un tā var atšķirties? Labots Aprīlis 17, 2014 - Bomaars/C12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Aprīlis 17, 2014 Author Share Aprīlis 17, 2014 garantijas remonta termiņi Link to comment Share on other sites More sharing options...
arla Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 esmu pats saskāries ar šo problēmu pat zvanīju PTAC, atbilde bija ka garantijas remonta ilgumam nav termiņu labais tonis protams ir ne ilgāk par 30.dienām bet ja ir objektīvi iemesli var marinēt kaut gadu viss atkarīgs no servisa godaprāta Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Aprīlis 17, 2014 Author Share Aprīlis 17, 2014 (labots) Karti garantijas remontā nodevu veikalam, šie tālāk nodod servisam kurš labo, cik sapratu starp veikalu un labotājiem nav nekāda sakara, tad jau veikalam būtu jāzina cik ilgi var turēt labošanā. Teica, kad piezvanīs vai atsūtīs no servisa ziņu, tad šie man zvanīs. Labots Aprīlis 17, 2014 - pcruksis Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArtūrsB Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Cik ilgs laiks jau ir pagājis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Nu principā ja tu ieliki remontā laicīgi (pirms termina beigām) tad nevajadzētu but problēmām Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Ja es pareizi atceros, tad vienīgais laiks, kas bija noteikts 14 dienās ir jauztaisa diagnostika, pēc kura tiek noteikts, kas ar preci tiek darīts, garantijas remonts, maiņa vai kompensācija. Veikals neko pats neremontē ar to nodarbojās ražotājfirmas autorizētais serviss. Veikals pats šajā gadījumā ir ķīlnieks, ja serviss ir sūdīgs. Piemēram, savā laikā, Sony Vaio tuvākais serviss bija Vācija, tagad it kā ir Rīga, bet arī tikai tiem modeļiem ko, pie mums pārdot, es kā pārdevējs reģistrēju katru pārdoto aparātu Vācijā un tikai tad atdevu klientam, ar paskadrojumu, kas būs ja viņš nomirs, jo ir nosūtīšanas laiks, remonts, saņemšana. 95-96 gads HP printeru serviss pie nopietna remonta bija tikai Somijā un pat garantijas gadījumā klientam bija jāmaksā par preces sūtīšanu cenu uz Somiju, bija arī tādi laiki! Pēc noteikumiem ir tā, ka laiks ko ir prece pavadījusi remontā, tiek kompensēta ar garantijas laika pagarināšanu, par tādu paša laiku. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Aprīlis 17, 2014 Author Share Aprīlis 17, 2014 (labots) Nemaz tik ilgi garantijas remontā nav, vienkārši domāju ka (pēc svētkiem) otrdien tā arī nebūs, karte bija kārtīgi sasilusi, servisā tikai vajadzētu notestēt, nu neticu ka servisā varētu būt tāda nežēlīga rinda ka jāgaida divas nedēļas. Ja es pareizi atceros, tad vienīgais laiks, kas bija noteikts 14 dienās ir jauztaisa diagnostika, pēc kura tiek noteikts, kas ar preci tiek darīts, garantijas remonts, maiņa vai kompensācija.Es arī esmu lasījis Es arī esmu lasījis par divām nedēļām, ja nav noteikts garantijas termiņš tad tas ir vājprāts, tā jau viņi var paņemt un turēt karti mēnešiem. Es otrdien pateikšu lai iet cirst, lai ved karti atpakaļ, es aiznesīšu kādam privātam lai pasaka vai labojama vai labošanas izmaksas ir lielākas par bojātas kartes vērtību. Interesanti ko viņi teiks pēc tā par labošanas termiņiem. Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku. Neērtības? Kādas vēl neērtības, es ar datoru varu tikai netā sēdēt un kā pensionārs apmaksāt rēķinus, bez videokartes nav Battlefield, bez Battlefield dzīvei nav jēgas!!! Labots Aprīlis 17, 2014 - pcruksis Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Patiesībā jau visi tirgotāji, nem no lielajām bāzēm, tipa Also, bet tur garantijas gadījumu maina uzreiz, bez jautājumiem. Bet lai dabūtu zemās cenas pa kluso ved no Polijas un Krievijas, apejot visu. Tādēļ ļoti daudzi tirgo preci par kapeikām, viss tas iet cauri līdz garantijas gadījumiem, gudrie sakož zobus un maina uz sava rēķina, skopie sāk izdomāt jaunus likumus. Es arī pērku no Also, bet dažreiz iesitot preci salīdzini.lv man žoklis atkarās, LV internetu veikalu pārdošanas cenas ir par 10% zemākas nekā mana iepirkuma cena, daļu var norakstīt uz cenu kategorijām, maziņš esmu, labu cenu nedod, bet arī tas nevar izskaidrot, to super zemo cenu. Visiem gribās lētāk, bet pie garantijas tas viss nāk atpakaļ!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Aprīlis 17, 2014 Share Aprīlis 17, 2014 Es otrdien pateikšu lai iet cirst, lai ved karti atpakaļ, es aiznesīšu kādam privātam lai pasaka vai labojama vai labošanas izmaksas ir lielākas par bojātas kartes vērtību. Gudri tas nav nest uz privāto, ja jau esi nodevis karti tad lai skatās... bez Battlefield dzīvei nav jēgas!!! Tamdeļ jāārstējas:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
pcruksis Aprīlis 18, 2014 Author Share Aprīlis 18, 2014 Gudri tas nav nest uz privāto, ja jau esi nodevis karti tad lai skatās... Ja lasīt nemāki, mācies vai apmeklē med. iestādes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bomaars/C12 Aprīlis 18, 2014 Share Aprīlis 18, 2014 Ja lasīt nemāki, mācies vai apmeklē med. iestādes. Nu pats macies lasīt tas būtu muļķīgi atsaukt no garantijas remonta varbūt viņi tev pa brīvu sataisīs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laxe Marts 10, 2015 Share Marts 10, 2015 Esmu saskāries ar tieši tādu pašu problemu, iedevu lai labo videokarti. mēnesis pagājis un to kaktu kantori nevar sazvanīt. Turaties prom no Signe.lv Noželoju ka gribeju ietaupīt pāris eirikus un neņemu no 1a vai cita kvalitatīva pārdevēja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilz Marts 10, 2015 Share Marts 10, 2015 'Ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs 30 dienu laikā no dienas, kad patērētājs pieteicis prasījumu par preces vai pakalpojuma trūkumiem, vai attiecīgi pilnvarotu uzraudzības un kontroles iestāžu noteiktajā termiņā nav novērsis preces vai pakalpojuma trūkumu, viņa pienākums ir atlīdzināt visus zaudējumus, kas patērētājam radušies sakarā ar kavējumu.' Tas, protams, neko daudz nelīdz, ja neesi iesniedzis prasījuma pieteikumu, ko tu droši vien sākotnēji neesi izdarījis. Cik sen ir pirkta video karte? Ja tā ir 6mēneši vai jaunāka, vari jau arī atsaukt to preci no servisa un iesniegt preci uzreiz atpakaļ kopā ar prasījuma pieteikumu par samaksātās naudas atlīdzināšanu, neatkarīgi no atklātās nepilnības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!