Didzis Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 e = d,kā tad modernais procesoru vadības lādētājs "izpogā" klasisku lādētāju ar pliku diožu tiltiņu?Jā, modernais paredzēts pilnīgiem jefiņiem,kuri neko no akumulatoru ladēšanas nesaprot. Ir nācies ar tādu "moderno" saskarties. tak pilnīgs sūds. Ne tur lādēšanās stravu var kontrolēt, ne spriegumu redzēt. Paņem veco labo, pieslēdz pie akumulatora, uzreiz var redzēt akumulatora tukšgaitas spriegumu. Tālāk ieslēdz lādungu un pēc ampērmetra var redzēt, ņem akumulators stravu vai nē. Skatoties uz voltmetru un ampērmetru faktiski var uzreiz sajust, vai aķi ir vērts lādēt, vai tas uzreiz metams. "Modernais" tikai diodītes mirdzina, bet par akumulatora stāvokli neko uzzināt nevar. Nu jā, lai nolasītu ampērus un voltus, bišku fiška jārubī. Palasot šet komentārus, izskatās, ka lielākā daļa te ir parasti autobraucēji, kuri tiešām ar vecā tipa lādētāju nepratīs aķi uzlādēt. Kāda jēga spriedelēt entos postus,lādē vai nelādē autiņš tukšgaitā. Tak bļin paņem kaut pašu lētāki ķīniešu multimetru un pamēri špani uz aķa klemēm. Ja visi patērētāji ieslēgti un spriegums ir 14,2V, tad akumulators tiek normali lādēts. Ja ir tikai 12V, tad lādēšana nenotiek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 kā reiz modernais ir paredzēts tiem, kas kaut ko saprot no akumulatoriem un fizikas un zina, ka brutāli dzīt iekšā akumulatorā voltus un ampērus, kamēr kāds atnāk un norauj vadus, garantē tā drīzu nāvi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 e=d nu jau tu pārspīlē, vecie lādētāji normāli uzlādē, un ja aķis paliek pilnāks, tad arī ampēri nokrītas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Es gribu dzirdēt vai redzēt kaut kādus ticamus pierādījumus, ka autiņš tukšgaitā nelādē akumulatoru. Līdz šim padarbinot pusstundu autiņu, kurš nav aiztikts kādu mēnesi, pēc tam var pielaist normāli arī pēc nedēļas, un nav vajadzības vilkt ārā lādētāju vai bezjēdzīgi kādus 10-20km jāvizinās. Palasot dažādus resursus šis apgalvojums ļoti atgādina mītu, ka gāzes iekārtu nokauj motoru. Arī tik pat liels fufelis ir apgalvojums, ka ģenerators neuzlādē līdz galam akumulatoru, bet rodas jautājums, kāpēc to vispār vajag? Lai lādētāju torgaši uzvārītos? Nav dzirdēts, ka kāds uz tā rēķina būtu ieekonomējis vairākus akumulatorus. ja gribas pierādījumus - meklē google "alternator performance rpm" vai tml. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Ja ir lādētājs, tad nav vajadzības bezjēdzīgi pusstundu darbināt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Kur tu to lādētāju pie deviņstāvenes pieslēgsi? Atkal tukša diršana. Ja dienā no vietas nobrauc vismaz 10-20 min, tad nekāda bezjēdzīga darbināšana nav nepieciešama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 (labots) Klusu, ja tev būtu pelmeņi, tad tos arī varētu ēst. Atzīstās, cik kuram mājās ir auto akumulatoru lādētājs? Man nav, jo lauž maksāt > 60EUR par verķi, kuru dažas reizes gadā varbūt vajadzēs. Reiz bija tāda vajadzība, bet par to naudu aizgāju un nopirku jaunu akumulatoru un atkal uz vairākiem gadiem miers. Labots Janvāris 29, 2014 - Mežavecis 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Man ir. Un man nav jālādē pie 9stāvenes. Bezjēdzīgi darbinot var ātri notērēt tos 60EUR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Klusu, aprēķinu studijā uz kā balstīts šis apgalvojums. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 (labots) klusu, Tev tomēr nepieleca, par ko te vispār runa. p.s. man ir gan lādētājs, gan deviņštāvene, gan ... Labots Janvāris 29, 2014 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Kādi bļaustās par kaut kādiem modernajiem/krutajiem/umnajiem/utt lādekļiem. A sasodīts? Auto ģenerators arī "umna" (gudri) lādē? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Ja ir lādētājs, tad nav vajadzības bezjēdzīgi pusstundu darbināt. lādētajs parasti tiek izmantots tikai ekstrēmos apstākļos, tas ir, ja ir baigais sals un auto nav darbināts mēnesi; ja sals ir pārsteidzis un laicīgi nav iegādāts jauns aķis; ja tehnikai ir bijusi kaut kāda šaize un aķis ir vienkārši ''izāģēts'' un tamlīdzīgos gadījumos.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 alusbundžaTu apgalvo, ka lādētājs jāizmanto nestandarta apstākļos, bet redz, atrodas tādi, kas tic, ka lādētājam ir maģiskas spējas un to jālieto ikdienā. Par to arī ir cepiens. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 Vārdu sakot tā - aķis izlādējies. izgriezsts "sauss" - jālādē ar lādētāju. Bez variantiem. Pirms ziemas par skādi nenāk uzlādēt ar lādētāju, īpaši ka braucieni ir pilsētas režīmā mīnus grādos, pa 3 - 5 km, vai 1 km , ka te augstāmk minēja. Tik īsā braucienā nekāds ģenerators nespēs uzlādēt to, ko starteris paņēma iedarbinot auto. Vēl jāņem vērā ka modernie auto izslēdzot aizdedzi un aizslēdzot durvis uzreiz nepārtrauc strāvas "rīšanu", bet gan 20 -30 min vēl patērē 1-2 vai kādu brīdi vēl vairāk ampērus. Kamēr borta kompis "aizmieg". Tas arī sēdina akumulatoru. Tā nekāds mīts tas nav. Ja tādā režimā lieto auto, bez garākiem pārbaucieniem, pa mēnesi aķis ir sauss, un aukstumā pustukšs vai tukšs akumulators sasalst ledus klucī. Var izmest. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Janvāris 29, 2014 Share Janvāris 29, 2014 īpaši ka braucieni ir pilsētas režīmā mīnus grādos, pa 3 - 5 km, vai 1 km priekš kam tad tādam vajag auto, Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.kroplis Februāris 1, 2014 Author Share Februāris 1, 2014 Esat bijuši ļoti čakli rakstītāj Nomainīju kvēlsveces (3 no 6 bija beigtas) Tagad skaisti lec rītos ar pie -18 uz pus apgriezienu. Vecais aķis vēl mētājas man pa māju. Pielādēt to neizdodas. Laikam mani lādētāji ir beigušies. To kuru piemetu otrādi provēju atdot remontā (Pārdaugavā) un kārtējo reizi pārliecinājos, ka te nav kantoru kurā to atdot. Ja nu kāds zin padalieties ar adresi. Atskrūvējot to vaļā, neko degušu nemanu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 1, 2014 Share Februāris 1, 2014 padalieties ar adresi nodot metāllūžņos, sanāks alus....vai kas niknāks.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Februāris 1, 2014 Share Februāris 1, 2014 To kuru piemetu otrādi provēju atdot remontā (Pārdaugavā) un kārtējo reizi pārliecinājos, ka te nav kantoru kurā to atdot. Ja nu kāds zin padalieties ar adresi. Uzjautā Elfa forumā, gan kāds pieteiksies palīdzēt. Tas lādētājs ir vienkāršs, tur vainu atrast elementāri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Februāris 1, 2014 Share Februāris 1, 2014 Lādētāju atdot metāllūžņos, vai aķi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 1, 2014 Share Februāris 1, 2014 aķi? metāllūžņos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
it.kroplis Februāris 1, 2014 Author Share Februāris 1, 2014 Es tomērt gribētu pārliecināties ka aķis ir toč beigts, pirms to mest ārā. Ļoti jau strauji no laba aķa kļuva par sliktu. Moš to ar labu lādētāju izdodas uzlādēt un būs rezerves variants. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Februāris 1, 2014 Share Februāris 1, 2014 Nav tādu "labu" vai "sliktu" lādētāju, manuprāt. Vai viņš lādē, vai nē! Atkarīgs no aķa izlādes stāvokļa. Ladētāji ar impulsniekiem, pilnīgi nosēdušos aķi pat nesāks lādēt, "vecā" (transformatori) tipa lādēs pat no bezspecīgiem apstākļiem. Bet, ja aķis ir nolaists līdz kliņķim, tad neviena lādēšana tur nepalīdzēs vairs...plates ir pi un viss. strauji no laba aķa kļuva par sliktu Tas ir tas, ko domāju, ka laikus netika pievērsta uzmanība...tad tagad, nu mazas izredzes viņu dabūt darbojošā kondīcijā ilgtspējīgi (ņemot vērā to, ka ziemas apstākļi mūsu reģionu nepametīs vēl vismaz 2 mēnešus) Uz startu autiņu varbūt arī dabūsi ar pienācīgu uzlādi un braukt varēsi, bet cik ilgi tas tā būs? Pastāvēs divas sutkas mierā un aķis arī būs mierā! Nezinu - runāju no paša pieredzes - tiesa manam aķim izcelsme, parametri un lifetime nebija zināms īsti (nāca kopā ar pirkto auto, nakļeikas nodilušas...pieļauju, ka tāpat jau posās uz mierīgākiem laukiem) Kaut arī lādēju, blīvumus mērīju, lēju klāt destilēto ūdeni - viss viens. Bet mēģināts jau nav zaudēts! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Februāris 2, 2014 Share Februāris 2, 2014 Ļoti jau strauji no laba aķa kļuva par sliktu. Ja aķi totāli nosēdina, pat jaunu, tad plates ātri var sabeigties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
staggars Februāris 2, 2014 Share Februāris 2, 2014 Jūs apspriežiet problēmu, kuras nav. Nepažēlo naudu un nopērc CTEK lādētāju, kuru ieteica IVO un nezināsi problēmas. Pats švkāko modeli... 3600 http://bitcom.lv/lv/Automasinu_piederumi_un_GPS/Akumulatoru_ladetaji/CTEK_MXS_3_6_MX3600_uzl_des_ier_ce_CTMXS36EU_BG280585.html jau lietoju vairākus gadus, lādēju gan auto AKB, gan želejniekus laivas elektromotoram, gan mazos eholotei. Nezinu problēmu. Darbā arī jau pāris gadus lietojam CTEK, tikai jaudīgāku modeli... un bez problēmām ceļ katru mironi. Ja neceļ, tad nav ko spriedelēt, jāmaina aķis... no mironi pirdienu neizspiedīsi... Gadās, ka aķis otrajā gadā noklājas... pārsvarā lētie. Cena pārsvarā atbilst kvalitātei... skopais maksā divreiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Februāris 2, 2014 Share Februāris 2, 2014 staggarsvecu aķi neatdzīvinās nekāds super- puper lādētājs..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
staggars Februāris 2, 2014 Share Februāris 2, 2014 Tieši tā... un tas nav arī vajadzīgs. Ja katru rītu jāceļas un jādomā vai iedarbināsi auto, kad auto nekalpo Tev, bet tu kļūsti par auto kalpu... tad nafig tāds auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Februāris 2, 2014 Share Februāris 2, 2014 Ja, kas, darbojas arī lādētājs, kas uztaisīts no mazā 240V/12V 5 ampēru tora trafiņa un tiltiņa taisngrieža. Tam pat tos 12 voltus raksta kā 11.8 volti, bet nu tie ir maiņstrāvas efektīvie volti, sinusoīdas cepurītes jau ir vairāk. Un nekāda vaina. Var ielikt kādu lampiņu vai pretestību virknē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!