e = d Ierakstīts Novembris 11, 2013 Share Ierakstīts Novembris 11, 2013 Auto nav miglas lukturu. Bet pa miglu reizēm jābrauc. Un tad ir sūdīgi. Tā kā vajadzētu šo problēmu labot un tāpēc rakstam savus ieteikumus. Interesē tieši funkcionalitāte miglā un ceļa apgaismošana, nevis kaut kādas auto izskaistināšanas lietas utml.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Kā ir ar braukšanu miglā ar ieslēgtām tālajām gaismām? Teorijā (vai arī vismaz tā mācīja autoskolā, un ja nekļūdos, arī CSDD eksāmenā bija tāds jautājums)- miglas laikā tālo gaismu lietošana samazina redzmību. Tomēr dzīvē atstarotājus ar tālajām gaismām braucot miglā var pamanīt lielākā attālumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Nu gan ieteikums... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Nez, man abiem auto ir oriģinālie priekšējie miglinieki. Nekad neesmu izmantojis, arī ieslēdzot, nekādu īpašu uzlabojumu neesmu manījis salīdzinājumā ar tuvajiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 ar tālajām gaismām braucot miglā var pamanīt lielākā attālumā. Bet pats ceļu neredzi vispār gandrīz.Kur lōģika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky_High Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Imho no migliniekiem jēga pazūd, ja tu brauc ātrāk par 30 km/h. Un ja tu brauc ar 30 km/h, tad pietiek arī ar tuvajiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 11, 2013 Author Share Novembris 11, 2013 man abiem auto ir oriģinālie priekšējie miglinieki. Nekad neesmu izmantojis, arī ieslēdzot, nekādu īpašu uzlabojumu neesmu manījis tapēc ka tie sūdi tikai izskata pēc pielikti. man interesē lietotāju pieredze ar labiem aftermarket modeļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OffSide Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Nu nezinu kā jums-es gan tumšajos laikā braucu ar migleniekiem. Tomēr tie vairāk izgaismo ceļa apakšu un vieglāk ir pamanīt bedres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 (labots) Tomēr tie vairāk izgaismo ceļa apakšu un vieglāk ir pamanīt bedres. Tieši tā! Turklāt oriģinālās miglas ir tā konstruētas, lai spiestu nevis tikai uz apakšu, bet vienlaicīgi vēl mazliet uz sāniem, lai pa galīgo pienu braucot tu redzētu, kur ir ceļa mala un vismaz pēc tās varētu orientēties. Bet citā laikā šis dod papildus iespēju pamanīt gan bedres, gan jebkurus šķēršļus, gan tos, kas nepārvietojoties mētājas mūsu daiļo ceļu malās, gan tos, kas pārvietojas uz 2 vai vairāk kājām.Jo vairāk gaismas, jo drošāka braukšana šajos tumšajos laikos, kad uz darbu mauc pa tumsu un mājās arī pa tumsu.Kāds teiks - fui, pļe braukāt ar miglām+tuvie. Bezkaunība! Ziniet, bullīša kakiņas. Pats braucu un neko nesaku ja citi dara tāpat. Ja tie ir oriģinālie lukturi, kas ir atbilstoši pareizi noregulēti un ar piemērotām spuldzēm, viss ir kedā. Ja arī pretim braucošajam tas ir mazas neērtības (loģiski, ka knapi dzīvību dvesošas tuvās spiež citiem acīs stipri mazāk), tas tāpat ir ļoti tālu no tā, kādu "efektu" pretimbraucošajiem izraisa visādi pedozilie krutkas xenoni (hrenoni), nedod dievs vēl iebāzti parastajā reflektorā un citi ķīniešu aftermarket sūdi.Nezinu e=d... Var jau pa kādiem 20Ls nopirkt kaut kādus aftermarketus un ieinstalēt. Varbūt pat tev tā gaisma būs, tik vot ka nesanāk tā, ka pretimbraucošie aiz dusmām par tavām krutajām gaismām tev negrūž tālos pateicībā... Labots Novembris 11, 2013 - Konstatators Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Braucot ne reizes neesmu nekad ieslēdzis migleniekus, kaut kad pirms gadiem 20 trapīju vienreiz konkrēta miglā un tad ar džekiem pamēģinājam gan tā gan šitā uguņus slēgāt - jēgas nekādas, braukt vienalga varēja tikkai ar pirmo ātrumu i to gandrīz uztriecāmies virsū priekšā braucošam auto. Visi stājāmies uz apmales, pagaidījam pusstundu un tad jau varēja arī braukt talāk - kļuva manāmi šķidrāka tā migla, nobraucām pāris km uz 30 km/h un vsje talāk jau varēja braukt gandrīz tāpat kā parasti. Varbūt kaut kur dziļos laukos pie ezeriem un purviem arī noder, bet nu pilsetā un uz šosejas jēgas nu nekādas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Kāds auto un kāds modelis? Piemēram, vecajam 3. būmerim lētie ķīniešu lukturi maz ko deva, bet tagad, kad ieslēdz mersim miglniekus, tā tumsā un miglā redzamība daudz uzlabojas. man abiem auto ir oriģinālie priekšējie miglinieki. Nekad neesmu izmantojis, arī ieslēdzot, nekādu īpašu uzlabojumu neesmu manījis salīdzinājumā ar tuvajie Es tumsā gandrīz vienmēr braucu ar migliniekiem, jo tādejādi uzlabojas redzamība. Braucot pa intensīvu satiksmi pa šoseju ar tuvajām gaismām ir par maz, lai operatīvi pamanītu aizdomīgus objektus uz ceļa. To nedrīkst darīt dienas gaišajā laikā, ko daži eksemplāri mēdz darīt. Ja miglinieki spīd kādam acīs, tad tie jāmet muserā vai jānoregulē. pļe braukāt ar miglām+tuvie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Es tumsā gandrīz vienmēr braucu ar migliniekiem Ceru, ka runa ir tikai par priekšas miglām! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Gestapo, protams Aizmugurējos miglas lukturus esmu ieslēdzis tikai dažās reizēs, kad bija tāda migla vai sniegs, ka 10 m tālāk neko neredz. Citkārt aizmugurējos žilbināt nav jēgas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vvv Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Citkārt aizmugurējos žilbināt nav jēgas. Ne tikai nav jēgas, bet nedrīkst. Ja nepamatoti lietot aizmugurējo miglas lukturi, var dabūt sodu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Es tumsā gandrīz vienmēr braucu ar migliniekiem, jo tādejādi uzlabojas redzamība. Braucot pa intensīvu satiksmi pa šoseju ar tuvajām gaismām ir par maz, lai operatīvi pamanītu aizdomīgus objektus uz ceļa. To nedrīkst darīt dienas gaišajā laikā, ko daži eksemplāri mēdz darīt. Ja miglinieki spīd kādam acīs, tad tie jāmet muserā vai jānoregulē. Eķ? Tiešām nedrīkst? Braucu n-tos gadus ar miglām, arī pa dienu. Neviens nav piesējies. Viss ir noregulēts un tumsā bez miglām baisi neomulīgi. Protams, priekšējām. Aizmugures ir slēgts kādas 2x pa visiem gadiem. Starp citu, pie apskatēm baisi piesienās un nelaiž cauri, ja ar gaismām kaut kas nav oriģinālais vai sertificēts, kā paredzējis ražotājs. Par miglām nezinu, bet varbūt ir vērts painteresēties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Ja kāds lukturis nav sertificēts , ja nekļūdos, tad 2 stabili. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Vajadzētu izlasīt CSN punktus 174, 181, pievēršot uzmanību vārdiņiem "un" un "vai". Tieši 181. regulē, kādos apstākļos drīkst lietot, bet pārējie ir aizliegti, respektīvi, pietiekamas redzamības apstākļos nav atļauta miglas lukturu lietošana kopā ar tuvām gaismām. Eķ? Tiešām nedrīkst? Vispār ir redzēti kadri, kas pa dienu lieto tikai miglas lukturus, bet tur ir daudz lielāks risks norauties uz sodu. It sevišķi ziemā tumsa pienāk ātri un var aizmirst ieslēgt tuvās gaismas pilsētvidē, kur viss apgaismots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cilvēks Parastais Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 (labots) Kur prāts miglā braukt ar tālajām Atstarotājus, tad redzi, bet ar ceļa redzamību tā sūdīgāk Par miglinieku lietojumu - gaišajā laikā - tikai kopā ar gabarītiem (dienas gaitas), tumšajā laikā - tikai kopā ar tuvajām (un, protams, gabarītiem). Pa dienu nedrīkst braukt ar tuvie+migla Labots Novembris 11, 2013 - Cilvēks Parastais Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Par priekšējiem miglas lukturiem vēl tā, netraucē, bet kad parādās uz ceļa gudrie ar ieslēgtu aizmugurējo miglas lukturi, tā vien prasās iemest atslēgu logā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Ak jā, pareizi par tiem gabarītiem + miglām. Btw, šodien arī pārītis pa Rīgu dreiffē ar aizmugures miglām (pa tumsu) Ak jā - migla tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
duksis Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Pa dienu nedrīkst braukt ar tuvie+migla Kam tas reāli traucē? Nevienam, vairāk būtu uztraucies par to, ka nelēcu lukturos sabāž china hreonu un spiež acīs pat gaišā dienas laikā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Nu ja, man ar' netraucē. Mentiem, acīmredzot, arī nē Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 A bet diskusija jau bij nevis par MK noteikumiem, bet tieši pieņemamiem aftermarket. Nez, man tādi zināmi nav, kas ieinstalēti dod ārā pieņemamu gaismu, kas nežilbina pārējos un tiešām kaut ko dod pie šiten tādiem kā tagad miglas apstākļiem. Var mēģināt likt teiksim Depiņa kādam konkrētam auto modelim paredzētos, tādus kurus var pielāgot konkrētajam e=d pepelacam. Varbūt pat tādam modelim miglas likturi pat ir paredzēti, vienkārši šamā konkrātajā aprīkojumā nav. Citreiz mēdz būt pat vadi jau aizvilkti uz vietām kur miglas paredzētas. Iegūstam jebatoru bišķiņ, ja gribam pa smuko arī vizuāli, bet varbūt i tā vērts. Protams, kā oriģinālais lākturis jau nebūs, bet nu būs daudzreiz labāk par lielveikalos nopērkajamajiemjamiem noname čaina edišen uberlight Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 11, 2013 Author Share Novembris 11, 2013 nu tiešām neviens nav lietojis kaut ko līdzīgu Hella Micro DE ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Nu tiešām liekas, ka neskatoties uz to ka Hella, tie pipuki ir pārāk mazi lai kaut ko normāli izgaismotu. Turklāt kāds ir ceņņiks...? Kāds e=d vispār ir pepelacs? Es A4 ieķīlēju oriģinālos miglas lukturus ar H7 lampu, kuri tajā vietā arī nāk. Arī nav lieli, bet lielāki par šiem noteikti. Un jā, tur gaisma ir. Un vispār, normāli miglinieki ir šitentādi... :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 11, 2013 Author Share Novembris 11, 2013 auto ir toyota, bet vecs modelis. vieta miglām ir, bet oriģinālās dabūt - tad jau xenons būs lētāks. Hella comet 550 varētu arī neiebāzt un regulēt būs problēmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darklight Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 (labots) Ko te daudz saspringt, miglas lukturu pamatfunkcija ir apspīdēt dažus metrus ceļa mašīnas priekšā, un to lieliski veic jebkurš austrumu aftermarket ražojums. Vai ta tā Toijota no 70-tajiem, ka neviens ķīnietis vairs miglas netaisa? Vienkārši - iemuhļīt bamperī jau var jebkādu prožektoru, bet tehniskajā apskatē jautrība sāksies garantēti. Savukārt, nopērkot kādu Depo vai TYC ražojumu a la original, kam ir arī visi vajadzīgie Eiropas sertifikāti, problēmu nebūs. Labots Novembris 11, 2013 - darklight Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 apspīdēt dažus metrus ceļa mašīnas priekšā Varjaubūt, bet manām miglām ir uzdevums apspīdināt dažus metrus ceļmalas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazznfunk Novembris 11, 2013 Share Novembris 11, 2013 Neko sliktu nesaku par miglas lukturu korektu lietošanu, bet es iesaku autoram tā kārtīgi apskatīt esošos tuvās gaismas lukturus. Spuldzes nav melnas? Reflektors tīrs, nav nolupis? Stikli gludi? Nav ar akmentinm nodauzīti matēti? Pēc pieredzes saku. Savam C3 audīsimts nomainīju lukturus - krietni labāk palika. Miglas lukturu nav, neprasās. Darba busam miglas lukturi ir. Slēdzu gaišajā dienas laikā tuvās gaismas vīetā. Bet busam by default labi uguņi - jauns + sēdēšanas pozīcija augsta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 12, 2013 Author Share Novembris 12, 2013 parastie lukturi ir jauni. un tiem nav uzdevums spīdināt apakšā gar ceļu un pa malām - kā migliniekiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OffSide Novembris 12, 2013 Share Novembris 12, 2013 Galvenais jau lukturiem ir jābūt E marķējums un pareizi noregulētiem. http://likumi.lv/doc.php?id=88101 Sākot ar 204. punktu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Decembris 28, 2013 Share Decembris 28, 2013 Atļaušos pabakstīt svaigu mironi. Kāda jēga ir no "pagrieziena gaismām"? Pārsvarā visām jaunām mašīnām redzu, ja pagriežas vienu vai uz otru pusi iedegas tās puses attiecīgais miglas lukturis. Ja brauc ar ieslēgtiem miglas lukturiem, tad uz laiku izdziest pretējais lukturis pret pagrieziena virzienu. Kāda jēga no tā? Ieslēdzu tumsā miglas lukturus un griežos kā gribu un ceļš taps apgaismots visu laiku uz abām pusēm. Cita lieta ir jaunie lukturi, kuri ir ielikti jaunajos bumeros, meršos, auģikos un citos luksus klases vāģos, kur tiešām lukturi ar sensoru palīdzību fiziski pagriežās pēc vajadzības (skat video). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 Ieslēdzu tumsā miglas lukturus Tumsā ar miglas lākturiem braukt drīkst tikai neapgaismotos ceļa posmos kopā ar tuvajām gaismām. Vai ja ir nepietiekama redzamība. Nepietiekama redzamība - tādi laika apstākļi (migla, lietus, snigšana u.tml.), kas samazina redzamību uz ceļa tuvāk par 300 m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 kas samazina redzamību uz ceļa tuvāk par 300 m. Bez miglām neredzu tālāk par 3m , ar - 303m Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturz Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 (labots) kaut ko no PIAA 50 XT series, tikai var likties padārgi. piem. http://www.amazon.com/PIAA-5190-Series-Xtreme-White/dp/B001CQ5RZ4/ref=pd_sim_auto_1 Labots Decembris 29, 2013 - arturz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tārps Decembris 29, 2013 Share Decembris 29, 2013 (labots) Kārtīgā snigšanā vai putenī no baltajiem miglas lukturiem labuma maz . Dzeltenie tad ir pats labums, jo izrauj to sniega reljefu. Tā kā līdz mājām jābrauc no lielās štrāses vēl 700 m , tad ziemā tas ir ļoti būtiski. p.s. MEŽAVECI, nu kur Tu rauj tādas glupības CSN ? Skaidri un gaiši rakstīts, ka 181. Braucot priekšējos miglas lukturus atļauts iedegt:181.1. nepietiekamas redzamības apstākļos - atsevišķi vai kopā ar tuvās gaismas lukturiem;181.2. diennakts tumšajā laikā neapgaismotos ceļa posmos - kopā ar tuvās gaismas lukturiem. un 176. Braucot nepietiekamas redzamības apstākļos, transportlīdzekļiem jābūt iedegtām šādām ārējās apgaismes ierīcēm:176.1. mehāniskajiem transportlīdzekļiem - tuvās gaismas, tālās gaismas vai priekšējiem miglas lukturiem, kā arī gabarītlukturiem un numura zīmes apgaismojumam; Labots Decembris 29, 2013 - Tārps Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!