Jump to content

Kā pareizi atgriest pircējam naudu?


Recommended Posts

Situācija sekojoša:

Veikts tehnkas remonts, kas izrādījies neveiksmīgs. Pircējam ir pretenzijas. Uzņēmums ar lielāko prieku atdos naudu, bet nepieciešams nodrošināties pret to, ka naudas atgriešanas darījums tiešām noticis un pircējam vairāk nav nekādu pretenziju.

 

Vai ir kāds likums, noteikumi, (pagaidām neizdodas atrast), veidlapa, kas jāizpilda (2 eksemplāros, vai tml.), vai kas tāds, kur klients parakstās, ka saņēmis naudu un nav šo pretenziju?

 

Varbūt kāds saskāries ar šādu procedūru?

Paldies!

Edited by Volters
Link to post
Share on other sites
_dunduks_

Teorētisks jautājums:

Kā kļūdaina čeka gadījumā notiek pārmaksas atdošana pircējam?

Pēdējā laikā ir sanācis 3x traucēt pārdevēju ar nepareiiem čekiem un visas 3x reizes no manis prasīja iesniegumu - gatava veidlapa ar manu personas kodu. Nu i pasakiet man, nah visur jāgrūž personas kods? Pie tam lietotāja LPC linkā/piemērā personas kods nav minēts.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...