Jump to content

Viedoklis par Audi A4 avant 1.8T


Recommended Posts

Sveiki visiem,

 

Vēlos pirkt šo auto, links zemāk:

 

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a4/gjgpf.html

 

Bet liekas, ka cena ir aizdomīgi lēta šāda tipa auto. Esot ļoti labi kopts, sēdies un brauc. Eļļa mainīta, zobsiksnai Moller auto Audi centra vēl 180 000km garantija. Eļļas netek. Viss nomainīts. Audi centrā visas apkopes veiktas ar dokumentu pierādījumiem un servisa grāmatiņa. Vienīgais, kas baida ir lielais nobraukums, cena un tas ka motors vēl ir čipots no 163zs uz 190zs. Ievesta no Itālijas. Latvijā no šī gada Februāra.

 

Varu palūgt Jūsu viedokli par šo auto? Būsu ļoti pateicīgs! :)

Labots - win7
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Zini, neesmu ar šo auto braucis...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Zini, neesmu ar šo auto braucis...

 

Vakar izbraucu. Iet tiešām ideāli. Liekas, ka nekas nekaiš mašīnai. Bet negribās nopirkt tādu, ka pēc laika pabraucot atklajas kaut kāds kosmoss...

Link to comment
Share on other sites

labiitis

Var jau būt ka bildes, bet man vienīgajam liekas ka kapots un sāni ir citos toņos?

kājām nav vietas starp citu a4. Parodija par universāli

Labots - labiitis
Link to comment
Share on other sites

 

 

Var jau būt ka bildes, bet man vienīgajam liekas ka kapots un sāni ir citos toņos?

 

Mašīna ir apskatīta dzīvē un ar to ir jau izbraukts. Krāsa visur vienāda. Bildēs tiešām kapots ir gaišāks un sāni tumšāki. Bet dzīvē viss kārtībā.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Pie tāda nobraukuma derēja pačekot, kas ir labots, jo ritošā būs pirmais, ko nāksies labot.

 

 

centrā visas apkopes veiktas ar dokumentu pierādījumiem un servisa grāmatiņa
 
Link to comment
Share on other sites

jopciks

kreisās puses diski izskatās apsisti.

Nenožēlo 72Ls (vai cik tagad maksā) un aizdzen uz Moller pilno diagnostiku un viss būs skaidrs vai vismaz uz CSDD līniju pa 15Ls

Link to comment
Share on other sites

(labots)
kreisās puses diski izskatās apsisti. Nenožēlo 72Ls (vai cik tagad maksā) un aizdzen uz Moller pilno diagnostiku un viss būs skaidrs vai vismaz uz CSDD līniju pa 15Ls

 

CSDD apskate izieta bez problēmām. Tad jau pa taisno uz Moller Auto diagnostiku. Diski ir apsisti, Tev taisnība! Riepas arī tikai šai sezonai vēl derīgas. Būs jāpērk jaunas.

Labots - win7
Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Man bail no mašīnām, kas pie mums tiek pārdotas jūtami lētāk kā citi tie paša gada agregāti.

Un nobraukums ir pilnīgi normāls gadam.

Link to comment
Share on other sites

Ieej audi-style forumā!! Tur zinoši džeki konkreti pateiks kas un kā. Kas ir pedeja laika..vai tiesam nevar tiktal aizdomaties,ka auto foruma sanems konkretakas atbildes un no cilvekiem kas ar to kramejas? Nu vieta te vairak taam IT lietām. Stokaa nebija gadijuma 150zs? Ciposhana +27zs:o benzinam max ko var dabut klat it 7%,bet tas taa. Taakaa autor uzaisi diskusiju mana noraditaja foruma,Tev tur palidzes un ieteiks :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ieej audi-style forumā!! Tur zinoši džeki konkreti pateiks kas un kā. Kas ir pedeja laika..vai tiesam nevar tiktal aizdomaties,ka auto foruma sanems konkretakas atbildes un no cilvekiem kas ar to kramejas? Nu vieta te vairak taam IT lietām. Stokaa nebija gadijuma 150zs? Ciposhana +27zs:o benzinam max ko var dabut klat it 7%,bet tas taa. Taakaa autor uzaisi diskusiju mana noraditaja foruma,Tev tur palidzes un ieteiks :)

 

Paldies, tā arī darīšu! :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

ka cena ir aizdomīgi lēta

 

cena nav un nevar būt lēta! Lēta var būt prece.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

benzinam max ko var dabut klat it 7%

 

Toč? Šis tak turbo. 

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Stokaa nebija gadijuma 150zs? Ciposhana +27zs:o benzinam max ko var dabut klat it 7%,bet tas taa.

Stokā ir 163, un pēc grāmatas tieši sanāk 190, bet visticamāk gala rezultātā tur ir kaut kas ap 175, bet nu jāliek uz stenda, 99%, ka tur nav 190.

Link to comment
Share on other sites

Kur problēma aizdzīt uz Moller auto un pārbaudīt nobraukumu. Griezt jau viņu var, bet nevar atgriezt tā, lai neuzzinātu cik ir patiesais nobraukums. 

Link to comment
Share on other sites

Hipsters

Nobraukums rāda, ka auto, visticamāk, ir visu laiku ticis aktīvi izmantots, diez vai tas ir "atpūties" garāžā kādu sezonu, izbraucot tikai nedēļas nogalēs. Vidēji nedēļā ar to nobraukti kādi 600-700km (nav norādīts reģistrācijas datums, tā ka grūti noteikt). Bet ar to nobraukts vidēji 600km nedēļā vismaz! Interesanti, kas tajā vispār ir labots visā šajā laikā?

Ja nemēģināji, tad iesaku pamēģināt šādus eksperimentus:
1) pārslēdz ātrumus pie dažādiem apgriezieniem, ievēro kā slēdzas ātruma kloķis. Uzrauj virs 4000 apgriezieniem, kā izklausās?

2) pārbaudi bremzes - vai tās neuzvedas neprognozējami - dažādā ātrumā spiežot bremžu pedāli, t.sk., bremzējot strauji, tā arī lēni (tikai netaisi tos jokus intensīvā satiksmē uz ielas),

3) noteikti paskaties arī motora temperatūras rādītāju, kad iedarbināts motors - šeit būtu ļoti svētīgi ielīst kādā sastrēgumā karstā laikā - tad redzēsi, vai viss ir kārtībā ar dzesēšanas sistēmu. :)

4) sagriez stūri līdz galam pa kreisi un uzrauj mazliet gāzīti, lai tā straujāk sagriežas auto - vai nav kaut kādas neparastas (piemēram, krakšķošas) skaņas? To pašu atkārto uz labo pusi.

5) "pakačā" sajūgu jeb vienkārši paspaidi to gan lēnām, gan ātri un uzmanīgi novēro, vai tas maigi, plūstoši un ikreiz vienādi, prognozējami sajūdz riteņus ar motoru - ja nē, tas varētu liecināt par pārāk nolietotu sajūgu.

6) apskati riepas - vai ar tām viss kārtībā. It kā sīkums, bet tomēr, nopirkt riepas un to montāža var izmaksāt vairāk kā 100Ls.

7) ja ir iespēja un esi pietiekami viltīgs un zini, ka tas auto stāvējis vienā vietā, stāvvietā, teiksim, uz nakti vai vienkārši ilgstoši stāvējis uz asfalta vai betona seguma, pabrauc malā un veic vizuāli apskati tajā vietā vai nav nekas svaigs vai diezgan svaigs iztecējis... Ja izskatās, kaut kas aizdomīgs, tūlīt pārbaudi visus šķidruma līmeņus auto, bet tas var arī nedot patieso rezultātu, jo pārdevējs varbūt īsi pirms tu ieradies, pielēja visus klāt. Protams, ka šeit var būt runa par to, vai nav sūces un attiecīgi jāmaina trubas, blīves utml.

8) mazliet pabrauc pa ļoti nelīdzeniem un bedrainiem ceļiem (Latvijā tādus atrast nebūs ne mazāko grūtību), lai novērotu kā ar "kratīšanos" - vai nav kā izļurkāta tupele.

9) veic jebkādu citu pārbaudi, taču atceries, ja tu dzen uz servisu, jāmaksā par to būs obligāti, taču vēlamo rezultātu tas var arī nedot, tāpēc dzen uz savējo servisu, kas tevi nekad nav piečakarējis.

 

Patiesībā, pat jau auto kaut kādas problēmas ir, visu var remontēt, pats pats galvenais ir motors - vai tas ir vai nav nojāts. Protams, ritošā daļa un bremzes arī ir svarīgas, taču, ja jānomaina kāds pusass pirksts vai putekļu gumija, tas bieži vien nav baisais kreņķis un tāds remonts var izmaksāt vien dažus desmitu latu. Tā, ka ja pašam viss liekas ok un arī intuīcija neviļ, droši pērc to autiņu. Ieteiktu gan atlicināt vismaz 500Ls naudu kā "drošības spilvenu" par iespējamiem remontiem jebkurā gadījumā.

 

P.S.

 

Vēl no savas puses varu piebilst, ka manuprāt, Audi ir viena no visuzticamākajām auto markām pasaulē. Stabila vācu kvalitāte, pie tam, augstāks līmenis nekā tam pašam VW. Drošības ziņā arī Audi parasti ir vismaz adekvāti, taču atšķirībā no VW, tie ir labāk piemēroti lielākiem ātrumiem un elegantai, ērtai braukšanai. Bet tas ir mans subjektīvais viedoklis tikai.

Labots - Prātavēders
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un kā tas ietekmē ilgmūžību? Jau tā no L4 izspiesta visa sula. Pie liela nobraukuma prieki var nebūt ilgi. 

 

 

Ciposhana +27zs:o benzinam max ko var dabut klat it 7%
 
Link to comment
Share on other sites

Hipsters

Iespējams, autoram noderēs sekojošā informācija:
http://www.whatcar.lv/padomi/27/9/kas-japarbauda-perkot-lietotu-auto

http://www.kemi.lv/index.php/bottom_menu/kemi_padomi/pirms_iegdties_lietotu_automasnu/575

http://mazauto.lv/tag/padomi-ka-izveleties-lietotu-auto/

http://www.provento.lv/i.php?id=6

 

Noteikti vēl var kaut ko atrast internetā... Tērējot vairākus tūkstošus vērtu preci, noteikti atmaksājas par šo tēmu palasīt informāciju kaut vairāku dienu garumā...

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

 

 

Un kā tas ietekmē ilgmūžību? Jau tā no L4 izspiesta visa sula. Pie liela nobraukuma prieki var nebūt ilgi.

Tu pērkot mašīnu plāno ar viņu ripināt 1.5 milj km vismaz? :lol:

Protams, ka resurss motoram samazināsies par, teiksim, 3%, bet motors arī būs pēdējais, kas izbeigsies :D

Dabīgi, ja pie katra luksofora spiedīs redlainā, tad kārba ātri vien atviebsies, bet ja normāli un sapratīgi potenciālu izmantos tur, kur tas ir paredzēts, tad būs ok.

Link to comment
Share on other sites

Hipsters

Starp citu, vai vizuāli rūpīgi "nomērīji" to auto un apskatīji visas maliņas un stūrus tam? Nenormāli būtiski, lai tas nebūtu cietis kādā smagā avārijā, esmu dzirdējis stāstus, kad pēc avārijas neveiksmīgi samontēts auto ir uztaisīts tik "šķībs", ka ātri braucot vienkārši var izvelties no ceļa, trāpot grāvī vai kokā - tā kā ola kūļājas, tā ka nenormāli būtisks jautājums. Šeit būtu ideāli, ja varētu uz līdzena, līkumota asfalta ceļa diezgan lielā ātrumā to pārbaudīt...

Vēl viena lieta, kas nāk prātā - motors. Vai tas darbojas vienmērīgi? Vai nav sajūta, ka tas ir uz slāpšanas robežas (nejaukt ar nemākulīgu darbošanos ar sajūgu pedāli)?

 

Ā, ja ved uz servisu diagnostiku, tikai neved uz tiem lielajiem saloniem vai dīleriem. Tie tev noslauks 100Ls par eļļas diagnostiku vien. :D Un nekāda jēga no viņu kvalitātes vērtējumiem, nevar no lietota auto prasīt jaunam auto piemītošas īpašības. Vajag normālu servisu, kas sauc lietas īstajos vārdos un izskaidro klientam, cik būtiska ir katra problēma... Auto var atklāties vairāki sīkdefekti, kas noder zināšanai, bet nebūt nav steidzami jāsalabo, ja vien negribi, lai katra skrūvīte spīd un laistās! :D

Labots - Prātavēders
Link to comment
Share on other sites

To SKRANDANAIS

Ja normāls un zinošs cipotajs,tad tikai cipojot,bez savadaka veida iejauksanas, saregulēs tā lai netiek spiesta pedeja sula aaraa..,bet visādi jau vinji ir.

Link to comment
Share on other sites

unguentum

Lielākoties pēc ķipošanas varot piemesties tieši turbīnes problēmas(itkā nobrūkot), bet tas esot pirmo mēnešu laikā(ķip līdz 3) un norādot uz defektīvu turbīni, kura jau bij uz miršanu pirms ķipošanas.

 

Pašam nekad nav bijušas problēmas saistībā ar ķipošanu, braucu ar 2 gadus ķipotu dīzeli un nekas nav ne brucis, ne gļukus rādījis.

 

Pats ķipotājs teica, kad ja brūk, tad turbīne, bet tas esot tādēļ, kad turbīne bij jau defektīva pirms ķipošanas.

 

Par benzīna turbīnniekiem nav bijusi saitības, bet no dīzeļa viedokļa tik to labāko var teikt.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

ķipota turbīne.

Sūdīgi, ka līdz brīvlaika beigām vēl tik tālu....

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

UNGUENTUM

Protams,ja iepūtīs pa daudz tad aizies pa gaisu,ir gadījues.

Tpc perkot chipotu auto,jaaizved pectam pie Normāla chipotaja lai paskataas kas tur daraas..nereti ir bijis,ka aizved tikko pirktu mashinu,kura ir cipota atklajas briesmu lietas,programma drausmiga,kaa dara daudz kaktu chipotaji,vienu progu kachaa iekshaa,neveicot nepieciesmaas modofikacijas.

Sry par offtopic un garumzīmju trukumu.

Link to comment
Share on other sites

Hipsters

 

 

Par benzīna turbīnniekiem nav bijusi saitības, bet no dīzeļa viedokļa tik to labāko var teikt.

 

Tā kā man pašam ir Porsche 911 GT3, tad tādas lietas kā "ķipošana" vai "čipošana" vai pāķu "bemperu rūsas caurumu aizkrāsošana" nekad nav bijušas un nebūs aktuālas! :)

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

 

 

man pašam ir Porsche 911 GT3

 

Opā lillā! Lai nebūtu tukša troļļu muldēšanās, lūgums šeit publicēt šī brīnišķīgā autiņa bildi... :)

Link to comment
Share on other sites

Jan4yks

riebīgs autiņš, lai izveltos no viņa ārā neskrāpējot olas pret zemi ir cītīgi jātrennējās.  par audi, vai tad unversālis un benzīns ir pareiza kombinācija?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pašam nekad nav bijušas problēmas saistībā ar ķipošanu,
 

 

 

Kāda koka ķipi izmanto?

Link to comment
Share on other sites

Aizdomīgi,ka no Itālijas.Latvijā no Itālijas un Francijas īpaši neviens neved.Parasti caur  Lietuvu.

Tas jau nav liels nobraukums.

Link to comment
Share on other sites

Partyman

 

 

Tā kā man pašam ir Porsche 911 GT3

Tads auto jau parasti gimene ir vismaz otrais,ja ne tresais...interesanti butu redzet ari pirma bildi... :)

Link to comment
Share on other sites

Liels Jums visiem paldies par ieteikumiem/viedokļiem! Ļoti noderīga info! Īpašs paldies - Prātavēders par izsmeļoši garo pamācību. :)

Rīt Audi centrā iziešu pārbaudi šim auto un tad jau manīs kadā patiesā stāvoklī tā ir.

Link to comment
Share on other sites

 Variants racionālais: Nopirkt koptu B5 97'-98' gada un ieekonomētos 3000Ls nolikt krājkontā uz %. Ja būs kas jāčinī - sačinīsi, bet tas nebūs nekāds kosmoss.

 

 

 

Btw, vai šis būs tavs pirmais auto?

Labots - Jesus
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

e=d

Perfekti. Mikroskopu atradīs, no procentiem jāmaksā nodoklis valstij.

 

Autoram iesaku ielikt, kā gāja ar auto pārbaudi. kicker taisnība svarīgi kā čipots.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Variants racionālais: Nopirkt koptu B5 97'-98' gada un ieekonomētos 3000Ls nolikt krājkontā uz %. Ja būs kas jāčinī - sačinīsi, bet tas nebūs nekāds kosmoss. Btw, vai šis būs tavs pirmais auto?

 

Vecu mašīnu nevelējos. Pilnīgi jaunu atļauties nevarēju, tāpēc 2006.gads man ir ļoti labs variants. Ne jauna, ne veca. Un jā, mans pirmais auto.



Auto ir nopirkts! Audi centrā pirms pirkuma veikšanas izgājām pilno diagnostiku, kur atklāja tikai to, ka ir nodiluši bremžu diski un kluči. Pārējais viss - ļoti labā tehniskā kārtībā! Protams, ka nav ticība vecajam saimniekam, tāpēc mainīšu eļļu, kā arī salona,gaisa un eļļas filtrus. Bija ļoti netīrs viss. Jāsapucē un auto būs pa pirmo. Esmu apmierināts kopumā. Čipots esot Iļģuciemā "Chiptuning" firmā vai kaut kā līdzīgi sauc. Aiz TC "Olimpija" ir tur tālāk visādi auto kantori. Diagnostikā pateica, ka dzinējs esot perfektā stāvoklī. Ripo tiešām labi! :)

 

Paldies visiem par padomiem/komentāriem! :)

Link to comment
Share on other sites

Neraušu baigi offtopic, bet par chiptuning kantori nekādas labās atsauksmes nav.

Lai labi ripo!

Link to comment
Share on other sites

Guest
Slēgta tēma, pievienot komentāru nav iespējams.
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...