usver Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 kirils: #7 izlasi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 usver, paldies. izlasīju. radās tikai jautājumi. kas ir sporta rati? kas ir "divi vienā" un "trīs vienā" (ne jau šķīstošā kafija)? kāpēc labāk ir pumpējamas riepas - čakars taču? Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 kirils: tie, ko norādīji, ir sporta rati. Sēžamie. Iesākumā zīdainis pat galvu nespēj noturēt, kur nu vēl rātni sēdēt. Viņš ir jāpārvieto, galviņu nepārtraukti atbalstot. Viņu iesākumā nedrīkst pat balstīt ar visu viņa svaru uz mugurkaulu. Viņa stāvoklis ir salīdzināms ar personu bezsamaņā, kurai ir traumēts kakls un mugura. Tāpēc tādus ļenganus nevar uzreiz likt sēdus. Tikai tad, kad paaugas un spēj sevi noturēt vienā gabalā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 hmz. crazy. ja nav (vēl) kārtībā kakls un mugura, tad jāsēž mājās. anyway, gaidīšu atbildes uz pārējiem maniem jautājumiem. kādreiz tāpat, iespējams, noderēs šī info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 kiril, tu tagad tēlo antiņu? nopietns jautājums, jo visiem ir skaidrs, ka vientiesis neesi, taču šajā diskusijā ir pietiekami daudz informācijas lai saprastu, ap ko lieta grozās. piemēram, X-in-1 ir #27 izlasāms. Par riteņiem - no veselā saprāta viedokļa izsecināms, ka amortizācijas vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 tak netēloju. es tiešām gadus 20 neesmu nekādiem ratiņiem pat pieskāries. nav izdevīgāk paņemt ratiņus ar amortiņiem? manā laikā tas notika vienkārši uztaisot piekari no auduma lentēm un tajā iestiprinot ratus. izlasīju #27, tā arī nesapratu, kas ir 3-in-one. sapratu, ka autoraprāt un viņa sievas prāt pumpējamie riteņi ir mēsls. tam pēc būtības piekrītu. Vilx, tājā autosēdeklīšu rakstā statistika ir parauta no gaisa vai tam ir kāds avots? ; ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 (labots) #7 ir pateikts, ka 3-in-1 ir kulba+sporta daļa+autosēdeklītis (noderīgs, ja sievietei vienai pašai vajag aizvest mazuli ar auto+nelielām pastaigām labā laikā, uztupinot uz ratiem rāmja (šitā būs saprotamāk) to sēdeklīti un stumjot). Par riepām - gaumes lieta. man bedrainajā Rīgā liekas jocīgi mazus riteņus vai bezamortizācijas riteņus lietot, bet daudzas māmiņas apkārt staigā un viss labi 3-in-one. Sēžamrati, kulba, mazais autoķeblis jaundzimušajiem Labots Februāris 25, 2013 - usver Link to comment Share on other sites More sharing options...
kirils Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 kas ir "kulba"? un kā tos ratus var iebāzt salonā?? otrais jautājums retorisks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 Par ratiem - ir sīči gana daudz stumdīti riņķī kopš man pašam 11 gadi bija. + par nefiksētajiem ratiem - cik nu tur tā slodze uz riteņiem +++++ par 4 riteņiem. PS. Vakar redzēju duru, kas šajos laikapstākļos sīko vadāja ala istabas ratos uz triis ritenjiem (guljamie rati +/-) - baigi vizuāli atgādināja šitos iepirkumu ratus, tik uz trīs riteņiem un piekari ar "salonu" savienoja viens plastmasas gabals. Kur tur var būt runa par kādu stabilitāti... Galvenais, ka neticu, ka tie būtu baigi lēti - gan jau pirka jo kruta taču... Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Februāris 25, 2013 Share Februāris 25, 2013 kas ir "kulba"? tajos monstrozajos ratiņos, kādi tagad vairumā redzami uz ielas Tie paši monstrozie guļamrati, kur vienā līmenī ļengans zīdainis laimīgi guļ un elpo svaigu gaisu. BAAAAIGI labi guļ svaigā gaisā, ievīstīts siltumā, ka seja tik ārā. Gan šūpošanās kā mātes vēderā ir, gan svaigs gaiss, gan pagulēt komplektā var. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeasus Aprīlis 15, 2013 Share Aprīlis 15, 2013 Kā tiem x-lander ratiem ir vasarā, nav baigā sutoņa tur iekšā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 nezinu, iekšā neesmu gulējis domāju, ka nav sutoņa, jo neatceros, ka sīcis būtu bijis slapjš no izbrauciena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erny Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 Man arī iri puika un esmu 4gadus atpakaļ gājis izvēles procesam. Secinājums - tikai klasiskie rati ar 4 fiksētiem pumpējamiem riteņiem un cieto kublu. Bet pirms izvēlēties modeli atbildi sev uz šādiem jautājumiem: 1. vai māja kur dzīvo ir lifts? jo bez lifta ratiņu stiepšana uz attiecīgo stāvu ir milzīga problēma, un tā pieaug pieaugot ratiņu izmēram/svaram. 2. lifta durvju platums - liela daļa blokmāju liftiem durvju platums ir ap 60cm, kas ierobežo lielu daļu ratu iegādi kā tādu 3. tavs/sievas augums - ja esat pagari tad ir liela iespēja ka arī zīdainis ātri augs, kā rezultātā jāmeklē rati ar garu kublu. No meklētām garākās bija dāņu ratiem pa 600Ls, emmaljungai un ROAN Marita. 4. vide kur ar ratiem tiks braukts - ja plānots kautkas bez gluda asfalta ar pienāgotām nobrauktuvēm, tad tikai fiksēti 4 riteņi kas ir pumpēti, pretējā gadījumā būs lielas grūtības stūmejam pārvietoties pa nelīdzenu virsmu. riteņi nekādi baltie - jo baltums pazudīs pēc 3 braucieniem. 5. pirms pirkt jebkurus ratus piemēri tos auto bagāžniekam. lieli rati nozīmē ka saliktā veidā tie arī aizņem padaudz vietas un daudziem sedaniem ir problēma ka ratus var iebāzt bagažniekā tikai pilnīgi izjauktus - noņemto riteņus no rāmja un kublu ieliekot salonā. Par 3-in-1 es neizvēlējos, jo man bija prioritāte drošs un automašīnā stabili ieliekams bērnu sēdeklīts + ratiem liela kubla. tāpēc izvēle krita par labu autosēdeklītim ar mašīnā fiksējamu pamatni: http://www.britax-roemer.de/auto-kindersitze/auto-kindersitze/baby-safe-isofix-base un ROAN Marita bērnu ratiem, kam bija lielākā kubla (tikpat lielā kā emmaljunga bet par pusi cenas). P.S. auzbrauc purvciemā un T/C Tālava tur ir liela izvēle ar bērnu ratiem normālās cenās (līdz 200Ls). Link to comment Share on other sites More sharing options...
markei Aprīlis 16, 2013 Author Share Aprīlis 16, 2013 Mēs jau iepirkām mazajam Maritas Roan ratus, kopā ar prusaku sietu un lietus plēvi sanāca 210 Ls. Vēl tik autosēdeklītis jāiepērk. To plānojam pirkt saderīgus ar ratu rāmi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peksis Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 Es pirku X-lander 4 riteņu grozāmos ratus. Pamatojums: + 1. Nav dārgi + 2. Iet liftā (nospiežot 1pogu un noņemot vienu riteni) + 3. izturīgi (3 savējie bērni izbraukājuši un kulbiņa aizdota paziņām. Vispār kulbiņa tiek lietota vismazāk tāpēc vēl tagad kā jauna) (Kad pirksi jebkādus ratus - skaties lai kulbiņa būtu max liela, jo bēbis stiepjas ātri un ziemā vajadzīgs 'siltāks iepakojums') Odu tīklu vajadzēs un lietusplēvi arī. X-landeram bija komplektā (iespējams gribēsi uz rāmja pieliekamu autobeņķi - šad tad var noderēt).. +4. Ideāli grozās pa veikalu ejām. -1. Pacieti. Ja plāno kratīties ne pa ietvēm bet koku saknēm laukos. bet ja šajos gadījumos stumsi lēnām - ok. -2. Pasmagi, ja jānes vienam pa trepēm ar visu bēbi iekš viņiem. Secinājumi: Tagad pirktu 3 riteņu ratus, jo trīspunktu sistēma manuprāt ir stabīlāka (sevišķi laukos, kur pa līdzenu ceļu nebrauksi) Braucot ar četratu pa laukiem ne vienmēr visi 4 ir pie zemes. Noteikti nepirktu Emaljungu. Jā smuki viņi ir izskatās. liekas ka izturīgi, bet cik tad to kulbiņu vajag? Pusgadu? Un tad pirkt sportiniekus. "Pa to naudu jau aunu var nopirkt"® . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost_az Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 Par 3 riteņu ratiem - kategorisks nē! It īpaši pa nelīdzenu virsmu! Pašam ir 4 riteņu X-lander. Ir gan redzēti baisi skati, kā jaunā māmiņa ar 3 riteņu ratiem mēģina pārvarēt bedrainas ietves, saknes un apmalītes. Tāpat ir atsauksmes no paziņām, kam ir bijuši rati ar 3 riteņiem. Paldies, nē! Citādi pievienojos Pekša teiktajam. Izņemot punktu, ka pacieti. Un svars - jā, man problēmu nav, bet sievietei būs vienkāršāk nest bērnu atsevišķi. Toties rati ir pamatīgi uzbūvēti! Ja neskaita roktura "apvalku". Bet ja rokas aug no pareizās vietas - pāris stundu laikā var uztaisīt labāku nekā oriģinālais. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozhix Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 Tas laikam ljoti subjektiivi par tiem 3 vs 4 ritenju ratiem. Ir bijushi beerniem gan taadi gan taadi. Pats iesaku 3 ritenju ratus, viniiem tak ritenji ir palieli un laba amortizaacija, rati arii vieglaaki. Man siicis aizmiga tikliidz kaa es nobraucu no asfalta un nedaudz pabraukaaju pa zaaliiti... Vieniigais vinji ir nedaudz plataaki - ne visos liftos liidz iekshaa, arii uz tilta gadiijaas ka kjeras aiz apgaismes stabiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peksis Aprīlis 16, 2013 Share Aprīlis 16, 2013 Ja tā padomā tad tāpēc laikam pirku 4ratus. Jo ratu platums kopā ar riepām bija svarīgs. atceros, ka pirms pirkšanas mērīju lifta durvis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Novembris 15, 2013 Share Novembris 15, 2013 Nu, ja Tu bērnu gribi kratīt kā tādā vibrostendā, tad ņem droši... Bērnu ratiņiem viens no galvenajiem nosacījumiem - lieli riteņi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Novembris 15, 2013 Share Novembris 15, 2013 (labots) Ehem, cilvēki - datums topikam, datums... P.S. Par tēmu - mūsdienās ir izveidojies tāds neoficiāls standarts autosēdekļiem un ratiņiem - "Maxi-Cosi compatible". Ne visiem ratiņiem un ne visiem sēdekļiem var dabūt "maxi-cosi adapterus", bet tiem, kuriem var, tos var salikt kopā - viena ražotāja ratu rāmis, un pavisam cita ražotāja autosēdeklis. Tas padara izvēli plašāku. Tiesa, ne visas potenciālās rāmja/sēdeklīša kombinācijas ir stabilas, tāpēc derētu pastudēt, ko par to saka paši ražotāji (viņiem mēdz būt "savietojamo sēdekļu"/"savietojamo ratu" saraksti). Labots Novembris 15, 2013 - Vilx- Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 15, 2013 Share Novembris 15, 2013 moderatoram jau nu vajadzēja pamanīt, ka irinareproto ir reklāmas spamere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilx- Novembris 15, 2013 Share Novembris 15, 2013 Pamanīju, bet, tā kā pats iepriekš arī biju savu Horizon slavinājis tam atbilstošos topikos, tad īsti nepiesējos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stilers Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 Verstail piedāv'jums bja labs īstenībā iegāju https://www.ss.lv/lv/for-children/rati Sapratu, ka bērnu preces ir viens no top produktiem, bet tā arī ratus te neatradu Link to comment Share on other sites More sharing options...
stilers Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 Es gan teiktu, ka aktuāla tēma, vēlējies lai taisu jaunu topiku un uzdodu tos pašus jautājumus! Te pat rīt būs jautājumu jūra Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 Galvenais bērnu ratus tādus izvēlēties, lai sieva tajos var arī nolūzušo veci mājās atstumt... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HTC Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 (labots) stilers, precizāks links: https://www.ss.lv/lv/for-children/carriages/ Ilgi skatījos i pēc cipariem, i pēc atsauksmēm, biju nobriedis uz abc design, bet paskatījos kādi tie kolēģim pēc 2 gadu lietošanas, sapratu, ka nevajag plastmasas riepas... beigās nolēmu notestēt poļus un paņēmu Camarelo + auto sēdeklīti par ko atseviški vajadzēja piemaksāt. Nenožēloju. Riepas pumpējamas / mīkstas, kulbiņš stingri turās, gan kulbiņš, gan paši ratiņi ielien bagāžniekā (tiesa jānoņem aizmugurējās riepas, ko var izdarīt ar vienu pogas spiedienu). Var nofiksēt atsperes, lai mazāka amortizācija, ļoti patīk glāzīšu turētājs, kur man aliņš stāv, kad mazo vizinu svaigā gaisā , soma, apakšā gan patizla , nu bet 66pamperu iepakojums tur ielīda, līdzi gāja arī tīkls un plēve, tīkls noder parkā, lai acīs nekas neiekrīt sīcim. Iekš ss bernu pasaulē reklamētos ratus var atrast arī pļavniekos otrajā stāvā, nosaukumu neatminos, varbūt kādā no sludinājumiem minēts, bet tur varēja tikt ejot gar maksimas kasēm, tur pat visu dienu var pavadīt visus testējot un krītot pārdevējām uz nerviem. attiecīgi ja ir laiks gaidīt, tad ir iespējams pasūtīt pēc sev izvēlētām krāsām/auduma, uz bērnu pasauli kratīties negribēju, jo tur mūžīgā problēma ar stāvvietām. Par konkrētajiem ratiņiem- dažas vietas man izskatās visai aizdomīgas, ka varētu nākotnē plīst, nu bet tagad jau 3d printeri ir pieejami un ja nevarēs sakausēt, tad forumā iemetīs kādam lai izprintē, lai gan detaļas pieejamas turpat veikalā, ja gadījumā kaut ko salauz. Par grozāmām riepām - tās izmantoju tikai lielveikalā, uz ielas nav nekādas jēgas, tikai krīt uz nerviem, attiecīgi pēdējo reizi pat kad biju pirkties vispār tās neaiztiku, ja pierasts nedaudz piepacelt priekšpusi. Kulbiņš paliels, izskatās, ka pilnīgi pietiks līdz varēs jau lielo sēdeklīti likt virsū, kurš, protams, vēl nav testēts, jo līdz tam vēl jaaug Labots Maijs 25, 2016 - HTC Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 Abas izvadāju prastos poļu ratos (15+ gadi atpakaļ). Vismaz ar fiziku un matemātiku skolā problēmu nav. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slaids Maijs 25, 2016 Share Maijs 25, 2016 Pofig kāda firma. Galvenais ka riteņi lieli, lai var pa dubļiem un sniegu izstumt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 Nu gluži nav pofig. Kad pirku ratus, izraustīju ratus, lai nekrīt riteņi nost. Bija veikalā eksemplāri, kur uzreiz redzams, ka tie ilgi neturēs. Daži nopērk 3in1 ratus pa 100 EUR un tad brīnās, ka rāmis lūzt kopā un otram bērnam vairs nav lietojami. Tā kā man lifta nav, mašīnā vietas pietiek, pa trotuāriem nav jābrauc, uz 10. stāvu nav jāstiep, izvēlējos kārtīgus Milly Classic ratus ar metāla rāmi, nogrozāmiem 12" riteņiem, lai var pa meža zemes ceļu braukāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 mēs nopirkām Roan Marita.. jā poļu rati, bet ne lēti, ne pārāk dārgi.. nu jau drīz arī otrs bērns būs izvadāts.. un gan jau arī trešajam pietiktu.. Nav problēmas ne ziemā sniegā, ne bruģis šķērslis, ne kas cits.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 (labots) Pirms pusotra gada nopirkām ratu birojā (blakus dzemdību namam) Pramy Luxe no ABC Design (ja neko nejaucu ). Konkrēti šos tāpēc, ka tos mums ieteica, vadoties pēc mūsu apstākļiem - jātiek cauri dubļiem, kupenām, zālei utt. Kā aprakstā rakstīts, Pramy Luxe modeli ražotājs ir nominējis kā "Džipu - visurgājēju". Pa lielam tā arī ir - dubļi, no sniega netīrīts lauku ceļš - nekādu būtisku problēmu ar caurgājamību (lai gan atsevišķos apstākļos daudz vieglāk ir vilkt nekā stumt). Lai arī rati fiksēti, ratu grozīšana problēmas nesagādā (pirms tam kaut kādā tai Purvciema veikalā mēģinājām vienus - tak tur pat tukšus ratus nevarēja normāli pagriezt). No plusiem: + laba caurgājamība, vadāmība + saliktā veidā visnotaļ kompakts + viegla kulba, ar "auduma" rokturiem - kad bērns vēl gulēja kulbā, tad varēja ērti izņemt no ratiem ar visu kulbu un aiznest kur nu nepieciešams + kad bērns izaug no kulbas, tā tiek vienkārši izņemta - pārējā ratiņu konstrukcija tiek izmantota kā sēžamrati vai guļamrati (pēc vajadzības) + pildītie riteņi (vai kā nu tos lai nosauc…), nav jāraizējas, ka varētu uz kādas naglas pārdurt + (edit) rokturis pārliekams no vienas puses uz otru, var vest bērnu gan ar skatu uz priekšu, gan ar skatu pret sevi; vējainā laikā ļoti novērtējām šo fīču + (edit) riteņu bremze ir abās pusēs - lieto, kurā nu pusē konkrētajā brīdī ērtāk No trūkumiem: - mazliet padilis audums, bet nu tas tāds sīkums - šad tad salikšanas mehānismā kaut kas nosprūst (tehniski domājošajiem gan tā nav problēma) - salīdzinoši plats (varētu būt problēmas tur, kur šauri vārtiņi vai durvis; mūsu gadījumā ir OK) - neērts "bagāžas nodalījums" (mūsu gadījumā nav aktuāli, glabājam tur tikai suņa pavadu) - komplektā nebija kukaiņu sieta (sīkums - izmantojam logu kukaiņu sieta atgriezumu) un lietus plēves Autokrēsliņa šiem ratiem komplektā nebija, bet nu to arī negribēju - autokrēsliņā man svarīgāka ir krēsliņa ergonomika un drošība, nevis "viss vienā" komplekta esamība… Labots Maijs 26, 2016 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
yukki Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 ABC design nebija ne vainas - riepas pumpējamas, tik tas, ka tas nozīmē, ka var pārdurt un jālīmē! 3 sīči izbraukāja un pārdevu tālāk. P.s.atļaušos pareklamēt, ka pārdodu dārgus, bet mega kvalitatīvus dvīņu ratus (vai bērniem ar mazu vecuma starpību) Teutonia - kā jauni, bet par puscenu!!! https://www.ss.lv/msg/lv/for-children/carriages/VHoAG0thRl8=.html?1464246028 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 @@yukki, ko tur līmēt.. 2-3€ un var nopirkt jaunu gumiju.. nomainīt pat manai sievai nebija problēmu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lcs006 Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 Nopirku ABC Design Turbo 4s - izvadāju pirmo un otram pietiks. Izvēlējos dēļ svara - relatīvi viegli, kompakti salokās - var noslēpt hečbeka pakaļā, un stāvbremze netraucē manām garajām kājām (attiecībā pret pārējo kprpusu ). Riteņi grozāmie ļoti ērti, ja dzīvo pilsētā. varu mierīgi rekomendēt, tika iegādāti 2013.gadā, veiklā pāri ielai no dzemdību nama. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 Ak jā, par to Pramy Luxe - tur pie plusiem vēl jāpiemin, ka rokturis ir pārceļams sev ērtākā pusē - bērnu var vest gan ar skatu uz priekšu, gan ar skatu pret sevi. Baigi ērti. Arī riteņu bremze ir abās pusēs - lieto, kuru nu konkrētajā brīdī ērtāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lcs006 Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 turbo 4s pagriez kulbu otrādāk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Maijs 26, 2016 Share Maijs 26, 2016 Tomēr ērtāk, ja var gaitā to izdarīt. Mēs, piemēram, bērnu midzinājām, staigājot pa savu lauku ceļu turp un atpakaļ. Pirmajā gadā tā varēja būt pusstundas, stundas, pat trīs stundu pastaiga pa pāris simtus metru garu ceļa posmu. Ja vējš no rietumiem, tad katru reizi galā būtu jāņem ārā kulbu un jāgriež otrādi? Kaut kā tizli, maigi izsakoties. Kā tam 4s turbo ar sēžamo daļu - arī var likt abos virzienos? (es gan neesmu pārliecināts, ka mēs savējos lietosim kā sēžamos ratus - lai tak bērns pats staigā; bet citiem, kas dodas steidzīgākos gājienos pa pilsētu, tas varētu būt aktuāli) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!