Jump to content

Latvijas Pasts pazaudējis starptautisku sūtījumu


Recommended Posts

Vot, tas gan labs jautājums - kurā dienā pastnieks atnes paziņojumu?

Sievai par paciņu 3. vai 4. dienā tik atnesa paziņojumu, bet jau no 10tās skaitās maksas glabāšana :D

Es gan ne reizi neesmu paziņojumu gaidījis, aizeju jau pats pēc paciņas, kad redzu pēc tracking Nr - izsūtīta uz pasta nodaļu. Gadās, ka sūtījums vēl nav pieņemts, tad nākas uzgaidīt kādas 10 min.

Edited by marizo
Link to post
Share on other sites
  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Volters

    18

  • marrtins

    9

  • Žaks Noriss

    8

  • e = d

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

LP tiešām rullē.....!

Man ar atnāca pēdēja no pasūtītam(kaut gan vecāka)

Pasūtīju 10.12

Pārdevējs ieraksta, ka izsūtīta 11.12

HK pasta zīmogs 28.12

LV (spriežot pēc piešķirtā Nr.) 11.01

un tikai 17.01 nosūtīta adresātam

Liepājā 18.01

saņēmu šorīt(jo paziņojums bija vakar)

Link to post
Share on other sites

Tā kā trackoju daudzus sūtījumus, tad varu pateikt, ka parasti paciņa nonāk pie manis ~2-3 darba dienu laikā kopš ierašanās LV, bet pirms kādas nedēļas sācies kaut kāds bardaks laikam, jo man šo to sūtīja uz muitu un atpakaļ un marinēja tur nedēļu līdz tas beidzot atnāca līdz manis.

Link to post
Share on other sites

Klau! Vakāds var pastāstīt, kādā pasta sistēmā var izsekot sūtījumu, kam numurs sākas ar burtiem CFE******** ?



P.S.

Sūtījums ir no Ķīnas.

Link to post
Share on other sites

Tikko saņēmu vēl vienu paciņu. Muitā nogulēja 3 dienas. Bet sūtījums, kam vajadzētu pēc loģikas iziet cauri muitai, atnāca bez mutias apmeklējuma.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ja rādās, ka šāda sūtījuma nav - tad tas vēl nav Latvijā. Nekāds vietējais numurs netiek piešķirts, ja ir starptautiskais.

 

Tāks! Vēlreiz apstiprinu to, ka sūtījumiem, ienākot Latvijā, dažreiz mainās tracking numurs. Tikko saņēmu paku no ASV, kam bija normāls USPS numurs un varēja izsekot, bet Latvijā tika piešķirts jauns numurs. Tā kā nestrādā ne loģika, ne loģistika.

Edited by Volters
Link to post
Share on other sites
Gestapo

Ar esmu drusku ierāvis zaru ar peli, LP nav vainīgs, bet vienalga gribēju pasūdzēties kādam :sarkasms:

 

0kvh4j9mt4fjxkhtmop.jpg

Link to post
Share on other sites
Gestapo

Tak es zinu, ka runa nav par Jamaiku, apbēdina tas, ka neviens prāmis jau 3 nedēļas neiet uz mūsu pusi, lai varētu atvest ;(

Paies 30 darba dienas un celšu traci!

Link to post
Share on other sites

Mans šodienas ferpakungs atnāca tieši pa šādu trajektoriju. Tā pati dīkdieņuAndžela un Jamaika. Izsūtīja 14. janvārī, ienāca šodien galamērķī.

Ar esmu drusku ierāvis zaru ar peli, LP nav vainīgs, bet vienalga gribēju pasūdzēties kādam :sarkasms:
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Vajag padomu.

Nu jau 41 diena pagājusi, kopš ebayā no Ķīnas izsūtīju padsmit dolārus vērtu štruntu. Joprojām neesmu saņēmis. Sakontaktēju pārdevēju, lūdza uzgaidīt vēl nedēļu. Līdz ar to man rodas jautājums. Kā jārīkojas, ja būs tagad tūlīt pagājušas tās 45 dienas, kurās it kā man jāatstāj atsauksme?

Vispār jautājums ir tāds. Kas notiek, ja šo atsauksmi neieraksta un tiek pārsniegts termiņš?

Protams, es varu atvērt lietu, taču aiz cilvēciskas attieksmes pret pārdevēju, it kā esam vienojušies, ka es vēl gaidu, nekas nebūs, ja šī neierakstītā atsauklsme karāsies gaisā? Vai arī tas ir obligāts pienākums kaut ko tur iebakstīt?

Paldies!

Edited by Volters
Link to post
Share on other sites
versatile

Par atsauksmi štrunts, bet pareizi būtu ziņot ebajam. Dabūsi doļus atpakaļ. Pēc tām 45 dienām neko...

Link to post
Share on other sites

Ā! Nu ok! Tad laikam "open case".

Paldies!



Īstenībā tikko, kā sāku cilāt procesu, tā atradās noteikumi.

Kesu it kā var atvērt arī pēc tām 45 dienām.

 


If the estimated delivery date has passed, or you didn't receive tracking information, and you haven't received your item, you can follow these steps.

1. Open a case.
Contact the seller by opening an eBay Buyer Protection case in the Resolution Center, and let the seller know that you haven't received your item. You can open a case after the estimated delivery date of an item or, if you weren't given an estimated delivery date, 7 business days after making payment.
The seller may:
  • Provide shipping tracking information to show where the item is

  • Issue you a refund

  • Offer to send you a replacement item, if you agree

This step usually resolves most issues. We'll follow up with you to make sure you've received the item or the refund.
2. Escalate the case.
If 3 business days have passed since you opened the case, and the seller hasn't resolved the problem, you can escalate the case to eBay Customer Support. If you don't contact us within 30 days of opening the case, we'll assume the issue has been resolved and we'll close the case with no additional action.
3. We review the case.
We'll review the case and get in touch with you within 48 hours. We may ask for additional information to help resolve the issue. If the decision is in your favor, we'll refund you for the purchase price of your item plus the original shipping cost.
Link to post
Share on other sites

Pirmkaart, no Kjiinieshiem ko pirkt? Sen izrunaata teema, taa ir laimes speele. 

 Atver lietu un miers. Jeega gan tev buus maza no taa, labaakajaa gadiijumaa dabuusi atpakalj naudu.  

 Pirkt no Kjiinas, taa ir laimes speele, varbuut sanjemsi, varbuut nee. Kraapnieki ir visur. Lietu vari atveert, neklausi paardeveeja soliijumiem, kaa jau paardeveejs, vinjsh tikai maksimaali novilcinaas laiku. 

Link to post
Share on other sites

Problēma nav ķīniešos, bet gan pārsvarā pastā. Pasts ir iestāde, kas visās valstīs vēljoprojām strādā vienādi sūdīgi :). Paciņa diemžēl var nākt arī 90 dienas ( 50% sūtījumu no HonKongas saņemu nedēļas laikā - pārējiem laiks variējas no 2 nedēļām līdz jau minētajām 90 dienām)

Link to post
Share on other sites

Piekritīšu. Problēma nepavisam nav ķīniešos. No pāris diesmitiem sūtījumu šis man ir pirmais, kas aizķēries bez galiem. No savas līdzšinējās pieredzes varu pat teikt, tieši ķīnieši ir tie, kuriem tiešām rūp pozitīva atsauksme.

Vienvārdsakot, ja nekādas sankcijas nedraut par laiku neierakstītu atsauksmi, tīri sportiska interese paskatīties, kās notiks, arī ir laba lieta. Summ nav tik liela, lai stresotu naudas dēļ. Vairāk bija vajadzīgs tieši pričendals.

Link to post
Share on other sites

tak uzraksti ķīnietim, lai atgriež naudu, bet kad tu saņemsi to preci, aizskaitīsi atkal atpakaļ. Vienreiz esmu tā darījis un godīgi arī pēc preces saņemšanas atkal aizskaitīju naudu.

Link to post
Share on other sites

Pielikšu savu sāpi arī,  tā teikt statistikai... Decembra sākumā pasūtīju nieciņu zem 10 Ls. Kamēr meklēju īsto preci, šis pārdevējs pat bija visatsaucīgākais. Uz janvāra beigām sāku jau uztraukties, ka nekas nenāk. Uzrakstīju, ka svētku dēļ prece būs noklīdusi. Bija ļoti atsaucīgs un sarunājām, ka atsūtīs vēl vienu vietā nevis naudu atpakaļ. Tā nu gaidu vēl tagad. Sāk jau likties, ka tik ātri piekrita sūtīt nākamo, lai es nepaspētu atsauksmi ielikt, jo kad uzrakstīju, ka neesmu neko saņēmis un, ka tomēr vajag naudu atpakaļ, tad atbildi arī nesaņēmu. Te nu bija laipnība un atsaucība. Biju jau samierinājies, jo domāju, ka ne atsauksmi ielikt, ne lietu atvērt vairs nevar. Ir jau dzirdēts, ka pēc 4 mēnešiem atnāk, bet pēc 6 mēnešiem jau bezcerīgi kaut ko sagaidīt. Ja tā ir taisnība, ka var sūdzību atvērt arī vēlāk, tad būs vien jāpamēģina. Būs man pirmā reize, ka neatnāk prece, parasti jau 1 mēnesis maksimums, kas bija jāgaida.

Link to post
Share on other sites

Kur jūs ņēmāt, ka var atvērt "case" vēlāk? Nevar! Tā ka ver vien vaļā kamēr ir iespēja. 

 

Opening a case
  • If you haven't received an item: You can open a case after the estimated delivery date, or, if no estimated delivery date was provided, 7 days after making payment.

  • If you received an item and it doesn't match the seller's description: You can open a case after receiving the item. You must open a case within 45 days of making payment.

The seller has 3 business days from the time you open the case to resolve the issue.

Link to post
Share on other sites
Inspektors Caps

 

 

tieši ķīnieši ir tie, kuriem tiešām rūp pozitīva atsauksme

Pilnīgi piekrītu. Man pat indietis nostrādāja zibenīgi un perfekti. Toties visādi lamerikāņi bremzē un vēl iepako nedaudz iebojātu preci, zinot, ka atpakaļ jau nesūtīsi, jo sūtīšana dārgāka par preci.

Link to post
Share on other sites
Volodja Zavituškins

Jāuzmanās iekš Ebay un jādara viss noteiktajā kārtībā (t.i., jāver vaļā Case). Tas nekas, ka ķīnietis lūdz vēl gaidīt un stāstīt, ka viss būs. Tas Case viņam liek tikai risināt problēmu (t.i., vēl nekas netiek nodots Ebay).

Un ja vēl pēc tām cik tur dienām neko neesi saņēmis, bet viņš tikai solās, ka visu ir aizsūtījis un viss būs, lai tikai mazliet pagaidot - sūtiet Ebay, lai tie risina. 

 

Stāstu no pieredzes, jo pārdevējs solījās izsūtījis, bet atnācis nav vēl šodien. Var jau būt, ka pasts divreiz paciņu pazaudēja, bet imho tie jau būtu īpaši, ārpuskārtas gadījumi, kuri noteikti nesastāda lielāko daļu no neatnākušajām precēm. 

Link to post
Share on other sites
marrtins

Tikai un vienīgi case open. Kur īsti problēma atvērt? Nav atnācis sakarīgos laikos (45 dienas) un case ir jābūt vaļā.

Link to post
Share on other sites

Tieši tā, jāver vaļā. Tās ir tavas tiesības un pat pienākums. Viņš tev sliktu feedback ielikt nevar (vai nu neko vai pozitīvu), tu savukārt varēsi rakstīt ko uzskatīsi par vajadzīgu. Un likt atsauksmes vajag, jo tikai tā mēs pārējie zinām kurš pārdevējs cienījams, kurš ne. Uz to tā sistēma balstās. 

Edited by UN1
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
_dunduks_

Informācijai:

ASV pastā var aizkavēties sūtījumi, kuri izsūtīti 2015.gada janvārī un arī pašlaik, jo piegāde tiek kavēta ASV pastā izveidojušās ārkārtas situācijas dēļ, portālam «Apollo» pavēstīja uzņēmumā Latvijas Pasts (LP).

 

http://apollo.tvnet.lv/zinas/lp-kavesies-pasta-sutijumi-no-asv/685303

Link to post
Share on other sites
e = d

lidostā ir jāierodas tad, ja šie apstrīd tava sūtījuma deklarācijā ķīnieša ierakstīto vērtību un tu esi tik liels centu fakinātājs, ka gribi ar šiem strīdēties. Visādi citādi abos gadījumos visu ir iespējams nokārtot e-pastā aizsūtot paypal izdruku un samaksājot pēc tam pastā PVN.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...