AndrisBB Augusts 12, 2021 Share Augusts 12, 2021 Maz ticams ka @Mezavecis gribēs mainīt tēmas nosaukumu Pirms 18 minūtēm , kreizā Kāja teica: Eu, autor, a nuka nomaini virsrakstu atbilstoši tēmai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasarnieks Augusts 12, 2021 Share Augusts 12, 2021 Bft izplatītāji labi stradā, visas rezerves daļas var pasūtīt, cenas apskatāmas internetā, bet piedziņa ir caur plastmasas zobratu. Hormans laikam jau būs jātic ka labs, jo rezerves daļas neatrod, bet arī cenu kitam neatradu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Augusts 12, 2021 Share Augusts 12, 2021 pirms 4 stundām , Vasarnieks teica: Bft izplatītāji labi stradā, visas rezerves daļas var pasūtīt, cenas apskatāmas internetā, bet piedziņa ir caur plastmasas zobratu. Hormans laikam jau būs jātic ka labs, jo rezerves daļas neatrod, bet arī cenu kitam neatradu. Arī neatradīsi. Jo katam no viņiem ir dažāda mārketinga stratēģija. Jo Hormann strādā individuāli ar katu klientu, bet Bft (viņš irSomfy grupā) vari ar zināšanām automātikā visu nepieciešamo vari internetā nokomplektēt pats. Atiecībā par pievadu reduktoros izmantotajām plastmasām-tur ir + gan -, tad ir jāskatās konkrētais modelis. Jo nav tā, ka vienmēr "plastmasa ir sūc" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Augusts 12, 2021 Share Augusts 12, 2021 Nu pamatcena jau ir https://ep.hoermann.com/lv-lv/teritorijas-vartu-piedzinas/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Augusts 12, 2021 Share Augusts 12, 2021 (labots) Tas ir starta cipars min. komplektācijā. Nav jau tā, ka Hormann atiecībā pret pārējiem ražotājem butu kosmiska atšķirība uz aprīkojumu cenu ziņā. Bet viņš ir dārgs. Labots Augusts 12, 2021 - Edis7 pievienots 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 13, 2021 Author Share Augusts 13, 2021 Virsrakstam nav ne vainas, jo divviru vārtiem sava specifika. Bet tā man problēma nav aktuāla. Žogs bija puspuvis un izrādījās, ka paši vārti ir deformējušies un īsti ciet nevērās un tādiem automātiku likt nebija lietderīgi. Vecie vārti ar visu veco žogu tika utilizēti un uzstādīti normāli bīdāmie vārti ar pulti. Sētā daudz vietas ietaupījās un ziemā mazāk problēmas ar sniegu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasarnieks Septembris 30, 2021 Share Septembris 30, 2021 Paņēmu sev BFT automātiku ar vadības bloku zara btl2. Bet esmu pārsteigts, ka tukšgaitā viņš patērē 18w. Pie transformātora var labi rokas sasildīt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 30, 2021 Share Septembris 30, 2021 KAut kā stipri jau padaudz! 155 kWh gadā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasarnieks Septembris 30, 2021 Share Septembris 30, 2021 Saprastu, ja tiktu darbināta vel papildus magnētiskā slēdzene vārtiem, bet tādas nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_J Septembris 30, 2021 Share Septembris 30, 2021 Pirms 37 minūtēm , Vasarnieks teica: Bet esmu pārsteigts, ka tukšgaitā viņš patērē 18w. Pie transformātora var labi rokas sasildīt! Tas ir tāds automātikas konstruktoru stils, par ko sākotnēji biju ļoti pārsteigts. Droši vien radies vēsturiski. 40tajos -50tajos gados taču mikrokontrolieru nebija. Kā sāka visu būvēt uz relejiem tā arī turpina. Tagad ir pamanījuši, ka izgudroti tačskrīni. Ir diezgan dīvaini biogāzes elektrostacijā redzēt tādu miksli: Skapis ar tačskrīnu priekšpusē, iekšā PLC kontrolieris un kadi pārsimts releji. Kaut ko jau tas PLC arī dara, bet var just, ka konstruktori tam diez ko nav uzticējušies, jo galvenais tomēr tiek darīts ar relejiem. Izskatās, ka tas PLC tikai tāpēc, lai varētu pieslēgt tačskrīnu - tas taču tagad stilīgi. Viena daļa no tiem relejiem vienmēr ir ieslēgta, bet lai to visu nobarotu, tur stāv 1kW baroklis. Un, protams, ventilators, bez tā tajā skapī viss izcepsies. Interesanta ir aizdedzes sistēma. Kādreiz, krievu laikos, man bija zaporožecs, un tam biju uztaisījis tiristoru aizdedzes sistēmu. Apmēram tāda ir arī 20xx gados būvētam MWM gāzes motoram. Viss uz tranzistoriem un zemas integrācijas mikroshēmām, celiņi, izskatās, zīmēti ar roku, izmantojot stikla trubiņas, kā toreiz darīju. Par kaut kādām SMD komponentēm, protams, nevar būt ne runas, mikroshēmas DIP korpusos, katram rezistoram platē izurbti divi caurumiņi un viss pārējais tādā pat stilā. Izskatās ka kaut kādā Maskavas olimpiādes gadā pieražots lērums ar tādām aizdedzes sistēmām un, kamēr tās visas nav izlietotas, jaunas neļauj uzstādīt. Izskatās, ka ar BFT automātiku ir tas pats stāsts. Viņu mājas lapā izlasīju "Lepnums un izgudrojumi - Itālijas sekmju stāsts kopš 1981. gada". Pieņemu, ka tālajā 1981. gadā to vārtu vadību izstrādāja un ar nelielām modifikācijām turpina štancēt. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!