rubb Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 kroop, kaut vai tāds sīkums - stūri visātrāk pagrozīt, panākt to, lai tā neļurkājas (tiem kas tankā - nodrošināt auto virziena saglabāšanos) ja gadījumā gadās kāda pumpa, var tieši ar divām rokām. Protams, ja to dara pareizi. Un strauji stūri grozīt var sanākt ne tikai lai mierīgi kreisējot pa šosi apbrauktu kāda kretīna nupat izmesto benčiku, bet arī lai izvairītos no kaut kā nopietnāka... Bet ok, neņem mani pierē, gan visu atrisinās dabīgā izlase 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 katra kustība pie s stūres, kaut dibena pakasīšana ja regulāri mazgājies, tad dibenu pie stūres sēžot nav nepārtraukti jākasa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 vispār neviena valīda argumenta. benčiki netraucē ja ietur pareizu distanci, ja nav pilnīgs logs, arī ar vienu roku var tīri labi ziemā pa ledu slidināties un tīri ātri no viena stūres gala līdz otram tikt. ja nesaproti par ko runāju- apskaties kā ziemas rallijā tiek turēta stūre- uz lielām amplitūdām to griež ar vienu nevis ar abām rokām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 kur problēma braukšanā ar vienu roku? Tur, ka problēmu gadījumā nav iespējas ātri un adekvāti reaģēt! Mani izmācīja gadījums kad Rīgā braucu tā teikt ar vienu pirkstu, ritenis trāpīja bedrē un man izsita stūri no rokām. Tas viens pirksts bija zils kādu nedēļu. Labi ka nebija lauzts... Pēc tam es vienmēr turu stūri ar abām rokām! Pēc šīs diskusijas var redzēt ka daudzi vienkārši ignorē elementāras drošības prasības pie stūres... Mūsu csdd un valdība tik to vien zin kā ierobežot ātrumu un palielināt sodus. Nu daļēji viņiem ir taisnība - lēnāk braucam - vairāk laika reakcijai un mazākas problēmas ja ir avārija! Bet laiks ir nauda - es nevaru uz Liepāju ar 70 km/h vilkties - bet kā panākt lai visi sāktu elementāras drošības normas uz ceļa ievērot...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 ja skatītos uz ceļa, tad bedrē netrāpītu- tur ir problēmas sakne, nevis stūrēšanā ar vienu roku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 vispār neviena valīda argumenta Aizbrauc uz laukumu vai kādu trasi un pamēģini pastūrēt - uzreiz sapratīsi atšķirību! Nez kāpēc rallijā nevienam pilotam nenāk prātā ar vienu roku stūrēt..... ? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 rallijs... cik rallijā ir apgriezieni no stūres viena gala līdz otram? Viens? Ok, piekrītu, tad var ar vienu roku stūrēt, ja ir normāls pastūzis... Kad es nesos uz 120 pa pazīstamiem grants ceļiem slīpējot līkumus, tad ar vienu roku to nevaru izdarīt, jo ceļa pumpas sit stūri no rokām ārā + nevar stūri pārmest no viena gala uz otru. Tas pats arī slidinoties pa ledu. Ok. kroop, iemāci mani braukt? Ja tas svarīgi, auto ir ar īstu pastāvīgo pilnpiedziņu (Quattro ar Torsen starp tiltu difu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 (labots) Nu jā, es nav braucis rallijā, tik savam priekam pa granteni esmu atvilcis. Bet nu būtu forši, ja mani kāds profs vismaz izviznātu un pēc tam drusku pamācītu! Labots Septembris 17, 2015 - ronalds_ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Ir pieejami kursi, tai skaitā Audi rīkotie drošās braukšanas kursi... šo to tur noteikti var iemācīties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 kroop - cilvēkam kam ir 6 soda punkti par agresīvu braukšanu, nevajadzētu te visiem uz galvas likt 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rubb Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Hehe, man ar manu nelielo (~16 gadus stāžu un nobrauktiem ~400k km), nav neviens soda punkts. Nekad nav arī bijis Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Man pa gadu salasās 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 man ar nav neviena....bet nācās kukulīti iebarot 1x 3 gados - pēdējo reizi pagājušo nedēļ - tip pār sarkano pārbraucu - es čaļiem stāstu, ka man AT2 riepas+ ja nu uz jumta stieņiem karava, sabremzēties nav reāli uz slapja asfalta...es ar to auto nekad nebremzēju strauji - ieradums. draudēja ar 4 punktiem + sods. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 (labots) http://jointhedrive....istractions.pdf Nutādu ir ''steriem, bet dažiem , lai attaisnotu savu tieksmi ''likt mīksto'' uz likumie , tie jau nav argumenti. Vispārēja informācija, kas saģenerēta no statistikas. Man jautājums vairāk ir par nopietniem pētījumiem par to cik lielu multitaskingu var atļauties % cilvēku skaits. Dabīgi, ka nebūs daudz cilvēku, kas var, bet nu ir arī pētījumi par to, ka sievitēm, piemēram ir lielākas spējas šai ziņā utt. Nbet vispār škiet, ka esmu pārprasts, jo neatbalstu runāšanu pa mobilo pie stūres (neatkarīgi no handsfree esamības), jo tas pamatīgi novērš uzmanību un samazina reakcijas laiku. Nepiekrītu par multitaskinga neesamību, jo cilvēks vienlaicīgi iet, domā, klausās, skatās un vēl daudz ko dara, kur liela daļa nav refleksu līmenī. Prioritātes kādai no darbībām kā galvenajai nosaka saprāts (ja tāds ir). Katram ir jāizvērtē ko un cik daudz vienlaicīgi var darīt, lai neradītu riskus. Interesanti sanāk rallija analoģijās. Trasi (nezināmi grants, asfalta vai ledus/sniega ceļi) no sākuma pieraksta 2 - pilots un stūrmanis. Trase tiek braukta samērā lēni un pilots diktē stūrmanim kurā posmā un kā jābrauc (neiedziļināšos pieraksta niansēs). Tātad pilots jau brauc, skatās uz ceļa konfigurāciju, štuko gan kā labāk izbraukt, gan kā precīzāk pierakstīt. Tālāk notiek trases pieraksta pārbaude, kur stūrmanis lasa pierakstīto un pilots skatās, vai ir riktīgi (ātrums tipiski bik lielāks kā pierakstot), atkal daudz darbību vienlaicīgi. Tad ir gonka, kur jau pilots pilnībā paļaujas uz stūrmaņa lasīto (faktiski uztic savu veselību stūrmanim) un vienlaicīgi klausās ko viņam saka, mēģina to realizēt maksimāli precīzi un vēl jūt vai mašīna atbilstoši uzvedas, jo ātrums jau ir uz pilnu klapi, atbilstoši pilota, tehnikas un riepu spējām. Afigennijs multitaskings sanāk, jo es tik daļu no svarīgākajām lietām uzskaitīju... Kad es nesos uz 120 pa pazīstamiem grants ceļiem slīpējot līkumus, tad ar vienu roku to nevaru izdarīt, jo ceļa pumpas sit stūri no rokām ārā + nevar stūri pārmest no viena gala uz otru. Tas pats arī slidinoties pa ledu. Ok. kroop, iemāci mani braukt? Ja tas svarīgi, auto ir ar īstu pastāvīgo pilnpiedziņu (Quattro ar Torsen starp tiltu difu). Nbet dabīgi, ka slīpējot gruntenes nevar ar vienu roku stūrēt, lai gan - ziemas trasē pa ledu gonkā braucu ar abām rokā, bet pēc pasākuma, kad vizināšana ar vienu roku bez iespringuma, jo ātrums ir krietni mazāks, lai gan normālam cilvēkam ar meēdz radīt stresu laikam (ja ieķeras ručkā un ar kājām atspiežas pret priekšējo paneli... Starp citu pat to īstu pastāvīgo pilnpiedziņu -Quattro ar Torsen starp tiltu difu , tur līdz pilnpiedziņai tālu - 2 riteņu piedziņa, pie tam brīžiem - reāli griežas viens priekšā un viens aizmugurē, pie tam tie, kam vieglāk. Tev kāds 90-to A4, vai A6? Dažiem A6 vēl bij poga, kas pakaļējo diffu boķēja. Nu jā, es nav braucis rallijā, tik savam priekam pa granteni esmu atvilcis. Bet nu būtu forši, ja mani kāds profs vismaz izviznātu un pēc tam drusku pamācītu! Neesmu profs, bet vairākus gadus pa rallijiem un zimas daudzcīņām esmu pamīcījies. Mācīt ir baigi grūti - vienu reizi sen to darīju, kad meitene bij braukusi ar manu draudzeni un uz gruntenes novākoja auto - labi, ka abas bez būtiskām kaitēm veselībai. Pabraucām 2X pa stundai ziemas trasi Ādiņās un sapratu, ka man nav nervu un talanta ar to nodarboties. Vienīgais ko iemācīju, ka pie sūdiem (arī, ja sākas slīdēšana), nevajag spiest bremzi grīdā un aizvērt acis. Kaut kā tā. Ir pieejami daudzi varianti ar drošas braukšanas skolu. P.S. Soda punktu man nav un pārkāpumu ar, lai gan ne vienmēr braucu precīzi pēc noteikumiem - man noteikumi škiet pareizi, bet nelielas atlaides veicu ar nosacījumu, ka tas nerada neērtības pārējiem satiksmes dalībniekiem. Oficiālais stāžs bik vairāk kā 20 gadi. Labots Septembris 17, 2015 - Racer Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 90-to A4, vai A6 - dažiem A6 vēl bij poga, kas pakaļējo diffu boķēja Neatceros, bet tas bija tikai līdz 20 vai 40 km/h, pēc tam slēdzās ārā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 17, 2015 Share Septembris 17, 2015 Neatceros, bet tas bija tikai līdz 20 vai 40 km/h, pēc tam slēdzās ārā. Škiet, ka pie 20 km/h, jo bij reāli vajadzīgs lai izpērtos no kupenas, ne gonkošanai. Tieši neparedzētas sānslīdes ir tās kur ar vienu roku izvilkt auto var vislabāk un bremzes pedālis nav jāaiztiek vispār. Nu, nu. Varam padiskutēt par to, ja nav iemaņu vai var ar vienu roku izstūrēt tādā situācijā un arīdzan par bremžu pedāli, kuru vēlams ar kreiso kāju vienlaicīgi ar "gāzi" spiest, lai iedabūtu auto pareizā trajektorijā, bet tas jau tā kā lien no topika ārā (lai gan pēdējā laikā aktuālajos topikos tā te notiek ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 arī vai aizmugurē ir viens vai divi tilti. Tu par ko runā, par smago? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 (labots) Tad nu šitā sakarā man ienāca prātā doma kas notiek ja ir stiprs sniegputenis ārpus apdzīvotām vietām kur gaismas ir tikai no paša auto.Horizontālie ceļu apzīmējumi ir klāti ar sniegu.Ceļu drīzāk var nojaust nekā redzēt.Ko šamais dara?Bremzē pie katras sniegpārsliņas? Jāpārņem vadība. Robotiskais intelekts, kā cilvēkam, nebūs vēl ilgi. Ne šajā gadsimtā. Tur ir jāizgudro kaut kas cits tajā lietā. Mēs to nepiedzīvosim un mūsu bērni arī nē. Labots Septembris 18, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 kroop - cilvēkam kam ir 6 soda punkti par agresīvu braukšanu, nevajadzētu te visiem uz galvas likt un cilvēkam kas nevar noturēt stūri ne tik. palasi likumdošanu, kas ir agresīva braukšana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Jāpārņem vadība. Robotiskais intelekts, kā cilvēkam, nebūs vēl ilgi. Visticamāk, ceļu segumos sāks iestrādāt kaut ko līdzīgu RFID marķieriem. Katrā ziņā roborizētie auto ir pavisam tuvas nākotnes jautājums. Tad arī pilnībā mainīsies ātrgaitas šosejas jēdziens. Uz tāda tikai roboti, visi brauc smukā rindiņā, neviens nevienu neapdraud, uz tāda ceļa rokas vadības auto uzbraukšana aizliegta. Tiem paliks lauku ceļi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Agresīva braukšana ir viena no deģenerāta pazīmēm! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 (labots) e=d, tavs prātojums = dzelzceļu sistēmai. Labots Septembris 18, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 bet deģenerāti vismaz ir spējīgi noturēt stūri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Tas nav mans prātojums, tā ir nākotnes autoceļu vīzija, kādu to redz visi lielie auto ražotāji. Robotizētie auto jau šodien ir gatavi braukšanai un galvenās tehnoloģijas atstrādātas. Pēc 20 gadiem tie būs ikdiena. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 (labots) Pēc 20 gadiem būs mums jaunas šosejas???? Mēs ar visu ES Amērikā iestāsimies un dabūsim finansējumu ceļiem? Labots Septembris 18, 2015 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zux Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 (labots) Mēs ar visu ES Amērika iestāsimies Ķīna nopirks amīšus, nez cik ilgi eiropa turēsies. Labots Septembris 18, 2015 - Zuxters Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Čakls cilvēks vienmēr papūlēsies atrast teicamu iemeslu lai kaut ko nedarītu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Lai šosejās iebūvētu aktīvo marķējumu, tā nav jāuzceļ pa jaunu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 nu, vispār jau, man nez k;āpēc šķiet, ka vajadzētu būt arī iespējai ceļa virsmu atrast ar cita veida radaru, ne tupa lāzeru. Ja reiz nacistu zelta vilcienu atrada, gan jau varēs arī asfaltu noteikt. Un atceramies, ka pirms 10-12 gadiem fotoaparāts telefonā bija labākajā gadījumā māžošanās, GPSi bija dārgi un lieli, bet kā progresu mums reklamēja zibensātro EDGE mobilā interneta savienojumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Agresīva braukšana ir viena no deģenerāta pazīmēm! +1 Parasti tev nepiekrītu, bet šoreiz ir taisnība. Protams, katrā no mums ir agresija, bet atšķirībā no lopiņiem, mums ir prāts, tās mazināšanai... vismaz daudziem ir... Un atceramies, ka pirms 10-12 gadiem fotoaparāts telefonā bija labākajā gadījumā māžošanās, GPSi bija dārgi un lieli, bet kā progresu mums reklamēja zibensātro EDGE mobilā interneta savienojumu. Ukrainā PAŠLAIK tiek ieviests 3G... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 vienlaicīgi klausās ko viņam saka, mēģina to realizēt maksimāli precīzi un vēl jūt vai mašīna atbilstoši uzvedas, jo ātrums jau ir uz pilnu klapi, atbilstoši pilota, tehnikas un riepu spējām. Afigennijs multitaskings sanāk, jo es tik daļu no svarīgākajām lietām uzskaitīju... Bet pa pirmajām vietām brauc tie, kas ir spējuši veiksmīgāk prasmes pieslīpēt līdz autonomai izpildei - bremzēšanas, iegrieziena punkts, trajektorija, apekss izeja, piekoriģēšana - tas viss ir automātiski. "Virsapziņa" paliek stenogrammai (varbūt arī tā tiek uztverta automātiski) + dinamiskai trases informācijai - to nevar pierakstīt un pieslīpēt. Kad sāku ar kartingiem braukāt un meklēt kā to apļa laiku jopcikpopcik uzlabot - visur speci dzied - skaties uz priekšu trasē, brauc automātiski, reaģē automātiski - apziņa/fokuss jāatstāj brīvi uz stratēģiju un apcerēšanu no sērijas, tā tā, tas līkums nebija labi, jāņem vēlāks apekss, utml. Nevaru fiksi atrast - divas lietas reizē smadzenes neapstrādā, bet fiksi switchojas. Kāds var mētāties pa vairākām domām ātrāk un nesapīties, kāds lēnāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Ir visas tās spēlītes, tipa flapī bērds, utml. Un tajās, esmu novērojis, ka pēc kāda laika, jo mazāk domā, jo labāk sanāk. lai notiek refleksu līmenī. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Parasti tev nepiekrītu, bet šoreiz ir taisnība. Protams, katrā no mums ir agresija, bet atšķirībā no lopiņiem, mums ir prāts, tās mazināšanai... vismaz daudziem ir... agresīvu braukšanu menti dod par katru sīkumu. Man iedeva par to, ka nākamajā dienā pēc lāčplēša ielas pārbūves par velosipēdistu ielu ar 1 joslu katrā virzienā es avotu ielas krustā aizbraucu taisni no kreisās joslas un agresīvi pastāvēju uz drošības saliņas PAT NE UZ GĀJĒJU PĀREJAS kamēr labā josla aizbrauc un es netraucējot citiem varu turpināt ceļu. nelīdzēja ne pērsūdzēšana ne iešana uz lietas izskatīšanu, uzlika minimālo sodu- 70 EUR un 6 soda punktus pilnīgi bezpriģelā, tikai lai cūkas aizpildītu savas kvotas stāvot pie tikko uzliktām zīmēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Kas nu kuram agresīvi. Pēc CSN agresīvais pants nu galīgi nav agresīvs, ja skatās pēc vārda "agresīvs" definīcijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Nu, mūsu CSN ir rakstījuši arī tādi deģeneraģēnji, kā E.Zivtiņš. Diemžēl, centieni ierobežot tiešām agresīvos, ir veduši uz neko... kā parasti. Es tā plikpaurainā vietā jau sen būtu nostiprinājis likumdošanā video liecības jēdzienu un lūdzis sabiedrības palīdzību - redzēji un nofilmēji agresīvu deģenerātu (nopietnu pārkāpumu - dubultās šķērsošanu, braukšanu pa sarkano (ok, Rīgā tas ir standarts), avārijas situāciju apzinātu radīšanu (apdzīšanu, nodzenot no ceļa pretīmbraucošo)) - reportē, aizpildi iesniegumu elektroniski, pievieno video un mēs izskatīsim un vainīgo izdr... sodīsim. Nevar policistu katram trakajam blakus nosēdināt, bet sabiedrību iesaistīt būtu elementāri - visiem jau tie šumaheri ir piedergušies... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 (labots) dubultās šķērsošanu Šodien no rīta, netālu no Stokmana, vai kāviņu tur, uz Satekles lakiam. Viena dāma man pa priekšu brauc. Brauc un pīpē pa logu, distance līdz nākamajam auto viņai - 50m. es viņu apdzinu pa labo sab. transporta joslu. Ja mani nofilmētu, es būtu agresīvais. Labots Septembris 18, 2015 - ggg97 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edgars77 Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Nepatīk, ka pīpē? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Domā, ja policisti to būtu redzējuši nevis kāda videoreģistrators, tad neskaitītos agresīvs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 nē, russian car crashos ir tādi kā bomārs un jema, kas tieši nejēdz stūri turēt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Septembris 18, 2015 Share Septembris 18, 2015 Man 2x mēģināja jauniņš inspektoriņš piesiet agresīvu braukšanu. Biju pārsteigts bez gala, jo nudien abās tajās reizes neko agresīvu, bīstamu vai šerpu nesaskatīju par ko arī 3-5 minūsu diskusijas laikā izdevās pārliecināt inspektoru. - pārkārtošanās pa 2 joslām pirms krustojuma, tipo par strauju - krustojumā labā pakrieziena galējā beigu stadijā pārkārtošanās uz kreiso joslu jo priekšā braucošais buss ieraudzījis mentu strauji nometa pa mēmajiem, a es nevarēju saprast ko šis krustojuma pēdējā ceturtdaļā ņem un apstājas (mentu caur viņu protams redzēt nevarēju) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!