HeHe112 Ierakstīts Augusts 28, 2012 Share Ierakstīts Augusts 28, 2012 (labots) Graudu Kombaina Sampo 360 Valmet 3 cilindru Motors karst...Tātad cik zinu Sampo 360 un 35 ir vienādi un no 4 šadiem pazīstamajiem kombainiem 3jiem motori karst vienam nekarst varbūt kāds zina kas pie vainas? Labots Augusts 28, 2012 - HeHe112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tufjord Augusts 28, 2012 Share Augusts 28, 2012 Toč 10 ar pirmo postu IT forumā...Un info ar ļooti plašs. Sāksi remontēt pēc foruma palīdzības saimnieks galvu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 28, 2012 Share Augusts 28, 2012 (labots) Ja karst, tad nestrādā dzesēšana (jebkam jebkur). Vai nav pašsaprotami? Labots Augusts 28, 2012 - Mr.Līkrocis Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Augusts 28, 2012 Share Augusts 28, 2012 ... vai arī ir defekts kura deļ karst tā ka dzesēsana netiek galā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Pasties, vai visi cilindri uzkarst vienmērīgi, vai arī kāds no viņiem sakarst ātrāk. Un vispār,ar ko šis dzesējas? ar ūdeni? Mož kaļķis pie vainas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 (labots) intereesant zināt kā mēra cilindros vienmērīgu karšanu???? vainas: netīrs radiātors beigts termostats vai arī termostats kuram augstāka temperatūra. ja dzesēšanas ventilātors nav ar pastāvīgu piedzīņu tad varbūt nestrādā automāts kas mēdz būt gan elektrisks gan hidraulisks(nezinu kāds tieši ir sampo) netīra dzesēšanas sistēma ja ,,vārās ārā,, un sistēmā spiediens tad var būt beikta galvas blīve vai plaisa cilindru blokā vai galvā tā kā labības kulšana ir diezgan putekļains proces tad ir redzēti gaisa plūsmas filtri-mošk netīrs. varbūt nemaz nekarst,termometrs rāda nepareizi. mēdz karst arī ja pareizi nav noregulēti aizdedzes un degvielas momenti. Labots Augusts 29, 2012 - dexterlabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 intereesant zināt kā mēra cilindros vienmērīgu karšanu???? Kā Tu mājās pārbaudi, kā silst radiatori visās istabās? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Vispār jau tas normāli, ka karst motors Labāk būtu gulējuši Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Nu jau līdz kombainiem esam nonākuši IT forumā... varbūt vēl calis.lv šādu topiku uzveido? ventilatoru pārbaudīji, termopastu nomainīji? :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Moš vaina ir hroniska, ja daudziem karst, varbūt radiators pa mazu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Kā Tu mājās pārbaudi, kā silst radiatori visās istabās? Oij māte mana! Tu vispār esi redzējis iekšdedzes dzinēju tuvumā? Pēc taviem tekstiem var saprast ka cilindri viens no otra ir pusmetra attālumā un katrs savā korpusā 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ridao Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Tak sameklē ģerevņā jebkuru izbijušu kolhoza tehnikas specu lai paskatās, nevis meklē palīdzību IT forumā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
atkarigais Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Nezinu pričom te Tava māte mafij, bet man laukos ir vecais labais T40AM, kurš šogad arī sācis pārāk ātri pārkarst - iemesls? 3 cilindram klanis nedaudz kust, kā rezultātā viņš sakarst ātrāk (to man izskaidroja vecis, kurš kolhozā strādāja darbnīcās un pieļauju domu, ka ir spējīgs pārjaukt jebkuru padomju traktoru ar kreiso olu aizsietām acīm) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Graudu Kombaina Sampo 360 Valmet 3 cilindru Motors karst...Tātad cik zinu Sampo 360 un 35 ir vienādi un no 4 šadiem pazīstamajiem kombainiem 3jiem motori karst vienam nekarst varbūt kāds zina kas pie vainas? Ņemot vērā to, cik tā tehnika maksā nevajadzētu operēt mandeles caur stāstiu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Vispār jau tas normāli, ka karst motors Labāk būtu gulējuši latvijā var gulēt??ja nestrādāsi 24h un 7 darbos nesavilksi galus,rezultātā evolucijas procesā radīsies jauns homo sapiensa radījums kurš neguļ-homo vertikālus Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Asprātis gan esi , @atkarīgais. sorokam ir gaisa dzese. Katram cilindram ir apkārt dzeses ribas, kas starp cilindriem nav saistītas kopā. Labi, eij ka nu pamācies par dzinēju uzbūvi, pirms stāsti asprātības pārbaudīt katra cilindra "uzkaršanu" . Autoram - tak griezies pie autorizētā dīlera vai apkopes servisā. Te nu nebūs īstā vieta kur meklēt padomu par kombainiem. Šeit veču, kas ir uz "tu" ar dzinējiem uz vienas rokas pirkstiem var saskaitīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Nezinu pričom te Tava māte mafij, bet man laukos ir vecais labais T40AM, kurš šogad arī sācis pārāk ātri pārkarst - iemesls? 3 cilindram klanis nedaudz kust, kā rezultātā viņš sakarst ātrāk (to man izskaidroja vecis, kurš kolhozā strādāja darbnīcās un pieļauju domu, ka ir spējīgs pārjaukt jebkuru padomju traktoru ar kreiso olu aizsietām acīm) Nu tad pasaki savam kolhoza specam lai šis izguļas un salāpās tā kārtīgi - kaut ko tik stulbu sen nav nācies lasīt... Tu vispār zini kas ir klanis un ka tam pēc definīcijas ir jākustās? Brīvkustība varētu būt šālēs, bet tad jau motors klabētu kā atskaldāmais āmurs un tas drīz būtu kirdik! Speciālisti bļin atradušies... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Ko tik šai forumā vēl nepieprot Kad sāksim dot padomus zobu labošanā un dzemdību pieņemšanā? Didzis visu dara pats, es to zinu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Es protu glāzītēs vienādi saliet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 T 40 ir gaisa dzese...Aizmirsu vairak info...SIS nav NEKADS KOLKOZA VARIANTS ...Taka kolkozniks kkads te nederes ...arzemju kombains Somiešu...Sakumaa nekarsa motors....Tātad termostatu iznema araa lai udens iet uz lielo loku bet tas neko nedeva ...Lec kaa puķe ... Pec rudens ziemas pavasara pieleca 3-5 sek ...Karst taka varās udens ...Vienigi gaisa filtram ir beigas jamaina ...Dizumaa samainis un tad redzes ka bus ...Ventilatoraam viss ir ok Link to comment Share on other sites More sharing options...
mafijs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 (labots) Termostata izņemšana nav nekas labs! Ir motori, kuriem nemaz nedrīkst ņemt ārā to. Jo termostatam ir divi vārsti - viens aizver mazo loku, kad atveras lielais. Ar izņemtu termostatu dzeses škidrums lielākotiesu riņķo pa mazo loku, jo tam mazāka pretestība nekā caur radiatoru. Motors vārās. Par konkrēto kombainu nezinu. edit: Radiators nav aizsērējis? Ūdens sūkņa lāpstiņas nav nolauztas / saplēstas? Ja sūknī palika ūdens pa ziemu un stāvējis salā - varbūt tas ir bojāts. Jebkurā gadījumā - te forumā saremontēt nesanāks Labots Augusts 29, 2012 - mafijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Kombainam vasarā nah tas termostats vispār vajadzīgs. vai radiātors nav aizaudzis ar putekļiem? Es savam katru otro dienu visu izpūšu ar kompresoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dexterlabs Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 (labots) mafijs> termostatu nevar ņemt ārā lai temperatūra nebūtu par zemu jo motoram normāla temperatūra ir ap grādiem 80it.parasti izņemot termostatu temperaturu nevar dabūt augšā. temperatūra ir vajadzīga lai labāk sadegtu degviela. HeHe112> nav kolhoza variants bet sampo lej ūdeni?? ,,Vienigi gaisa filtram ir beigas jamaina ...Dizumaa samainis un tad redzes,, ko tas nozīmē??? Labots Augusts 29, 2012 - dexterlabs Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 (labots) Nee radiatorss nav taa aizsedis ... Un ka pa ziemu staveja ar jaunu antifrizu arii nekas jo jau pagasgad kulsanas laikaa sakumaa nekarsa pirms 2 dienas tad pakapeniski katru dienu vairak karsa ...Tapec nedomaju ka tas ietekmetu...Njaa variantu ir daudz kas pie vainas...Bet deretu toc kuram ir bijis uz zina Udeni lej jo dzen pa atpludes trubinu araa kaa udens varas... Antifrizu cik var pirkt,ja visu laiku jadalej...Nu ko sim nav viegli gaisa filtru dabut ( somijaa tikai ir) Jameklee kam ir lidzigs Labots Augusts 29, 2012 - HeHe112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zibins Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Tev tiešām tas ūdens vārās? Nav gadījumā spiediens dzesēšanas sistēmā, kas to ūdeni dzen laukā? Ja tā, tad galvas blīvei kirdik. Savādāk, skaties vai nav radiātora ārpusē sakrājušies kādi mēsli. Nezinu kāda ir sampo radiātora aizsardzības sistēma, bet pat jaunajiem claasiem ir regulāri jāizpūš radiātora ribas, lai normāli dzesētos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
janka71 Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Nu, kas kombainam var būt pie vainas - visādi piedziņas mehānismi, kas sabremzē darbu un vajag lielākas jaudas, kas attiecīgi karsē motoru. jautājums vai tukšgaitā - tobiš nekuļot arī karst par daudz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 (labots) braucot sacel temperaturu pa 70-80... tuksgaitaa biski ilgak jagaida lai saceltu temperaturu...Udens vāras var dzirdet ka brubulo kad noslapee...Bez termostata taa nevajadzetu but nu vienu vardu sakot vispar karst pa daudz ka nevajadzetu...nu bet kad tika nopirkts un ar visu termostatu temperaturaa dazas dienas turejas lidz 80 Ar pilno jaudu visu laiku... Labots Augusts 29, 2012 - HeHe112 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Visticamākais, pēc sistēmas - karst, a brauc un pielej, izravē termostatu, tur jau ir remonts rakstāms ar 4 cipariem Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 (labots) BEZJĒDZĪGS CITĀTS Nu vienkārši tiek meklēta problēma ...Gudrišiem labak nerakstīt tie kas nemaz tadu tehniku nav redzejuši... Labots Augusts 29, 2012 - Mr.Līkrocis Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Jā, jā. IT forumā visi ir ahūnākie kombainieri un augustā visi sysadmini ir uz lauka un vāc ražu... Nez kāpēc manam paziņam nav tādu problēmu ar kombainu? Es laikam zinu kāpēc. Tāpēc ka šamais nepērk sūdus un neinteresē santīmus uz remontiem. Cik hetāru tev jānovāc? 5, 10, 500, 1000 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 (labots) BEZJĒDZĪGS CITĀTS Radas problema prasu moz kads zina ...Baigi mani interesee kads koombains tavam pazinam ir ??? Labots Augusts 29, 2012 - Mr.Līkrocis Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 (labots) Pareizais forums tādam jautājumam. Ja jau cilvēks meklē palīdzību IT forumā par nopietno lauksaimniecības tehniku, tad var izdarīt šadus secinājumus: Pārāk jauns lai saprastu ka jāgriežas pie profesionāliem. Cer ietaupīt un pats salabot pēc padomiem internetā. Uzskata ka visi zin visu pa viskautko. Jebkurā gadījumā, nenopietna attieksme pret remontu. Man pat, ka lauksaimniecības ienīdējam (bērnībā ravēju dārzus) ir saprašana ka nevar tā bakstīties. Tev tas ir biznees (jā ārī lauksaimniecība ir bizness), tāpēc no kombaina atkarīga peļņa/zaudējumi tavam biznesam. Vai tad ādos gadījumos ir vērts paļauties uz forumu, kuram nav sakars ar lauksaimniecību un gadīt padomus no, iespējams, nekometentiem cilvēkiem? Tev tak laukā labība salīs sapūs. KĀPĒC NEVĒRSIES PIE PROFESIONĀLA KOMBAINU SERVISA? Paredzu ka ar šadu attieksmi* drīz varēsi klapēt savu Z/S ciet. * Nenopietna attieksme: ieekonomēt kapeiku uz mestaru un mēģināt pašam salabot. Pie tam neko nesaprotot no šādām lietām. Tieši problēmas nesaprašana arī pamudināja vērsties forumā pēc padoma. Pie tam ne gluži pareizajā forumā. Nē, nē. Es negribu hehe112 dzit prom no šejienes, bet... gribu lai šamais kadrs saprot ka rīkojas "nedaudz" bezatbildīgi. Radas problema prasu moz kads zina ... Interesāni, kāds varētu būt iemsls tam ka te grozās cilvēki, kuri pazīst tava kombaina modeli un zin konkrēto defektu. Varbūt vajadzēja sākt ar melēšnu iekš google. Spied uz šīs saites lai saprastu kā google strādā. Labots Augusts 29, 2012 - JDat Link to comment Share on other sites More sharing options...
HeHe112 Augusts 29, 2012 Author Share Augusts 29, 2012 (labots) MEGA CITĀTTS Varbut kads zin tapec prasu ...specialistu baigo nav ...Kas tev tulit pateiks problemu ...Jameklee pasam vai jadot specialistam kurs izjauks visu kombainu kamer atradis un noplesis baigo summu...Iesaki Tiesi vajadzigo forumu man parvaksos uz to;) Labots Augusts 29, 2012 - Mr.Līkrocis Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDat Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 (labots) Āāā. tātad diagnoze caur internetu uzstādīta: gribu ieekonomēt un pats izdarīt. Tā lētāk. Bet... Prakse rādā (pēc savas pieredzes elektronikas rudzu laukā) varu pateikt: 90 % gadījumu pēc problēmas pašrocīgas novēršanas nekas nesanāk un nākas vērsties pie meistara. Rezultātā atklājas ka "paršrocīgais remonts" uztaisījis tādas ziepes, ka cipars izaug vismaz desmitkārtīgi... Cits jautājums: Kāpēc pastāv uzskats ka datoristu (liekākā vai azākā merā) forumā ir kombainu speciālisti? Nevar būt ka vienkārši uz dullo tika ierakstīta foruma adrese ar cerīb ja nu paveicas. varbūtība ka te atradīsi miestaru ir aptuveni 1 pret 100 000. Tie kas māk tādas problēmas risināt negarlaikojas datoristu forumos, bet pelna maizīti ar savu darbu savā nozarē (remontē lauktehniku)... Labots Augusts 29, 2012 - JDat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jesus Augusts 29, 2012 Share Augusts 29, 2012 Pieņemu, ka tāpat kā visiem dīzeļiem - darba temperatūra ir 90 grādi . Pēc minūtēm 20-60 sasniedzama, ja ne ātrāk, hz kā tur lieliem motoriem. Ja kāds lunis ir lējis pie antifrīza arī ūdeni tad radiatorā izveidojas māliem līdzīga šļura, kas krietni samazina siltummaiņu, akūtā gadījumā aizdambē pavisam. Plika filozofija. Sāc ar vienkāršāko, noņēm tosola vāciņu aukstam un gāzē, skaties vai neburbuļo (attiecas uz blīvi vai plaisu). Uzkarsušam palūkā radiatoru, vai karsts? (attiecas uz ūdens sūkņa impotenci vai arī aizsērējumu) Kāda ir dzese? Siksnas piedziņa / ar hidromuftu? Elektrisks ventilators? Kad ieslēdzas? Kur pazūd antifrīzs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Augusts 30, 2012 Share Augusts 30, 2012 DL, relax, viņš jau atpūšas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!