andza Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Man vienu brīdi bija velo ar šosejnieka stūri, garākos gabalos bija ērti, ka ir vismaz 3-4 pozīcijas kā novietot rokas, bet pilsētā nobesīja, ka lai sasniegtu bremžu rokturus ir jābrauc "sportiskajā" pozā visu laiku. Pārgāju uz velo ar parasto taisno stūri, plus vēl uzliku sānos garos radziņus, rezultātā arī 3 pozīcijas rokām sanāk un nav ar sliektu muguru visu laiku jābrauc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nnoname Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 V -brake - besī - regulāri jāpieregulē sīko ričukiem. tas raksturīgs lētajām v-bremzēm, ar normālām konstrukcijām tādu problēmu nav un sausā laikā liek pa nažiem tik pat labi, kā disku Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Ierakstīts Jūlijs 2, 2012 Share Ierakstīts Jūlijs 2, 2012 iespējams, tas tā ir. tāpēc jau teicu, ka man patīk - ka diskiem manā gadījumā nekāda apkope nav veikta, protams ar eļļainu lupatu nevajag diskus tīrīt Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Nu man arī lētos V-breikus nebija jāregulē... Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 nu tāpēc jau teicu, ka es lāme + ričukus sīkie mētā. iespējams kaut kas salokās , izregulējas hvz. bet man nepatīk tās troses. laiakm no Deltas laikiem trauma . Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Varbūt spēka par maz, lai pievilktu skrūves (joks kaut kādā mērā) Atceros, kad pašam bija V-breiki, tad reizēm nezināju, kā lai atskrūvē tās skrūves, ar ko trosi piespiež... Pēc tam, kad tas beidzot izdevās, nezināju, kā lai skrūvgrieža uzgali dabū ārā no skrūves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 offtopiks, bet nu čaļi bezbašenie, šogad Jāņos. Īsi par braucienu.10:00 Izbraucam 4 cilvēku sastāvā no Rīgas Rātslaukuma. 11:00 Esam aiz Ķekavas apļa, kur Daina, mūs pavadījusi, aizbrauc mājās - paliekam trijatā 12:35 Bauskas Statoil. Neliela ēšanas pauze . 73 km 13:35 LV/LT robeža. 93 km 15:00 42km no robežas, sāk līt lietus. 135km 16:00 Paņevēži, līs stipri, manas vainas dēļ nepareizi nogriežamies un labi(slikti) nomaldāmies. 160km 17:00 Paņevēžu Statoil ēšanas pauze. 179km 18:00 45min stāvam aiz Paņevēžiem, lādējam tel. un gaidām, kad beigs līt. 190km 21:00 Uzbraucam uz Klaipēdas-Kauņas autobāņa. 250km 22:00 1,5h lielā atpūta Kauņas Statoilā. 280km 04:00 1h Atpūta un ēšana Statiolā pirms LT/PL robežas. 366km 05:30 Suwalki – traki nāk miegs un ir sācies stiprs pretvējš. 400 Km 07:00 Domājam gulēt uz lauka aizvējā. 415 km 08:30 Nav spēka, sameklējam hoteli Olecko pilsētā, atvadamies no Dzintara, kurš brauc atpakaļ uz Rīgu. 22,5h no brauciena sākuma. 436km 09:00 Veikals, hotelis, miegs, ēšana, miegs. 19:00 Saraustīti nogulētas 7 stundas. 20:00 Ejam uz veikalu, paēdam. 22:00 Dodamies atkal gulēt 03:20 Ir 5 stundas pagulēts – ceļamies. 04:10 Izbraucam no Olecko. 05:30 Sāk līt. 460km 07:00 Sāk skaidroties, joprojām braucam pa kalniņiem. 485km 07.30 Esam Gižycko pilsētā. 495km 08.45 Esam Mragowo pilsētā, ēšanas un atpūtas pauze Pie Lidl veikala. 535km 12:00 Olsztyn. Saule jau normāli dedzina. Lādējam vēderus un telefonus Statoilā. Kopš izbraukšanas no Rīgas jau 50 stundas.595km 15:00 Ostrada. Garā atpūta pie lielveikala. 635km 17:30 Ilava. Esam pie dzelzceļa stacijas. Te mans un Arta ceļš šķirās. Artis brauks ar vilcienu uz Poznaņu, bet es turpinu ar velo. 675km 18:20 Izbraucu no Ilavas 19:20 Artis izbrauc uz Poznaņu ar vilcienu ~ 200 km. No šīs vietas mūsu brauciens ir šķirts, bet mēs turpinam katrs pa savu ceļu. 20:30 Esmu Grudziadz McDonaldā. 737 km 21:20 Šķērsoju Wislu 740km 22:10 Pa ātrgaitas apvedceļu braucu apkārt Swiecie pilsētai. Paliek tumšs, ir stiprs sānvējš. 60h no Rīgas 765km 23:00 Artis Poznaņā. Uzpildes stacija. Lādējos un līdz 02:15 izbaudu burvīgo skatu pa logu, jo ārā spēcīgi līst. 23:25 Stipri zibeņo un sākas negaiss, paspēju iebraukt benzīntankā. Ir stipra vētra, gāž lietus, gaisa temp. 10 min. laikā nokrītas pa 12 grādiem. 800km 23:40 Līst mazāk, turpinu ceļu 00:10 Esmu Bydgoszcz pilsētā. Benzīntankā atpūšos, ēdu un saģērbjos, jo ārā tik +9 un līst. 01:00 Izbraucu 01:30 Lietū, tumsā uz šosejas pārduru kameru. Nomainu un turpinu ceļu. 815Km 02:15 Artis izbrauc no Poznaņas.Lietus ir, bet var braukt. 02:30 Šoseja slēgta, notikusi smaga avārija, ar velo tomēr tieku garām, joprojām līst un ir pretvējš. 830km 03:00 Esmu gatavs padoties, meklēju hoteli, nekā nav. Plānu par slimnīcu tomēr neīstenoju, turpinu cīnīties. 840km 04:20 Wyrzysk pilsētā arī nav, kur gulēt. Paliek gaišs, lietus un pretvējš turpinās. Mans ātrums ir jau zem 20km/h. Jau 24h ceļā bez gulēšanas. 865km 06:00 Sasniedzu Pila pilsētu.900km 07:00 Tiek meklēts hotelis – viss ir apnicis ,ir auksti un gribas gulēt. Tomēr cenas augstas un nekur tā arī nepalieku. 910km 07:30 Autoostā ar nav neviena autobusa uz Berlīnes pusi. 08:00 Beidzot vaļā ir McDonalds. Lādēju telefonu un vēderu .915km 08:30 Izbraucu no Pilas. Ir stiprs pretvējš un ceļš ved kalnup, vairs nelīst. 10:00 Gostomia– otrās brokastis. Ir 72h no izbraukšanas no Rīgas.935km 13:00 Ir nobraukti 1000 km un miegs vairs nenāk. Pretvējš turpinās. 15:00 Esmu Gorzow pilsētas McDonaldā. 1035Km 15:00 Artis, šķērsoju PL/DE robežu. Sagurumus, bet lēnā tempā minu, jo zinu, ka Krišjānis nedaudz ir aiz manis. Turpinu mīt līdz Berlīnei. 18:00 Kostrzyn pie Vācijas robežas. Atkal pērkona negaiss. 1080km 18:30 Beidzot Vācijā. 1085km 19:30 Cīņa ar padsmit metru pretvēju, spīd saule un esmu Seelow pilsētā. Lādēju tel. un atpūšos. 1105km 21:45 Esmu pie Berlīnes apvedceļa 1143km 23:00 Ir sasniegts Berlīnes centrs 1167km. No Rīgas 83 stundas. 23:30 Satieku Arti un sākam meklēt kādu brīvu viesnīcu. 01:30 Esam Hotelī. 02:00 Pēc negulētām 47h, beidzot esam gultās un guļam. 1167km 83 stundās. Tīrais braukšanas laiks 49 stundas un 21 minūte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 Nu ja turp visu laiku bija pretvējš, tad atpakaļ būs jau daudz vieglāk - būs vējš no muguras, varēs pat nemīties, atliek vien sēdēt un stūrēt Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 2, 2012 Share Jūlijs 2, 2012 man ir merida ar sēdekļa amortizatoru Link to comment Share on other sites More sharing options...
locoone Jūlijs 6, 2012 Share Jūlijs 6, 2012 Man ir 10V12 Brauksanai uz darbu un majam der, ari talaki gabali ir nomiti, pa diviem menesiem kadi +/- 3 simti varetu but. Bet labak nem kadu turisma klases vai tamlidzigi, kam nav tas drausmigas riepas, pa pilsetu un ari grants celiem ar tadu bus vieglak. Un vel sedekla amortizators nekaitetu, ja negribi visam grambam pari braukt pusstavu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norchello Jūlijs 6, 2012 Share Jūlijs 6, 2012 (labots) Es kādu brīdi atpakaļ arī skatījos velo,tad man tīri pieņemams likās Kross Hexagon V6(IV) http://www.salidzini.lv/search.php?q=Kross+Hexagon+V6%28IV%29+%28Disk%29 Labots Jūlijs 6, 2012 - Norchello Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Jūlijs 6, 2012 Share Jūlijs 6, 2012 Gila 100niece ir sūdīga dakša - pašam ir pag.gada 20. merida. nekad nezini - nostrādās vai nē. Nu, ne jau pirmajā nedēļā, bet pēc nobrauktiem 2000km jau sākās... Acera pārslēdzējs ir OK, bet slodzē slēgties neiesaku - nu, kājās stāvot, utt - ir rāviens. uzliku pāris paaudzes vecu XT, ir OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tominjsh Jūlijs 7, 2012 Share Jūlijs 7, 2012 (labots) Klau, varbūt, ja jums nav grūti, varat iedot linku, kur būtu kaut cik ciešami braucamie manā cenu kategorijā? veloprofs.lv webs gan nav 100% preciizs par pieejamiibu, bet shis veikals ir way to go. Par Tevis dotajiem linkiem un taam cenaam pilniigi noteikti dabuuusi labaaku velo binary - mehaaniskos diskus aizmirstam - pilniigi bezjeedziiga lieta Labots Jūlijs 7, 2012 - Tominjsh Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Tominjsh, tas par autora sākotnēji noskatītajiem variantiem... Par bremzēm. Pats ziemā apgreidojos no V uz Hayes Stroker Ryde Comp par 60 eurām (jaunas) Link to comment Share on other sites More sharing options...
nrs Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Base7. Nekad neperc 21 atrumu. Tur ir brivrumba, sudiga konstr. Der pusaudziem un sievietem. Vel viens variants- Author basic, ir ari dubultas aploces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asaris555 Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Es paņēmu Merida kalahari K8 pirms 3 gadiem par 125ls gandrā, bija gan 3x8, gan normāli pārslēdzēji, gan svars. Tagad vairs neko tik lētu neredz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Ja nav baigi steidzami, var jau arī rudeni pagaidīt, jābūt atlaidēm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 nu psc, nācās paņemt vēl vienu ričuka bagāžnieku cenas augušas nevāji - nu tas plastmasas gabals no montblanc maksā 86 Ls... labi ka izdevās atlaidīti izdīgt. p.s. neinteresē nevienam sarkans zzk next 20 collu vienātrumnieks priekš sīkā ? jāiemet laikam būs sskā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 ju, ķēdi pēc 5 gadiem? Optimists Ja braukā ikdienā uz darbu un vēl pa granteni, tad es dotu max 2-3 gadus ķēdei un rumbām. Nu ja tā tiešām ikdienā brauc, nevis 1x nedēļā un tikai tad, kad ārā vismaz +20°C. Ja vēl ņemam vērā, ka "svētdienas braucēji" nereti brauc ar čīkstošošu velo un nemaz neiedomājas, ka nenāktu par ļaunu pāris eļļas pilieni, ... un neba nu saules puķu eļļas Par specifiskajām detaļām es arī nesapratu... Par priekšdienām - ja nav specifisku vēlmju, tad nezinu, ko tur baigi var gribēt mainīt. Nēnu OK, pats neesmu labāks - sagribējās par 220 Ls pirktam baikam V breikus nomainīt uz DB - rezultātā jāmaina pašas bremzes, ratus (jo vecās rumbas nebija uz DB), shifterus + bremžu hēbeļus (shifterus arī, jo vecie bija "divi vienā"). Bija pagrūti atrast aizmugurējos 8sp shifterus priekš shimano (bez bremžu hēbeļiem), bet nu ar pacietīgu gaidīšanu tomēr sanāca dabūt sram attackus. Bet nu tādas problēmas IMHO būtu arī ar citiem velo, kam defaultā nav DB (ja attiecīgajam rāmim un dakšai vispār var uzlikt DB). Šādas cenu kategorijas baikam normāli laikam būtu nevis atsevišķu detaļu mainīt, bet visu baiku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 ju, ķēdi pēc 5 gadiem? Optimists Ja braukā ikdienā uz darbu un vēl pa granteni, tad es dotu max 2-3 gadus ķēdei un rumbām. Kā jūs tās ķēdes maiņas pēc gadiem mērat? pie 1000 km vajag nomērīt (ja bliež tikai pa baigo slodzi, tad jau ātrāk), ja izstiepums ir manāms, tad jāmaina, ja ir nokavēts un izstiepums ir virs 1%, tad jau var nākties mainīt arī kaseti, jo ķēde izstiepjoties būs sev pakārtojusi zobiņus kasetei un jauna ķē'de vienkārši šad tad leks pāri un nekāda feinā mīšana nebūs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asaris555 Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Par priekšdienām - ja nav specifisku vēlmju, tad nezinu, ko tur baigi var gribēt mainīt. Nēnu OK, pats neesmu labāks - sagribējās par 220 Ls pirktam Tas ir slimi 220lvl baikam likt DB. No tā tiešām nekādas jēgas nav. Labāk ieguldīt jaunā dakšā/ pārslēdzējos/ kaļosos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 (labots) Gestapo, es ar iepriekšējo ķēdi laikam 3000km nobraucu Nez, var jau mērīt ik pēc štukas vai pat biežāk un mainīt visu laiku, bet nu var arī vienkārši braukt, kamēr var, un pēc tam nomainīt i ķēdi, i kaseti. asaris555, nu stāsts tāds - izbraucu līkumu ar kolēģa velo, kam kā reiz bija hayes ryde, un iemīlējos DB. Sen jau pieriebās, ka nevaru ar savām V bremzēm normāli bremzēt. SEBā arī uz beigām rokas jau tā sāp, ka nobraukumus vienkārši *nedrīkstu* normāli nobraukt, jo zinu, ka beigās ar sāpošajām rokām (plaukstām) nesabremzēšu - nākas visu nobraukumu ripot ar nospiestām bremzēm. DB tomēr kaut kā vieglāk bremzējas. Mainīt visu velo - šoreiz not an option, jo nezināju, vai nebūs jāatstāj pie darba (nevis darbā iekšā) - jaunu velo tomēr būtu žēl Turklāt konkrētā velo ģeometrija jau pārbaudīta un pierasta. Ratus šā vai tā jāmaina - mainīt tikai rumbas nebija īsti jēgas, ņemot vērā, ka spieķošanu pats veikt neprastu. Paņēmu jaunus Fulcrum Red Metal 10 par Ls 60. Dakša - nu pa lielam apmierina esošā, ja neskaita, ka amītis sabeigts To jau var jebkurā brīdī nomainīt, *kad sagribēsies* un *uz kādu sagribēsies*. Pārslēdzēji ripošanu neietekmē. Turklāt pārslēdzēju nomaiņa tāpat parautu līdzi gan šifterus (jo labāki pārslēdzēji nebūs 8sp), gan potenciāli bremžu hēbeļus (ņemot vērā, ka ne visi šifteri ir ar bremžu hēbeļiem). Slimi vai neslimi, bet, izsverot visādus "par un pret" un manas vēlmes/vajadzības, manā gadījumā prātīgākais bija nomainīt bremzes un visu, kas priekš tā bija nepieciešams. Nākamais visticamāk ir beņķis, tik nevaru saņemties un izvēlēties. Vispār jau tik lētā baikā kaut ko mainīt ir savā ziņā slimi - neatkarīgi no tā, vai tās ir bremzes, pārslēdzējs, dakša vai kas cits. Par to frāzi "no tā tiešām nekādas jēgas nav" - kā reiz no bremžu maiņas priekš manis ir vislielākā jēga. Labots Jūlijs 8, 2012 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Iespējams, ka vienkārši neesi ripinājies ar labām v bremzēm, jo tās ir daudz labākas kā sliktas disku bremzes. Disku bremzes ar trosītēm vispār var uzskatīt par kaut ko jocīgu, nu kā pr0n ar gumijām p.s. Par ķēdēm, man iepriekšējais tanks nogāja ~6tkm bez nevienas apkopes un detaļu maiņas, beeeeeet, ja gribās, lai viss vienmēr ir čotka, tad tomēr der pasekot līdzi detaļām, uztaisīt regulāras apkopes utt. dabīgi, ka viss atkarīgs no veļuka, 89.99 ls maksimniekam nevajag mainīt ķēdi un satraukties par svaru Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Gestapo, nu joptvai, kādas VB bija tam velo, ar tādām arī ripinājos! Vienīgi klučus kaut kad nomainīju uz trīskrāsainajiem, jo vecie vairs nebija lietojami. Un tās bremzes, kas bija konkrētajam ričukam, man šķita daaaaudz sliktākas pat par lētā gala DB (hayes stroker ryde comp; protams, hidrauliskās, nevis "ar trosīti"). Mainīt VB uz citām VB? Paldies, bet nē. Vismaz ne pēc tam, kad izripinājos ar DB... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Lētām v bremzēm kluču maiņa maz ko palīdz - ja nu vienīgi mazina dilšanu. Citādi labums ir visas bremzes nomainīt. Savam vellapēdam sākotnēji nomainīju tikai aizmugurē, bet pēc tam apnika čakarēties un arī priekšējās nomainīju pre Shimano un normāliem uzliekamiem klučiem. Un čakars izbeidzās - bremžu regulēšana tikai pāris reizes gadā (ja regulāri brauc). Citādi strādā gandrīz ideāli jebkuros laika apstākļos (ar vecajām lietū vai salā efektivitāte kritās). Protams, ratam jābūt bez astoņniekiem un citiem dauzītiem, locītiem defektiem, jo tad var bezgalīgi mainīt klučus un regulēt. Ar to gribēju pateikt, ka ne vienmēr jēga izgrūst lielu piķi disku bremzēs, kas daudzkārt nozīmē rāmja pārbūvi. Rezultātu var panākt arī ar normālām V bremzēm, normāliem bremzu klučiem. Ķēdes maiņa (komplektā ar kaseti) ir tāds bulšits, bez ko var iztikt līdz brīdim, kad sāk lekt pāri ātrumi/zobi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 8, 2012 Share Jūlijs 8, 2012 Nu manējās Single Digit 3 (laikam) bremzes galīgi nevajadzēja regulēt - 1x saregulē un brauc bez bēdām, kamēr kluči nav par daudz nodiluši. Bet nu tas spēks, ar kādu jāspiež, īsti neapmierināja - kad 2-3 stundas jāpabraukā pa mežu, tad plaukstas jēlas. Vēl kas - tikko atcerējos par aizmugurējām bremzēm... Ilgu laiku nevarēju izdomāt, nafig aizmugurējās ir daudz mazāk efektīvas nekā priekšējās. Nekāda regulēšana nelīdz. Tad kādu dienu skatos - nu ja, kā tad - kā stingrāk spiežu bremzes, tā rāmis mazliet padodas, lokās! Un bez "U" veida brake boostera tur 100% neko uzlabot nevar, pofig cik labas V bremzes liec! Manā gadījumā DB varēja uzlikt uz vecā rāmja un vecās dakšas (domāti gan VB, gan DB), tā ka nekādas "pārbūves" nevajadzēja. Par ķēdes un kasetes maiņu - es savējo nodzinu līdz tam, ka: 1) slēdzoties pie slodzes, parādījās "chain suck" (tā laikam to sauca, kad ķēde no priekšējās zvaigznes "negāja" nost un iesprūda starp zvaigzni un pārslēdzēju); 2) aizmugurējai kasetei bija zobrati, kas tika izmantoti retāk - uz tiem ķēde sāka "rūkt" (zobi nebija attiecīgi apdiluši). Nu... 1. punkts reāli sāka traucēt, bet ja maina, tad 2. punkta dēļ jāmaina abus Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Jūlijs 9, 2012 Share Jūlijs 9, 2012 Tur nekā specifiska nav. Reti kuram velo kaut kas vēl bez rāmja ir specifisks. Nu tā gluži nav, es pavasarī nolauzu aizmugurējo ātrumpārslēdzēja karekli (derailleur hanger), atrast vietā nebija nemaz tik viegli. Labi, ka bija detaļas numurs nolauztajam salasāms. A lūst tā alumīnija detaļa ieklemmējot ķēdei salīdzinoši viegli kā izrādās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 9, 2012 Share Jūlijs 9, 2012 Par dakšu - nu fig zin... Man ar cieto negribētos braukt, it īpaši, ja jābrauc pa granteni - tas tā tīri no komforta viedokļa (varbūt vienkārši negatīva pieredze ar cieto dakšu). Bet cik ilgi lētā dakša izturēs - nav ne jausmas. Pats nobraucu pāris gadus bez bēdām, bet nu tie bija pilsētas apstākļi (lai gan bija arī lietus, sniegs, sals un sāls). Ex-kolēģis, ja atmiņa neviļ, sabeidza mēneša vai divu laikā, bet nu viņš arī vazāja velo pa 24h sacenēm. Par pārslēdzējiem - ja shimano, tad ņem vismaz Alivio, ja ir tāda iespēja. Acera skaitās zemāks, Altus - vēl zemāks. Tourney vispār "ārpus konkurences", nevajag tādu Deore jau ir līmeni augstāk par Alivio, bet nezinu, cik reāli ir tādu atrast ričukam līdz 250 Ls (lai gan vienā no linkiem bija). Pats braukāju ar Alivio aizmugurē, līdz šim nesūdzējos. Šogad gan pēc apkopes kaut kā ķēde strīķējas uz "malējiem ātrumiem" - hz, kas pie vainas (sūdīgi saregulēts, jauni shifteri vai saliekti pārslēdzēji). Priekšējais pārslēdzējs tipiski ir zemākas klases nekā aizmugurējais - tas tā kā būtu normāli. Tādā "ikdienas braukšanā" priekšējo arī lieto retāk. Ja zinātu, cik smags Tu esi, tad kāds varētu pakomentēt par ratiem - kādas aploces, cik un kādus spieķus. Rumbas (pēc gultņu tipa) šajā cenu kategorijā laikam nevar baigi izvēlēties...? Vēl viens sīkums - kad pirksi velo, paskaties, kāds ir ventilis - ja sporta (presta), tad varbūt ir vērts nopirkt pāreju no sporta ventiļa uz auto ventili, lai var pumpēt arī statoilā vai ar auto pumpi. Un vēl draudzīgs ieteikums - nepažēlo naudu lukturīšiem, vismaz aizmugurējam... Tie atstarotāji, kas nāk "no rūpnīcas", ir tādi sūdi, ka tos vienkārši nevar redzēt. Šā iemesl dēļ vienreiz vēlā vakarā gandrīz paņēmu uz kapota divus velobraucējus bez lukturīšiem, kas braukāja pa ceļa vidu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 Lukturīšus mirgošanas režīmā arī dienā vajag, gan priekšā gan aizmugurē. Tādam mirgojošam spīdeklim ir psiholoģisks efekts - tas kurš to redz, situāciju novērtē daudz kritiskāk. Vismaz man neviens nelec vairs ar mašīnu no šķersielas ārā pašā priekšā, dažreiz pat pie 100m attāluma labāk pagaida kamēr pabraukšu garām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarajara Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 ir kaudze braucēju un gājēju , kas neievēro ar visiem lukturiem. par velo, ja ir tā, ka netiek pirkts par pēdējo piķi, mēģināt meklet ko labāku, varbūt ir atlaides. ne jau vienai dienai pērk. te kaut kur merida pa 250 - 270 apgrozījās. es jau nu stingri piedomātu pie kā labāka . piem http://www.veloprofs.lv/shop/bikes/mtb/superior-xc840-2010-detail?Itemid=0 lai ar 10 gada, bet laba komplektācija par to cenu, manuprāt. varētu būt laba braukšana. varētu iedot pamēģināt ar šitāda tipa , un 250 ls , 150 ls. mājās ir pieejami. var izbaudīt atšķirības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 Tagad diezgan slikts laiks atlaižu ķeršanai, viņas ir, bet bieži praktiski fiktīvas. Rudenī un ziemā parasti ir labas cenas pērnā gada modeļiem, pats pagājušoruden ieķēru sup'u 825 pa 300 naudiņām, kaut sezonā maksāja 420. Parastam "pēc alus" braucējam toč neko vairāk nevajag. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 jarajara, ja "ir kaudze, kas neievēro" ar visiem lukturiem (kā tu saki), tad bez lukturiem tumsā ievēro vēl mazāk. Nu nav patīkami (man kā autovadītājam), ja melnā naktī pēdējā brīdī izrādās, ka tieši priekšā ir velobraucējs, kam luktura vietā ir draņķīgs atstarotājs - pēc pieredzes saku. Tumša nakts, ātrums kā jau ārpus pilsētas, tuvās gaismas, mazliet žilbina pretim braucošais auto; izrādās, ka priekšā uz brauktuves ir arī divi velo bez lukturiem. Par to velo par 400 Ls - gan jau cilvēkam ir kaut kādi iemesli, kāpēc cenu izvēlējās ap 250. Un pareizi saki - ne jau vienai dienai pērk, tātad vajadzēs viņā arī pēc tam ieguldīt. Disku bremžu kluči būs dārgāki nekā V bremžu kluči, ķēde gan jau ka būs dārgāka (nepirks tak lētāko), kasete dārgāka. Pasarg Die's, vēl nolocīs pārslēdzēju pret kādu celmu vai malkas grēdu - remonts/nomaiņa būs dārgāks nekā štrunta Alivio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 drusku offtopiks. kā ir vest velo uz mašīnas jumta bez specializētā turētāja? reizi pa gadu vajag paņemt līdz uz jūru un žēl naudas tam sūdam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 e = d, man pat prātā nenāk, kā tu to velo domā nostiprināt. Ja metināšana nav sveša, var mēģināt pats uzmeistarot (vienam ex-kolēģim, šķiet, bija tāds variants). Es gan parasti velo lieku bagažniekā, tik priekšējo ratu jānoņem un aizmugurējos krēslus jānolaiž. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 (labots) nostiprināt neredzu īpašas problēmas. stūri un pedāļus noskrūvēju un lieku plakaniski. piesien pie šķērsstieņiem un viss turas. bagažniekā es to velo varu iebāzt pat sēdekļus nenolaižot, bet tur būs citas mantas. Labots Jūlijs 10, 2012 - e = d Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 Ah, nezināju, ka šķērsstieņi jau ir. Nu tad tik jāskatās, lai nekas netirinās un nekas neskrāpējas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 To visu noņemot, tāpat pastāv risks kaut ko piespiest jumatam, kamēr liec to velo virsū. Skatos, ka kaut ko jau var dabūt pa 18Ls, varbūt SSā lietoti vēl lētāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 kamēr likšu virsū man tur būs divi tūristu paklājiņi zilie uzlikti. un, pilnīgi iespējams, ka tos pat atstāšu brauciena laikā starp velo un jumtu, attiecīgi nostiprinot. tāpēc vairāk interesē kaut kādi nezināmi issues. kā pareizi vest velo tak nav iekš nekādiem noteikumiem definēts un menti nevar piesieties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
binary Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 (labots) CSN 20. nodaļa "Kravas pārvadāšana" neko baigi neierobežo. Nu nedrīkst ierobežot redzamību, piesegt gaismas, Nr. zīmi utt, kā arī šis tas jāņem vērā, ja krava par daudz izvirzīta kādā no virzienā, bet uz velo pārvadāšanu jau tas īsti neattiecas. Vadāmību it kā arī velo nevajadzētu baigi ietekmēt, ja vien nebrauc uz 150km/h. Galvenais - nostiprināt tā, lai "neapdraudētu ceļu satiksmes dalībniekus, nenokristu un nevilktos pa ceļu". Var mēģināt pameklēt kaut kādus CSN minētos "normatīvos aktus par kravu nostiprināšanu", bet nez, vai tur būs kaut kas par šāda tipa kravu. Bet nu tas viss ir viens liels un trekns "IMHO" Labots Jūlijs 10, 2012 - binary Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarajara Jūlijs 10, 2012 Share Jūlijs 10, 2012 " Disku bremžu kluči būs dārgāki nekā V bremžu kluči, ķēde gan jau ka būs dārgāka (nepirks tak lētāko), kasete dārgāka. Pasarg Die's, vēl nolocīs pārslēdzēju pret kādu celmu vai malkas grēdu - remonts/nomaiņa būs dārgāks nekā štrunta Alivio. " atvainojos , dzenisms. nevajadzētu pat komentēt. maz zini kā pārslēdzējs izskatās, un stiprinās? spriežot pēc teksta - "Šogad gan pēc apkopes kaut kā ķēde strīķējas uz "malējiem ātrumiem" - hz, kas pie vainas (sūdīgi saregulēts, jauni shifteri vai saliekti pārslēdzēji)." - nojēga maza. samaksā kādam par apkopi , kas spēj to izdarīt. man būtu neērti dot padomus. par bremzēm, kasetēm, ķēdēm ar ko gribi dzirdēt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!