serioussam909 Aprīlis 3, 2012 Share Aprīlis 3, 2012 Padomā, kāda slodze ģeneratoram visu laiku rūpējoties par 2x 55w (ja ne vairāk) tuvās gaismas lukturiem Pat ja tev ir kaut kāds 40 kW lūznis, tās lampas ēdīs 1/360 no kopējās jaudas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
coldars Aprīlis 4, 2012 Share Aprīlis 4, 2012 kāds vēl 40kW lūznis??? Mašīnas ģenerators jau nav nekāda spēkstacija. Un ja tie 40 ir ampēri, tad teorētiski sanāk 40Ax12V = 480W, kas ir ceturtā daļa no teorētiskā. Visār jau slodze ģeneratoram ir gan, jo nejau tikai tās divas lampas patērē ģeneratora saražoto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 4, 2012 Share Aprīlis 4, 2012 vidējām vieglajam kādi 100A max ir ģenerators. 40kW jau ir puse no motora jaudas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
serioussam909 Aprīlis 4, 2012 Share Aprīlis 4, 2012 40 kW = mašīnas motora jauda (riktīgi mazjaudīgs krāms) Un slodze ir, nevis uz ģeneratoru, bet gan motoru kas to ģeneratoru griež. Abām 55W lampām tātad būs tikai 10A strāva Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 4, 2012 Share Aprīlis 4, 2012 motora jaudai šajā gadījumā nav nekāda sakara ar ģeneratora jaudu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 Ja gribi lai lampas degtu mazāk gaiši - saslēdz abus migliniekus virknē - degs 2x vājāk - maksimāli pa lēto. Kas atteicas uz gaismām dienas laikā - tad no viņām jēgas ir maz. Ir veikti neskaitāmi pētījumi par cilvēka uzmanību un noskaidrots ka cilvēks var uztvert un apstrādāt stipri ierobežotu informācijas apjomu - piemēram eksperiments, kad cilvēki skaitot cik reizes tiek nodots koferis no rokas rokā nepamana gorillu fonā. Ja tikai viena mašīna brauc ar uguņiem - tad viņa ir krietni labāk pamanāma - izceļas uz pārējo fona. Bet ja ar uguņiem brauc visi - cilvēka uzmanības iespējas tiek izsmeltas un nekas labāk pamanāms nav! Tieši pretēji - objekti bez gaismām tiek pamanīti krietni sliktāk - piemēram ja kāds auto aizmirsis gaismas ieslēgt, ceļazīmes, gājēji.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 5, 2012 Share Aprīlis 5, 2012 Eiropā masveidā ražo pasaulē vislabākās un tehniski pilnīgākās mašinas un ja reiz inženieri uzskata ka gaismām ir jābūt tieši tadām kādas viņas orģināli ir, tad tā arī ir un punkts. Ja vēlies kaut ko mainīt tad tas ir uz tavu risku, šaj gadījumā sekas jau ir iestājušās, lai nu kā vispirms janoskaidro kāpēc tās lampas pārdeg: 1. štruntīgas lampas 2. lampas lukturos ir par maz atdzesētas un pārkarst 3. lampas lukturos dabū mitrumu un no ūdens lāsēm saķist vai dabū mikroplaisas stiklā 4. lampas lukturos pakļautas pārliekai vibrācijai 5. traucējumi elektropadevē, pārrāvumi padevē 6. auto borta spriegums ir par augstu jo bojāts strāvas regulators 7. borta spriegums vispār lēkā jo bojāts ir daudz kas un bez lampiņām īpasnieksir pamanījies piekonstruēt klāt disko, mūziku, signalizāciju, imobilaizeri un sazin ko vēl ne Karoče tā var turpināt šo stastu vel diezgan ilgi, taču iemesls un seku cēlonis ir nemainīgs - iedoma ka esi gudrāks par auto radītājiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!