Brikulls Ierakstīts Novembris 25, 2011 Share Ierakstīts Novembris 25, 2011 Sveiki,lieta tāda, ka autiņam zūd antifrīzs, tikai nevaru pieķert kur tas paliek. Zūd diezgan lielos daudzumos, gandrīz vai katru dienu ir jāuzlej. Motors pats pa sevi ir sauss, tā nav ka kaut kas ir notecējis, vai slapjš. visas trubas un parplūdes taruks arī vesels, jo garāžā uz grīdas nekas nav iztecējis. Doma bija ka tas paliek kaut kur motorā, bet tad vajadzētos eļļai palikt savādākai, salons viss saus, nav tā ka zem tepiķiem ir slapjš. Varbūt kāds var dot padomu, kur viņs pazūd. Un eļļu arī dzinējs ēd, bet tas tachu nevarētu būt saistīts? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Pabrauc kādus 100 km un tad attaisi kapotu vaļā un redzēsi, vai nāk garaiņi ārā. Visticamāk kaut kur radiatorā vai trubās problēma, ja nav tecēšanas. Nesen ar šīm problēmām karoju, bet man bija regulāri peļķe zem mašīnas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Vai vēl sliktāk dzinējs ēd tosolu un tad ir pzd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 kazarma, teorētiski vajadzētu tam būt komplektā ar melliem dūmiem, paaugstinātu degvielas patēriņu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matains Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) ja dzinējs ēd tosolu, to būtu jājūt uz ožu izplūdes dūmos. paturi roku priekšā izpūtējam un tad cītīgi osti - ja ir saldens piejaukums smaržai - bingo. Apsveikt diez vai ar to var. mežaveci, melli dūmi ir pie eļļas dzīšanas Labots Novembris 25, 2011 - matains Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) galvas blīve. Atver tosola bačoku vaļā, iedarbini un paskaties kas notiek. Labots Novembris 25, 2011 - Хуян Еблесиаз Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazarma Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) galvas blīve. Negribēju šo pieminēt citādi nākamais jautājums būtu: ko darīt? Un, kad pasaka, ka bezmaz vai viss motors jāremontē, tad šī doma neļauj cilvēkam naktis gulēt... Būsim pozitīvi Kādā šļaukā ir mazs caurumiņš kuru var aizlīmēt ar skoču Labots Novembris 25, 2011 - kazarma Link to comment Share on other sites More sharing options...
andza Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Beidziet cilvēku biedēt ar galvas blīvi vai savērptu motora galvu. Uzrakstīja taču jau, ka nav eļļā tosola pēdu. To var labi redzēt, ka eļļā būtu dzeltenīgas putas, bet tosola izplešanās trauciņā peldētu eļļas pikucīši. Visticamāk, ka kaut kur pa radiatoru vai trubām garo ārā. Vai pečkas radiotors, ne jau vienmēr tas ir novietots tik tizli, ka tosols tek virsū tieši uz pasažiera kājām. P.S Ja tosols nonāktu cilindros, tad no izpūtēja būtu balti dūmi. Smuka miglas mašīna sanāk, ja tā pamatīgi izšauj galvas blīvi. Labots Novembris 25, 2011 - andza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knaabis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Piemērs iz dzīves - arī pazuda tosols un nevarēja atrast. Atradām šādi - motors rūc un kapots vaļā. Pie normālas temperatūras pēkšņi no vienas no gumijas trubiņām izšļācas pa mazu caurumiņu tosols un momentā nožūst. Spiediens dzesēšanas sistēmā nokrītas un atkal nekas nekur netek un neko nevar pamanīt. Iesaku veikt šo pārbaudi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Dzesēšanas trubas cietas vai mīkstas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds789 Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) Iesaku pārbaudīt salona apsildes radiātoru, esmu mainījis diviem auto šo detaļu, čakars uz visu dienu. Variants kā pābaudīt vai radiātors vesels ir sekojošs: uzsildi auto un ieslēdz, lai pūš karsto gaisu, ja ir neliela tosola (antifrīza) smaka salonā no ventilācijas šahtām tad radiators jāmaina. ļoti iespējams ka radiators ir caurs, un tosols krājas ventilācijas/apsildes kastē, kad būs pilns tad sāks tecēt uz tepiķiem. Ja vainīgs radiātors, cena tam 13-18 LVL, darbs gan būs salidzinoši dārgāks. Ja ēd eļļu tad varētu būt galvas blīve pie vainas. Labots Novembris 25, 2011 - Ronalds789 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Ja ēd eļļu vainas var būt vairākas: vārstu gumijas, eļļas gredzeni... Ja dzeses trubas cietas: plaisa cilindrā, galvas blīve, bačoka vāciņš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Rinalds, Kur tu tik lētus radiatorus izroc? Pirms dažām nedēļām vecajam būmerim pa ~50Ls pirku. Citiem vēl dārgāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds789 Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 (labots) labojums - Ronalds Varbūt pārprati manis rakstīto, iet runa par salona apsildes radiātoru, kurš atrodas salonā aiz priekšējā paneļa. Tā cena ir vidējā Grosauto,ape, eparts... tāda cena radiātoram ir golf 4 un audi 80, pēc izmēriem ļoti līdzīgi apskatījos cenas bumeriem, jā tiem ir dārgāki, bet tas taču bumeris, tam viss ir dārgāks Labots Novembris 25, 2011 - Ronalds789 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brikulls Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 trubas nav cietas, tādas pamīkstas, un ,piemēram, kad vakarā nolieku mašinu, un otrā rītā attaisu izplešanās trauku, tur vēl ir iekšā kartīgs spiediens, vai tad tik ilgi tas tur uzturas? Par to galvas blīvi, jāatliek tā uz pēdējo cēlienu, ja neko navarēs atrast, tad gan droši ka jaķeras būs klāt galvai. A kā ir, ja tosolos tiek kopā dedzināts ar benzīnu, vai tad atgāzēm nav jabūt šķērsām? Šodien izgāju apskati,atgāzes ir ok. Nezinu kā tas iespējams, bet apmēram viena laika sāka zust šķidrums, un klopēt kompensātori, tas taču nevarētu būt saistīts.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds789 Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Tev salonā ir tosola smaka, kad pūš karsto gaisu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brikulls Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 sķiet ka nē,nav nekādas smakas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Tu attaisi bačoku tosolam un iedarbini. Ja sāks burbuļot tad viss skaidrs. Jo laikam labs tev vāciņš bačokam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Ja salona radiators būtu caurs, tad arī stiklam vajadzētu no iekšas pastiprināti svīst ciet.. Motors var ēst tosolu tā ka nemetās un nemanāmi, un nav obligāti, ka tosolam jānokļūst eļļā, vai arī otrādi - elļai tosolā. Kā arī, ja katalizators nav beigts, tik traki uzreiz nemaz nevar pamanīt to dūmu mutuli - iespējams tosolu sāk spiest iekšā tikai, kad motors uzsilst līdz darba temperatūrai un to pašu jau tad ir arī katalizators izdarījis. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 pavecākiem auto var ieplīst tosola caurules. it īpaši tuvu savienojumiem pie metāla savilcējiem. tur spiež garām tikai tad, kad motors uzsilis un arī pamatā iztvaiko uzreiz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
romajo Novembris 25, 2011 Share Novembris 25, 2011 Man tā arī bija, kkād plastmasas detaļa, kas nāk klāt pie motora, kurai savukārt pievieno gumijas šlangu, laida garām tosolu, bet nu peļķe ar bij kārtīga katru rezi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brikulls Novembris 25, 2011 Author Share Novembris 25, 2011 laikam tad bus vien jāķeras tai galvai klāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fest Novembris 26, 2011 Share Novembris 26, 2011 IMHO mūsdienās servisiem ir pietiekami daudz veidu, kā diagnosticēt galvas/blīves bojājumus neraujot galvu nost. Pameklē kādu servisu, kuram ir aparāti, ar ko mēra spiedienu un izplūdes gāzu (HC) daudzumu dzesēšanas sistēmā. Tā varēsi nekļūdīgi noteikt, vai ir jēga galvu celt nost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krabis Novembris 26, 2011 Share Novembris 26, 2011 Standarta vaina padzīvojušiem 3 golfiem. Nomaini to plastmasas gabalu kas nāk pieskrūvēts pie cilindru bloka, vai galvas, īsti neatceros, un kuram pievienojas vairākas tosola šļūtenes (arī tā kas uz izplešanās trauciņu) un kurā ievietojas arī pāris devēji. Tosols gar viņu sūcas tikai, kad motors ir karsts un uzreiz arī iztvaiko, tā ka redzēt neko nevar. Liec mieru galvas blīvei, tur citi simptomi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Red Novembris 26, 2011 Share Novembris 26, 2011 (labots) Ja dzīvo Rīgā, tad http://www.vwgolfklubs.lv/ GTM darbnīca. Apraksts (ne mans, bet iz sludinājuma) Strādājam no pirmdienas līdz svētdienai (savlaicīgi sazvanoties un sarunājot ir iespējams pierakstīties jebkurā dienā un jums izdevīgā laikā). pieraksts pa tālruņiem 28238787 Raivo Bergs ( Bergs ) tele 2 26888850 Raivis Daņilovs ( Raa ) tele 2 Esam specializējušies uz vw markas automašīnām (īpaši miļš mums ir vw golf), bet skrūvējam arī citu marku automašīnas. Veicam: *Apkopes (zobsiksnas , filtru un šķidrumu maiņa); *Ritošās daļas diagnostiku un remontu; *Dzinēja diagnostiku un remontu; *Kārbas, sajūga maiņu; *Izplūdes sistēmas remontu. P.s. Palīdzēsim viens otram šajos grūtajos laikos, respektīvi mēs jums ar zemākām remonta cenām un rezerves daļām - jūs mums ar savu klātbūtni. Atrašanās Mazā Lācplēša ielā ----> Labots Novembris 26, 2011 - Red Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!