321 Ierakstīts Aprīlis 20, 2010 Share Ierakstīts Aprīlis 20, 2010 1. maijs, Dailes teātris 13:00 Tāpēc, ka maijs izsens ir bijis laiks, kad cilvēki svin pavasari un dzīvo.Tāpēc, ka velobraucēji joprojām netiek uzskatīti par pilntiesīgiem satiksmes dalībniekiem .atceries: mēs nebloķējam satiksmi, mēs esam satiksme! Tāpēc, ka pieaugošais auto skaits nopietni apdraud tavu un apkārtējās vides veselību- satiksmes negadījumi, izplūdes gāzes, kari naftas dēļ. Tāpēc, ka ir nepieciešams atgūt publisko telpu, kuru mums atņēmušas ne tikai automašīnas, bet arī striktais sadalījums, ko kur drīkst darīt . Pakļausim publisko telpu savām vēlmēm, nevis savas vēlmes publiskajai telpai vai varas un kapitāla interesēm. Tāpēc, ka citādāka pasaule ir iespējama un tā sākas ar tevi! Cenšoties izvairīties no centralizētas un hierarhiskas organizēšanās, ticot spontanitātes un dažādības spēkam, aicinām, katru piedalīties pasākuma (paš)organizēšanā- izplatot informāciju (padod ziņu tālāk), izdomājot savus idejiskos motīvus velo akcijai, šis ir tavs pasākums! Aktīvi līdzdarbojies velo brauciena norisē- piedalies maršruta un taktikas izvēlē, izdaiļo sevi un savu velo, ņem līdzi savu karogu, ņem savu skaņas ainavu (ņem līdzi svilpīti vai maģi/getto blāsteru/). Akcijai nav un nebūs līderu- neviens neteiks priekšā, ko darīt tālāk. Vienvārdsakot- viss notiks kā vien tu to vēlēsies Akcijas izdošanās ir tavās pašas rokās! Padod tālāk! Wikipeedijas infolinks http://en.wikipedia.org/wiki/Critical_Mass ++++ Vakarpuseee koncerts Andrejsalaaa Komutatoraa (kulturas garazhas) Durvis vaļā no plkst. 20:00 Uzspeleessss Kastete, Silards, Bikes Against The Machines, D.O.J., 9horizont, Cacophonics, Beyond The Borders, VipP Basbočka +citas muzikālas izvirtības!! Riepas kauc un rumbas čīkst, velo prieks it visur ielās! Par godu 1.maija darba svētkiem mēs atpūtīsimies un nemaz par darbu nedomāsim, bet leksim katrs uz sava minamā drauga un tiksimies, kā ierasts katru gadu-kkur iekš Rīgas ielām. Pēc šādām pabraukāšanām protams izklaidi vajag turpināt, tāka visi-ar vai bez velosipēdiem tiek aicināti ap plkst 20:00 uz Andrejsalas garāžu-kultūras centru "KOMUTATORS" kur risināsies tāda kā velo sezonas atklāšanas pēc-ballīte ar daudzām un dažādām grupām, muzikāliem pārteigumiem, dejām un negaidītām-spontānām izklaidēm un priekiem! Nesēdi-nāc pats un paķer draugus līdz! IEEJA: BEZMAKSAS! +++ Un veeel 30 aprilii NIGHTRIDE nakts brauciens pa riigas ielaaa, savaksanaas pie Kongresa nama 20:00, kaaa tas izskataas vidjiks klik http://vimeo.com/1036556 :black eye: 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
E m a i L * Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 Noteikti jābūt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Varonis Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 jā vajdzēs izčammāties uz tādu izklaidi:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilo Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 Ir kāda normāla lapa ar publisku pieeju šim pašam tekstam??? Kopā ar to nakts braucienu?? Nevaru padot tālāk kolēgām velobraucējiem :/ Neregistrēti nevar lasīt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivelo Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 Būšu. Varbūt kāds vēl doma braukt, varētu savākties no boota bariņš .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 Tā kā man velosezona ir gandrīz cauru gadu, tad maijs nav nekāds jaunatklājums Tomēr kaut kādai organizētībai jābūt (izstrādātam maršrutam), citādi atkal būs pilnas ielas ar mentiem. Nez vai izdosies šoreiz ņemt dalību, jo ir plāns kravāt pekeles un doties ārpus LV relaksēties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 (labots) Vai pagājušogad policija kādu tur nesavāca ? Labots Aprīlis 20, 2010 - zeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivelo Aprīlis 20, 2010 Share Aprīlis 20, 2010 Savāca .. man ar sezona visu gadu, bet incants pasākums, var iepazīties ar jauniem cilvēkiem utt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spitaligais Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Tā, uzceļu augšā topiku, jo gribu jautāt: moš ir kāds, kas rīt, 1. maijā, brauc uz Rīgu, caur Bikstiem, vai Tukuma apli? Ieplānotais transports šoreiz atkrita Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzhonsons Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 (labots) [..]Tāpēc, ka velobraucēji joprojām netiek uzskatīti par pilntiesīgiem satiksmes dalībniekiem .atceries: mēs nebloķējam satiksmi, mēs esam satiksme! Jūs neesat satiksme, ja braucat i pa trotuāru, i pa normālu braucamo daļu. Plus, velobraucējus, kuri maukā apkārt bez ķiverēm (jā, jums tās ir nepieciešamas!) un neievēro citus satiksmes noteikumus, nevajadzētu uzskatīt par pilntiesīgiem satiksmes dalībniekiem. Tāpēc, ka pieaugošais auto skaits nopietni apdraud tavu un apkārtējās vides veselību- satiksmes negadījumi, izplūdes gāzes, kari naftas dēļ. Arī jūs ar savu pārgalvīgo braukšanas stilu apdraudat gan paši sevi, gan autovadītājus. Īsāk sakot, murgs. Paši nezinat, ko gribat. Bez kaškiem Labots Aprīlis 30, 2010 - asdfgfh 1 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yyy Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Kāpēc tu domā, ka velobraucējiem nepieciešama ķivere? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 ...lai smadzenes nebūtu jākasa nost no asfalta ar špakteļlāpstiņu, bet būtu ērti ar spannīti (lasi: ķiveri) aiznesamas... pilnībā sviestains pasākums... nabūšu un citiem neiesaku... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Jūs neesat satiksme, ja braucat i pa trotuāru, i pa normālu braucamo daļu. Plus, velobraucējus, kuri maukā apkārt bez ķiverēm (jā, jums tās ir nepieciešamas!) un neievēro citus satiksmes noteikumus, nevajadzētu uzskatīt par pilntiesīgiem satiksmes dalībniekiem. Arī jūs ar savu pārgalvīgo braukšanas stilu apdraudat gan paši sevi, gan autovadītājus. Īsāk sakot, murgs. Paši nezinat, ko gribat. Bez kaškiem Nu, nu. Ja braucam gan pa trotuāru, gan pa braucamo daļu neesam satiksme? Nu, no mana, kā no velobraucēja (esmu arī autobraucējs) skata punkta - uz Ieriķu ielas (Purvciems) parasti braucu pa braucamo daļu - jo tur ir pietiekami daudz vietas, lai mašīna varētu mani ērti apbraukt neiebraucot pretējā joslā. Viss skaisti - es netraucēju gājējiem un autovadītājiem arī neradu pārlieku lielas neērtības. Cits piemērs - A. Čaka iela (Centrs). Kur, teorētiski, braucamā daļa ir ļoti plata, bet praktiski - ļoti šaura - jo visi brauc četrās joslās, nevis divās, kā sazīmētas līnijas. Tas nozīmē, ka ja kāds velosipēdists intensīvas satiksmes apstākļos (kāda nereti ir uz šīs ielas) vizinātos pa braucamo daļu - sastrēgumi būtu krietni lielāki, jo vairs nebūtu pietiekami daudz vietas, lai brauktu pa divām joslām katrā virzienā. Un jā, pa A. Čaka ielu es braucu pa trotuāru. Nu tā - rūpējoties par to, lai neradītu pārlieku lielas neērtības automašīnām. Un pastāsti - kā tas mani padara par mazāk tiesīgu satiksmes dalībnieku? Es, protams, varu braukt pa braucamo daļu uz pilnīgi visām ielām, atļauj to ielas platums vai neatļauj.. Bet tad laikam viss kļūtu tikai ļaunāk, ne? Un pastāstīšu noslēpumu.. Arī gājējs ir satiksmes dalībnieks. Un tikai iedomājies - viņš taču arī reizēm sper kāju uz braucamās daļas. Turklāt pilnīgi legāli! Ko nu? Satiksmes dalībnieks ir jebkurš kurš izvelkas uz ielas. Ievēro noteikumus viņš vai neievēro.. Ir viņam ķivere vai nav. Un kāda Tev starpība - brauc viņš ar ķiveri vai bez? Tā taču ir viņa paša darīšana. Nekādu ļaunumu vai apdraudējumu viņš citiem satiksmes dalībniekiem ar to nerada. 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yyy Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 ...lai smadzenes nebūtu jākasa nost no asfalta ar špakteļlāpstiņu, bet būtu ērti ar spannīti (lasi: ķiveri) aiznesamas... pilnībā sviestains pasākums... nabūšu un citiem neiesaku... Parasti jau ja krīt, tad nekrīt uz galvas. Ar velo braucot nokrist tik smagi lai izšķaidītus smadzenes, nav iespējams (ja nu vienīgi braucot no ļoti liela kalna). Ar motociklu tas ir iespējams, tāpēc tur ķiveres vajag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E m a i L * Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 (labots) Katrs pats ir atbildīgs par savām smadzenēm.. Kam rūp veselība, tas arī vilks. Bet par to neiet runa- autovadītāji ignorē motociklus un velosipēdistis, jo uztver tos par nepilnīgiem satiksmes dalībniekiem, jo viņi ir mazākumā un tāpēc tiek rīkoti šādi pasākumi, lai vismaz uz brīdi ievēro šos satiksmes dalībniekus. Labots Aprīlis 30, 2010 - E m a i L * 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Par asdfgfh stulbo nepārdomāto komentāru. Tu laikam piederi pie tās autovadītāju kategorijas, kurus es ciest nevaru - zīmējas ar izdomātiem CSN, kaut arī paši nezin un neievēro īstos. Šodien kā reizi vienam tādam izdauzīju pagrieziena rādītāju un pāris zobus. Ja es braucu pa ietvi, tad ievēroju gājējiem paredzētos luksoforus, ja es braucu pa brauktuvi, tad tieši tāpat kā ar auto. Pats ikdienā pārvietojos ar velo un neciešu citus velobraucējus, kas, braucot pa ietvi, nesas pāri krustojumiem pie dzeltenās vai sarkanās, tikai tāpēc, ka ir "ieskrējušies". Arī uz ietves velo ir jaiekļaujas kustībā, nevis jānesas, ignorējot pārējos. Par pasākumu. Pilnīgs sviests. Pilsēta nav īstā vieta velo "izbraucieniem". Gribi pabraukāties - brauc uz parku, pilsētas nomali, mežu, whatever. P.S. Velo ķivere smadzenes nesaturēs, jo viņai ir caurumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 interesanti kā gāja Nightride dalībniekiem ? Es pat necentos doties uz turieni Rīt gan centīšos apmeklēt. P.S. yy - es esmu dzīvē redzējis divas sašķaidītas veloķiveres. Tiesa gan sportistiem, abas reizes kritieni braucot barā. Ja tur būtu galva , nebūtu forši ne ? Tā ka ķiveres - liekas jau ka nevajag, bet tomēr noder. Katrā ziņā uz rītdienas pasākumu man ķivere būs. Katram gadījumam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Ar tām ķiverēm gan vajag skatīties... Ja pērk, tad pērk.. Var jau būt, ka tās man tādas iedomas, kas radušās briesmīga un ļauna mārketinga rezultātā, bet, šķiet, no tām ķiverēm kuras "Rimi" par piecīti var iegūt savā īpašumā - lielas jēgas nebūs. Tādas varbūt tīri skata pēc. Tik pat labi var nopindzelēt košās krāsās kastrolīti un braukt ar to. Galu galā - pērkot ķiveri maksājam par savu drošību - izpletni jau arī neviens negribēs pirkt "pa lēto". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 kā velobraucējs turos pie principa - nelien zem riteņiem!... nav svarīgi, pēc noteikumiem brauc vai nē (nebūsim naivi - visi mēs pārkāpjam noteikumus, vai esam kājāmgājēji, velopisēdisti, moto vai autobraucēji)... šis princips vispār ir noderīgs, gan velo, gan motobraucējiem, gan kājāmgājējiem, to es saku kā autobraucējs... briesmīgi kretinē visādi stulbās, piemēram šaurās, vietās tusējoši kājāmšļucēji, vai taisni nobraukt nespējīgi ripuļotāji, tieši tāpat kā lidojoši motobraucēji (skaties divreiz, divreiz!... bļin!)... viss šitas, protams, neatļauj četriteņu stūrētājiem (it sevišķi sabiedriskā transporta) neievērot rakstītos noteikumus un pilnībā neskatīties, kas notiek uz ceļa... autovadītājiem kā smagāko un potenciāli nāvējošāko transporta līdzekļu vadītājiem it sevišķi jākoncentrējas uz ceļu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivelo Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Pats ikdienā ( katru dienu ) pārvietojos ar velo ( imanta - ķengarags ). No rītiem ( ~ 8:10 ) neriskēju centrā braukt pa braucamo daļu jo mašīnas brauc vairāk joslās nekā tas būtu atļauts un bieži vien brauc pa pašu ceļa malu jo vienkārši. viņām nav citur kur likties. Kad izbraucu no centra ( gar 7 tramvaju ) gāžu pa ielu un jūtos droši. Pēc darba ( pēc plkst 22 ) mājup braucu pa braucamo daļu ( krasta ielu ) un jūtos arī visai droši. Atšķirība laika ziņā arī diezgan ievērojama. Braucot imanta - ķengarags. Caur centru, trotuariem + braucamā daļa sanāk ~ 22 - 25 min, bet braucot mājup tikai pa ceļu sanāk ~ 15 - 20 min Ķivere ir katra paša atbildība. Ar ķiveri braucu tikai sancensībās, jo savādāk nedrīkst, noteikumi. Ikdienā ar ķiveri nebraucu jo nav ērti klausīties mūziku Viss vairāk tracina večiņas kuras ejot pa tiltu 10x divos metros maina virzienu. Šodien bija labais braukt pa negaisu mājās. SLapjš līdz miesai :aiwa: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gints_lv Aprīlis 30, 2010 Share Aprīlis 30, 2010 Atbrauciet pie mums uz Bonnu, katru dienu kritiskā masa. Ķiveres pēc paša vēlēšanās, bērniem obligāti. Šiet riteņbraucējs pilnvērtīgs satiksmes dalībnieks, kas ir tik normāli, pats pāvietojos tik ar auto. Latvijā ar riteni braucu regulāri šeit nesanāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piekuuns Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Ja viss tas bars, kas brauc kritiskajā masā, ievērotu noteikumus, nevis haotiski lidinātos, tad sanāktu smuka, gara velosipēdu desa, bet haotiski braucot viņi tikai dod iemeslu citiem satiksmes dalībniekiem viņus neciest, nevis popularizē velobraukšanu. Pats esmu zvērināts velosipēdists , bet šajā pasākumā nepiedalīšos tieši kultūras trūkuma dēļ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Eh, šodien jārukā, tad varētu pabraukāties, laiks arī labs. Braucu tam pasākumam garām un menti šoreiz aktīvi - prasīja tiesības, lika pūst trubiņā Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddy_boi Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Man šodien arī lika pūst, taču pasākumam nebij ne vainas. Diezgan mierīgi aizripinājām līdz Uzvaras parkam, pēc tam atpakaļ līdz Dailes teātrim. Taču ar to viss nebeidzās visi turpināja braukt tālāk pa Brīvības ielu līdz policija novirzīja plūsmu uz Tallinas ielu un mēģināja lielo baru sadalīt 2 daļās(liekas šie bija nobesījušies tik ilgi sekot līdzi) = :] Nezinu kā tas turpinājās jo, tālāk es nebraucu .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
E m a i L * Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Njā.. policija mūs pieskatīja kā mazus bērnus :> .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
321 Maijs 1, 2010 Author Share Maijs 1, 2010 Bilzhas http://blog.delfins.id.lv/2010/05/01/kristiska-masa-10/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Nesaprotu šo baru, kas atklāti pārkāpj satiksmes noteikumus un raud par to, ka viņus neciena uz ceļa. Pats esmu gan auto, gan velo braucējs. Parasti uz gājēju pārejas braucošu, nevis ejošu, stumjošu velobraucēju, mēdzu pabaidīt ar pamatīgi rūcošu motoru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 (labots) Nesaprotu šo baru, kas atklāti pārkāpj satiksmes noteikumus un raud par to, ka viņus neciena uz ceļa. Pats esmu gan auto, gan velo braucējs. Parasti uz gājēju pārejas braucošu, nevis ejošu, stumjošu velobraucēju, mēdzu pabaidīt ar pamatīgi rūcošu motoru. daffai nna... tu esi laikam 60 gadīgs večuks kurš atmiņās par staļina laiku nīgri purpina - kad mēs augām tā nebija, kārtību vaig! Starp citu ja tu šad un tad pasekotu līdz CSN izmaiņām tad tu zinātu - Auto nav jāpalaiž garām velosipēdists uz gājēju pārejas, un velosipēdistam ir auto jāpalaiž garām vienmēr braucot pāri ceļam , bet no velo NAV jākāpj nost. Tā būs parasta ceļa šķērsošana. Velosipēdists VAR nokāpt no velosipēdista pārvēršoties par gājēju un tad auto šis ejošais velosipēdists ir jāpalaiž tāpat kā gājējs. tātad tu ar savu rūcināšanu kā reiz esi viens no tiem kuriem IR jāatgādina par velosipēdistu ekstistenci. Tfu kā neciešu tādu paštaisnību - CSN nezina , bet pamācīt gatavs. P.S. ja kāds man nepiekrīt lūdzu iebakstīt ar pirkstu CSN. Labots Maijs 1, 2010 - zeds Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 (labots) Es palaidīšu velosipēdistu, un nekad tam nebraukšu virsū, bet vienmēr norūcināšu, ja tas bezkaunīgi pārkāpj noteikumus. Piekrītu tev, bet nesaprotu, kur manu vainu saredzēji? Labots Maijs 1, 2010 - Cody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Cody Nu pastāsti man kā Tevi kā autobraucēju traucē tas, ka velosipēdists pāri ceļam velkas braucot? Es saprotu, ja velosipēdists neskatoties pilnā ātrumā "mauc" pāri krustojumam (kas ir vienīgais iemesls kāpēc CSN ir šāds punkts - ka velosipēds pāri ielai ir jāstumj), bet tad Tev tāpat nebūtu laika kādu baidīt demonstrējot savu "ganāmpulku"... Bet ja viņš mierīgi piebrauc pie krustojuma, paskatās vai ceļš ir brīvs un/vai pārliecinās, ka automašīnas vadītājs viņu ir pamanījis un tikai tad šķērso krustojumu? Vienīgā izmaiņa šajā procesā ir tas, ka Tevi viņš aizkavēs īsāku laiku. Un viss. Izstiepies vai saraujies. Vai arī Tu vienmēr dzelžaini ievēro katru mazāko CSN noteikumu un pie visiem iespējamajiem apstākļiem pieturies pie noteikumiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 (labots) Cody Nu pastāsti man kā Tevi kā autobraucēju traucē tas, ka velosipēdists pāri ceļam velkas braucot? Vai tad es teicu, ka mani traucē velobraucēji? Pats vasarā esmu lielākoties velobraucējs. Gājēju pāreju tuvumā parasti ievēroju velosipēdistus, un uzlieku kāju uz bremzes pedāļa, jo ir gadījies, ka tie pēkšņi uzbrauc uz pārejas. Man nav nekas pret velobraucējiem. Tikai vēlētos, lai tie izrāda tādu pašu cieņu pret satiksmi, kā to daru es pret velobraucējiem. Labots Maijs 1, 2010 - Cody Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Labi. Tad kādu motīvu vadīts Tu viņu baidi gāzējot? Var jau būt, ka tā ir baigi labā ideja - kā kāds pārkāpj kādu noteikumu.. Tikai domājies - Tu pārsniedz ātrumu (nu, ne jau daudz, bet tā par 5-10 km/h) - tā uzreiz atrodas kāds "varonis", kas Tavu bezatbildīgo, bezkaunīgi klajo noteikumu pārkāpšanu apturēs ar strauju nobremzēšanu Tavā priekšā vai ceļa nogriešanu... 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Tā kā esmu velobraucējs un autovadītājs, tad man vairāk traucē tie, kas brauc pa ielu. Tāpēc pats vairāk pa trotuāriem pārvietojos. Protams, esmu dzirdējis neskaitāmas replikas no tizliem gājējiem (īpaši vecie tantuki), kas domā, ka ar velo var droši pārvietoties pa ielu. Es nekad nestumju pāri pāri trotuāram riteni, bet arī nebracu, pirms neesmu pārliecinājies, ka auto, mani laiž. Priekš kam kavēt laiku vadītājam, kad tas sagaida lēno iešanu? Protams, tie, kas neskatās ne pa labi, ne pa kreisi un mauc pāri, jādod pa ausīm. Gājēji tāpat grēko. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Vai tad es viņu varu sevišķi nobaidīt? Tas tik tāds joks. Neturu ļaunu prātu uz viņu. Dusmas nav tas labākais. Nekad neesmu nevienu velosipēdistu nogriezis vai strauji nobremzējis tā priekšā. Pašam gan ir gadījies, kad auto mani apdzen un strauji nogriežas pa labi, neskatoties, ka mans ātrums uz velo ir ap 40km/h. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 maksvels, Tu sāc runāt muļķības un reklamāt likuma pārkāpšanu (arī "nelielās pielaides" ir pārkāpums). Visiem ir jāievēro likumi un punkts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Pagājušā gada Rīgas velomaratonā daži autovadītāji iemanījās ielīst trasē un izstumt velobraucējus. Uz Biķernieku ielas to darīja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Devil_Inside Smejies? Likuma pārkāpumus var redzēt ik uz soļa.. Uz ielas, mājās (noteikti arī Tavās), darba vietās, veikalā... Protams, visiem jāievēro likumi. Tāpat - visiem vieni likumi. Bet realitātē tas taču tā nenotiek.. Es tiešām reiz gribētu satikt kādu cilvēku, kurš ikdienā nepārkāpj kādu svarīgāku vai mazāk svarīgu likumu.. Tiešām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cody Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Svarīgi būtu nepārkāpt likumus, kas ietekmē pārējos. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Devil_Inside Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 maksvels, tieši šādas attieksmes dēļ likumpārkāpumi zeļ un plaukst. Kamēr neatradīnāsies no stulbās domāšanas "a visi taču pārkāpj likumu, ar ko es sliktāks", tikmēr nekas neuzlabosies. Un tieši tāpēc es neciešu velobraucējus, kas stulbi pārkāpj noteikumus, jo viņi bojā kopējo iespaidu (par mani tai skaitā) un dod autobraucējiem kārtējo iemeslu neieredzēt velo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volodja Zavituškins Maijs 1, 2010 Share Maijs 1, 2010 Tu gribi teikt, ka nepārkāp nevienu likumu? Lielākā daļa... Un ar lielu pārsvaru - lielākā daļa autovadītāju pārkāpj satiksmes noteikumus. Cik liela daļa ievēro ātruma ierobežojumus? 1? 2? varbūt 3 procenti... Labi par likuma ievērošanu - piekrītu. Būtu labi ievērot. Diskutēt jau var daudz... Bet nav vērts. Piekāpšos Tev, jo daļēji atbalstu viedokli... Bet akmens noteikti nebūtu jāmet tikai un viennozīmīgi velobraucēju dārziņā! Viņi nebūt nav tie lielākie likuma pārkāpēji (kaut vai ņemot vērā to skaitu). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts