stirol Ierakstīts Jūlijs 2, 2009 Share Ierakstīts Jūlijs 2, 2009 (labots) Kārtējo reizi pārliecinājos, ka Tele2 apkalpošana ir vienā no viszemākajiem līmeņiem... Kārtējo, jo pirms kāda laika diezgan ilglaicīgi izmantoju viņu pakalpojumus (platīna lojalitātes programmas līmenis). 15. jūnijā aizpildīju iesniegumu portācijai no LMT uz Tele2. Informēja, ka 10 darba dienu laikā viss notiks, t.i. 1. jūlijā. Kā pienākas, 30. jūnijā saņēmu īsziņas gan no LMT, gan no Tele2. 1. jūlijā lieku SIM karti telefonā - zonas nav... Zvanu info centram - atbild, ka viņiem 1. datumā notiek rēķinu izrakstīšana, sistēma ir pārslogota (?!), portācijas 1. datumā nenotiek (un vēl brīnijās, ka mani par to neinformēja, kad es rakstīju portācijas iesniegumu), pieslēgs mani nākamajā dienā. Prasu par kompensāciju, pēc brīža atbildēja, ka viņi pagarinās man 10 Ls akciju līdz janvārim (+ 1 mēnesis). Kaut kāda atlīdzība - tā ir protams pozitīva tendence, bet ne visiem tie 10 Ls var kompensēt zaudējumus no nesaņemtiem zvaniem. Tā kā sen jau zvanu centru operatoriem neuzticos (jo viņi nenes atbildību par to, ko saka; bijuši vairāki gadījumi un pieļauju, ka ne tikai man), palūdzu atlaides rakstisku apliecinājumu. Pēc brīža atbildēja, ka rakstiski viņi neko apliecināt nevar (pat pa e-pastu), man jāraksta iesniegums, tad atbildēs; mutiski viņi iesniegumu pieņemt nevar. Operatore ar lielām grūtībām saprata (ja saprata...), ka iesniegumu rakstīšana sagāda klientam vēl papildus neērtības. Rezultātā jau 2. dienu esmu bez sakariem (šodien, t.i. 2. jūlijā, arī zonas nav) un vēl, pat neuzsākot lietošanu, jāraksta kaut kāds iesniegums, lai būtu pārliecinātam, ka Tele2 nesīs vismaz kaut kādus zaudējumus savas bezatbildīgas rīcības dēļ. P.S. Vairākas reizes ar daudziem numuriem esmu migrējis LMT <-> Bite (gan pēcmaksa, gan priekšapmaksa) - nekad tādu problēmu nebija. Labots Jūlijs 2, 2009 - stirol Link to comment Share on other sites More sharing options...
stirol Jūlijs 2, 2009 Author Share Jūlijs 2, 2009 (labots) Pirmais variants - šodien jau vairākas reizes... Joprojām rezultāta nav... Labots Jūlijs 2, 2009 - stirol Link to comment Share on other sites More sharing options...
rodgerz Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 hmm visnotalj interesanta klientu pievilinaashanas politika Tele2... Vinji laikam nezin ka cilveeks pozitiivu atsauksmi izstaasta 3 cilveekiem a negatiivu 103 (kaut vai tepat forumaa ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 atradis uz kurieni iet šaraškinkantori Nr.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Kamēr ķibele risinās, lūdzu padalies, kādi bija Tavi argmenti šādas pārejas veikšanai! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wombats Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Man, kad portējos uz Tele2, gan viss ļoti operatīvi un bez kādas aizķeršanās notika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stirol Jūlijs 2, 2009 Author Share Jūlijs 2, 2009 Tev droši vien tas nebija 1. mēneša datumā, jo, kā jau rakstīju, 1. datumā ir rēķinu izrakstīšana, līdz ar ko Tele2 super-mega sistēma ar vairāk nekā 1'000'000 abonentu ir stipri pārslogota (?!) un portācijas 1. datumā nenotiek (vismaz tā man operatore paskaidroja). Link to comment Share on other sites More sharing options...
locoone Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 (labots) Kas tas par sviestu??! Varbūt tava portācija nemaz nav notikusi, pārbaudi savu LMT SIM karti...Ja ne, ta raksti augstākstāvošām institūcijām - ESD vai SM, vai kas tur šito visu regulē... A sistēma viņiem no Otrā Pasaules kara laikiem no vāciešiem iegūta kara trofeja, ka nevar vairākas darbības vienlaicīgi izdarīt??! Labots Jūlijs 2, 2009 - locoone Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smirnoff Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Sievai IDENTISKA situācija, mats matā. Vienīgā atšķirība - šorīt parādijās zona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 ...līdz ar ko Tele2 super-mega sistēma ar vairāk nekā 1'000'000 abonentu ir stipri pārslogota (?!) Tele2 ne tuvu nav miljons abonentu. Manuprāt, max griesti ir 400K, bet performance, kā zināms, nav atkarīga no tabulas izmēra, bet gan no hardwares un softwares, kas šo tabulu kustina. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest drunk_lizard Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 davai VIL izbeidz vienu reizi!!! lietoju t2 jau milziigi ilgu laiku, savlaik to izveeleejos deelj ZEMAAS sakaru kvalitaates ieksj LMT tiikla tobriid. jaa, jaa, nemitiigi atbalss efekti lmt tiiklaa vienkaarsji beidza nervus... nesen vajadziibas spiests iegaadaajos arii lmt tiikla simu. atbildi, lmt patriot, kaada velna peec man bez jebkaadas piekrisjanas nemitiigi naak visaadas debilas reklaamas? M? pie kam tavs dolbannijs LMT naepmierinaas ar vienas sms izsuutiisjanu, bet analogjiska teksta iiszinjas piegaadaa 2-3 reizes! beidz vienreiz to meeslu kantori reklameet! ja darbinieka lojalitaate znjaudz kaklu, tad labaak paklusee! TOCJ ZADOLBAL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
stirol Jūlijs 2, 2009 Author Share Jūlijs 2, 2009 Ap 15:00 numurs beidzot aktivizējās. Tikai, kā man tagad noskaidrot nesaņemtus zvanus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zusiks Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 (labots) drunk_lizard man lmt ir jau nez, kādus gadus 5us, un kurš var pateikt, kāpēc man nekādas reklāmas nenāk? agrāk ok, nāca, bet arī nāca tikai info par jaunām bāzes stacijām, kas tagad jau laikam nav vairs aktuāli, par cik visur lv +- ir pārklājums un tādas atbalsis un nez ko tur vēl, neesmu manījis ok, viena fiška ir, kas ir jau sen, un šogad arī vēl pieredzēta dzīvoju es vietā pie jūras, tādā vietā, kur normāli ir ap 500 cilvēku, a ja kruts laiks vasarā sabrauc nez, reizes 10, 20 varbūt pat vēl vairāk un tad gan jūt, ka tas tīkls vienkārši netur. ir vai nu tīkls aizņemts, vai arī vienkārši kad meiģini zvanīt, pazūd zona un viss bet nu arī ar šo var sadzīvot, no 5ām reizēm 1 jau izdodas arī sazvanīt Edit: atvainojos par mazu offtopic Labots Jūlijs 2, 2009 - zusiks Link to comment Share on other sites More sharing options...
Proxy Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Tev droši vien tas nebija 1. mēneša datumā, jo, kā jau rakstīju, 1. datumā ir rēķinu izrakstīšana, līdz ar ko Tele2 super-mega sistēma ar vairāk nekā 1'000'000 abonentu ir stipri pārslogota (?!) un portācijas 1. datumā nenotiek (vismaz tā man operatore paskaidroja). Tele2 ne tuvu nav miljons abonentu. Manuprāt, max griesti ir 400K, bet performance, kā zināms, nav atkarīga no tabulas izmēra, bet gan no hardwares un softwares, kas šo tabulu kustina. taa starpcitu , cik man zinaams , Tele2 Latvijas struktuurvieniiba reekjina/apreekjina/izraksta reekjinus VISAM lielajam Tele2 - jaa jaa arii Zviedriem , Norvēģiem un pārējiem. vismaz pirms ~ gada taa bija katraa medus podaa pa karotiitei darvas kad parasti savajagaas piezvaniit uz LMT info dienestu ,kameer savieno var ne tikai uztaisiit kafiju un izdzert to , bet arii "pārstraadaat" Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 kad parasti savajagaas piezvaniit uz LMT info dienestu ,kameer savieno var ne tikai uztaisiit kafiju un izdzert to , bet arii "pārstraadaat" Nu re, kā lieti noder rakstītprasme - uzraksti epastu info meitenēm un, kafiju dzerot, lasi atbildi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
neJANIS Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Nu jau 4 ar pus gadus lietoju Tele2, pirms tam tikpat ilgi biju lietojis LMT. Kapēc pārģaju? Tapēc, ka laukos LMT vienkārši nebija zonas (un nav arī šobrīd). Nav man bijis nekad, kad būtu kaut kāda skaru problēmas ar Tele 2, arī info tālrunī vienmēr viss tiek paskaidrots utt. Pa LMT gan to nevarētu teikt, pirms kādiem 3 gadiem, kad zvanīju uz LMT info, lai uzzinātu, ka paziņm pieslēgt GPRS par parametriem man atbildēja- a kā lai es zinu? (pie tam vl tādā aizvainotā balsī) lai es ejot uz kaut kādu lmt apkalpošas centru. Link to comment Share on other sites More sharing options...
EEE Jūlijs 2, 2009 Share Jūlijs 2, 2009 Vil starp citu, LMT tā arī nespēja aktivizēt tēvam sms sūtīšanu no telefona, ne info dienests spēja to izdarīt, ne divos servisa centros, tiesa pēdēja tika ieteikts nomainīt telefona interfeisa valodu uz latviešu, tad varbūt aiziešot, pirms mēnešiem četriem viss strādāja normāli arī ar visu krievu val uz tā paša telefona, tēvs vienkārši ir pieradis pie krievu val. telefonā jau daudzus gadus. Pašam uz telefona ir angļu val. un nav bijis nekādu problēmu sūtīt īszinņas ne no T2, ne Bites. maza piezīme sms valoda tika izvēlēta angļu, lai nav problēmu ar kodējumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VIL Jūlijs 3, 2009 Share Jūlijs 3, 2009 autoram: kāds progress? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dexs Jūlijs 3, 2009 Share Jūlijs 3, 2009 Ap 15:00 numurs beidzot aktivizējās. Tikai, kā man tagad noskaidrot nesaņemtus zvanus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.D.D Ierakstīts Jūlijs 3, 2009 Share Ierakstīts Jūlijs 3, 2009 Tā arī ir ka 1. datumā aktivizācijas departaments savu degunu ofisā nerāda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!