WildGun Ierakstīts Aprīlis 1, 2014 Share Ierakstīts Aprīlis 1, 2014 Kreņķis tāds, ka apkures sezona iet uz beigām, bet silto ūdeni vajadzēs vienalga. Pašlaik tiek izmantots 100L elektriskais boileris, kurš saņem sildāmo ūdeni no centrālapkurei pieslēgta boilera. Tātad - kamēr tiek kurināts, elektriskais tikpat kā neslēdzas iekšā. Bet drīz haļava beigsies. Un kā elektriskais sāks savu darbu, tā strāvas patēriņš pieaugs divkārt. Neliek mieru doma, ka turpat aiz sienas piebūvēta siltumnīca, kurā vienmēr karsts. Ja tur ieliktu kaut kādu saules kolektoru...... Vai šitāds variants varētu iet cauri - . Negribas (pagaidām) nekādus sūkņus un automātikas. Izskatās, ka viss varētu darboties ar pašteci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Par šo jau viss ntās reizes izrunāts un izrēķināts - paštaisītie kolektori neefektīvi, rūpnieciskie dārgi. Neatmaksājas pasākums. Un Bez cirkulācijas sūkņa un kaut vai termoslēdža nekas nesanāks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Paštaisītajam noteikti būs jēga, un tas atmaksāsies ātrāk kā rūpnieciskais-superefektīvais. Bet cirkulāciju vajadzēs, arī kādu izplešanās trauku. Tad vēl vajadzēs kādu automātisku vārstu (nez vai gribēsi katru vakaru un rītu iet ko grozīt), kas pa nakti visu aizver ciet, lai no boilera nesilda kolektoru, un var normāli papildus sildīt ar elektrību. Pie tam, ja tur ir siltumnīca, tad tur var pietikt vienkārši ar melnu cauruli tajā siltumnīcā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 zīmētā shēma nederēs, elektrisko boileri vajag ar siltummaini, kuram tad dzītu cauri iegūto saules paneļa sasildīto ūdeni. Rūpnieciskie paneļi nu jau tirgojas pa 200 lašiem, tiesa tādiem noteikti vajag likt cirkulācijas sūknīti. Bez sūkņa tāds kaktu variants ar lielu varbūtību ka nekāda cirkulācija nenotiks, dēļ nepareiza cauruļu krituma, dēļ nepareizā augstumā uzstādīta kolektora, dēļ gaisa burbuļa sistēmā. Rūpnieciskajiem ir mazi cauruļu diametri kuri izslēdz pašteces sistēmu kā tādu. Bet ar cirkulācijas sūkni to paneli var pieskrūvēt kur sirds vēlas, protams virziens tieši uz Dienvidiem jāatrod. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Viņam jau ir siltummainis, tik vajag pārslēdzējus (vārstus) no centrālās uz to kolektoru. Paštece principā atkrīt, ja nu vienīgi tikai ļoti karstām vasaras dienām. Bolerim jau vajag kādus 60 grādus vismaz. A tā, jau šādā dienā, ja no tā kolektroa vismaz 40 grādus dabūtu klāt, jau varētu pamatīgi ietaupīt uz elektrību. Viņam gan to baigi nevajag, jo silda centrālapkure. Bet tā, lai gaidītu tikai uz vasaras riktīgi siltajām dienām, tad varbūt ar nav jēga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 ka tik izdevīgāk nesanāk saules baterijas (nevis kolektors). Tur nevajag visu santehnikas būšanu un drošības risinājumus, lai viss nepārkarst, neuzvāras un neuzsprāgst. Pieliec tik kabeli, pārveidotāju un pa taisno pie teņiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deMarco Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Aizmirsti to sviestu - obligāti liec sūkni ar primitīvu automātiku savādāk beigās dzesēsi ūdeni ne sildīsi. Teorētiski var likt arī siltumnīcā, bet tāpat es teiktu, ka vajag optimālu vērsumu un noslēgtu kasti, kaut vai ar to pašu melno cauruli iekšā. Man saules paneļi (veci industriālie) jau kādu mēnesi 300 L boileri saulainās dienās uztur pie 50 grādiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Saules panelis maksā ~2000EUR/kW. Boilerim 1kW vismaz vajag. Tad vēl vajadzēs invertoru. Arī nemaksā kapeikas. Autors ar savu siltumnīcu vāreu iekļauties pārsimt EUR. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 (labots) Vai gadījumā nav izdomātas kaut kādas shēmas kā no siltuma dabūt elektrību? Man ir tāda tipo siltumnīca kurā jau pirms nedēļas pa dienu temperatūra uzkāpa 60+ grādu, vasarā vispār ir tā ka ar basām kājam staigāt nav iespējams, jo flīzes ir pārmēru uzkarsušas. Teorētiski varētu ūdeni sildīt un lietot, bet nu nav vēlmes dzīvokļa apdari bendet velkot trubas pa gaisu. Nu ir vēl variants dušu ierīkot pa tiešo uz terases vieta ir piemērota ar tiešu izeju no "siltumnīcas", tai vietā ir terases lietusūdens notece, faktiski vien širmītis apkart jānovelk un krāns jāierīko, vienīgi ūdeni gan sanāk tipo ar spaiņiem nest Labots Aprīlis 1, 2014 - Bonifacijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 (labots) Laikam jāpaskaidro sīkāk, ko tai bildē biju domājis. Kolektora izvietojums jāsaprot burtiski - zemāk par CA boileri. Tad pašteces noteikumi izpildās un "atpakaļtece" naktī ir izslēgta, jo nav dzirdēts, ka siltais ūdens gribētu tecēt uz leju. Krāniem sekojoša nozīme - zemākais krāns likvidē lielo loku, lai no kolektora ūdens neskrien pa visu māju. Augstākais atslēdz kolektoru, ja nu gadījumā jāsāk kurināt. Ju, nedomāju, ka dikti jāskatās uz jaudas pietiekamību. Mana doma - cik būs tas siltums sakrājies, tik būs. Tāpat būs vairāk (bet ne mazāk), kā bez paneļa. Ja līdz vakaram CA boilerī ūdens sasilst kaut līdz 30 grādiem, tas ir krietni vairāk, kā no krāna nākošie 5 - 10 grādu. Saulainā laikā, domāju, varētu iegūt pat kādus 50 - 60 grādus. Līdz vakaram tādēļ, ka pamatā visi lielie siltā ūdens patēriņi ir tieši vakaros - duša, piemēram. Un nav tiesa ka man to baigi nevajag. Vajag, kā traks, jo vasarā tak neviens nekurina. Pat ausainis Rīgu vasarā nekurina..... Labots Aprīlis 1, 2014 - WildGun Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Bet boilera siltais ūdens ko darīs? Tad pašteces noteikumi izpildās un "atpakaļtece" naktī ir izslēgta, jo nav dzirdēts, ka siltais ūdens gribētu tecēt uz leju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 Kura boilera - CA (centrālapkures) vai EL (elektriskais) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Nu pag. Ja tev EL t būs lielāka kā tajā kolektorā, tā EL tem sāks sildīt to kolektoru (vai kolektors dzesēs EL, ko tev nevajag) Tas nozīmē augšā kaut kādu pretvārstu vismaz. Tad tev kolektors sildīs EL, un EL nesildīs kolektoru pa nakti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 It kā loģiski. Tikai - vai esi redzējis EL boileri bez pretvārsta? EL no veikala, ja kas Redz, šitā zistēma ( CA + EL) man darbojas jau gadus četrus. Viss notiek. Tikai gribas vēl no saules savākt to, ko var dabūt. Precizējoša bilde - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Lai ūdens kaut cik ietu paštecē vajag vismaz 1' caurules pieslēgumam un iekšā kolektorā un boileri kādus 2 -3m augstāk par kolektoru. Grūti būs to panākt. Un parēķini rūpīgi cik tas pasākums izmaksās... Visu vajag ierēķināt, caurules, stiklu, krāsu, savienojumus utt, utjp... Pa to ciparu sanāks gadiem elektrisko tenu darbināt... Reku pāris gadu vecs aprēķins: gandrīz 800 ls ar rūpniecisku kolektru, ja paštaisīts kādi 100 - 200 ls mazāk, bet efekts krietni sliktāks. http://andzja.wordpress.com/2012/01/31/saules-kolektors-sarezgiti-nesmidini-mani/ Ir vērts? Katram pašam jālemj! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Vai ta pretvārsts ir arī tajā siltummaiņa lokā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Dabiski, paštece arī iet. Vismaz man vasaru nostrādāja ar ∆H=~2m, pa 15 metru Dy 20 caurullēm.Protams, šovasar, ja atliks laiks, pārtaisīšu visu nopietnāk, pēc tipveida shēmas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 ronalds_, tajā andzja.wordpress kopsummā ir arī boilera un sūkņa izmaksas iekļautas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maize Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Papildus tam ko ronalds iedeva var palasīt šo diskusiju http://www.building.lv/forums/37/134740/page=1/_subject_ Pasūtot veikalā gatavu sistēmu cena par PV varētu būt arī tāda kā saka ju, bet ja pats meklē un saprot kā uzstādīt, tad ūdens sildīšanai kopēja sistēma būs daudz lētāka un var iztikt arī bez dārgiem inventeriem. Interesants cits aspekts, par viedtālruni vai TV kuru pēc 2-5 gadi varēs izmest, vairums, daudz nedomājot, ir gatavi noskaitīt pustūkstoti un vairāk, bet ilgtermiņa ieguldījuma nekustamajā īpašumā, nē, tur jārēķina vai atmaksāsies pēc 7 vai, nedod Dievs, 15 gadiem. Manuprāt daudz labāk staipīt krānu ar kaimiņu rādot saules bateriju, nevis jauno smartu vai auto ar 3.0 motoru, bet nu katram jau savs fetišs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 (labots) Ronald, esmu vecs, riebīgs lauku vecis. Šad un tad (aiz nav ko darīt) piemetas nieze kaut ko eee.... izgudrot. Pirms nākt klajā ar savu superpuper, apskatos zem gultas, bēniņos, kūtsaugšā u.c. Tur man visādas zanačkas. Piemēram - stikli, dēļi, trubu gali, ragi, nagi... Liekas, ar materiāliem problēmu nebūs. Jautājums jau bija pavisam citādā plāksnē - vai ideja varētu nostrādāt..... Ju, īsti nesapratu, par kuru loku Tu domā? Ja par lielo (kurš centrālapkures loks), tad tur jāpiegriež zemākais krāns. Tā sacīt - manuālais pretvārsts. Jacobs, vai varētu sīkāk? Kas ir "tipveida" un kas Tev līdz šim ir strādājis? Labots Aprīlis 1, 2014 - WildGun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Nu jā kā jaunrades projekts priekam, tad http://www.buildart.lv/pastaisiti-saules-kolektori/ Strādāt jau strādās ja uzliksi termoslēdzi un cirkulācijas sūkni. Uz pašteci taisīt būs krietni dārgāk, jo vajadzēs resnas caurules un nav garantijas ka ūdens pietiekami cirkulēs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
egoisc Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 (labots) re kur pilna komplekta(sūkņi, vadība, izpl.tvertne utt) cena ar vienu sildpaneli 970Ls, cenā iekļauta 200L uzkrājējtvertne, kuru var atrēķināt nost ja izmanto esošo CA boileri Labots Aprīlis 1, 2014 - egoisc Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 Ronald, paskatījos, patika. It sevišķi pirmā versija - vecā loga rāmī !!! Bet, redz, Tavs variants ir labu gabalu no mājas, mans - metru aiz sienas. Metrs - ieskaitot slinkumu borēt sienā caurumus. Kaut 3 metri - collīgā truba maksās neko. Plus siltumnīca - sūds ar visu temperatūru tur iekšā. Tur nav vēja !!! Tu mani pārliecināji - ir iespējams iepist sant eee... centu. It sevišķi - to lielo. 50 !! Ar interesi palasīšos domas, bet virziens ir skaidrs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Jacobs, vai varētu sīkāk? Saules kolektors izgatavots no nerūsošā tērauda ar lokanajām caurullēm savienots ar nerūsošo tvertni(atvērtu, piebarošana ar svaigu ūdeni caur pludiņkrānu), tālāk siltais ūdens padevās sistēmā caur sūkni(automātiski). Tipveida shēmā būs noslēgts kontūrs ar sūkni, glikola pildījumu un automātiku, kur otrā pusē dubultsienu ner, tērauda boileris. Diezin vai tev īsti mans variants derēs, jo mēs katrs taču visu izgatavojam pēc savām tehniskajām iespējām, bet man tās ierobežo tikai laiks un nauda.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Gribētu redzēt kaut minimālus aprēķinus variantam, kad saules kolektors jāpieslēdz eksistējošai apkurei. Protams, kur iekļauts iekšā arī siltummainis, automātika, visi savienojumi apkurei utt. Tā arī neesmu redzējis normālas shēmas priekš kombinētā boilera, lai tas saules kolektors varētu darboties pavasarī un rudenī. Uzcept ar apkuri nesaistītu boileri, parastām trubām, ka pildīts ar ūdeni, nav nekāda māksla. Autors ar savu siltumnīcu vāreu iekļauties pārsimt EUR. Šitais nestrādās tajā gadījumā, ja silto ūdeni patērē tikai rītā un vakarā, kad ārā vairs nav saules. Nu jā kā jaunrades projekts priekam, tad http://www.buildart....ules-kolektori/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Šitais nestrādās tajā gadījumā, ja silto ūdeni patērē tikai rītā un vakarā, kad ārā vairs nav saules. Tajā linkā bija shēmiņa arī ar siltuma akumulatoru ~1000L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 (labots) Mežaveci - nekas sarežģīts jau nav - slēdzam kolektoru paralēli ūdens boilerim. Lai ūdens uz katlu neiet - pretvārsts. Cirkulācijas sūkni vada primitīva automātika uz arduino bāzes 2 siltuma devēji - ja kolektorā temperatūra > par temperatūru boilerī slēdzam iekšā sūkni ar releja palīdzību. Lai pa ziemu nebūtu ūdens jālaiž ārā - jāpilda glikols apkures sistēmā. Izmaksas - gan jau ka uz 1000 EUR pusi būs ja pērk normālu saules kolektoru ar kādi 2m2 platību vismaz. Labots Aprīlis 1, 2014 - ronalds_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Aprīlis 1, 2014 Author Share Aprīlis 1, 2014 Mežaveci, nav nekādu aprēķinu (izņemot tos, kas pa galvu grozās pamatskolas zināšanu ietvaros). Ņuhs, čujs un poņa liek domāt, ka Lukstiņš man muļķības fizikas stundās nemācīja. Šitais nestrādās tajā gadījumā, ja silto ūdeni patērē tikai rītā un vakarā, kad ārā vairs nav saules. Bet siltumizolācija? Vai tad kāds ir atcēlis elementāru akmensvati? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Mana kļūda, nepamanīju akumulatoru. Vispār diezgan interesants variants un varētu eksperimentālā kārtā vasarā realizēt. Tikai jādabon kāds 1m3 ūdens bunkurs. Vienīgais mīnuss, ka man ūdensapgāde ir ēnas pusē un garas trubas jāvelk. Manā gadījumā sasalstošā periodā šo visu nevar darbināt, jo ūdensapgāde ir ēnas pusē, kur ir sēta ar bruģi un jāvelk garas trubas, lai aizvilktu līdz kolektoriem un glikols tādam tilpumam maksās kosmosu. Tajā linkā bija shēmiņa arī ar siltuma akumulatoru ~1000L Kā tas ir paralēli? Apkures sistēmai? Jāņem vērā, ka šķidruma temperatūra no kolektoriem variē plašās robežās. Ja 70-80, varam droši vienot klāt, bet ja 30-40 grādi, tad īsti nekādas sildīšanas nebūs. Cik esmu redzējis shēmas, visām ir trūkumi - vai nu pārāk dārgas vai arī nepilnīgas un nevar kaut ko realizēt. nekas sarežģīts jau nav - slēdzam kolektoru paralēli ūdens boilerim. Lai ūdens uz katlu neiet - pretvārsts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Nesaprotu, ko jūs visi to automātiku tik šausmīgi gribat uzstādīt. Ja saules kolektors būs zemāk par siltā ūdens boileri, tad viss darbosies pilnīgi bez kādiem pretvārstiem, cirkulācijas sūkņiem un citām figņām. Man mājā no plīts ūdens, kombinētajā boilerī, jau piecpadsmit gadus silst un nav pilnīgi nekādas automātikas. Pilnīgi pietiek ar 3/4 collu trubām. Tāpat būs arī ar saules kolektoru, jo fizikas likumi vieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacobs Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 (labots) Es jau to pašu rakstu un man tā arī strādā, bet tagadējās knapinātajās privātmājās šaubos vai daudziem ir kāda iespēja ko cilvēcīgi novietot...? Labots Aprīlis 1, 2014 - jacobs Link to comment Share on other sites More sharing options...
ImissimI Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Pag, bet tad tas, ka ir labāk netērēt laiku un materiālu, bet pašu paneli ņemt gatavu ir viennozīmīgi? Vai arī tur ir čupa ar izņēmumiem no sērijas ja laiks ir un atslēdznieka darbi padodas un tev ir tas, tas un to un šito vari dabūt pa tik, tad lētāk būs pašam. (man arī kādu laiku jau ir vēlme šito pasākumu izveikt laukos) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Aprīlis 1, 2014 Share Aprīlis 1, 2014 Saules enerģijas izmantošana atmaksājas tikai tad, ja pats visu gādā un uzstādi. Citādāk sākas bodnieka uzcenojumi, PVN, darba samaksa, u.t.t. Vārdu sakot, tas der cilvēkiem,kuriem rokas no īstās vietas aug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Jūnijs 30, 2019 Author Share Jūnijs 30, 2019 (labots) Atvainojos, ka ceļu augšā mironi, bet savu jau drīkst, jo jautājums atkal aktuāls. 1. Kaut kur apvaicājos, kā saucas tādi verķi, ar kuriem var uztaisīt atzaru, vienkārši izurbjot trubā caurumu un to verķi pieskrūvējot caurumam priekšā. Man atbildēja un pat bildi ielika, bet nevaru atrast, kaut nošaujies. Palīdziet, lūdzu. 2. Varbūt kādam palicis lieks kādu 25 litru elektriskais boileris. Pretī varu dot 100 litrus, vai par saprātīgām naudiņām nopirkt. 3. Un vispābā - kādi jaunumi šajā frontē? Vabūt varat padalīties ar idejām? Rūpnieciskie varianti neinteresē. Ja nu ideju līmenī tikai. P.s. Laikam tas verķis saucas "seglers", vai tā? Labots Jūnijs 30, 2019 - WildGun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Jūnijs 30, 2019 Share Jūnijs 30, 2019 Sedlu uzlika, sedlu veidgabals.. kaut kā tā bija laikam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Jūnijs 30, 2019 Share Jūnijs 30, 2019 Sedlu uzlika būs kas cits. Šis īstais https://www.santeko.lv/katalogs/atzars-metala-caurulem-gebo-anb-10834 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Jūlijs 1, 2019 Share Jūlijs 1, 2019 Ja tas GEBO atzars domāts kolektora būvei, tad, manuprāt, vēl dārgāku savienojumu iedomāties grūti. Ja gribās no melnām caurulēm var skrūvēt no melniem veidgabaliem, ja tas šķidrums būs kā tikai kā siltumnesējs un netiks visu laiku mainīts ar svaigu ūdeni, skābekli saturošu. Cik lasīts visizdevīgāk sanāk melnās PP vai kāda tur materiāla caurules, kas ruļļos pārdodas. Tur tik ne smuks koletkors jābūvē bet viss rullis jāizmētā pa jumtu un gatavs. Normāli būtu lodēt no vara, smuki, taisni, kompakti, nu varam metrāža gan maksā labi mūsdienās, tad varbūt var sarēķināt to pašu kolektora apjomu no presējāmām plānsienu tērauda caurulēm (ne dzeramam ūdenim labāk) Tur tik nomā būs jāņem presējamais un savienojumi nav lēti. Salīdzinot ar GEBO monstriem gan jebkurš savienojums būs lēts. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WildGun Jūlijs 2, 2019 Author Share Jūlijs 2, 2019 Roland, drusku piekoriģēšu - ne "šis īstais", bet "šitāds īstais". Loģiski, nākamais jautājums Usinam - kur meklēt "šitādus"? DEPO varētu būt? Atradu kaut ko līdzīgu https://www.apkures.lv/atzars-(cetras-skruves)-63x112''-hydrodif Kā jau noprotat, esmu pilnīgs duraks šajā jomā - kur ko dabūt. Bet jātaupa katra kapeika, jo maksātāji paklīduši kur kurais. Impulsu priekš darbībām deva kaimiņš, kurš ielika dārza duša jumtā parasto, veco čuguna radiatoru, protams, kasti nosiltinot, izklājot ar alupap un priekšā pieliekot 3x stikla paketi ar IR plēvi + 200 litru akumulators. Pa vienu saulainu dienu ūdens sasila līdz 82 grādiem. Protams, sūknītis, termorelejs un pretvārsts , jo radiators augstāk par akumulatoru, bet rezultāts iespaidīgs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
imka86 Jūlijs 2, 2019 Share Jūlijs 2, 2019 Šeit var pasmelties ideju. Ja vēl to instrumentu uztaisa pats, tad šajā gadījumā Cu caurule beigās sanāks lētāks risinājums. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!