Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Jaunākā informācija liecina, ka Yahoo vadība izlēmusi tomēr nepiekrist Microsoft izteiktajam piedāvājumam par kompānijas pārpirkšanu par graujošiem 46 miljardiem ASV dolāru. Yahoo vadības sanāksmē rūpīgi izskatītais Microsoft piedāvājums atzīts par tādu, kas nav Yahoo un tā akcionāru interesēs, tādējādi tas ir noraidīts. Interneta impērijas vadība arī uzskata, ka Microsoft pārāk zemu novērtējis Yahoo – pasaules līmeņa zīmolu ar plašu klientu skaitu un arī neseniem investējumiem attīstībā.





Jāpiezīmē, ka jau iepriekš respektablais Wall Street Journal izteica ideju, ka kompānija negrasās „pārdoties” programmatūras gigantam no Redmondas, uzskatot, ka Microsoft pārlieku zemu vērtē Yahoo patieso vērtību. Žurnāla analītiķi lēsa, ka patiesā Yahoo vērtība varētu būt vismaz 10 miljardus lielāka – ap 57 miljardiem vai vairāk.

Izsaki savu viedokli