Aktuāls

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

Kopš 1988. gada Discovery Channel rāda vienu nedēļu garu programmu paketi par haizivīm. Parasti “hazivju ziņas” tiek raidītas jūlijā vai augustā.

Šī gada Shark Week programmu Discovery Channel demonstrēs no 12. līdz 16. augustam un Volkswagen Amerikas divīzija ir galvenie sponsori un reklāmas devēji.

Vācu auto ražotājs nolēmis, ka reklāmai jābūt ne tikai reklāmu pauzēs un izgatavojis unikālu “Volkswagen Beetle Shark Observation Cage” (VW Beetle Haizivju Novērojamo Būri). Tajā tiks sēdināti iekšā nirēji un auto karkass pārvietosies pa okeāna gultni.

Beetle formas būris būs redzams trīs minūti garos video.

[bootgallery]

Saistītās tēmas: volkswagen beetle

Izsaki savu viedokli