Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness

Kopš 1988. gada Discovery Channel rāda vienu nedēļu garu programmu paketi par haizivīm. Parasti “hazivju ziņas” tiek raidītas jūlijā vai augustā.

Šī gada Shark Week programmu Discovery Channel demonstrēs no 12. līdz 16. augustam un Volkswagen Amerikas divīzija ir galvenie sponsori un reklāmas devēji.

Vācu auto ražotājs nolēmis, ka reklāmai jābūt ne tikai reklāmu pauzēs un izgatavojis unikālu “Volkswagen Beetle Shark Observation Cage” (VW Beetle Haizivju Novērojamo Būri). Tajā tiks sēdināti iekšā nirēji un auto karkass pārvietosies pa okeāna gultni.

Beetle formas būris būs redzams trīs minūti garos video.

[bootgallery]

Saistītās tēmas: volkswagen beetle

Izsaki savu viedokli