Aktuāls

”Asus” atrāda pasaulē plānāko datoru ar 360 grādu atlokāmu ekrānu

Portatīvie datori

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Volvo jaunais valdes priekšsēdētājs Stefan Jacoby (bijušais Volkswagen ASV divīzijas šefs) atzīst, ka zviedru autoražotājs rada pārāk sarežģītus spēkratus.

Uzņēmumam ir jāsāk domāt par automašīnas vienkāršošanu, jo pēdējos 15 gadus Volvo ir izcēlies ar ļoti lielu pogu skaitu salonā un ne pārāk ērtu pielietojumu. Daudzi Volvo īpašnieki nespēj vai nevēlas izmantot lielāko iespēju daļu, ko piedāvā automašīna un tas ir nepārdomātu risinājumu dēļ.

Jaunā Volvo stratēģija būs atkal padarīt vadītāju par galveno, nevis lai viņš kalpotu automašīnai. Pētījums rāda, ka apmēram 75% Volvo iespēju netiek izmantotas ikdienā. Protams, kārtējo reizi tiek pieminēts Apple darinātais telefons – tas esot ērts un intuitīvs, tādēļ pircējiem tik ļoti iet pie sirds.

Volvo nav vienīgais automašīnu ražotājs, kuram būtu problēmas ar pogu daudzumu. Mūžīgais moceklis Saab bieži slimoja ar šo pašu slimību – visi brīvie laukumi tika noklāti ar podziņu gūzmu un to pielietojumu apzīmēja ar sīkām zīmēm un burtiem. Pat stāvošam auto nācās grūti piemeklēt vēlamo funkciju, kur nu vēl kustībā esošam.

Saistītās tēmas: volvo

Izsaki savu viedokli