Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Volkswagen Passengar Cars zīmols 2012. gadu noslēdza ar jaunu rekordu, jo pirmo reizi divpadsmit mēnešu periodā klientiem ir piegādāts 5,74 miljoni automobiļu (2011. gadā: 5,09 miljoni, t.i. 2012. gadā piegādāts par 12,7 % vairāk). Decembrī pārdošanas apjomi pieauga par 30,6 procentiem, pārdodot 517 900 automobiļu (2011. gada decembrī: 396 600).

3277544142

Jau atkal ir noticis kārtējais lielais apjomu pieaugums Volkswagen Passenger Cars zīmolam, lai gan tirgus apstākļi ne vienmēr bija vienkārši. Mūsu jaunā Golf pirmie pārdošanas rezultāti ir lieliski un tas ir vēl vairāk nostiprinājis Volkswagen pozīciju automobiļu tirgū,” tā Kristians Klinglers (Christian Klingler), Volkswagen Group valdes loceklis, kas atbildīgs par Volkswagen Passenger Cars zīmola pārdošanas un mārketinga jautājumiem. „2013. gads būs ļoti saspringts gads, kura laikā gaidāmi jauni un sarežģīti izaicinājumi. Bet mēs esam tiem gatavi.”

Visā Eiropas tirgū Volkswagen Passenger Cars kopā piegādāja 1,70 miljonus (1,72 milj.; -1,2 %) automobiļu laika periodā līdz decembrim. Ievērojami pieauga zīmola pārdošanas apjomi Centrāleiropas un Austrumeiropas reģionā – pieaugums par 22,4 procentiem, pārdodot 267 100 (218 100) automobiļu.

Volkswagen-up-cross-up-front-three-quarters

Krievijā, kas ir šī reģiona lielākais tirgus, klientiem tika piegādāts 164 700 (118 000; +39,6 %) automobiļu. Rietumeiropā (neskaitot Vāciju) pārdošanas apjomi samazinājās par 6,9 procentiem līdz 844 500 (906 900) automobiļiem, kas skaidrojams ar sarežģītajiem ekonomikas apstākļiem pasaules tirgū. Vācijā zīmols Volkswagen Passenger Cars 2012. gadā piegādāja 586 100 (593 300; -1,2 procenti) automobiļu.

Āzijas-Klusā Okeāna reģionā zīmola pārdošanas apjomi ievērojami palielinājās, t.i. 2012. gadā tika pārdots par 23,2 procentiem vairāk automobiļu, sasniedzot 2,37 miljonu (1,93 milj.) pārdotu automobiļu, no kuriem 2,15 miljoni (1,72 milj.; +24,8 procenti) tika pārdoti Ķīnā (t.sk. Honkongā), kas savukārt ir šī reģiona lielākais vienas valsts tirgus.

Pārdošanas apjomi pieauga arī Ziemeļamerikā un Dienvidmerikā, kur zīmols Volkswagen Passenger Cars 2012. gadā piegādāja par 25,5 procentiem vairāk automobiļu nekā 2011. gadā (attiecīgi 623 000 un 496 700 automobiļu). Īpaši labi rezultāti tika sasniegti ASV, kur tika pārdots 438 100 (324 400; +35,1 %) automobiļu. Dienvidamerikā pārdošanas apjomi pieauga par 8,3 procentiem, sasniedzot 836 600 (772 600) pārdotu automobiļu, no kuriem 661 000 (591 700; +11,7 %) tika pārdoti Brazīlijā.

Saistītās tēmas: automašīnasVW

Izsaki savu viedokli