Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Iznākot pirmajiem viedpulksteņiem, daudzi bija skeptiski par to potenciālu, ņemot vērā, ka lielākā daļa no ierīcēm jālādē katru vai katru otro dienu. Tomēr, viedpulksteņi ir pamatīgi ieskrējušies un piegāžu apjomos apdzinuši klasiskos Šveices pulksteņus.

Apple-Watch-34R-ModularClock-3rdParty-PRINT-640x640

Analītiķi no Strategy Analytics ziņo, ka 2015. gada pēdējā ceturksnī viedtālruņi piegādāti 8.1 miljonā eksemplāru, kamēr klasiskie Šveices pulksteņi – 7.9 miljonos. Tiek ziņots, ka galvenie vaininieki lielajos viedpulksteņu piegāžu apjomos ir tehnoloģiju giganti Apple un Samsung.

Apple vēl nav atklājuši oficiālu informāciju par Apple Watch tirdzniecības apjomiem, taču tiek paredzēts, ka tas ir aptuveno 5.1 miljons, kamēr Samsung iekļāvušies 1.3 miljonos ierīču.

Izsaki savu viedokli