Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Rīga, Latvija, 2009. gada 17. aprīlis. – LG Electronics, kas ir mobilo sakaru līdzekļu pasaules līderis un novators, informē, ka, neskatoties uz globālo ekonomisko lejupslīdi, mobilais tālrunis ar pievilcīgo cenu un skārienjutīgo ekrānu LG KP500 ir sasniedzis rekordlielus pārdošanas rezultātus 2 miljonu vienību apjomā piecos mēnešos, sākot ar iepriekšējā gada oktobri. Tālrunis LG KP500 tika radīts, lai apmierinātu daudzu patērētāju vēlmi iegūt savā īpašumā telefonu ar skārienjutīgo ekrānu par saprātīgu cenu. Arī Baltijas valstīs, spītējot krīzei, mobilais tālrunis KP500 ir iekarojis popularitāti. Vairāk nekā 1,2 miljoniem „gastronomu” Eiropā ir „iegaršojies” LG KP500, un 600 000 KP500 tika pārdoti Āzijā un jaunattīstības valstu tirgos, tai skaitā Latīņamerikā. Korejā LG KP500 patlaban ir vispopulārākais tālrunis, šī gada martā tur tika pārdoti 100 000 tālruņu, sasniedzot rekordu – 4 500 pārdoto tālruņu vienā dienā.

“LG ir vēlējies, lai arvien vairāk cilvēku iegūt savā īpašumā telefonu ar skārienjutīgo ekrānu par saprātīgu cenu,” sacīja Dr. Skots Āns (Skott Ahn), uzņēmuma LG Electronics Mobile Communications prezidents un izpilddirektors. “Tā kā mūsu ražotie tālruņi ar skārienjutīgiem ekrāniem šogad atbildīs vēlamajai cenu kategorijai, daudz plašāks cilvēku loks varēs izbaudīt LG KP500 tālruņu sniegtās priekšrocības.”

Tomēr cena nav vienīgā KP500 priekšrocība. Tās ir viegli pieejamās multimediju funkcijas, kas ļauj lietotājiem baudīt jautro mobilo pieredzi, tai skaitā ar kustībām vadāmas spēles, kuras var spēlēt ar vienu pieskārienu uz 3 collu platā ekrānā.

Savā plānajā 11,9 mm korpusā tālrunis sākotnēji tika piedāvāts četrās pievilcīgās krāsās: melnā, Vandyke brūnā, Anodizing sudraba un elegantā zelta krāsā, bet patlaban pasaulē tas ir pieejams desmit dažādās krāsās. LG plāno ražot KP500 vēl arī citās krāsās, lai pieskaņotu tālruni dažādām personīgām gaumēm. Šobrīd Baltijas valstīs tālrunis ir pieejams melnā, Vandyke brūnā un elegantā zelta krāsā.

“LG KP500 pārliecinošie pārdošanas rādītāji un sekojošie citu ražotāju līdzīgu tālruņu piedāvājumi apliecina to, ka LG joprojām ir inovatīvs līderis skārienjutīgo tehnoloģiju tirgū un arī turpmāk būs uzticīgs šai lomai,” saka Dr. Skots Āns

Kompānija plāno mobilā tālruņa KP500 izplatīšanu no pašreizējiem 40 valstu tirgiem līdz 60 valstīm, lai sasniegtu pārdošanas mērķi – 10 miljonus eksemplāru pasaulē.

Izsaki savu viedokli