Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto
post-image

Jau pavisam drīz plašākas sabiedrības redzeslokā iznāks grāmata par augsti attīstīto auto transporta un tehnoloģiju uzņēmumu ”Uber”. Neskatoties uz to, ka grāmata vēl nav oficiāli prezentēta, jau tagad ir pieejams neliels, bet ļoti interesants fragments, kurā aprakstīti “Uber” vadītājā Trevisa Kalanika centieni apvienoties ar autobūves uzņēmumu “Tesla”.

Kalaniks esot sazvanījies ar elektroauto kompānijas vadītāju Īlonu Masku un bijis tiešs, piedāvājot iespēju abiem uzņēmumiem apvienoties. “Klausies vecīt, mums jākļūst par partneriem!” teica Kalaniks. “Īlons praktiski visu sarunas laiku centās mani pārliecināt, ka šī ideja iet pāri visām robežām un ka tā nav reāla. Viņš man ieteica fokusēties uz lietām, ar ko nodarbojos pašlaik, citādi, ja abi uzņēmumi apvienotos, viņaprāt, gan “Uber” gan “Tesla” piedzīvotu milzu sagrāvi.”

Kalaniks atklāja, ka nebaidījās no tā, ka “Tesla” jau tobrīd veidoja bezpilota automašīnu tehnoloģiju. Arī “Uber” pašlaik nodarbojas ar bezpilota tehnoloģiju attīstīšanu. Tā tiek ievietota taksometros, kas jau šobrīd testa režīmos braukā pa dažiem ASV štatiem.

Brīdī, kad Kalaniks centās apvienoties ar Masku, “Uber” bija iekūlusies nelielās nepatikšanās. “Google” uzņēmumu iesūdzēja tiesā par intelektuālā īpašuma pārkāpumiem saistībā ar “Google” amizanto bezpilota automobili “Waymo”. Savukārt “Tesla” tobrīd bija kļuvusi par pirmo nopietno auto ražotāju pasaulē, kas varēja lepoties ar bezpilota tehnoloģiju.

Izmantotie resursi: https://www.bloomberg.com/

Saistītās tēmas: Bezpilota autoteslauber

Izsaki savu viedokli