Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Jau jūlijā parādījās pirmā informācija par vēl neredzētu “Buy” (pirkt) pogu mikroblogošanas vietnē Twitter. Tiesa, kompānija ir paziņojusi, ka, sākot ar vakardienu, ir uzsākusi šīs pogas un tās nodrošināto servisu testēšanu.

Kā jau noprotams, tad “Buy” pogas galvenais mērķis ir nodrošināt lietotājus ar iespēju iegādāties kādu konkrētu produktu, ja tas pieminēts kāda konkrēta uzņēmuma tvītā. Rezultātā pirkumu būs iespējams veikt vien ar dažu pieskārienu palīdzību.

Jānorāda, ka iespēja sastapt šo pogu ir visai maza, jo sākumā tā būs pieejama vien nelielai portāla lietotāju daļai, turklāt tikai iedzīvotājiem ASV. Tāpat jāatzīmē, ka “Buy” poga būs atrodama vien Android un iOS Twitter aplikācijās, turklāt tikai Twitter sadarbības partneru lapās.

Starp Twitter sadarbības partneriem ir atrodami tādi mākslinieki kā Eminem, Pherell, Megadeth, Kiesza, Wiz Khalifa un citi.

Domājams, ka jau tuvākajā laikā sarakstu papildinās arī uzņēmumi un citi mākslinieki. Tāpat sagaidāms, ka, ja testi būs veiksmīgi, “Buy” poga būs pieejama arī plašākam lietotāju skaitam.

Saistītās tēmas: twitter

Izsaki savu viedokli