Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Oktobrī 57% mobilo sakaru lietotāju, kas mainījuši operatoru, saglabājot savu mobilā telefona numuru, izvēlējušies „Bite Latvija” pakalpojumus, liecina Datorikas institūta „DIVI” publiskotie dati. Šā gada oktobrī numura portāciju izmantoja nedaudz vairāk nekā trīspadsmit tūkstoši Latvijas iedzīvotāju, kas ir par 8% vairāk, salīdzinot ar septembri.

„Pirms pieciem gadiem ienākot Latvijā, definējām skaidru mērķi – mainīt mobilo sakaru pakalpojumu tirgu Latvijā, nodrošinot iedzīvotājiem izdevīgākus tarifus un labāku kvalitāti. Šodienas klientu aktivitāte, mainot operatorus, apliecina, ka tas ir izdevies. Pakalpojumu cenas ir samazinājušās vismaz divkārt, kvalitāte būtiski uzlabojusies, savukārt lietotājam ir plašākas izvēles iespējas,” norāda Kristīne Britāne, „Bite Latvija” marketinga vadītāja.

Analizējot oktobra mobilo operatoru nomaiņas datus pēc pakalpojumu apmaksas veida, aktīvāki ir bijuši priekšapmaksas klienti, jo 63% no tiem izvēlējās Biti – nākot gan uz Bites pēcapmaksas, gan uz priekšapmaksas pieslēgumiem. Savukārt pastāvīgo pieslēgumu segmentā, pārejot pie cita operatora, mobilo sakaru operatora „Bite Latvija” pieslēgumiem priekšroku ir devuši 47% no kopējā skaita.

Arī šā gada desmit mēnešos „Bite Latvija” uzrāda labākos rezultātus, iegūstot arvien vairāk jaunus klientus, kas nākuši no citiem mobilo sakaru operatoriem. Priekšapmaksas karšu segmentā šajā laika periodā „Bite Latvija” izvēlējās 62%, savukārt pastāvīgo pieslēgumu segmentā – 52%.

Datorikas institūts „DIVI” nodrošina mobilo tālruņu numuru portācijas iespēju starp Latvijas telekomunikāciju operatoriem.

Saistītās tēmas: bite latvijamobilie sakari

Izsaki savu viedokli