Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Porsche izplatījis oficiālu informāciju par gaidāmo trešās paaudzes Boxster. Jaunais rodsters kļūs vieglāks, jaudīgāks un lielāks, savukārt dizains un interjers pieskaņoti jaunākajiem 911 un Panamera modeļiem. Debiju jaunais Boxster piedzīvos pavasarī Ženēvas auto izstādes laikā.

Vizuāli trešās paaudzes Boxster ieguvis vairākus Porsche 918 koncepta elementus, no Cayman R noskatītu priekšējo bamperi un no jaunā 911 atvasinātas diožu dienas gaitas lukturus. Aizmugurē pamanāmākais jaunums ir stilizētā kante, kas sevī slēpj izbīdāmu antispārnu. Kante vizuāli atdala dzinēja pārsegu no bampera un iesniedzas arī aizmugurējos lukturos.

Jaunā modeļa izstrādē un ražošanā izmantoti vieglāki materiāli, tādējādi tā pašmasa atkarībā no modeļa samazināta par līdz pat 35 kilogramiem. Par sešiem centimetriem pagarinātā riteņu garenbāze un par četriem (priekšā) un vienu (aizmugurē) platākā šķērsbāze sola uzlabot automobiļa vadāmību. Labu saķeri ar ceļu nodrošinās jau standarta izpildījumā pieejamie 18 collu vieglmetāla diski.

Dzinēju gammu veidos divi jauni tiešās iesmidzināšanās benzīna dzinēji. Sportiskākā Boxster S versija savu 3,4 litru boksera dzinēju aizlienēs no jaunā 911. Tas attīsta 315 Zs un 360 Nm, tādējādi no vietas līdz simtam tas spēs ieskrieties 5,1 sekundē, bet maksimālais ātrums būs 279 km/h. Bāzes versijas 2,7 litru spēkstacija atvasināta no 3,4 litru agregāta, un tās rādītāji ir 265 Zs, 280 Nm, 5,8 sekundes un 264 km/h.

Boxster patēriņš solās būt 8,2 litri uz 100 kilometriem, bet Boxster S – 8,8 litri. Standartā abi dzinēji būs pieejami ar sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet par papildus samaksu tiks piedāvāta septiņu pakāpju DKG divu sajūgu pārnesumkārbu, kas ļaus vienlaikus ļaus iegūt ātrāku paātrinājumu un mazāku degvielas patēriņu. Par papildus samaksu būs pieejams reduktors ar bloķējošu elementu. Tuvāko gadu laikā Boxster dzinēju gammu papildinās četru cilindru turbo dzinējs, kā arī Spyder versija.

Jaunu tehniku ieguvis auduma jumta mehānisms, kas tagad pacelšanu un nolaišanu automātiski ļaus paveikt deviņās sekundēs. Šo procesu būs iespējams izveikt līdz pat 50 km/h lielam ātrumam. Jaunais interjers ar augošo vidus konsoli pārņemts no Panamera un 911 modeļiem. Pagarinātā riteņu garenbāze nodrošinās ne vien labāku vadāmību, bet arī vairāk vietas salonā.

Jāatzīmē, ka vācu sporta auto ražotājs jauno Boxster ne vien vizuāli, bet arī cenu ziņā pielīdzina lielākajiem modeļiem. Parastais Boxster maksās vismaz 48 291 eiro, bet Boxster būs pieejams no 59 120 eiro, tādējādi to abu modeļu bāzes cenas paceltas par aptuveni 1300 eiro. Tirdzniecībā jaunais Boxster nonāks jau šī gada aprīlī.

Saistītās tēmas: porscheporsche boxster

Izsaki savu viedokli