Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

1930. gadu vidū jaunais Kiičiro Tojoda (Kiichiro Toyoda) saskatīja potenciālu automobiļu masveida ražošanā vispārējai sabiedrībai. Pēc vairāku gadu neatlaidīga darba viņam visbeidzot izdevās pārliecināt tekstilrūpniecības uzņēmuma Toyoda Automatic Loom Works vadību izveidot jauno Automobiļu nodaļu. Pateicoties Kiičiro nelokāmajai pārliecībai, nelielā nodaļa neilgi pēc darbības sākuma 1937. gadā atdalījās no Toyoda Enterprise, izveidojot Toyota Motor Company. Tagad, 75 gadus vēlāk, uzņēmums Toyota ir pārstāvēts vairāk nekā 170 valstīs visā pasaulē, un no konveijera līnijas ir noripojuši vairāk nekā 200 miljoni Toyota automobiļu.

Autobūves vēsturē vislabāk pārdotā modeļa tituls joprojām pienākas vienmēr populārajam Toyota Corolla, kam nomainījušās 11 paaudzes un pārdoti 39 miljoni vienību. Vīrieši un sievietes Toyota ražotnēs un birojos dažādās pasaules vietās ik dienu turpina centīgi strādāt, lai ražotu vēl labākus automobiļus. Tas tik ļoti saskan ar Toyota izvēlēto pastāvīgo uzlabojumu jeb — japāņu valodā — kaizen ceļu, ka uzņēmums Toyota par savu jauno saukli Eiropā ir izraudzījies „Always a Better Way”.

Atzīmējot 200. miljonā Toyota automobiļa noripošanu no konveijera, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toyoda (Akio Toyoda) teica šādus vārdus: „Mēs esam apņēmības pilni radīt vēl labākus automobiļus, turpinot piedāvāt mūsu klientiem labāko iespējamo. Tas ir 300 000 Toyota darbinieku kopējais mērķis visā pasaulē.”

Tuvojoties Toyota 75 gadu jubilejai, kas būs 3. novembrī, uzņēmums Toyota Eiropā ir sācis virkni projektu, lai godinātu Toyota sasniegumus visā pasaulē pēdējo 75 gadu laikā. Turklāt šie projekti ir veidoti tā, lai paustu arī uzņēmuma attieksmi pret klientiem, faniem un automiļiem, daloties ar viņiem stāstos par Toyota ilgo vēsturi.

Randiņš ar Toyota

Parīzē, vienā no pasaulē slavenākajām ielām, proti, Avenue des Champs-Élysées, zīmola jaunumu ekspozīcijas zālē nesen tika atklāta jauna, aizraujoša izstāde. Jaunajā Le Rendez-Vous Toyota ekspozīcijā ir aplūkojami daži no Toyota leģendārākajiem modeļiem gadsimta pēdējo trīs ceturkšņu laikā divos atšķirīgos izmēros.

Apmeklētāji var iepazīties ar virkni teicami saglabātu Toyota klasisko modeļu, tostarp ar 1958. gada Toyota Land Cruiser FJ25, 1964. gada Toyota Corona, 1965. gada Toyota Sports 800, 1967. gada Toyota 2000GT, 1968. gada Toyota Corolla Sprinter un 1970. gada Toyota Celica Coupé 1600 GT.

Izstādē aplūkojama arī iespaidīga 1:43 mēroga modeļu kolekcija, ko Le Rendez-Vous Toyota rīcībā nodevis privāts kolekcionārs. Var aplūkot visdažādākos modeļus, sākot ar uzņēmuma pirmo vieglo automobili Toyota Model AA sedanu un beidzot ar autosporta ikonām, piemēram, Airtona Sennas (Ayrton Senna) Toyota automobili, ar ko viņš kļuva par 1983. gada britu F3 čempionāta uzvarētāju.

Izstāde par godu Toyota 75 gadu jubilejai Le Rendez-Vous Toyota izstāžu zālē visiem apmeklētājiem būs pieejama līdz decembrim.

Saistītās tēmas: automašīnastoyota

Izsaki savu viedokli