Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Interbrand publicētajā 2013. gada ziņojumā Toyota zīmola vērtība salīdzinājumā ar pagājušo gadu ir pieaugusi par 17 %, un tas joprojām ir visvērtīgākais automobiļu zīmols, bet kopējā sarakstā saglabā 10. vietu. Pašreizējā Toyota zīmola vērtība ir 35,346 miljardi ASV dolāru.

Kā Toyota zīmola izaugsmes cēloņus Interbrand min uzņēmuma globālās līderpozīcijas hibrīda tehnoloģiju jomā, kā arī labos pārdošanas rādītājus visā pasaulē un sadarbību ar klientiem.

toyota-hybrid-car

Jūnijā Interbrand trešo gadu pēc kārtas atzina Toyota par pasaulē ekoloģiskāko zīmolu visās nozarēs, salīdzinot uzņēmuma faktiskos vides aizsardzības rādītājus ar klientu priekšstatiem.

Toyota oriģinālais Prius pilnais hibrīds un citu hibrīdautomobiļu pārdošanas apjoms turpina būtiski ietekmēt zīmola vērtību. Toyota Prius pārdošanas apjoms visā pasaulē jau ir pārsniedzis trīs miljonu robežu, bet kopējais pilnā hibrīda modeļu pārdošanas apjoms pasaulē ir aptuveni 5,5 miljoni eksemplāru.

Eiropā kopš Prius prezentēšanas tirgū 2000. gadā Toyota un Lexus pilnā hibrīda modeļu pārdošanas apjoms pārsniedz 600 000 modeļu. Šogad Toyota hibrīdu tirgus daļa Eiropā sastāda 75 %, bet 18 % no visiem pārdotajiem Toyota un Lexus automobiļiem ir aprīkoti ar hibrīda dzinēju.

Līdz 2015. gada beigām Toyota visā pasaulē prezentēs 15 jaunus vai atjauninātus hibrīda modeļus, ieskaitot vienu degvielas šūnu transportlīdzekli.

ISO sertificētā Interbrand labāko globālo zīmolu metodoloģija analizē veidus, kā zīmols ar organizācijas un klientu vēlmju piepildīšanas palīdzību veicina ekonomisko ienesīgumu.

Saistītās tēmas: automašīnastoyota

Izsaki savu viedokli