Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Toyota Motor Corporation (TMC) šodien paziņojusi, ka kopējais Toyota Corolla – pasaulē populārākā automobiļa – pārdošanas apjoms pasaulē jūlijā pārsniedzis 40 miljonus, sasniedzot 40,01 miljonus pārdotu eksemplāru. Šis rezultāts Toyota ilggadīgajam, globālajam automobilim Corolla nozīmē vēl vienu vēsturisku sasniegumu.

Corolla

1966. gada novembrī Toyota atklāja jaunu ražotni Takaokā, Aiči prefektūrā, kas bija paredzēta tikai un vienīgi Corolla ražošanai. Divus gadus vēlāk, liekot uzsvaru uz reģionāli pielāgotiem automobiļiem, ražošana tika uzsākta arī Austrālijā un Malaizijā. No 1965. līdz 1968. gadam Toyota vairāk nekā dubultoja Corolla kopējo gada produkciju – no 480 000 līdz 1,1 miljonam automobiļu, kas liecina par Corolla būtisko ieguldījumu uzņēmuma izaugsmē.

Katrs piektais Toyota 76 gadu laikā pārdotais automobilis ir Corolla, kas pašlaik tiek ražota 15 rūpnīcās visā pasaulē.

Corolla eksportēšana uz Ziemeļameriku tika uzsākta 1968. gadā, un acumirklīgie pārdošanas panākumi šajā tirgū palīdzēja sasniegt automobiļa kopējo globālo pārdošanas apjomu 1 miljona apmērā tikai četrus gadus pēc modeļa izlaišanas. 1997. gadā Corolla vārds kļuva par sinonīmu pasaulē vislabāk pārdotajam automobilim, jo kopējais globālais pārdošanas apjoms pārsniedza 22,65 miljonus vienību. Kopš 2002. gada katru gadu tiek pārdoti vairāk nekā 1 miljons automobiļu. Pērn vairāk nekā 150 valstīs un reģionos ik dienas tika pārdoti 3180 Corolla automobiļi.

Atzīmējot sasniegto, Corolla galvenais inženieris Šiniči Jasui (Shinichi Yasui) teica: „Man ir sajūta, ka šo automobili ir lolojuši cilvēki visā pasaulē, un es esmu ļoti lepns, ka varēju sniegt savu ieguldījumu tā veidošanā, un pateicīgs visiem, kam ir piederējusi un kas ir mīlējuši savu Corolla. Corolla panākumu atslēga ir uzticība oriģinālajam izstrādes konceptam, ko izveidoja Tatsuo Hasegava (Tatsuo Hasegawa): ka Corolla jāsniedz laime un labklājība cilvēkiem visā pasaulē.”

Sākotnēji Corolla tika radīta, lai apmierinātu mainīgās 1960. gadu japāņu braucēju prasības. Toreiz galvenais inženieris Tatsuo Hasegava saprata, ka, paplašinoties Japānas rūpniecībai, vairumam patērētāju laiks, kas ik dienas tiek pavadīts ceļā uz darbu, aizvien pieaug. Tāpēc pieauga arī nepieciešamība pārvietoties ar personīgo automobili, un šī atklāsme lika Hasegavam radīt pirmās Corolla konceptu, kuras principi joprojām tiek ievēroti: vienmēr attīstīt un pielāgot automobili, lai tas atbilstu ikviena tirgus patērētāju vajadzībām.

Saistītās tēmas: automašīnastoyota

Izsaki savu viedokli