Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

LucasArts vakar beidzot apstiprināja daudziem jau labu laiku zināmo faktu: Kanādas studija BioWare strādā pie daudzspēlētāju lomu spēles “Knights of the Old Republic” visumā. Sajūsmas spiedzienu objekts tā arī sauksies: “The Old Republic”. Baumas par šādas spēles izstrādi internetā cirkulēja jau labu laiku, liekot pavīpsnāt BioWare faniem-senioriem un sajūsmā plaukstas sist BioWare faniem-junioriem. Pirmo sašutums, tiesa, ir nedaudz nevietā – vai tiešām kāds bija tik naivs, lai padomātu, ka mūsdienu industrijā kaut viena ar lomu spēlēm saistīta kompānija ir spējīga noturēties virs ūdens nenogriežot sev gabalu MMO tirgus pīrāga?

“The Old Republic” darbība risināsies 300 gadus pēc “Knights of the Old Republic 2” notikumiem, kad galaktikā ir panākts nestabils miers: nesamierināmie ienaidnieki džedaji un siti ir pakāruši gaismas zobenus uz vadža, lai pievērstos sev aktuālāku problēmu risināšanai. Protams, šis pamiers ir trauslāks par Svarovska kristāliem – abas puses pārstāvošie spēlētāji tādējādi varēs atrast sev nodarbi PvP serveros, turpretī pacifistiem nu būs sižetisks attaisnojums sadzīvot ar pretējo frakciju bez asinsizliešanas.

Spēles procesa īpatnības gan diži neatšķirsies no tā, ko šobrīd redzam kaut vai tajā pašā vecajā “World of Warcraft” – spēlētāji varēs pārstāvēt vienu vai otru galaktiskajā konfliktā iesaistīto pusi, pildīt “savējiem” paredzētos kvestus, sist opozīciju un kopīgi ar biedriem vakarus pavadīt “WoW” instancēm analogās lokācijās. Un tas viss – stilizētā, ja atļausiet, multenīgā vizuālajā formātā, kam būtu jāatgādina tik tikko kinoteātros nonākušo CGI animācijas filmu “Clone Wars”.

Būtiskākā inovācija, ko grasās piedāvāt BioWare, saistās ar abu frakciju atšķirīgo dzīves filozofiju – izstrādātāji ļoti uzsver džedaju kā galaktikas aizstāvju lomu un situs kā lokālos huligānus. Līdz ar to spēlētājiem tiks piedāvāts spēles laikā izdarīt morāli apšaubāmas izvēles, kuras tā vai citādi ietekmēs viņa personāža attīstību. Uz doto brīdi ir pāragri teikt, vai tas nozīmē iespējas pāriet spēka otrā pusē, taču ir skaidrs, ka tas pamatīgi atšķiras no “World of Warcraft”, kas abas frakcijas traktē kā “labos varoņus pašiem no sava skatupunkta”.

Lieki teikt, ka par jebkādiem relīzes datumiem šobrīd runāt būtu muļķīgi.

Izsaki savu viedokli