Aktuāls

”Huawei” prezentē jauno ”Huawei Mate 10 lite” – viedtālruni ar kamerā iestrādātām dubultajām lēcām

Tālruņi, mobilās ierīces

Nominēts Latvijā visstraujāk augošais tehnoloģiju uzņēmums

IT sasniegumi, bizness

”iOS” lietotāji ar ”Gmail” aplikāciju drīzumā varēs lasīt arī citu servisu epastus

Mobilās aplikācijas

Kontakta parkošanās un pārpildīti auto – braukšanas kultūra citviet pasaulē

Auto, Moto

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

Vēl nav norimies Volkswagen autokoncerna dīzeļdzinēju izmešu skandāls, kad aizdomās jau tiek turēts nākamais ražotājs: itāļu Fiat.

Vācijā noris izmeklēšana, saistībā ar aizdomām, ka Fiat varētu būt šmaukušies dīzeļdzinēju izmešu testos kādā konkrētā, pagaidām precīzi nenosauktā auto modelī. Ja Volkswagen izmantoja programmatūru, kas spēja noteikt kad auto tiek testēts un, kad reāli izmantots, tad Fiat gadījumā pirmās 22 minūtes pēc iedarbināšanas, dzinējs darbojas režīmā, kas atbilst prasībām, savukārt pēc tā, darbība tiek modificēta un vairs neatbilst prasībām. Zīmīgi, ka Vācijā dzinēju izmešu tests ilgst aptuveni 20 minūtes.

Reuters ziņo, ka šādu iesildīšanās režīmu izmanto daudzi autoražotāji, lai apmuļķotu izmešu testus. Pagaidām, bez Fiat neviens vārdā netiek nosaukts.

Izsaki savu viedokli